כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
-
מחפש את התמונה ממלחמת לבנון השניה, שרואים תותח, יורה פגז ורשום למעלה "בדרך לעוד לקוח מרוצה" יש למישהו כאן אותה במקרה ? שחכתי לציין, שאם אני לא טועה זה תותח M-109...
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתכוון הצפה בתגובות. תודה!
-
- 1 תגובה
- 609 צפיות
-
-
שלום וואלה אני לא ממש מבין בכל מה שקשור ללהקות וסוגי מוזיקה עד שאני שומע שיר זה אולי רק מטקסי בית ספר ששרים שם אז רציתי לדעת מה השם המקביל של מוזיקה ישראלית באנגלית למשל קחו את שי גבסו\הראל סקעת אז באנגלית מה סוג המוזיקה שלהם?ודרך אגב אם אפשר להמליץ להקות וזמרים שקשורים לסוג מוזיקה זה אני ישמח
-
- 2 תגובות
- 817 צפיות
-
-
לא נח ללכת לתפריט ואז לראשי.
-
- 3 תגובות
- 655 צפיות
-
-
אני השנה מסיים י"ב ואני רוצה להתגייס ליחידת מחשבים בצה"ל (לא משהו קרבי, משהו משרדי) בכל מקרה, אחרתי למיונים של חיל המודיעין ולא אוכל להתגייס אליהם אלא אם אעשה שנת שירות (דבר שלא בא בחשבון). אמרו לי שיש המון יחידות מחשבים במכעט כל החילות ושכדאי לי לנסות להתמיין אליהם. הבעיה היא שאין לי מושג למי אני צריך לשלוח קורות חיים שלי ואם אני בכלל יכול עכשיו לעשות את זה. למישהו יש ניסיון בדברים האלה? (ד"א אם אני אנסה לדחות את תאריך הגיוס שלי למרת 2008 יש סיכוי שזה יכול להפריע לי להתמיין לדברים האלו?) תודה!
-
- 22 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
וי גיימס פירסמו בכתבתם לינק לסרטון על "צ'אד ויידר". ראיתי את זה ואת הפרקים 2-5 וזה פשוט.........ענק! החלטתי להביא לינק: תהנו
-
- 7 תגובות
- 958 צפיות
-
-
שלום! ישנן טענות ש-ADD\ADHD נגרם כתוצאה מחוסר בויטמינים\מינרלים\תוספים לגוף או למח, בייחוד דגים, ושניתן להקל על התסמינים ע"י אכילה מרובה של דגים או שמן דגים (אומגה 3). אם בארה"ב ובישראל משערים ש-3-5% מהילדים סובלים מהבעיה, מעניין כמה הבעיה נפוצה ביפן, שם דגים זהו מרכיב עיקרי בתפריט שלהם - אם שם האחוזים נמוכים יותר, הרי זה אומר שבאמת הבעיה היא במחסור באומגה 3, או שמה אני טועה?
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
וזה עוד עבד אחרי שפורק והדיסקט חולץ משם. אל תשאלו איך ולמה אנשים עושים את זה. אבל זה הגיע אלי לתיקון בטענה שפתאום כונן ה CD הפסיק לעבוד.... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
יש פה דיונים על יום ראשון.. ומה עם מחר ? אמרו לי שיש, זה נכון?
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אתם יכולים להגיד איזה חנויות אמינות וזולות אתם מכירים(אם יש כאלה)?? תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 889 צפיות
-
-
היי, אני מתכוון להזמין מחר מחשב לפי מפרט שסייעתם לי להרכיב לפני כמה ימים. למרות שאני בכלל מת"א, אני שוקל להזמין מ-IQPC בגלל המחירים הזולים. מאחר שמעולם לא ביקרתי בחנות, רציתי לדעת האם פרט למחירים, IQPC גם אמינים (חלקים מקוריים, הרכבה איכותית וכו') והאם הם מספקים שירות טוב גם לאחר הרכישה במקרה הצורך (תיקון תקלות, מימוש אחריות וכו')? (אני לא מעוניין ליפול לאיזו חנות דמויית Ivory מהם ברחתי כמו אש...) אגב, חרשתי את הפורומים ויש המון אזכורים של IQPC, אבל מעט מאוד כאלה שמתייחסים ל"חויית הקנייה" ושביעות הרצון. בקיצור, אשמח אם מי שהתנסה ורכש ב-iqpc מחשב מורכב יזרוק כמה מילים - לחיוב או לשלילה. תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1067957 חיפשתי בגוגל וכדומה ולא מצאתי את האתר של המשחק.. מישהו יודע?
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, קנית איזה משהו באיביי לפני שבועיים ואני רוצה לדעת איפה זה נמצא או מתי זה יגיע..? איפה אפשר לראות את הפרטים? אדם
-
- 20 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אז ככה, אני משדרג את המחשב שלי, ושמתי לב שהרכיבים בחו"ל זולים בהרבה מהמחירים שבארץ(אני מדבר על הפרש של 300 ש"ח עד 1000 ש"ח), האם עדיף לקנות מחו"ל? והאם עלות המשלוח לא משווה את המחיר למחירים שבארץ?
-
- 1 תגובה
- 642 צפיות
-
-
http://mekusharim.co.il/news_read.asp?tid=80426 אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב ד"א אתם מכירים אתרים סטייל יוטיוב וכאלו אבל של סיפורים? ז"א שיתוף סיפורים ברשת?
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אני מעניין לאמץ חתול... איפה הכי כדאי ולמה? מאזור המרכז.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך חתול מגרגר יש לי שתי חתולים בבית ועכשיו שאני מלטף אותם הם מגרגים כזה ואני רוצה לדעת איך יש להם איזה איבר מיוחד ? אני מבקש שרק אנשים רצינים יגיבו !
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בעבר היה לי במועדפים אתר נחמד עם כל מיני בדיחות, שמות של מאכלים מצחיקים, תמונות מבדרות וכ'ו אבל, המחשב הוחלף, לא שוחזר כראוי והמועדפים נעלמו. מאז אני מחפש את האתר בנרות. אחד הדברים שיש באתר זה תמונות מסרטים עם עיוותים לציטוטים, כמו "i see stupid people" מהחוש השישי. אנא עיזרו וקבלו קופסא של איפוד דור 5.5 מתנה * * ללא האיפוד
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
-
שלום, אני מחפש חנות אמינה (שלא תיסגר מחרתיים) באזור ת"א. אשמח לקבל המלצות... תודה
-
- 4 תגובות
- 828 צפיות
-
-


