כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני נהג חדש אבל כל שאר המשפחה שלי כבר לא (חוץ מאחי הקטן שבן 13 ) אני צריך להשים את השלט של הנהג חדש אבל זה די מעיק להוריד אותו ולהדביק אותו כל הזמן. השאלה שלי היא אם אני משאיר את השלט נהג חדש ואמא שלי נגיד נוהגת באוטו, אפשר לתת לה קנס?
-
- 10 תגובות
- 23.3k צפיות
-
-
שמעו יש לי בעיה רצינית,אני כל היום על המחשב,מאז שאני בא הביתה בסביבות 2 עד 12 בלילה ככה. א.אני יודע שזה לא בריא ואני מתחיל להיות בטטה עליתי 4 קילו אני שוקל עכשיו 70 במקום ששקלתי 66 ב.אני לא משקיע בלימודים בכלל כי אני לא יכול לשבת ללמוד אז אני הולך למחשב,ואני עכשיו ביא' השנה הכי קשה וכנראה שאחרי ינואר מעיפים אותי
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היום ( 11.12.06) בין 22:10 ל 22:50 פרצו לי הביתה וגנבו את האופניים שלי ואת המסך של המחשב , מי שרואה או שומע עם אחד מהפריטים האלה שיפנה אלי ל 0546327236 המסך : LG L1750SQ ששווה משהו כמו 1000 שקל וזה לא מה שמדאיג אותי , האופניים שגנבו לי שוות 15 אלף שקל , תעזרו לי למצוא ! האופניים הם אופני ironhorse Yakuza בצבע ירוק מטאלי, יש עליהם בולם טריפל של מרזוקי דגם BOMBER 888 ברקסים הידראולים של הייז צמיגי סליקס של מקסיס פרס כספי גדול למי שיתן לי מידע על אחד הדברים !! הגנבים המזדיינים נכנסו דרך החלון בקומה שניה ~~!!
-
- 61 תגובות
- 8.7k צפיות
-
-
-
שלום! אני זה נורמנדי כפי שכולם מכירים מהמולטי של Galacticos. יש טורניר לשחקני רשת במשחק enemy territory כמובן שיש גם פרסים. המשחק הוא בחינם יש גם פורום רשמי וכו'... #rtcw.isr זה הערוץ במירק. תורידו תמשחק תשחקו תשאלו פה שאלות אני יענה ... יש טורניר למתחילים גם אתם יכולים להשטתף כל אחד יכול לקחת את הפרס הראשון. זה הלינק לקהילה שם גם תורידו תמשחק http://forum.vgames.co.il/forumdisplay.php?f=15 זה לליגה החדשה http://forum.vgames.co.il/content.php?do=view&f=15&id=12 תהנו צריכים עזרה תשאלו פה ואני יענה בהקדם
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
מתי יוצא הסרט? אהה ואם למישהו יש לינק לטריילר זה יהיה טוב
-
- 8 תגובות
- 801 צפיות
-
-
ככה צריך לשדר סדרות כאלה, לא 24 הנבלות שמותחים אותך חצי שנה... סדרה מעולה, העונה השניה נראת ממש ממש טוב כבר מהפרק הראשון. http://www.tvrage.com/Sleeper_Cell/episode_list
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם. רציתי להתחיל להתעסק קצת בכול ענין הלוטו טוטו ווינר רציתי לשאול אין לי עדין 18 אני בן 17 וחצי האם אני יוכל לקנות ווינר,אמרו לי שלא בודקים תעודות זהות. איך כול הענין עובד , במה יש הכי הרבה סיכוי לזכות בסכומים קטנים אפילו. מה צריך לדעת בישביל כול הדברים האלה ואם בכלל,כי אני יודע שפיס 777 זה כרטיס גירוד שאפשר לזכות במשהו.
-
- 34 תגובות
- 11.2k צפיות
-
-
שלום בחנוכה אני צריך להגיע לגני התערוכה מפ"ת מי שיודע ישר איך מגיעים מפ"ת מעולה מי שלא- אפשר קצת כיוון שאני יידע מה לחפש באתר של דן(סביר להניח שנצטרך ללכת קצת ברגל, אוטובוס שמגיע ישירות מפה לא מצאתי), כי במפות באינטרנט הרוב זה לפי רחובות ואני לא מכיר את האזור תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום רב, ברשותי מחשב נייד מסוג AMD Athlon . ברצוני לנסות ולשנות את ההגדרה המובנית של מצב המתנה אוטומטי כאשר אני סוגר את המחשב נייד. בפירוט, כאשר אני סוגר את המחשב, העיינית מזהה זאת אוטומטית, והמחשב נכנס למצב המתנה מיד ובכך תוכניות כמו ווינאמפ אייסיקיו ועוד הופכות להיות גם כן במצב המתנה. אולם, אני רוצה שגם כאשר המחשב סגור (פיזית), כל התוכניות ימשיכו להיות פועלות והמחשב יישאר כפי שהיה כאשר ה"פומית" של הנייד סגורה! כל מי שיודע איך לשנות את ההגדרה הזו, או בכלל יודע לאן יש לגשת בכדי לשחק בהגדרות של הנייד, אשמח לקבל עזרה. רועי.
-
- 2 תגובות
- 790 צפיות
-
-
שלום וערב טוב, חשבתי שבפורום יש אנשים מבוגרים, אז אולי מישהו מבין בזה אז ככה, אני די מתעניין ברחבי האינטרנט בזמן האחרון בכל מיני דברים מעניינים שיש לצבא להציע, פרט לגובניק/קרבי. אז הגעתי ל2 דברים, כמובן שלא בטוח שאני אתקבל, אבל סתם כידע כללי. מה בדיוק ההבדל בין תלפיות, לבין עתודה? *אתר תלפיות: http://www.talpiot.org/ * האם יש הבדל משמעותי? בדרישות הקבלה? מה זה בדיוק תלפיות?
-
- 105 תגובות
- 10.4k צפיות
-
-
http://www.imagehost.ro/viewer.php?img=2502113445678a36429d7.jpg
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
אני בן 17וחצי כמעט וקבלתי היום צו ראשון דחוי (יענו שלחו לי אותו עוד פעם) והפעם הוא הגיע לי בצורה שונה... אני יסביר: קבלתי רק דף אחד במכתב ויש שם 6 כרטיסים של "אגד".. הבנתי שזה לנסיעה (מוזר, פעם ראשונה שאני מקבל כזה) ושם רשום "שובר נסיעה מלש''ב"... הכוונה שזה רק נסעיה מתל השומר הביתה יענו? מצטער על הבורות ותודה.
-
- 9 תגובות
- 827 צפיות
-
-
-
שלום לכולם שמתי לב בזמן האחרון שיש לי מתחת לעיניים סימנים סגולים קצת יותר מן הרגיל, האם זה נובע מהמחשב? אגב אם זה קשור, אני יושן 7 שעות בלילה אבל מרגיש שזה מאוד מעט בשבילי (כלומר אני מתעורר כמה שעות), זה יכול להיות בגלל זה? בכל מקרה, איך מעיפים את הסימנים המעצבנים האלה?
-
- 39 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
עליתי מת"ש על סכום של 30000 שקל בקיצור אל"מ שפט אותי ונתן לי קנס 85 שקל ועוד פיצויים 315 שקל. עכשיו המשפט היה ב5.12 ואני השתחררתי- מצה"ל ב7.12. מאיפה הכסף ירד? האם יכולים לגעת לי במענק? האם כל המשכורת האחרונה (רבע חודש שזה 80 שקל ) תעלם? האם יוציאו לי כסף מהחשבון (הצבא אמור להכניס זה לא שאישרתי הוראת קבע כשהתגייסתי)? בקיצור האם אני באמתץ ישלם את כל 400 השקלים האלו או שלא???
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
חשבתי כל 570 של CASIO או של אופיס דיפו. נראה לי שהם אותו דבר. אני לומד תואר ראשון חשמל. תודה.
-
- 14 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני חייב תמונה של AMD על שולחן העבודה חיפשתי בגוגל ואין כלום ... למישהו יש תמונות של AMD ? רזולוציה 600*800
-
- 4 תגובות
- 526 צפיות
-
-
שמעתי על קורס NAISA -Network administrating & information security analyzing שהוא כולל את התעודות הבאות: MCSE- (Microsoft Certified Systems Engineer) Level - Managing of Microsoft networks CCNA- (Cisco Certified Networks Associate) Level - Management of CISCO communication devices CISCO PIX - Management of Cisco security systems CCSE- (Check Point Certified Security Expert) Level - Expert Level CheckPoint Management LPI - (Linux Professional Institute) & SUSe Certification CIW - Security Analyst העניין הוא שהקורס מועבר במכללה שנקראת רויאלנט האתר שלה הוא: http://www.royalnet.co.il מישהו מכיר שמע עשה את הקורס הזה? אני מעוניין בתעודת MCSE פלוס הידע כמובן אבל אם יש…
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה זה - 4 אותיות, מתחיל עם א', ונגמר ב ז', וכאשר הוא מלא תיקים כבדים קשה מאוד להזיז אותו ? ארגז מה זה - 3 אותיות, מתחיל עם א', ונגמר ב ז', וכאשר הוא מלא תיקים כבדים קשה מאוד להזיז אותו ? קצב
-
- 9 תגובות
- 778 צפיות
-
-
http://www.toto.org.il/ShowLineTicket.asp?orderid=3405142&uid=59112 שרומא תתפוצץ
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום תמיד שאני לומד אני זקוק לריכוז גבוה כך שאני מחפש משהו טוב מאטמים למשהו יש המלצה?
-
- 2 תגובות
- 734 צפיות
-


