כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הייי תגידו מישהו מכיר איזה אתר שאני יכול ללמוד בו פולנית פשוטה אתם יודעים דברים כמו "בוקר טוב" " כמה זה עולה?" "תודה" "בבקשה " וכ'ו...?
-
- 6 תגובות
- 829 צפיות
-
-
שלום, יש שירים שאומרים את המילים האלה בוניטה ולוליתה מה הכוונה??
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
היי לכולם,אני חדש בפורום..אני עושה עבודה בקשר לשואה ויש כמה שאלות שלא הבנתי,תודה לעוזרים. 1.למה הנאצים ריכזו את כל מחנות ההשמדה דווקא בפולין? 2.השמדת היהודים ע"י הנאצים המלחמת העולם השנייה כותנה בשם "מכונת ההשמדה",למה? תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 822 צפיות
-
-
דרייבר של ati בגרסת vista32 לא עובד כבר חודש..לצומת לבכם.
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
-
http://img388.imageshack.us/img388/6440/untitlednr1.jpg אני זה זה בפינה השמאלית העליונה עם החולצה השחורה אני וחבר הלכנו למשחק כדורגל בהרצליה לפני כמה שבועות ואז לא ידענו שהולכת להיות סידרה כזאת...פתאום ראינו את אסי כהן וצילמו שם משו שבוע אחרי זה ראינו פירסומת לסידרה מסודרים ואז הבנו שצילמו פרק לזה מאז כל פרק חיכיתי לראות מתי אני יופי והנה אתמול זה קרה ;D
-
- 49 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
ילד קטן המנסה להגיד שלאח שלו יורד דם : http://youtube.com/watch?v=-fVDGu82FeQ Bloodua blood Bloodua :lol: :lol: איי זה חזק ;D
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
כן כן... זאת התחרות הכי מפגרת וחסרת טעם שהייתה איי פעם לדעתי... :screwy: http://www.clickclickclick.com/default.asp בהצלחה...
-
- 11 תגובות
- 951 צפיות
-
-
"יומהולדת שלי היא בעוד *** יום" או "המלווה שלי נגמר בעוד *** יום"? גמני רוצה אחת P:
-
- 4 תגובות
- 865 צפיות
-
-
זה שיר מאוד מפורסם שחלק מהמילים שלו זה: I can changa...." People feel the music.... No No, No No, No No No.... [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 726 צפיות
-
-
-
אהלן יש לי איזה 2 קייסים של סרטים, 200 דיסקים כל אחד, ואני אוטוטו מתחיל אחד חדש. עכישו השאלה שלי היא איך כדאי לסדר את הדיסקים ככה שיהיה נוח למצוא סרטים בעתיד ובנוסף להכניס סרטים חדשים בלי להפריע לסדר (זה למה א'-ב' לא יעבוד לדוגמא)? חשבתי על דירוג הסרט ב IMDB (אבל גם זה יסבול מתופעת הא'-ב' והצורך לשנות מיקום של הרבה דיסקים בתדירות גבוהה), שנת הוצאה, וז'אנר... כולם לא נראים לי מעשיים. יש הצעות מעניינות? תודה
-
- 6 תגובות
- 846 צפיות
-
-
איבדתי את מה שהביאו לי... באינטרנט מצאתי אחד לא ממש מעודכן... ועד שאני אתפוס מישהו בבצפר שיוכל להביא לי לוח בגרויות, עדיף שמישהו ישלח לי אחד.. (http://www.zofim.org.il/pics/magazin/LuachSummer2007.pdf זה מה שמצאתי, הבנתי שדחו כמה בגרויות)
-
- 4 תגובות
- 697 צפיות
-
-
אני זוכר שזאת הייתה ממש תוכנית מרתקת ואהבתי לצפות בה אבל מה קורה איתה? כבר איזה שנה שלא שמעתי עלייה כלום ולפי דעתי ממש חבל שלא ימשיכו עוד עונה... מישהו יודע איזה פרטים על העונה השניה?
-
- 11 תגובות
- 979 צפיות
-
-
שלחו לי צו מילואים אחרי חצי שנה, התקשרתי והדגשתי את זה שעוד לא עברה שנה מהשחרור ואמרו לי שישלחו לי צו ביטול סבבה מאושר ;D לפני שבועיים ( יום חמישי) קיבלתי צו תזכורת, בחמישי שעבר התקשרתי (ראשון ,שני ורביעי היה תפוס כל הזמן )ואמרתי להם שאני אמור לקבל צו ביטול ואמרו לי נחזור אלייך , התקשרתי לפני כמה דקות לברר מה קורה ואומרים לי שהם יכולים לזמן אותי לכמה ימים כאילו לקצר את הזמן מתוך שלוש שבועות ללא יודע כמה . עכשיו אני מחכה להחלטה של הקצין קישור הסמל הצעיר שיחליט מה לעשות . WTF אני לומד מתחיל לעבוד עוד מעט ועכשיו ידפק לי הכל , הלימודים ידפקו לי מבחינת נוכחות , נהיגה אני גם לומד כרגע גם זה ידפק לי . דופקים תחיים אם הייתי יודע שזה מה שיקרה לא הייתי מתחיל ללמוד אפילו :pissed…
-
- 7 תגובות
- 999 צפיות
-
-
היום קיבלתי מכתב מהצבא שבוא הם כותבים שאני מועמד למודיעין פרוייקט "גאמא". מישהו שמע על זה? זה טוב?
-
- 6 תגובות
- 913 צפיות
-
-
אוךךך נשים! כל כך כואב להן להגיד "בכיף" או סתם "בסדר" ?! לא יודע אם הקטע הועלה לכאן אבל הוא דיי משעשע ;D http://www.guzer.com/videos/priceless_date.php
-
- 29 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
האם יש פה גיימרים ותיקים שהם גם תיכוניסטים, חיילים או סטודנטים? האם זה נורמלי לשחק בגילאים האלה, או שזה ילדותי?
-
- 61 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
מישהו יודע מה שם השיר בסרט הזה? http://files.filefront.com//;7353224;/ אני יודע שיש לי אותו איפשהו, אבל בשביל למצוא אותו אני חייב את השם :-X
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
נניח יש לי 3 מספרים: 1, 2, 3 הממוצע הוא 2 סטיית התקן היא 1. איך אני מחשב זאת ידנית?
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
-
??? אני מוריד את כל הפרקים ואז רואה את כל העונה ראיתי שב tv.com רשומים רש 6 פרקים משהו כזה
-
- 5 תגובות
- 536 צפיות
-
-
עשיתי לפני שנתיים בערך אולי שלוש שעורים לקטנוע 50 סמק ועשיתי טסט אחד ונכשלתי בו ולא המשכתי- לא הוצאתי רישיון לאופנוע. וחשבתי שהשנה כשאני יגיע ל18 אני יוציא לעד 500 סמק ורציתי לדעת אם אני צריך לעשות שעורים או שאני יכול ישר לעשות טסט..?
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
שלום יש שיר אהבה ישן והוא מתנגן ככה: She la li la li la forget and all my pleasure זה בערך ככה
-
- 13 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לקנות בקרוב מחשב חדש אחרי שלוש וחצי שנים עם הP4 2.6 שלי איפה אתם ממליצים לקנות במרכז במקום שהמחיר יהיה טוב והחנות אמינה - כמובן שאני מכיר את אייבורי למשל שיש להם מחירים מאוווד זולים אך שמעתי על הרבה שנתקלו בבעיות איתם והחומרה שלהם, וכמובן שאני מכיר את ZIGZAG2000 שיש להם אחלה שירות (את ההארד דיסק שלי קניתי שם) אך המחירים די בהתאם.
-
- 7 תגובות
- 907 צפיות
-


