כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.idobarkan.com/katzav.html http://www.idobarkan.com/nassralla/funny_nassralla.html http://zone.walla.co.il/?w=//935963 TASCAM
-
- 13 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אני בן 20 ואני כבר מתחיל ליראות שהשיער שלי נהיה דליל יותר מיום ליום ושה"מפרצים" בראש נהיים עמוקים יותר ויותר עם הזמן והשיער מתחיל לנשור וזה מדכא לאללה... הנשירת שיערות במשפחה אצלי זה תורשתי, לאבא שלי כבר אין כמעט כלום למעלה, הוא "מלווה שיער" רק בצדדים זה מה שנשאר לו איך אפשר לטפל בזה הכי טוב לדעתכם חוץ מניתוחים וסיבוכים יקרים אחרים? ראיתי כל מיני פרסומות כאלה על כדורים שעוזרים לזה אבל אני מפחד מכדורים ומפחד להיות קירח כמו אבא שלי מי שיודע שיעזור, מי שבא להתבדח כאן בבקשה לחזור אחורה.
-
- 25 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אוקיי קיבלתי תפקיד שנוגע לניהול ! הברקת באופן שוטף... באגים, הפרעות תיפעול ועבודה באופן שוטף וסופר מרצועי על התוכנה. יש מישהו שמבין עניין ויכול לתת לי רקע או איזשהו מושג מול מה אני הולך לעמוד. חשוב לציין שאני יעבור חפיפה על התוכנה והכל אבל סתם להעשרה כללית אם יש פה איזה שפיץ לצורך העניין! תודה רבה !
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לתרגל אנגלית במקלדת אז חשבתי אולי להתחיל לכתוב בפורומים אמריקאיים. יש לכם פורומים טובים להמליץ לי עליהם? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, יש לי כבר שבועיים חולדה חצופה מאוד במחסן, עכשיו הבעיה היא שהיא החליטה לתפס אלינו הבייתה. כבר 3 ימים שאני חי בפחד, כל יום קם בבוקר רואה משהו אחר מכורסם, פעם חזה עוף ששהשארתי להפשיר על השיש, פעם תפוחי אדמה, פעם קרע את כל החבלילה של הלחם. העניין הוא שכל הבית סגור, איך הוא לעזעזל נכנס ויוצא? בקיצור אני חי בפחד בביתי שלי, איזה דפוק זה אה? אז שאלה לי אליכם מישהו היה בסרט הזה פעם? מה עושים מה הכי יעיל, קיצר איך אני נפטר מהרוע בהתגלמותו הזה?
-
- 41 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
אני מוריד סרטים באימיול (רק חוקיים, ואתם לא יכולים להוכיח אחרת) ואני שם לב שסרטים אמריקאיים שאמורים להיות באנגלית שכתוב עליהם צרפתית ספרדית איטלקית הם בעלי הרבה יותר מקורות. מה שונה בהם? הם מדובבים לשפות שונות, רק הוסיפו להם כתוביות, או מה?
-
- 2 תגובות
- 618 צפיות
-
-
למי שמכיר את 2 הלהקות האדירות האלה.... אני מחפש עוד להקות בסגנון שלהם אז אם מישהו יכול להמליץ..אני אשמח!!! תודה לעוזרים!
-
- 10 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שאומרים שמפסיקים לעשן התאבון גדל,לכמה זמן זה נמשך הצורך לאכול יותר?
-
- 28 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אאוץ'. לא ממליץ לאף אחד לנסות עם הגולף שלו.. http://cars.walla.co.il/?w=/4703/1049461
-
- 7 תגובות
- 697 צפיות
-
-
על איזה צד כדיי לישון? על הגב? על הצלעות (צדדי)? מבחינה בריאותית לגב....
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התמונות הכי טובות של נשיונל ג'יוגרפיק... 100% הנאה http://fishki.net/comment.php?id=17159 + חלב פוגע בתוך ספל הכפה, פשוט תמונות מדהימות http://fishki.net/comment.php?id=17157
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/536/969.html הכתבה מדברת על תרבות הוורקהוליזם הקיצונית בארה"ב וביפן, המשבחת את העבודה הקשה והאינטנסיבית מאוד, היכולה להביא לתפוקה גדולה יחסית בעבודה, לעומת הגישה האירופאית, שגורסת שכדי לעבוד הרבה פחות ובזמן שמתפנה כדי להרגע, לבלות, לנוח ולהנות מדברים אחרים. מה הגישה שלכם לחיים בקשר לזה, ולמה?
-
- 13 תגובות
- 916 צפיות
-
-
שלום, מאתמאל באופן פתאומי אני לא מליח לפרסם את התגובות שלי....(תגובות-לא לפתוח נושאים) מה הבעיה? בתודה מראש. תיקון - הסתדר (עשיתי ניתוק מהאינטרנט וחזרתי) תודה בכל זאת. (אפשר לנעול)
-
- 0 תגובות
- 613 צפיות
-
-
בלעט! יום אחרי שאני מסיים ללמוד אני מתגייס?! אפילו אין זמן לצאת לטייל קצת בעולם או משהו! אולי זה בעצם אפילו יותר טוב? להתחיל מוקדם לסיים יותר מהר.. לא? מה אתם חושבים? כדאי לדחות? ואם כן - לכמה זמן בערך הם דוחים את זה? אה ושאלה קטנה: הם מקבלים את הנתונים על הבגרויות שלי מהבצפר? כי אין לי מושג איך הגיעו לזה שאני עושה 7 באנגלית אם אפילו המורה שלי עוד לא החליטה אם כן או לא... :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 30 תגובות
- 3k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לפתוח עסק משלי (מחירת מחשבים), עכשיו מה התהליך שאני צריך לעשות בשביל לפתוח עסק? אני בן 17 ואני יודע שאם אני מתחת לגיל 18 אני לא משלם מיסים... אז אני וחבר שלי רוצים לפתוח עסק מחשבים (אנחנו יודעים לאיזה יבואן לפנות) אנחנו כעיקרון עובדים כבר עם יבואן אבל בעסק אחר ולא שלנו. מה עלי לעשות בשביל לפתוח עסק?
-
- 7 תגובות
- 675 צפיות
-
-
בין התאריכים 25-27/02 ייתקים באוניברסיטת ת"א טורניר ענק ב-PES6 בין 768 מתחרים. הזוכה מקבל כרטיס טיסה לאמסטרדם התחרות היא לא רק לסטודנטים !!!! פרטים: www.student.co.il
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
כן כן, זה עוד אחד מהת'רדים שהופכים את HWZONE לHOMEWORK ZONE, אבל שיהיה. ******* קליע שמסתו 5 גרם פוגע אופקית בגוף שמסתו 2ק"ג המונח על משטח אופקי. הגוף(עם הקליע בתוכו) מחליק מרחק של 20ס"מ על המשטח עד עצירתו. מקדם החיכוך של המשטח הוא 0.3. בהנחה שהגוף החל לנוע רק לאחר שהקליע שנתקע בו נעצר, מה הייתה מהירותו של הקליע לפני הפגיעה? ******* כן, זה. אמור להיות משהו עם שימור תנע ושטויות, ואני בטיפשותי לא ממש הקשבתי בשיעור.
-
- 2 תגובות
- 930 צפיות
-
-
אם אני נכשל במקצוע כמו לשון שהוא מקצוע חובה, או שלא מגישים אותי בכלל לבגרות בגלל הציון שלי - תיהיה לי תעודת בגרות? ואם לא, אפשר לתקן את לשון בעתיד ואז תיהיה לי תעודת בגרות? (בנוסף לכל שאר המקצועות שיש לי + 2 וחצי מגמות) האם יש הבדל מבחינת מקומות עבודה או אוניברסיטה לגבי בגרות מתוקנת או שנעשתה בזמן?
-
- 51 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
איך אני משלם ? עם ויזה? ואיך זה מגיע אליי? וכמה יעלה לי משלוח על נעליים שעולות 70 דולר?
-
- 3 תגובות
- 866 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לאחרונה לקנות אייפוד- אבל העסיקה אותי השאלה: מתי הולך לצאת האייפוד החדש? אז ע"מ שאני לא יקנה ipod 5.5 ואז יתקע כי אפר יוציאו חודש אחרי דגם חדש, חישבתי את ההסתברות והחוקיות בהכרזת המוצרים של אפל ע"מ לקבוע מתי יהיה תאריך ההשקה של הipod 6G! > ובכן- אם ניקח את מועדי ההשקה של האייפודים ונעגל את החודשים נגיע לחוקיות הבאה : * בתרשים שציינתי מצויין דגמי האייפוד ותאריך השקתם. אייפוד דור רביעי ואייפוד פוטו נחשב אותו דור, כאשר האייפוד פוטו הוא עדכון של הדור הרביעי לכן יופיע כ 4.5 אייפוד ווידיאו הראשון הוא למעשה דור 5 והעידכון שהוציאו לו לאחרונה מיצב אותו כדור 5.5 >> הגעתי לחוקיות הבאה: * אפל בין השקה של דור אחד של אייפוד לעידכון של אותו דור שמרה מרוו…
-
- 7 תגובות
- 719 צפיות
-
-
משהו יכול לספר לי פה על מודיעין אלקטרוני? כלומר, מה עושים שמה, מה התנאים, והאם זה שווה?
-
- 0 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אם מישהו זוכר, לפני איזה חודשיים-שלוש, ה"הלמו" עוכב ע"י המשטרה לאיזה תקופת זמן ואז באתר שלו http://halemo.net, היו המון פרטים עסיסיים על המשטרה, ועל התקלויות שלו עם שוטרים וכו' עכשיו אני נכנס לשם ולא מוצא בשום מקום יש למישהו מושג?
-
- 2 תגובות
- 613 צפיות
-
-
-
אפיה אני יכול למצוא את הסרט של אל גור על התחממות כדור הארץ?
-
- 4 תגובות
- 526 צפיות
-
-
משהו יודע מאיזה פרק צולמה התמונה הבאה? רב תודות! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 793 צפיות
-


