כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום מישהו כאן יודע איפה אפשר לקנות מגאסונים ישנים שהם סגורים הרמטית? אני לא יודע איפה אפשר למצוא תודה
-
- 10 תגובות
- 741 צפיות
-
-
תראו איזה ענק הוא,איך אפשר?? :o http://www.youtube.com/watch?v=epUk3T2Kfno
-
- 10 תגובות
- 964 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איפה ניתן למצוא את ה- lyrics של Vicious Delicious? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-
-
גוגל יספקו לכם רשת אלחוטית ואינטרנט חינם בבית רק תשלשלו לאסלה. http://www.google.com/tisp/install.html והם גם יספקו לכם נייר חינם, העלויות יכוסו ע"י פרסומות קטנות ולא מטרידות על הצד האחורי. https://mail.google.com/mail/help/paper/more.html ;D
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כעיקרון אמור לצאת רק מחר אבל הישתחרר היום או הודלף איך שתירצו הקליפ עוד כמה ימים ב MTV כעיקרון צריך להיות האלבום המלא חודש הבא רק http://www.youtube.com/watch?v=fsFzYn2nhzA
-
- 5 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום,יש לי כמה חצ'קונים לא משהו רציני אבל זה מעצבן ומגעיל....,השאלה האם לפוצץ אותם או שזה יחמיר בגלל זה? כדאי לשים FACE IT וזהו? או לשתוף עם סבון? תודה
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
1 באפריל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני מקווה שאין לכם תיאבון :lol:
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לחנות אמינה, אמינה ואמינה באיזור הצפון (קריות צפונה), כזו שאני יכול לקנות בה מחשב שלם, ושמכבדת אחריות. קראתי את חוקי הפורום ולא ראיתי שיש איסור לבקש המלצה לחנות, אבל אם בכל זאת עברתי על איזה חוק/נוהל אז אני סורי, אני בטוח שהמנהל יכול להמחוק את ההודעה שלי. תודה
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
http://archive.gulfnews.com/articles/07/03/08/10109447.html
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-
-
מבזי החדשות הרץ של ynet לא עובד לי. איזה add on אני צריך להוריד? תודה
-
- 1 תגובה
- 613 צפיות
-
-
מחפש שם של סרט די דפוק,אני לא יודע אם מישהו מכיר. זה עם ג'ניפר אניסטון,היא אישתו של איזה אחד שמן שקשה לו להביא ילדים,ויש לה רומן עם אחד שהיא עובדת איתו והיא צריכה לשכב עם חבר של בעלה כדי שלא יספר... למישהו יש מושג? אולי איפה אוכל למצוא את השם? עריכה,מצאתי The Good Girl אפשר לנעול
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אורח החיים המודרני והתחרותיות, גובה מרבים מאיתנו זמן יקר. אותו זמן יקר שמונע מאיתנו לארגן את עצמינו כמו שצריך בין אם זה לאכול, להתקלח או לעשות כל פעילות חיונית אחרת. תראו על מה חשבתי. במקום לאכול ארוחת בוקר - קורנפלקס / חביתה או מה שזה לא יהיה. אפשר לטחון את המזון המסויים שאותו רוצים לאכול, בבלנדר להוסיף מיים (או נוזל אחר כלשהו) ולשתות. (אפשר גם להכין ארוחה יום מראש מקוררת במקרר שאפשר יהיה לשתות אותה במהלך השבוע) תחשבו כמה זמן זה יכול לחסוך, נניח שלסיים קערה עם קורנפלקס לוקח בין 10 - 5 דקות, אפשר יהיה לשתות את הקורנפלקס המרוסק תוך 1 - 0.30 דקות בלבד. זה גם יחסוך זמן עיכול יקר שיעמיס על הקיבה על מערכת הדם כולה ולבסוף על הגוף כולו, חצי מהעבודה עשה הבלנדר שכן השיניים לא…
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
סתם, לא 1 באפריל. חה חה חה חה. יש לכם רעיונות טובים למתיחות? בעולם האמיתי, בלי קשר לאתר..
-
- 43 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
התרגלתי לעובדה ש SMF הוא הכי בטוח ושימושי, היום אני רואה פורום חינם חדש שנקרא SNitz מישהו מכיר? http://forum.snitz.com/forum/
-
- 0 תגובות
- 650 צפיות
-
-
עכשיו ברצינות, עקב פלטפוס וכאבים ברגליים החלטתי לקנות נעלי ספורט נורמלים "לא ג'נריים" http://runsport.shopy.co.il/products/72399 מה דעתכם על הנעליים? איני יכול להרשות לעצמי תקציב גדול יותר. אני אוהב לרוץ, ואני רוצה לרוץ אבל עם נעליים שיש לי תמיד כואבות לי הרגליים לאחר 200 מטר ~ . ולכן אני בא להתייעץ איתכם, אילו נעליים כדאי לקנות. מידת הרגל שלי היא בערך 45-44, אני בן 16 וחצי אם זה חשוב. תודה ;D
-
- 23 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
כמה צריך לעלות כל הסיפור (רשיון נהיגה + רשיון רכב + קטנוע + ביטוח)?
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
-
שלום לכולם! פתחתי חשבון ואני לא יכול לקרוא הודעות בעברית. זה מגיע במין שפת חרתומים מוזרה כזאת. איך ניתן להפוך הודעות לעברית שיהיה ניתן לקרוא אותם? תודה.
-
- 11 תגובות
- 807 צפיות
-
-
יש שיר יחסית חדש והזמר כל הזמן אומר משהו כזה: ביג ציצי ,רציני ככה זה נשמע!,בבקשה תעזרו עריכה: מצאתי בסוף זה בכלל Big city life Mattafix
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
למה אפורה? אסביר. לחייל בשירות חובה יש אפשרות לקבל עד 60 יום קיצור שרות אם הוא התקבל ללימודים במהלך השירות הצבאי. זאת אומרת שאם חייל X הנמצא בשנת השירות השלישית משתחרר בדצמבר והוא התקבל ללימודים באוקטובר זכותו להגיש בקשה לקיצור שירות. אני משתחרר באוגוסט. יש מכללות שפותחות סמסטר ביולי. חשבתי להירשם לאחת המכללות, לקבל מהם טופס שהתקבלתי ללימודים ולהגיש בקשה לקיצור שירות. כמובן שאחרי שאשתחרר אין לי שום כוונה ללכת ללמוד באותה מכללה. אני מוכן להקריב 350 ש"ח דמי הרשמה בשביל לצאת מהבסיס קצת יותר מוקדם. השאלה אם יכולים לעלות על זה ולהכריח אותי להשלים את אותם חודשיים? שמעתם על מישהו שקיבל קיצור בדרך הזאת?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שמעתי על איזשהו ניסוי בו שמים מים בכוס אחת ואז דרך קשית גורמים למים לעבור לכוס אחרת. מישהו יודע בדיוק איך הניסוי הולך ומה ההסבר?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חחחח הזוי... http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1425912
-
- 29 תגובות
- 2.2k צפיות
-


