כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לפני מספר ימים קיבלתי זימון למבחני התאמה לקראת גיוס לחיל המודיעין לפרוייקט סיגמא, עם הזימון הגיע שובר נסיעה שנראה לי קצת הזוי: מחולק ל-5 חלקים, על ה-2 התחתונים מודבקת מדבקה עם הפרטים שלי, היעד (מעפולה לתל-אביב) וחותמת צה"ל. כתוב גם בקטן "שובר זה יתקבל עם הצגת תעודת מילואים/צו מילואים", מה שאין לי. בעיה נוספת היא היעד (מעפולה לתל-אביב), איך בדיוק אני אמור לחזור לעפולה? אני יודע שחיל המודיעין לא מנסים לרמות אותי, אבל הנהגים האלה של האוטובוסים יכולים לעשות לי בעיות. מישהו כבר היה במבחנים כאלה או אחרים ויכול לומר לי מה קורה עם השובר הזה? תודה..
-
- 5 תגובות
- 705 צפיות
-
-
כותרת..שאני אוכל להכניס בו טקסט באנגלית,והוא יתרגם לי אותו לעברית. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 994 צפיות
-
-
and go easy on the sufganiyot !! http://www.jerusalemonline.com/ahmedinijad.asp
-
- 5 תגובות
- 905 צפיות
-
-
איך אני יכול להיות דילר? מאיפה אני יכול להשיג רשימות ספקים? להיות דילר לאותו ספק אם אפשר תענו לי כל שאלה גם לתחום של הארץ וגם לתחום החול (USA בפרט)
-
- 28 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
יש פה מישהו שלומד בתיכון הולץ בתל אביב אם כן אז יש לי כמה שאלות יש שם מגמות מחשבים? האם מאמנים אותך שם פיזית כמו בצבא לדוגמא או שזה רגיל כמו בכל תיכון אחר
-
- 18 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
שלום.. מבקש המלצה למוסיקה "קופצנית" לריצות ואימוני כושר. אני לא אוהב מוסיקה "זולה" עם חרטוטי מילים. אז שיהיה טראנסים על רמה או כל דבר אחר שנראה לכם.
-
- 25 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
תחשבו איך זה להיות קטן, חסר אונים ללא אוכל, מים, בית חם, קורת גג ואהבה. ככה מרגישים אלפי כלבים, חתולים, וחיות נוספות שביתן הוא הרחוב. השנה אנו נעזור לחיות אלה לעבוראת החורף ונציל אותם ממות. ביום שבת הקרוב יום התרמה ענקי, זכרו קליק אחד מצלי חיים!!! לחצו על הלינק הבא: לחצו כאן תצילו חיים של אלפי גורים החיים ברחוב
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, השאלה שלי היא כזאת, עד איזה תאריך ניתן להרשם לעתודה ?! אני זוכר שאמרו לי משהו באיזור פברואר, אני פשוט לא זוכר את התאריך המדוייק. ועוד דבר, במידה ואני נרשם לעתודה, אני צריך להיות כבר עם פסיכומטרי ביד או שיש לי את האפשרות לגשת במועד שמאוחר לתאריך ההרשמה ? מהו ציון נפסיכומטרי נמינימלי שצריך על-מנת להתקבל לעתודה ? בקשר לקורס חובלים, לפי מה שהבנתי במהלך הקורס מוציאים תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ועוד כמה נושאים שקשורים לקורס עצמו. האם גם לקורס זה צריך פסיכומטרי ? תודה רבה מראש, שבת שלום, חג שמח.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
מישהו כבר קנה פה מאתר?! ולא מסניף???...כי אני רוצה להזמין משהו מאתר SKYPC אבל...אני גר בצפון ואין לי חשק שיעבדו עלי או משהו...כי אז זה סיפור להגיע למרכז...
-
- 25 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לא היה לי מושג איפה לתקוע את זה , תהנו .. , יש פה כמה דברים על OC , דברים חדשים שיצאו לשוק , סקר מעבדים , ספקים אנרמקס (והחדש 1000W )וכדומה. http://www.speedyshare.com/443308263.html
-
- 0 תגובות
- 663 צפיות
-
-
מישהו יודע אם יש מכס על חלקי מחשב? כי מצאתי מקום שממש משתלם להזמין ממנו בחו"ל בהנחה שאין מכס תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
http://listen2myradio.com/pirsum.php?ip=84.95.247.20&port=6887 אפשר לבקש בקשות לשירים בצ'אט =] האזנה נעימה
-
- 0 תגובות
- 513 צפיות
-
-
-
היי .. אני מחפש קליינט נוח למשחקי טקסס הולד'ם , לא על כסף אמיתי . אשמח לשמוע המלצות מניסיון .
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כן, תפסו אותי, אבל אחרי חודשים רבים של שימוש. ולא, לא בזכות מערכת "חרב אש" או איזה בולשיט שהפחידו אותי ממנו. תפסו אותי בגלל רשלנותי. הצלחתי לשכנע אותם שניתקתי את המחשב מהשביל, ניתקתי את הכונן הקשיח של הצבא (ובאמת עשיתי זאת) ודאגתי לפרמט את הכונן האזרחי לפני שהכנסתי אותו למחשב. המחשב הצבאי היה מחשב שביל נידח של גף רכב, ללא חומר מסווג או כל חומר צבאי בעל חשיבות. בהתחשבות שאני חייל פז"מניק (שנתיים וחמש בצבא), ללא עבר של בעיות משמעת (גיליון התנהגות חלק), על איזה עונש אנחנו מדברים? בבסיס מהמרים (ובפורום פלמחים בשביל החלב) על 21 - 35 יום ריתוק. אני רוצה לשמוע איזה עונשים קיבלו חיילים שעשו עבירות דומות
-
- 90 תגובות
- 10.4k צפיות
-
-
חבר'ה תראו סרטו השוואה פרודי בין 2 הקונוסולות הנ"ל ;D הסרטון מבוסס על קמפיין Get A Mac http://video.google.com/videoplay?docid=2964751562925463883 דעתכם? :
-
- 11 תגובות
- 982 צפיות
-
-
אחלה דבר, עזר(ועוזר) לי אישית. זה וידאו (אודיו) באורך 67 דקות, באנגלית, שמקריין ג'ון רייסה שהוא מליונר והוא מסביר את אבן היסוד שלו להצלחה (זה יכול לעזור לכל אחד בכל תחום). - אולי זה לא מתאים במיוחד לצעירים שאין להם הרבה דברים על הראש בחיים אבל אולי גם כן... - עוזר "לארגן" את החיים. - מתאים במיוחד לאנשים מאוד לחוצים שכל הזמן במתח. לינק: http://www.marketingsecrets.com/newblog/?p=8 אם אין לכם כוח לזה או משהו, תדעו שזה אחד הדברים שיכולים לשנות את החיים שלכם , באמת מומלץ, אל תתעצלו! בהצלחה! ואם זה עזר לכם תעבירו לאחרים שיעזור גם להם הנה תקציר של השיטה אבל למי שלא הקשיב לווידאו זה ייראה כשטויות אז אל תסתכלו ,רק אחרי... Why You Must Reboot Your Brain - you…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ביום שבת ה23.12.06 במרינה בהרצליה יתקיים יום אימוץ לכלבים! לעוד מידע ואיך מגיעים: http://sos.ateenk.co.il/?v=itzikd הקמפיין הוא קמפיין התנדבותי ולכן אני לא מקבל על זה שום דבר! ובגלל זה אני מפרסם! תבואו לאירוע יהיה כיך ומצחיק ואולי גם בדרך תאמצו כלב או חתול! אל תנעלו!
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רק רציתי להגיד שאני מרחם על הבת של קורט קוביין(NIRVANA),כאילו אבא שלה כוכב מפורסם שהתאבד ואמא שלה גמורה מסמים,איזה חינוך היא מקבלת אני לא מבין,למה לא לוקחים את פרנסיס קוביין למשפחת אומנה או משהו כזה כדי להרחיק אותה מקורטני לאב שבטח עוד תאכיל אותה סמים,מה אתם אומרים על זה-אני לא צודק?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין בשעון דיגיטילי שאפר לרכוש בארץ.... חשבתי על קסיו, אוליי מסדרת ה PROTREK?
-
- 7 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
אני מחפש חברה שיכולה לתת לי הצעה לביטוח חובה ומקיף לשבוע או שבועיים תלוי במחיר... מישהו מכיר ?
-
- 3 תגובות
- 982 צפיות
-
-
http://www.hasadvantage.com/searchforisrael/ אפילו שקיבלתי את זה כספאם לא מסונן, חשוב מאוד לעזור בזה! זה לא נורא כ"כ לעבוד עם סרגל כלים קטן על המסך.. אני הזנתי אימייל וטלפון לא אמיתיים(בעקבות קריאת חלק מהצהרת הפרטיות). פטריוטים ואנשים שרוצים לשקם את הטבע בצפון - הירתמו לעזור!
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-


