כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מה המצב אנשים? אני מחפש רכב קומפקטי בסביבות 60 אלף פלוס מינוס , מנוע עד 1600 הכי חשוב שיהיה רכב אמין ועדיף גם חלפים זולים , לכן אני חושב ללכת רק על יפני (תקנו אותי אם אני טועה) כמו כן , חשובה הסחירות של הרכב , שיהיה קל למכור אותו אחרי זה. עדיפות לידני אבל גם אוטומט תופס.. ובסופו של דבר , נחמד אם הרכב יהיה יפה וחזק... עריכה : החל משנת 2002 תודה רבה על העזרה
-
- 36 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
למדתי רק JAVA SCRIPT , FORMS, DATA BASE (SQL), DOM בנתיים פשוט אין לי שום רעיון לבנות אתר. תודה מראש!!
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
אוקיי אני סובל מאקנה... עכשיו אני מטפל בבית טיפול רב שלבי לא נכנס לזה באמת דורש השקעת זמן לינה במיטה ובחדר סטרילי וכל זה... יש מצב שאני מקבל אישור עקב הטיפול אפילו ל4 חודשים עד חצי שנה ללינה בבית ? ושאלה נוספת היא מי רשאי לתת את ההיתר ? זה באמת נחוץ... לאו דווקא בשל רצון לישון בבית. תודה !
-
- 35 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
תגידו יש איזה אתר טוב שמביא ישר מספרי טלפון של הלקוחות ולא מראה פרטים ואז או שזה בתשלום או שזה לשלוח פקס דרך האתר ורק אז זה מגיע לחברה ?? תודה על ההמלצות
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-
-
בואו נעשה משהו דומה ל"מכירים את זה ש" כל אחד כותב ונושא וכותב מה טוב ומה לא טוב טוב: שמישהו עושה ביטוח אצל חברת ביטוח לא טוב: שחברת הביטוח צריכה לשלם לאותו אחד שעשה ביטוח כי קרה לו משהו
-
- 5 תגובות
- 726 צפיות
-
-
-
השיר נמצא בשוקס הזה. http://www.shox.co.il/uf/566/432/Udi_HaKmOn.html
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום,אני בן 17 ויש לי 2 נקודות חן על הפנים שנורא מעצבנות אותי יש לי עור רגיש ובגיל 8 בערך שהייתי באילת והייתי הרבה בשמש נוןצרו לי 2 נקודות חן על הלחי רציתי לדעת אם יש ניתוח להוריד אותם..אני מדבר פה על נקודות חן לא על פלולה או שומה שלא תתבלבלו ואם יש ניתוח אז האם הו גורם צלקות..? תודה מראש
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
לכל מי שיש בעיות עם זכרונות מסוג TWINMOS בלוחות GIGABYTE! יכול לתקן זאת בעזרת עדכון ביוס פשוט אך ורק דרך ה-FLOPY! (דיסקט) הנה הלינק לביוסים של GIGABYTE http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/BIOS_List.aspx תבחרו את סוג הלוח. להוריד את הלינק הכי חדש (למשל אצלי זה F4 - הוא זה שסידר לי את הבעיה). לעדכן דרך ה-Q-Flash ב-BIOS על ידי לחיצה על כפתור F8. לא לשכוח לעשות לאחר העדכון Load Optimize Defaults. זהו בעצם..לעשות ריסט, להדליק את המחשב ולאחר מכן שוב ריסט. מקווה שעזרתי! פתרון שעובד 100% !!! לגשת לביוס (גם שהוא לא מעודכן..לא חייבים לעדכן) לעשות יחס 1:1 כלומר ב-System Memory Multiplier לעשות 2.0+ ולמי שאין פונקציה של ה+ שיעשה 2.0. עובד בטוח! בדיקה בS&M במשך שעתיי…
-
- 11 תגובות
- 824 צפיות
-
-
-
זה הולך כך: Its wonderfull woderfull world אני לא זוכר את ההמשך אבל זה שיר ישן. תודה
-
- 8 תגובות
- 709 צפיות
-
-
http://www.surfplanet.co.il/logic.html טוב מכירים את החידונים האלה שמשנים את הלינק כדי להגיע לשלב הבא? אז יצא אחד חדש... הוא לא יותר טוב אל לפחות אי אפשר למצוא תשובות באינטרנט... אני תקוע בשלב 9... בבקשה לסמן את התשובות כספויילרים בצבע שחור.
-
- 289 תגובות
- 21.3k צפיות
-
-
-
חיפשתי אבל לא מצאתי משום מה אתרים רציניים.
-
- 1 תגובה
- 627 צפיות
-
-
התאריך לידה שלי זה 7.8.90 מתי אני צריך לקבל צו ראשון בערך? ועושים שם בדיקות סמים באיזו צורה? דם ? שתן?
-
- 26 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
4 הפיראטים קטועי הרגל- הנרי, ג'ין, ז'אן ודיאגו איבדו את רגליהן מעץ בעת קטטת באר, ונותרו רק עם אחת. עליהם להגיע לנמל לפני שהספינה מפליגה תוך 8.5 ימים. הנרי מצליח להגיע לנמל בחצי יום. דיאגו ביום אחד ג'ין ב2.5 ימים וז'אן ב-5 ימים. כמובן שרק זוג יכול ללכת עם רגל מעץ אחת, מכיוון שאחד הולך והשני נשען, לכן לדוגמא אם דיאגו הולך ג'ין לוקח להם 2.5 יום. איזה זוגות ילכו ראשונים (יש סה"כ 3 נגלות) כדי שיספיקו להגיע בזמן לספינה?
-
- 43 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
ז"א, אולי לכם היא תהיה קלה אני צריך לחבר את אמצעי הצלעות בטרפז ולמצוא מה מתקבל... לפי מראית העין נראה שם מעויין אבל אני לא הצלחתי להוכיח את זה עד סוף (הצלחתי רק להוכיח שזה מקבילית, ולא הצלחתי להוכיח שכל הצלעות שוות) אשמח לעזרה D=
-
- 10 תגובות
- 870 צפיות
-
-
Metalcore, Hardcore, Screamo, Emo Core משהו בסגנון Bullet for my Valentine... אולי גם קצת Punk, כמו Green Day. תודה.
-
- 1 תגובה
- 783 צפיות
-
-
-
מדענים בדקו השפעות של סמים שונים על התנהגות עכבישים ויכולת בניית הקורים שלהם. התוצאות מאוד מעניינות...
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
כן כן אני צופה בזה...ועכשיו יהיו אלה שיגידו שהשיר שלנו יותר טוב.. או שיגידו ששתי התוכניוץ מעפנות (הבנו..לא לרמה שלכם התוכניות האלה) פשוט מי שיודע שיענה בבקשה על השאלה תודה
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.mivzakon.co.il/News_Articles/15_01_2006/index2.html בעע נראה כאילו לקחו את כל הרעלים בעולם וריכזו אותם במקלונים האלה........
-
- 46 תגובות
- 2.9k צפיות
-


