עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by the red dragon,

    איך קוראים לשיר הראשון יש שם שתי שרים אז לשיר שבהתחלה

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  2. זמר גברי שר ואני שמעתי את זה ברדיו.(שיר כזה שקט) והפזמון הוא כזה: run my world around me run my world around me will you stay will you stay או משהו בסגנון הזה. יש לכם מושג איזה שיר זה?

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  3. Started by ScreameR,

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  4. Started by weissby,

    חח מצטער אנשים זה פשוט כי אני חדש ואני לא מבין המון מהמושגים ודברים שאתם אומרים פה :s05: חלק מהאנשים אומרים פה דברים כמו "התקציב שלי הוא עד 3K" מה זה ה K הזה בדיוק?

    • 5 תגובות
    • 734 צפיות
  5. Started by IG,

    פרודייה על "נרנייה", "ווילי וונקה ומפעל השוקולד", "סנאייק און פליין" ועוד מלא דברים, בסגנון של scary movie, אבל (לפי דעתי) טוב יותר

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  6. Started by weissby,

    איזה באסה איתכם הכי דיכאתם אותי, אני כבר בניתי ללכת לKSP כי ראיתי שזול שם עכשיו אני רואה תאשכול של מאיזה חנויות להתרחק.. בקיצר..איפה כדאי לקנות? במחירים נורמליים? מקום אמין? ואני גר בחיפה..למקרה שאתם מציעים חנויות יותר מקומיות כאלה..

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  7. Started by weissby,

    היי לכם אני אלעד לפני איזה כמה דקות נרשמתי במטרה להבין הרבה יותר במחשבים כי אני לדעת ולהכיר כל דבר במחשב אצלי ולא להיות אידיוט ותמים אז לשאלה: אני נכנס כאן ל->פרופיל מסתכל על האיזור חתימה ואין לי אפשרות לרשום כלום! איך מכניסים כאן חתימה אלוהים ישמור?!

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  8. המשך הבחינה... מה דעתכם? חוויות !!! :s05: [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  9. להלן מצ"ב השאלון. [attachment deleted by admin]

    • 25 תגובות
    • 2.7k צפיות
  10. מחר אני הולך לנסות להתקבל לתמיכה טכנית אז אמרו לי לבוא לאיזשהם מבחנים אז מבין האנשים שמכירים את העסק , מה הולך להיות שם.?? ד"א זה לאינטרנט זהב

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  11. Started by אלוויס,

    זה השיר http://rapidshare.com/files/19710726/__1490___1497___1497___1500___1500___1497___1500___1500_.wav.html האיכות לא משהו כי זה מוקלט מהאוטו, ובבקשה בבקשה עזרו אני מחפש את השיר הזה המון המון זמן ולא מוצא! תודה ;D

    • 4 תגובות
    • 599 צפיות
  12. Started by UNDERDOG,

    http://mars.nana.co.il/taki/taki.aspx טאקי מול מחשב או מול אנשים אחרים

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by artyom,

    קיבלתי צו גיוס... אם אני ילך איתו לאורנג' אני יוכל לקבל פלאפון במסלול חיילים?

    • 5 תגובות
    • 860 צפיות
  14. Started by Meir787,

    מישהו היה ? איך האוכל ? האווירה ? מלצרים ? אשמח לשמוע ביקורות...

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  15. Started by snaidis,

    אני צריך המלצות לטראקים טובים ולאלבומים טובים של טראקים וטראנסים ואתם יודעים משהו קצבי וטוב אשמח לשמוע כל הצעה

    • 2 תגובות
    • 520 צפיות
  16. למי שלא מכיר, מדובר בסרט המבוסס על הנובלה הגרפית של פרנק מילר (שכתב גם את "SIN CITY" והשתתף בבימוי הסרט) באותו שם, המתאר את קרב תרמופילאי המפורסם. בהחלט שווה צפייה: http://www.moviewalah.com/news-gossip/what2watch4/2007/03/05/watch-300-seconds-of-300

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Bluetech Shulman Shpongle Zero7 Aphex twin Entheogenic כל מיני כאלה... פשוט הגעתי למסקנה שכבר חרשתי על הכל, והייתי רוצה להרחיב תאופקים שלי אז כמה שמוזיקה יותר מוזרה הזויה אני אשמח לקבל את עזרתכם. תודה.

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  18. כנסו והצביעו בשבילי,עצבו חולצה משלכם ותעלו אותה לדירוג של חברי הפורום. הנה שלי: http://www.sprite.co.il/?ToolID=YEPDEM&MailID=2B419A8D-EDDD-4AA0-A15D-EE993D49BB31

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. Started by AdamS,

    הייי, אני מחפש את השיר הזה שיש בו yep yep yep חחח אני חושב שקוראים לו To Late אבל אני לא יודע של מי. מישהו יכול לעזור לי??? אדם

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  20. Started by SweeT_EviL,

    שמעתי שמתוכנן שביתה גדולה בקרוב(בצפר כמובן). יש נכון בדבר? יש למישהו יותר פרטים?

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  21. Started by mostwanted,

    גוף שמסתו 2 קילו נמצא 1 מטר מקפיץ חסר מסה שקבוע הקפיץ שלו 100 מהו מקסימום ההתכווצות של הקפיץ בכל אחד מהתנאים הבאים: א. המסה משוחררת ממנוחה ב.המסה מקבלת מהירות של 1 מטר לשניה כלפי מטה ג. " " " " " " " מעלה מי שיודע בבקשה תעזרו אני לא מצליח

    • 7 תגובות
    • 705 צפיות
  22. Started by J0HNiE,

    שלום לכולם 8) באתי להזמין אותכם לערוץ שלנו ב IRC. לבעלי Windows ניתן להוריד את התוכנה mIRC www.mirc.com לבעלי LINUX ניתן להוריד את התוכנה Xchat (או שהיא מובנת) Just google it וניתן גם להיכנס לערוץ שלנו דרך FFOX - chatzilla Server: irc.co.il Channel: #hwzone.co.il /server irc.co.il:6667 /join #hwzone.co.il ד"א, אני מוכר פה בפורום? :

    • 36 תגובות
    • 4.3k צפיות
  23. Started by t_elad,

    מישהו מכיר או יש לו נגן mp3 עמיד למים לשחייה ויכול להמליץ לי על משהו. מצאתי רק נגן אחד שנמצא במשהו כמו מבחנה http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2993829&refid=6 תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. Started by VL,

    שלום , השאלה היא איפה אפשר למצוא כובע לגוונים בשיער ? תודה. (מי שלא יודע למה אני מתכוון , זה כובע שקוף עם חורים.)

    • 4 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. מי שזוכר את זה שנות ה90 המוקדמות 94-95 מהקומדי סטור נוסטלגיה http://st1wm.castup.net/server12/38507586-48.wmv?s=&rid=703051530102363&ct=IL&rg=BA&aid=411&st=0&cu=C50388B3-97F5-4506-B56D-1948ABEBAC78 איך אותה אהבתי, היתה יפה כל כך היה לה גוף של וונוס, שפתיים של מלאך אמרתי לה: עיניים, רוצה אותך נורא אמרה לי: קודם כל תלמד לשיר ת'טרטע טה חשבתי לי מה יש לי אני שאתבייש לי שלא אוכל לברוח, דפקתי את המוח אולי יבוא משיח ואז אני אצליח לשיר לבחורה את הטרטע טיר טן טה טרטע טרטע טרטע... שנים רבות למדתי ממש כמו משוגע ולבסוף הצלחתי לשיר את הטרינטע עכשיו אני יודע זה בכלל לא רע כי בעזרת הטרטע אשיג כל בחורה את רותי ואת דנה, ת'היא מפרדס חנה השארתי גם בביפר טרטע לקלודיה …

    • 21 תגובות
    • 3.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים