עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by avivlyaviv,

    אני רוצה לעשות תואר/לבחור במגלמה של חשמל, אבל לא חשמל תאוריתי אלה חשמל מעשי, ממש לבנות דברים וגם שאני ידע איך לעשות אותם... ואבל איך קוראים לזה?

    • 3 תגובות
    • 616 צפיות
  2. Started by roylu,

    אני מחפש את הספק של החברה evga לא חנויות שמוכרות את הספק הרישמי תודה לעוזרים!!

    • 4 תגובות
    • 927 צפיות
  3. Started by pwntigo,

    http://wampoon.com/the_best_laugh_in_the_world הייתי חייב לפרסם את זה

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. http://fishki.net/comment.php?id=16288 ממש שימושי למשל בתור אווטר..

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  5. דוגמאות-Alice In Chains - Them Bones Metallica Whiskey In The Jar Pantera Psycho Holiday תמשיכו...

    • 117 תגובות
    • 7.6k צפיות
  6. Started by The Dom,

    האם אפשר להוסיף לפעלים באנגלית able בסוף. לדוגמא : UNCLOSEABLE (בלתי ניתן לסגירה)

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by MilkMan,

    http://www.metacafe.co.il/watch/369148/my_birthday_disaster/ :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

    • 62 תגובות
    • 3.6k צפיות
  8. כל מיני מלחמות/אירועים שנבעו בגלל משיכה/אהבה/סקס, כמו מלחמת טרויה.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. и пыхтачок לראות את הסוף .... קבלו אותו >>>>>

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by Xilver,

    שאלה קטנה במתמטיקה שלא הצלחתי לפתור \: הוכח: בטרפז, גדול סכום האלכסונים מסכום הבסיסים (היעזר בשירטוט). אשמח אם יש מישהו שיכול לענות עליה ולהראות לי את הדרך לפיתרון.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by sausage,

    עכשיו כולם יכולים להזדהות עם איש ה-IT שלכם http://www.youtube.com/watch?v=odyG0F8UM1A&mode=related&search=

    • 9 תגובות
    • 841 צפיות
  12. כשהייתי קטן הייתי חולה על המנה חמה עם ריביולי זה היה שיא הטעים,אני זוכר שהיא הייתה בקופסא כחולה....עכשיו לא מזמן חשבתי אולי לבדוק אם עדיין יש אותה ואני לא מוצצא (יש עדיין את הספגטי בולונז הקלאסי וכל הפירה והפסטה ברוב פיצה הישן והמגעיל חח) אבל את הריביולי אני לא מוצאא אוףף מישהו יודע אם מוכרים אותה עדיין? ואגב המקרוני עם גבינה שולט

    • 79 תגובות
    • 7.4k צפיות
  13. מסעם של שלושה סטודנטים נגד מכשף מרושע הזומם להשמיד את כל הלא-צימחונים !

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  14. Started by !_Evil_!,

    עכשיו שמעתי אותו ושכחתי מה השם שלו.. הוא חוזר על המשפט הזה הרבה: All Ever I Wanted All ever I Needed Is Here In My Arms תודה על העזרה

    • 8 תגובות
    • 766 צפיות
  15. לא יודע אם אתם מכירים את הקטע הזה, אותי הוא פשוט קרע מצחוק. http://video.google.com/videoplay?docid=-1076713759276842524&q=unreal+tournament+german+kid בואו נאמר שגם אם הקטע מבויים, אז אני מצדיע לילד על כישורי משחק מעולים

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by AsD[eyal],

    יש את זאתי בשיר שלנו שמש פרוסט נכון? היא זמרת מדהימה איך קוראים לה? השם האמיתי כן? חחח

    • 2 תגובות
    • 670 צפיות
  17. Started by Chymes,

    חזרתי מהבסיס ולהפתעתי גיליתי שהדיון שפתחתי נסגר. לכן אני פותח דיון נוסף. הפעם אני מקווה שנצליח להיצמד לנושא המקורי. ביום ראשון אפיתי עוגה והבאתי אותה לבסיס. משק"ית הת"ש נסעה ביום ראשון לביקור בית ולכן החלטתי לחלק את העוגה למטרות אסטרטגיות ברחבי הבסיס. (A.K.A החברות של המש"קית) חילקתי את העוגה, קיבלתי מחמאות מפה ועד הודעה חדשה וחזרתי מרוצה לחדרי. ביום חמישי (אתמול) היא עשתה מטבח. ניצלתי את ההזדמנות לעשות את המהלך הטקטי הראשון. באתי אליה עם חיוך ותפסתי בעדינות את ידה. היא לא התחמקה ואמרה בקול כנוע וביישן "אבל אני רטובה" (אין לכם מושג כמה טוב זה נשמע. עמד לי כמעט חצי שעה) לא נתתי לה לסיים את המשפט והזמנתי אותה לכוס תה. היא הסכימה ברצון. הכנתי לנו תה והתיישבנו בחדר אוכל הרי…

    • 69 תגובות
    • 4.8k צפיות
  18. אז החלטתי לעשות פינת מתכונים מכיוון שלנהל את פורום אוברקלוקינג זה קשה מידי כל שבוע יתווסף למאגר המתכונים מתכון יחיד ומיוחד. כל המתכונים הינם בלעדיים ולא ניתנים לפירסום! אז, בואו ניגש לעבודה. חומרים - - קופסאת שימורים של חומוס - כורכום,כמון,פפריקה מתוקה,זעתר - מלח ופלפל שחור כמובן - שמן זית - מיץ מחצי לימון - חצי שן שום - מעבד\קוצץ מזון כלשהוא. - טחינה גולמית אופן ההכנה. נפתח את קופסאת השימורים ונרוקן את תוכן הקופסא כולל את המים שבתוכה לתוך סיר קטן. לסיר נוסיף עוד מעט מים(משהו כמו חצי כוס עד כוס) נוסיף כפית מלח וכף שמן זית. נרכך את החומוס על אש קטנה(זה נקרא ריכוך מכיוון שהחומוס בקופסאת השימורים הוא כבר מבושל והמטרה כאן היא לגרום לו להיות רך כך שלאחר הטח…

    • 24 תגובות
    • 2.8k צפיות
  19. Started by elilosky,

    יש לי חבר דפק תראש בהודו חושב שהוא קיפוד אז ואללאק אמרתי לו משה אתה לא קיפוד תביןן משה אתה לא קיפוד איך השיר?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by eGore,

    תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  21. Started by approx,

    http://metacafe.co.il/watch/344858/praaaaaank/ חח חחחח כול אחד חייב לעשות את זה

    • 9 תגובות
    • 889 צפיות
  22. Started by Guarding angel,

    משו חמוד http://www.bustedtees.com/

  23. Started by white_c,

    שלום... אני בתהליכי רכישת מחשב ואני עדיין מתלבט באיזה חנות לקנות אותו... אני מאוד מאוד נזהר כי לפני כמה שנים עבדו עליי עם מחשב ונתנו לי רכיבים פחות טובים ממה שביקשתי, בלי ידיעתי. כמובן, שהם אמרו שזה מה שביקשתי. כמובן - כי אני רוצה להשיג במחירים זולים- רציתי לשאול את דעתכם על KSP? הם זולים בצורה מעוררת חשד...? או שאני סתם פרנואיד...? אפשר לסמוך עליהם? אתם יכולים להמליץ על עוד חנויות מחשבים (בפ"ת בבקשה)..?? תודה רבה...

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. שלום לכולם, לפני כמה שבועות עבר עלי יום שישי משעמם!, ולאחר ''סיור'' באתר ראיתי מישהוא שהרכיב לבובה שלו עניים מלדים, ואז חשבתי לעצמי- יש לי בובה שאני במילא אזרוק בעוד כמה ימים, אז החלטתי לשים בה את מצלמת האינטרנט שלי. אשמח לתגובות! לינק: http://img146.imageshack.us/my.php?image=img4801cg5.jpg

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים