עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. השאלה בכותרת ותודה מראש לזה שייספק את התשובה

    • 1 תגובה
    • 682 צפיות
  2. בחיא'ת(רגע עמוק.). כבר עדיף להשתקע בדיוני הילדות העמוקה של אניסרסור. זה סתם מיותר, לא מצחיק ועושה בלגן בפורום. |: בצהריים היו שניים כאלו, לא?

  3. אני קצת לומד פה באתר ותראו מה אני יודע כבר. מארז זה הקןפסא שיש בא תחלקים והיא צריכה להיות טובה בגלל שיהיה שם מאווררים ולא יהיה חם. וגם USB כמו של מצלמה מקדימה וספק זה נותן חשמל צריך שיהיה חזק שלא יתכבה המחשב נגיד אם יש לי מסך חזק אז צריך ספק חזק. כרטיס מסך צריך שיהיה חזק בשביל משחקים להדליק הכל גבוהה הארדיסק צריך הרבה רק עם מורידים הרבה באימיול וקזזה זכרון יש הרבה ואני עוד לא כל כך יודע אבל צריך שיהיה 2 ואותו דבר שיעבוד טוב ועם יש 3 המחשב יכול לא להדלק. יש צורב שהוא גם דיוידי וגם רגיל ולי יש שלהכל ואני יודע עוד אבל אין לי כוח אני ארשום עוד מאט נכון טוב? אני לא לומד הרבה אז לאט אני ידע עוד.

    • 95 תגובות
    • 4.6k צפיות
  4. Started by Merrymoon,

    משפטים שלא אומרים לגברים: "אתה בפנים? אני לא מרגישה..."

    • 39 תגובות
    • 4k צפיות
  5. Started by Fighter,

    משפטים שאסור לומר לדודה פולניה "דודה אני לא רוצה להיות מהנדס אני רוצה להיות מלח, יש מלא כוסיות בספינה"

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by M.G.,

    אהלן, מישהו יודע אם יש טראקים חדשים של עופר ניסים? בעיקר מהשנה האחרונה... אם כן, אז תביאו שמות... תודה!

    • 73 תגובות
    • 4.1k צפיות
  7. הכדור הוא הכול..... יש את השיר ברקע! איך קוראים לו?

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  8. אכן תמונות קשות http://rapidshare.com/files/10080656/zion29_1_.11.mpg

    • 82 תגובות
    • 5.3k צפיות
  9. http://computers.walla.co.il/?w=/4/1034895 בבקשה על תכתבו שמות של חנויות בדיון כדי לא לחרוג מחוקי הפורום

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  10. נניח הרבה אנשים מתים בבתי חולים, אז אם נבטל את בתי החולים, אנשים לא ימותו!

    • 8 תגובות
    • 812 צפיות
  11. Started by arkady,

    שלום יש לי בעייה P: עשיתי את הצו ראשון, עשיתי שמה מבחנים, ובדיקות רפואיות ואימות נתונים. זימנו אותי אחרי זה עוד פעם לריאיון אישי. אחרי זה חברה של אחותי ניסתה לבדוק לי את הקב"א, והיה רשום שעדיין לא סיימתי את כל הדברים. מה זה לא סיימתי? |: סיימתי מה שצריך, לא?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. תסתכלו למטה.... זה עם ה-CrossFire עשיתי את זה בפוטושופ בעזרת החבר שלי שמבין בזה....

    • 43 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by edeNF,

    מחר מתחילים ב-10. ושביתה של המורים לא טיפשית של תלמידים שחושבים שהם משפיעים על משהו! אמרו בערוץ 2 ואמור להיות מבחן בפיסיקה ב9 והתכוננתי אליו מלא

    • 38 תגובות
    • 3k צפיות
  14. Started by dorviper,

    יש פה מישו שהולך לצו ראשון בתאריך הזזה בבאר שבע?? ראיתי שהרבה פתחו נושאים כאלה אז פתחתי גם

    • 0 תגובות
    • 467 צפיות
  15. Started by IG,

    חברה תמשיכו..... :smile1:

    • 24 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by Milford Cubicle,

    ילדה שעברה תאונת דרכים ואיבדה את רגליה תמשיכו.....

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by Milford Cubicle,

    על המעטפה של הכסף ששמת לחבר שלך שהתחתן תמשיכו.....

    • 3 תגובות
    • 737 צפיות
  18. Started by Milford Cubicle,

    דוסים תמשיכו.....

    • 4 תגובות
    • 769 צפיות
  19. Started by Milford Cubicle,

    אמא שהילדה שלה נהרגה בתאונת דרכים.. תמשיכו.....

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. אני יודע שאני מבקש יותר מידי בחינם, אבל אני צריך משהו אפילו שיהיה איטי, רק להריץ בדיקה לאתר לפני קניה של אחסון, לראות איך זה רץ... אני יודע שגאוסיטיז נותנים את כל מה שאני מחפש, חוץ מ-FTP (נקודה רגישה).

    • 3 תגובות
    • 839 צפיות
  21. Started by darkdude,

    אני מעוניין לרכוש מכשיר מתח ודילגית, רציתי לשאול אם יש למישהו המלצות על מתח/דילגית טובה ואיפה אפשר להשיג אותם.(מחירים סבירים)

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  22. http://www.movelehatasia.co.il/ המיפעל של אבא שלי והוא דיי לא מפורסם אם מחפשים אותו בגוגל וכו לא מוצאים אז אמרו לי שהם יהיה לו הרבה כניסות הוא אכן יקבל העדפה בגוגל אני יודע שאתר ניראה דיי עלוב כרגע אבל עובדים על זה אבל בכל זאת אנשים תנו קליק אתם תעזרו הרבה האם גם אפשר לינקים לפרומים של איכות הסביבה אבל חשוב שהיו פעילים מישום מה אני לא מוצא משהו פעיל :'(

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. אמרו לי לא להתקרב ל LEXMARK. אני בכיוון BROTHER 115C(לא יודע מה ההבדל בין 115C ל 115). או HP 380F. הHP קצת יותר יקרה והדיו שלה מזערי. מה אתם ממליצים בתווך מחירים עד 450 שח. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. אתם בטוח מכירים את זה... http://www.youtube.com/watch?v=F_qTeSLBvPU אני לא יודע אם ה-CIA היפנט אותי או משהו כזה, אבל כל פעם שאני שומע את השיר הזה בא לי לחנוק מישהו למוות.. בכל אופן...... יש לזה גירסה בעברית.... http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1203858

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים