עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by wow,

    בחדר חשוך ישנם 50 מטבעות. 10 מהם הפוכות על הצד פאלי. אתה צריך שיהיו מספר שווה של מטבעות הפוכות על אותו צד. איך עושים את זה ? (חדר חשוך)

    • 28 תגובות
    • 2.8k צפיות
  2. מישהו מכיר פורום רכבים טוב כמו הפורום הזה? פורום איכותי כזה

    • 6 תגובות
    • 732 צפיות
  3. Started by pentax,

    שלום, הכנתי מפרט מסויים של מחשב. בדקתי באתר של זיגזג את מחירו ויצא 4260 ש"ח במזומן (ללא מסך). בחנויות אחרות המחיר מאוד קרוב לזה. אותו מפרט בדיוק באייבורי עולה 3700 (ללא מסך). איך אפשר להסביר את ההפרש של יותר מ- 500 ש"ח? אילו חנויות נוספות מומלצות? האם בהפרש כזה הייתם רוכשים באייבורי או בכל זאת בזיגזג? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Devil Servant,

    באשכול ניתן לשאול שאלות על כל מה שעולה ברוחכם. אך ישנם כמה חוקים: 1. כל השאלות כשרות 2. לפני שאתם שואלים שאלה אתה חייבים לענות לזה שלפניכם על השאלה שלו,במידה ואתם לא יודעים (לא חייבים לענות ברצינות כן?) תעתיקו את השאלה שלו להודעה שלכם שלא יצא מקרה שפשוט כל אחד ישאל את השאלות שלו בלי שאף אחד יענה לו... 3. הבאתי אותה בכותרת אה? ;D יש לי שאלה שעלתה לי עכשיו: למה בפרסומת של XI הוא אומר "לא כל מה שבא מאמסטרדם בא בדרך שאתה חושב" ואז מראים אחד עם כפפה? זה כאילו לבדוק סמים בתחת?

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by The Dom,

    אני יודע שזה ספאם טהור אבל הייתי חייב להראות את זה. :lol:

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by mei,

    איך אני מתמודד עם שאלה עם משוב שכזה שהולך לי על 2 המגברים ביחד ??? אני יודע שזהו 741 כנראה משווה עם מתח 0, והשני אינטגרטור שהופך ריבועי למשולש ... איך פותרים את זה??????? תודה ! [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 2.9k צפיות
  7. Started by Devil Servant,

    חמוד רצח ;D

    • 5 תגובות
    • 680 צפיות
  8. ;D מה קורה? ;D אין לי כוח לשים הקדמה יפה, אז ישר לעניין. בחרתי במגמת הנדסת תוכנה + פיסיקה / ביולוגיה. אני מתלבט בין פיזיקה לביולוגיה, שני המקצועות נראים לי טובים. מה דעתכם? איזה מקצוע נותן יתרון בלימודים גבוהים בעתיד? (או שזה בכלל לא משנה?)

    • 87 תגובות
    • 4.4k צפיות
  9. Started by pavel19,

    זה שיר די ישן , ובשיר יש הרבה מילים כמו vip ו hunds up תודה

    • 2 תגובות
    • 527 צפיות
  10. Started by JHONLEV,

    היה פה משהו לא חוקי

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by JHONLEV,

    תיבת אימייל חינם http://www.fav.co.il/clicks.php?uid=863&page=19 תיכנסו, תוכלו לבנות לכם אימייל מגניב

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות
  12. Started by re5pect,

    בקיץ הקרוב יש לי בחינת בגרות במדעי המחשב C עיצוב תוכנה ומודלים חישוביים. אני מחפש ספר טוב לעיצוב תוכנה שניתן ללמוד ממנו בלי מורה. (לא תרגילים מבחינות בגרות קודמות אלא החומר עצמו.) תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 859 צפיות
  13. Started by Lanzar,

    שלום לכולם... אוליי השאלה מוזרה אבל התשובה חשובה לי... מישהו יודע איפה באיזה מדינה נמצא הביניין הראשי של מיקרוסופט ? ואת אפשר תמונות של המבנה מבפנים ומבחוץ ? תודה מראש.

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. כבר כמה ימים שאני מקבל את שתי ההודעות האלה באיסיקיו מכמה אנשים ברשימה שלי והיום פעם ראשונה גם במסנג'ר כבר בפעם הראשונה כשראיתי את ההודעות האלה הבנתי שמשהו לא בסדר יש מצב שפרצו אלי למחשב או שמנסים לפרוץ? מה אני אמור לעשות בכדי לא לקבל את ההודעות האלה?

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. שלום יש לי להכין פרוייקט באנגלית, השאלת מחקר שלי היא: השפעת סמים ואלכוהול על הנהיגה בטווח הארוך [שעתיים ויותר ] והקצר [פחות משעתיים] הבעייה שלי, זה שאין לי חומר [מהאינטרנט כמובן] אני אשמח אם תביאו לי אתרים שעוסקים בנושא הזה באנגלית כמובן, מאמרים, כתבות שנגרמו כתוצאה מזה (שוב באנגלית), תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  16. Started by i022052,

    מה ההבדל בין מחשב של DELL או IBM למחשב שאני מרכיב בעצמי? הרי הם לא מייצרים ב DELL או UBM את הכל? או שאני טועה?

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  17. http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/trailer3_large.html

    • 12 תגובות
    • 898 צפיות
  18. Started by b3ta0,

    מישהו יודע איזה שמן לטיגון הכי בריא, חמניות, תירס, אחר?

    • 27 תגובות
    • 3.6k צפיות
  19. Started by Devil Servant,

    אני מעוניין להזמין את המוצר הבא http://cgi.ebay.com/New-VGA-to-TV-CONVERTER-S-VIDEO-RCA-OUT-CABLE-ADAPTER_W0QQitemZ150086314449QQihZ005QQcategoryZ41999QQrdZ1QQcmdZViewItem המוכר נחשב אמין וכדאי להזמין ממנו? איך בעצם משלמים? למי נחשף כ. האשראי שלי? כל כרטיס יכול לשלם? תודה

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  20. Started by +Eliran+,

    אתם משתמשים בבושם? אם כן אז שכל אחד יכתוב מה הוא הכי אוהב... (אני מחפש לקנות בושם ואני רוצה לדעת מה הכי משתמשים....)

    • 42 תגובות
    • 3.5k צפיות
  21. השתחררתי באגוסט ויש לי התייצוות במאי WTF ואיפה זה בא"פ אליקים למען השם ???מה זה בכלל איזה חיל ,הייתי בנ"מ אבל תומך לחימה מכונאי נגמ"ש ?????????

  22. Started by mei,

    איך בתוכנית המצ"ב אני מחשב את ההשהייה לפי תדר התנודות ? ומהם ההוראות שצריך בשביל סעיף ג' ? תודה ! [attachment deleted by admin]

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  23. שלום, ברצוני לעזור לאלה שלא יודעים שפת אינטרנט בכל תחום בכללי, לחלקם שאינם יודעים מילים ובכך לשפר את שפת האינטרנט שלהם, כאשר הם ישתמשו במנוע החיפוש של HWzone הם ימצאו את הפירוש על אותו מושג. מה שיהיה בסוגריים זה איפה התחום שהוא בעיקר נשמע/נכתב) אז נתחיל (בבקשה תכתבו מושג=פירוש... וזהו שזה יראה כמו מילון לפי הסדר הנ"ל): Noob =מישהו חדש/לא מנוסה (בתחום המשחקים) Laughing Out Loud - lol= צחוק (בצ'אטים/פורמים) Away From Keyboard- AFK= מחוץ למקלדת, הכוונה למישהו שהוא אינו זמין, לא נמצא בקרבת המחשב (בתחום המשחקים) Rolling On the Floor Laughing - ROFL= מתגלגל על הרצפה מצחוק, הכוונה למישהו שמתפקע מצחוק (בצ'אטים/פורומים) Clan= שבט, הכוונה לקבוצה, חבורה של אנשים שמייצגת אידיא…

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by karajii,

    אני חושב לקנות מחשב שלם והם נתנו לי הצעה לא רעה, וגם קרובים לבית שלי. הבעיה שלא ראיתי עליהם ביקורות והם חנות די קטנה. למישהו יש ניסיון איתם (בעיקר ברכישה של מחשב שלם מורכב)? http://www.gamapc.co.il תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by משתמש כבד,

    אני מחפש שירים כמו של ENIGMA ובוב מרלי וכאלה שירים של סטלה ולפתוח את הבוקר בכיף. מישהו מכיר עוד זמרים/להקות עם סגנון מוזיקה כזה

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים