עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Meir787,

    לא יודע אם הביאו כבר, אבל זה ענק http://www.2send.us/uploads/48ef26e451.jpg

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  2. Started by iakovl,

    זה וויכוח קטן שיש לי בת'ראד אחר http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=240870.10 ויכוח שיכול לגמול אותי מאנימה (שזה משהו קשה) מישהו האז להשוות אנימות איכותייות לאנימות דוגמאת פוקימון אני הייתי בשוק אני מציע בפניכם דוגמית קטנה שיר הפתיחה מהאנימה elfen lied אני צריך חווד על זה. האם אפשר להשוות אנימה שיש לה שיר פתיחה כזה שכחו מהעלילה עצמה, השיר לאנימת ילדים כמו פוקימון הנה השיר/פתיח http://youtube.com/watch?v=FnWIrHn8M9I http://rapidshare.com/files/18118871/01_-_Lilium__opening_version_.mp3.html (זה קובץ שלי, נקי ממזיקים) אני מבקש דעות מכיוון שהנושא חשוב לי ולכל חובבי האנימה בפורום האם באמת אפשר להשוות בין דברים כאלה

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Dr. Evil,

    כיתה יא' יש שביתה? אני לא מבין מה הולך עם יולי תמיר והסטודנטים. מי שובת ומיל לא? בבקשה מהר :'( יש מחר מבחן על אנטיגונה ולא למדתי בכלל :'( :'( :'(

    • 53 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. Started by FlameThrow,

    שלום, רציתי לדעת אם יש אפשרות לטוס לחו"ל ללא אישור הורים יש משהו שאפשר לעשות בשביל שיתנו לי לטוס בלי אישור הורים?

    • 34 תגובות
    • 9.6k צפיות
  5. Started by arkadur,

    מזמן לא היה דיון איכותי, ולדעתי צריך להכתיר מלכה חדשה אז אני אתחיל עם העלמה דניס ריצ'ארדס.. ..

    • 219 תגובות
    • 27.9k צפיות
  6. Started by LazyBoy,

    ראשית, נבקש מכל הילדונים לא להשיב. תודה. כאשר מקבלים צו מילואים אמורים לשלוח בחזרה תוך 7 ימים אישור על קבלת הצו. מה קורה אם פשוט מתעלמים? מה קורה אם פשוט לא מתייצבים ביום הגיוס? תודה. LazyBoy

    • 20 תגובות
    • 29.1k צפיות
  7. Started by bykeking,

    מחר אני עושה אבחון לבדוק אם יש לי ADD (אני רציתי, לא המלצה של הבצפר). זה באמת משנה מה הם יגידו? יש לזה משמעות כלשהי? ריטלין בכל מקרה אני לא אקח, ואני משש לא זקוק להערכת זמן במבחנים או הקלות כאלה. כדאי בכל זאת לעשות? יש לזה משמעות בתעודת הבגרות? תודה!

    • 6 תגובות
    • 610 צפיות
  8. יש להם מנה של נודלס עם עוף תילנדי באיזה 30 שקל ככה הנודלס שלהם צהובים שמנים כאלה כאילו ניפחו אותם, ויש להם טעם נהדר, אותו דבר לגבי הטעם של העוף ושל הירקות מישהו יודע מה המתכון שלהם? או איך עושים את הנודלס המנופחים האלה? אני פשוט מת על זה ומעניין אפשר להכין בבית

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  9. מה תגידו על זה?

    • 17 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. Started by SweeT_EviL,

    אני זוכר שהיה בYNET אתמול או ביום חמישי הודעה שיהיה ביום ראשון שביתה אבל יכול להיות שעד עכשיו הגיעו לפשרה או משהו.. יש למישהו מושג מה קורה עם זה?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by דניאל52,

    hhttp://youtube.com/watch?v=1u6jy_Qfw9I&mode=user&search=

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by SweeT_EviL,

    מה זה הסרט המטומטם הזה? לא הבנתי מה קורה בסוף, או בכלל כלום מאמצע הסרט. הוט והסרטים המעפנים שלה =\

    • 14 תגובות
    • 907 צפיות
  13. Started by DimaX,

    http://www.idobarkan.com/katzav.html זה עננננננק! שנונים...

  14. Started by Judas Iscariot,

    שלומות, מישהו יודע היכן אני יכול לעשות מבחן IQ כשר למהדרין? ולא, לא מבחני אינטרנט תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by loadstone007,

    מישהו יכול להמליץ על חנות מוכרת ואמינה שכדאי לקנות מהם מחשב חדש? עם אחריות, עם טכנאים טובים וכו'? באג הם טובים אבל יקרים...

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  16. Started by משתמש כבד,

    טוב בגלל שהסקר ההוא לא שיקף באמת את מה שהוא אמור לשקף אז הכנתי חדש עם אפשרות להצביע 3 פעמים ולשנות את ההצבעה

  17. Started by UNDERDOG,

    אני רוצה לקנות מעבד מזון אבל לא יודע איזה ושל איזה חברה צריך המלצות

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  18. Started by *R.S,

    מישהו שאל את עצמו פעם למה קוראים ל HWzone ככה? יעני zone זה אולי כאילו אזור ומה זה HW אולי קיצור לשעורי בית ? חח (1)בקיצור למה קוראים ככה לאתר? (2)ומי קרא לו ככה -בחר ת'שם..?

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  19. http://www.metacafe.co.il/watch/366481/most_amazing_magic_trick_turn_1_into_100/

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. http://computers.walla.co.il/?w=/3/1066587

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Nahum2,

    יש 120 משקולות . ידוע שאחת מן המשקולות יותר כבדה או יותר קלה משאר המשקולות. יש לכם מאזניים רגילים. יש לכם חמש שקילות. מצאו את המשקולת השונה. לעבודה. אני יודע שזה אפשרי אבל לא יודע איך.

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by Kidney_stonE,

    http://novelconcepts.co.uk/FlashElementTD/ העביר לי כמה שעות טובות... @

    • 69 תגובות
    • 7.2k צפיות
  23. בקשר לאר קלי, הורדתי את: burn it up fiesta giggilo hotel i believe i can fly slow wind remix - מומלץ מאוד (: world's greatest thats that ignition והם ממש אחלה, על איזה עוד אתם ממליצים? ובקשר לרמיקסים של שירי היפהופ, הכוונה לגרסאות יותר קצביות אבל שעדיין נותן את הסגנון של ההיפהופ, ה SLOW WIND REMIX הוא דוגמא מצויינת כי מצד אחד הם שמרו על האיכות של השיר, מצד שני הקפיצו אותו הרבה יותר בקטע של המיקס... תודה רבה!!

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by sagi_10,

    אהלן אני מחפש שם של סרט שנקרא דא ז'ה וו ...או משהו כזה..עם אפשר לכתוב לי את זה באנגלית זה יהיה אחלה

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  25. טוב בעיקרון אני צריך המלצות לשמות וסדר של השירים הכי טובים שלהם בלי לינקים וכו כדי לא לעבור על חוקי הפורום בישביל להבין תטעם שלי בIron אחד מהשירים האהובים שלי זה Phantom Of The Opera אני פשוט לא זוכר שמות של הרבה שירים ואני רוצה להכין לעצמי תקליט טוב מהשירים שלהם

    • 11 תגובות
    • 795 צפיות

דיונים חדשים בפורומים