כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1337219 עם ככה היו מעבירים את השיעורים בכיתות ישראל הייתה תופסת את המקום הראשון בממוצע הציונים העולמי.
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
-
עוד אחד מהסירטונים ההזויים... תיאור הסרט: " כנסו ותצפו באמת הכואבת על ה"כוכב" תום אבני - חתיכת אפס שהרס לאחותי את החיים." http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1479167 עצומה ואתר שעשו : http://tomavni.275mb.com "תום אבני בן ****, תום אבני בן ****" מוזר מאוד, מה דעתכם?
-
- 41 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אני עושה קליפ סוף שנה כזה [שנת הלימודים חח אל תתחכמו ] אני מחפש קול של לב פועם כזה כמו נגיד בפרסומת של המניעת תאונות דרכים זה כזה בום בום [הפסקה קצרה] ואז עוד פעם בום בום... אני חייב את הקול הזה להתחלה אז עם יש למישהו\מישהי \ יודע\ת איך למצוא את זה בבקשה אשמח עם תעזרו תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
-
דייב שאפל כל כך שולט :lol: http://www.youtube.com/watch?v=Kj3AbdFkVx4
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
היי ! תגידו יש משהו עם נסיון שעובד עם זה ? אני הייתי מעוניין לשמוע קצת הסבר איך כל זה עובד בצורה מפורטת פשוט באתר שלהם קצת היה קשה לי למצוא הסבר נורמלי ... ואם בכלל אנחנו (ישראל) יכולים להשתמש בזה ...?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם.. את האמת אני חייב להודות שבמקצוע המתמטיקה אני לא משהו, את האמת אני ממש לא משהו, אני אפס. מבחן קודם קיבלתי 61 מבחן לפני זה 81 ובתעודה הקודמת הממוצע שלי היה 70. הפעם החלטתי קצת להסתלבט על המורה למתמטיקה. לתלמידי כיתה ט' יש מבחן ארצי הנקרא מפמ"ר ורבים הבתי ספר שעושים אותו, לכן חשבתי "אם הרבה בתי ספר עושים אותו בטוח יש מתכונת למבחן באינטרנט!" ערכתי חיפוש ומצאתי כול מיני מבחנים של מורות מבתי ספר בג'הנם שהם מבחני התכוננות לקראת מפמ"ר. חשבתי לעצמי "אמממ אם הן עושות את זה והמורה שלי עצלנית אולי היא תיקח מפה.. בוא נעשה את המבחן הזה ונראה שאני יודע, ככה ג אני יתכונן" מה שמחיק שלא רק שעשיתי את המבחן והתכוננתי אלא שאותו טופס בדיוק הוגש לי על השולחן בכיתה. את התשובות כבר י…
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תראו מה קלטתי אתמול בלילה,נכנסתי למתחם כדי לצלם מקרוב (חבל שהמצלמה לא הייתה איתי). :lol:
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
מילות השיר אם אני לא טועה: and it's sounds kinda funny and it's sounds kinda sad משהו כזה, הרצתי בגוגל לא מצא כלום. זה היה בסרט כלשהו משנות ב80 נראה לי, סרט מצויין אגב! תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 973 צפיות
-
-
זהו חברה עברה עוד שנה ואני התבדרתי בשנה ... אז החיים עוברים לנו תחת הידיים ואנחנו לא מרגדים זואת .... יום שני אני הולך לחגוג ... ... אז שלכולם יהיה חג עצמאות שמח ולי יום הולדת מה לעשות אף אחד מהחברים לא אמר לי מזל טוב :'( ברכות תתקבלנה בשמחה .... יאללה חגיגות ! :funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::funn::fu…
-
- 23 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הסיבה העיקרית היא תוכנות בדולר חחחחחחח למה אין את זה בארץ חחח
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
http://www.dailymotion.com/Cee-Gee-Productions/video/x1qw98_codeguardian/1 הוא עשה את זה לבד
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-
-
סתם פתאום התחלתי לחשוב,אחרי שראיתי את הסרט שמנסה לשכנע שהכול בעצם היה מעשה של הממשלה ואנשים עשירים בשביל להרוויח כסף ולהפחיד את הציבור האמריקאי קראו לו "ההבדל הקטן" משהו כזה,באנלית Loose Change.בטח כבר טחנו תנושא,אבל זה מעניין באמת מה קרה שמה,בכל אופן אני חושב שאלו לא היו פיגועים,מה שהכי חירפן אותי זה שאמרו בסרט שיום לפני הפיגועים קונדוליסה רייס הזהירה את ראש ממשלת סן פרנסיסקו אני חושב,שלא יטוס,כי הייתה לו טיסה מתוכננת לניו יורק או משהו כזה.... והיו עוד מלא דברים שאשכרה מאוד משכנעים שאלו לא היו פיגועים...מה אתם חושבים?
-
- 30 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אני מקווה שזה המקום, אני צריך להכין לי תזכרות למחר ו100% אני שוכח (כבר חודש ככה אני שוכח), אז אני רוצה מחר איך שעולה המחשב אני אקבל את ההודעה שאני רוצה, עכשיו אני רוצה לדעת איך עושים זאת (אם זה אפשרי). אם זה לא המקום סליחה.
-
- 4 תגובות
- 727 צפיות
-
-
החדר שלי קטן, ככה שאין בדיוק מקום לדלת נפתחת. לכן, אני מחפש רעיונות יצירתיים למשהו שיכול להחליף דלת - כמו לונג עם תמונה יפה וכדומה. דלת הזזה זו גם אפשרות, אבל האחרונה בשבילי - אז לא להציע את זה בבקשה.
-
- 18 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני הולך לבקר במוזיאון חצרים, לראות שם מפגן אווירי מדהים וכמובן לראות את ה"סופה" F-16I מפלצת התימרונים והנשיאת דלק. מישהו עוד הולך לשם או למקום אחר?
-
- 24 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
האם אני יכול לעשות משהו כדי שהמחשב יקליט לי את השיחות טלפון שאני עושה בבית? ומה צריך בשביל זה? תודה וסליחה אם זה לא המקום המתאים!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לדעתי היא כן , אחותי בדעה ההפוכה ....
-
- 28 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
היום התעוררתי בבוקר מהרדיו בבית, השיר ברדיו הזכיר לי איזה שיר מתוכנית בני נוער כזאת מצויירת שהייתה פעם משהו מלפני 8 שנים ככה, היה שם מן גיבור על כזה שהיה לו אם אני לא טועה מכנסיים וחולדה אדומים ומכנסיים שחורים, אני לא זוכר במדוייק,יכול ליהות שהתבלבלתי בצבעים אבל מה שאני זוכר זה שהיה לו שיער שחור עם קוצים כאלה, וזה היה מן פרודיה על גיבורי על ,אם אני לא טועה, אפילו אם אתם חושבים שאתם יודעים על מי אני מדבר תרשמו תשם, אפילו אם הוא לא עונה על כל הדברים שרשמתי למעלה...
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-


