כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
(403 Forbidden Unauthorized IP address.)
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=13869 אני אוהב את נינטנדו וחושב לקנות את הWII בעתיד אבל חננות כאלה לא בדיוק עוזרים לנינטנדו
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כמו בKSP, LOGICPC וכו', ישנן חנויות כאלו גם מחו"ל שמאפשרות לבנות מחשב מחלקים? חיפשתי ולא מצאתי... תודה!
-
- 2 תגובות
- 859 צפיות
-
-
-
זה לא ממש קשור לפורום תכנות לכן העדפתי לבקש פה. אני צריך תוכנה קטנה בVB שתתמזער ליד השעון ותכנס כל שעה לכתובת http://www.yad2.co.il//MyYad2/MyOrder/Yad1Details.php?SalesID=47693&Up=u זה יעזור לי מאוד חבר'ה תודה!
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
הכוונה לסצנה בתחילת הסרט מה קולין פארל ופוקס עושים שם?? תודה
-
- 4 תגובות
- 647 צפיות
-
-
ההורים שלי בתאילנד והם מתכוונים לקנות לי שם PS2 יש משהו מיוחד שכדאי לדעת לפני הקניה ?? זו אותה קונסולה שיש פה בארץ שיש הבדל בגלל האזורים וכל מיני כאלו??
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
http://www.slyck.com/story1390.html באנגלית
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
http://collegehumor.com/video:1737561/context/popular
-
- 4 תגובות
- 614 צפיות
-
-
תגידו אני לא מבין חסר כל כך הרבה פרטים שהיו בפרק הקודם מישו הבין מה קרה?
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
איזה תפקיד זה גארד בכדורסל? יעני הגבוה שמשחק בעמדה 4-5? או רכז?
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני לא להוט להיות קרבי במיוחד, אבל אני מקווה שאני אתקבל למודיעין שדה . מישהו ממכם שירת ב"לוחם חילוץ והצלה" ויש לו משהו להגיד על זה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 610 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=aiXunpWEz4s :-X לא חשבתי שדבר כזה אפשרי
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני הכי אוהב שוקולד נוגט ווניל עוגיות יאמיי
-
- 27 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
יש לי מן מד כזה אם תרצו שאני יכול לבחור תמקום שהסמן יעמוד עליו עכשיו סימנתי את ההתחלה כ10% ואת הסוף כ100% עכשיו הערך שהוא 10% זה 35 והערך של ה100% זה 5 (כלומר יורד...) עכשיו אני צריך איזשהי דרך למציאת האחוז שהסמן מראה כלומר אם הסמן נמצא בסוף - כלומר הערך שלו 5 אז הוא יראה שזה ב100% עוד דוגמא אם הסמן שלו נמצא בהתחלה - כלומר הערך שלו 35 אז הוא יראה שזה ב10% או אם הסמן באמצע הוא יראה יראה 55% (זה האמצע מ10% עד 100%) והערך שלו יהיה 20(נראה לי) אני מקווה שהבנתם... אתם יכולים לקחת את הערך שבו נמצא הסמן כX
-
- 8 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום, כל פעם שאני בודק דואר יש לי את הדואר הזה שהוא נכלל בספאם..., איך נפטרים מהדבר הזה? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 948 צפיות
-
-
הנה התרגיל מצא לאילו ערכי M גרף הפונקצייה y = (m-3) x^ +2x +m א. מעל לישר y=3. ב. מתחת לישר y=3 נרה לי שהצלחתי לפתור אבל אני מרגיש שאני עושה את זה כמו תוכי בלי להבין מישהו יכול להסביר לי : אחרי שפתרתי משוואה של M גילית M= ומפה אני לא יודע איך להמשיך. תודה לעונים
-
- 18 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
בהורדה ישירה או טורנטים.
-
- 0 תגובות
- 596 צפיות
-
-
חבר שלי מחו"ל רוצה להתקשר אלי לפאלפון .איך אפשר? האם צריך +972 ואז תמספר פלאפון?(כי אני יודע שזה של בזק ואין לי מושג מה עם פלאפונים)או אחרת? (אם זה חשוב,אני בסלקום) תודה
-
- 8 תגובות
- 24.9k צפיות
-
-
קיצור שמה מייצרים הכל..בשוק מוצאים מלא עודפי ייצור בזול רצח..מה כדאי לקנות?
-
- 11 תגובות
- 932 צפיות
-
-
http://www.liveleak.com/view?i=c544519776
-
- 1 תגובה
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם,אתמול קיבלתי את המנילה ( שאלון העדפות) של צה"ל,מנילה קרבית פרופיל 72. יש לי בעיה ואני לא יודע מה לבחור,אז אני פונה אליכם לעזרה. יש לי כמה וכמה אפשרויות בניהם שיריון,תותחנים,מודיעין שדה(לוחם איסוף) נ"מ,חילוץ והצלה סטילים\דבורים קורס קדץ נהיגה אני לא יודע במה לבחור,את קדץ הנהיגה אני מוריד מהפרק ושיריון אני מוריד מהפרק. מה תיעצו לי,מה לסמן ומה להתרחק.
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום היום כל מי שמתגייס במרץ 07 קיבל תאריכי גיוס מעודכנים לפי השיבוץ שלו (אני קיבלתי ל-15/3) איזה תאריך אתם קיבלתם? תוכלו לבדוק לאן אתם מיועדים בעזרת הרשימה הבאה: 11/2/2007: קצונה ייעודית- שלישות 12/2/2007: מודיעין 16-17/2/2007: סוף שבוע נעים 25/2/2007: פקמ"ציות, סייעות לרופאי שיניים 27/2/2007: מודיעין 2-3/3/2007: סוף שבוע נעים 4/3/2007: חיל הים: סטי"לים, דבורים, סנפיר (?!) 7/3/2007: משרד הביטחון 8/3/2007: מודיעין (אלקטרוניקה), מש"קי ביטחון שדה 9-10/3/2007: סוף שבוע נעים 11/3/2007: מש"קיות ת"ש, מש"קיות עלייה, בקריות שליטה, מד"ניות 12/3/2007: חובשי מרפאה 13/3/2007: תאריך חי"ר כללי צפי גיוסים קרביים (משוער)- 11/3: חטיבת גולני 12/3: חטיבת גב…
-
- 42 תגובות
- 3.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש את האתר הזה שמוכר שרתים יד שניה, מישהו זוכר את הכתובת שלו? פשוט ברח לי מהגוגל. תודה, מקס.
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-


