כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לא יודע אם הביאו כבר, אבל זה ענק http://www.2send.us/uploads/48ef26e451.jpg
-
- 4 תגובות
- 856 צפיות
-
-
זה וויכוח קטן שיש לי בת'ראד אחר http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=240870.10 ויכוח שיכול לגמול אותי מאנימה (שזה משהו קשה) מישהו האז להשוות אנימות איכותייות לאנימות דוגמאת פוקימון אני הייתי בשוק אני מציע בפניכם דוגמית קטנה שיר הפתיחה מהאנימה elfen lied אני צריך חווד על זה. האם אפשר להשוות אנימה שיש לה שיר פתיחה כזה שכחו מהעלילה עצמה, השיר לאנימת ילדים כמו פוקימון הנה השיר/פתיח http://youtube.com/watch?v=FnWIrHn8M9I http://rapidshare.com/files/18118871/01_-_Lilium__opening_version_.mp3.html (זה קובץ שלי, נקי ממזיקים) אני מבקש דעות מכיוון שהנושא חשוב לי ולכל חובבי האנימה בפורום האם באמת אפשר להשוות בין דברים כאלה
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
-
-
ראשית, נבקש מכל הילדונים לא להשיב. תודה. כאשר מקבלים צו מילואים אמורים לשלוח בחזרה תוך 7 ימים אישור על קבלת הצו. מה קורה אם פשוט מתעלמים? מה קורה אם פשוט לא מתייצבים ביום הגיוס? תודה. LazyBoy
-
- 20 תגובות
- 29.1k צפיות
-
-
מחר אני עושה אבחון לבדוק אם יש לי ADD (אני רציתי, לא המלצה של הבצפר). זה באמת משנה מה הם יגידו? יש לזה משמעות כלשהי? ריטלין בכל מקרה אני לא אקח, ואני משש לא זקוק להערכת זמן במבחנים או הקלות כאלה. כדאי בכל זאת לעשות? יש לזה משמעות בתעודת הבגרות? תודה!
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
יש להם מנה של נודלס עם עוף תילנדי באיזה 30 שקל ככה הנודלס שלהם צהובים שמנים כאלה כאילו ניפחו אותם, ויש להם טעם נהדר, אותו דבר לגבי הטעם של העוף ושל הירקות מישהו יודע מה המתכון שלהם? או איך עושים את הנודלס המנופחים האלה? אני פשוט מת על זה ומעניין אפשר להכין בבית
-
- 0 תגובות
- 550 צפיות
-
-
-
אני זוכר שהיה בYNET אתמול או ביום חמישי הודעה שיהיה ביום ראשון שביתה אבל יכול להיות שעד עכשיו הגיעו לפשרה או משהו.. יש למישהו מושג מה קורה עם זה?
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
hhttp://youtube.com/watch?v=1u6jy_Qfw9I&mode=user&search=
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה זה הסרט המטומטם הזה? לא הבנתי מה קורה בסוף, או בכלל כלום מאמצע הסרט. הוט והסרטים המעפנים שלה =\
-
- 14 תגובות
- 907 צפיות
-
-
http://www.idobarkan.com/katzav.html זה עננננננק! שנונים...
-
- 10 תגובות
- 945 צפיות
-
-
שלומות, מישהו יודע היכן אני יכול לעשות מבחן IQ כשר למהדרין? ולא, לא מבחני אינטרנט תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יכול להמליץ על חנות מוכרת ואמינה שכדאי לקנות מהם מחשב חדש? עם אחריות, עם טכנאים טובים וכו'? באג הם טובים אבל יקרים...
-
- 1 תגובה
- 674 צפיות
-
-
טוב בגלל שהסקר ההוא לא שיקף באמת את מה שהוא אמור לשקף אז הכנתי חדש עם אפשרות להצביע 3 פעמים ולשנות את ההצבעה
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מעבד מזון אבל לא יודע איזה ושל איזה חברה צריך המלצות
-
- 8 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מישהו שאל את עצמו פעם למה קוראים ל HWzone ככה? יעני zone זה אולי כאילו אזור ומה זה HW אולי קיצור לשעורי בית ? חח (1)בקיצור למה קוראים ככה לאתר? (2)ומי קרא לו ככה -בחר ת'שם..?
-
- 6 תגובות
- 959 צפיות
-
-
http://www.metacafe.co.il/watch/366481/most_amazing_magic_trick_turn_1_into_100/
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/3/1066587
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש 120 משקולות . ידוע שאחת מן המשקולות יותר כבדה או יותר קלה משאר המשקולות. יש לכם מאזניים רגילים. יש לכם חמש שקילות. מצאו את המשקולת השונה. לעבודה. אני יודע שזה אפשרי אבל לא יודע איך.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/ העביר לי כמה שעות טובות... @
-
- 69 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
בקשר לאר קלי, הורדתי את: burn it up fiesta giggilo hotel i believe i can fly slow wind remix - מומלץ מאוד (: world's greatest thats that ignition והם ממש אחלה, על איזה עוד אתם ממליצים? ובקשר לרמיקסים של שירי היפהופ, הכוונה לגרסאות יותר קצביות אבל שעדיין נותן את הסגנון של ההיפהופ, ה SLOW WIND REMIX הוא דוגמא מצויינת כי מצד אחד הם שמרו על האיכות של השיר, מצד שני הקפיצו אותו הרבה יותר בקטע של המיקס... תודה רבה!!
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן אני מחפש שם של סרט שנקרא דא ז'ה וו ...או משהו כזה..עם אפשר לכתוב לי את זה באנגלית זה יהיה אחלה
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
טוב בעיקרון אני צריך המלצות לשמות וסדר של השירים הכי טובים שלהם בלי לינקים וכו כדי לא לעבור על חוקי הפורום בישביל להבין תטעם שלי בIron אחד מהשירים האהובים שלי זה Phantom Of The Opera אני פשוט לא זוכר שמות של הרבה שירים ואני רוצה להכין לעצמי תקליט טוב מהשירים שלהם
-
- 11 תגובות
- 795 צפיות
-


