עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אז ככה, עוד בערך חצי שנה יש לי 16, ואני צריך כלי תחבורה. התכנון המקורי היה על מיול או משהו כזה, אבל בגלל שהוציאו את זה מהחוק, זאת קצת בעיה. כעיקרון ההתלבטות עכשיו היא בין אופנוע לבין טרקטורון. בכלל חוקי לסוע עם טרקטורון על כביש? זה גם מגיל 16? יש הגבלות סמ"ק ו/או כ"ס? תודה רבה! עריכה: טוב, אז מצאתי את זה: http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CS/.p/5_0_9E/.d/1?PC_7_0_CS_subject=HE_RISHUI_21&actionType=browse#7_0_CS ואת זה: http://www.mot.gov.il/wps/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_CI/.cmd/ad/.ar/sa.subject/.c/6_0_9E/.ce/7_0_CS/.p/5_0_9E/.d/2?PC_7_0_CS_subject=HE_RISHUI_29&actionType=browse#7_0_CS אבל אני עדיין ל…

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  2. בתמונה: http://img238.imageshack.us/img238/3107/2007050349554qq2.jpg נכון יש את שקע הורוד הרחב הזה? למה הדבר הזה נועד בדיוק? איך קוראים לשקע הזה?

    • 6 תגובות
    • 613 צפיות
  3. בני הזוג צ'אנג, שהיגרו לעיר וושינגטון לפני שבע שנים, ביקשו לממש את החלום האמריקני ולפתוח עסק משלהם: מכבסה. אולם, בשנתיים האחרונות חייהם הפכו לסיוט בעקבות תביעה שהוגשה נגדם בסך 65 מיליון דולרים - הכל בגלל זוג מכנסיים שהלכו לאיבוד. התביעה הוגשה על-ידי רוי פירסון, שופט פדראלי במקצועו. מקור: Ynet http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3395429,00.html

    • 1 תגובה
    • 640 צפיות
  4. אני פשוט לא מצליח להתחבר לחומר הזה ולא מצליח ללמוד כלום כבר כמה ימים ויום שני יש לי מתכונת. למישהו יש עצות?

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by lordgod,

    http://www.clickclickclick.com/ עזרו לנו להגיע למקום ראשון

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  6. Started by nnfyrbsnss,

    מי מכם לא יודע ששרות "בנה לך מחשב" בIQPC לא עובד בFF (שאלה רטורית) אז שלחתי E-mail לIQPC שאותט אין לי ואחרי יום אני מקבל במייל הודעה שמבסרת על כך: אני אפשרויות נוספות 30 אפריל (לפני 3 ימים) שלום אורי !! העברתי את הבעיה למתכנת...רציתי לדעת האם הבעיה תוקנה ?? תודה !! כמובן שבאותו רגע נכנסתי לIQPC ובדקתי וזה עבד במהירות האור וכך עניתי לו כן, הבעיה תוקנה תודה רבה על ההענות המהירה! מקווה גם שתבקר בפורום ממש מצליח HWzone.co.il פורום החומרה הגדול בישראל. ושוב תודה רבה. ממש נחמד שתיקנו את זה וכ"כ מהר..!!

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by MOFRA,

    איזה פרק ענק המלחמה מתחילה פרק הבא יהיה סוף הדרך אני בטוח

    • 9 תגובות
    • 765 צפיות
  8. http://news.walla.co.il/?w=//1101028 :lol: איזה כתבה הזויה..

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by sikl,

    אני מאוד מופתע כי חשבתי שיהיה מבחר סביר אבל בחיפוש ראשוני מצאתי רק דגם זה: http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=401856 וחוות דעת עליו שם לא מי יודע מה. אם יש לכם כזה, איך הוא? ואולי מישהו מכיר דגמים אחרים?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. היי נראה לי שזה המקום לספר , אז זה הולך ככה: במקום העבודה שלי קנו כ 15 מחשבים חדשים . (המחשבים מיועדים להדרכות) כאשר הייתה דרישה לכרטיסי מסך בעלי 256 מגה זכרון (כרטיס של NVIDIA 6200) כאשר הגיעו המחשבים, גילינו בבדיקה פשוטה במאפייני הכרטיס מסך , שהזכרון לכרטיס מסך הוא 512MB ו 256MB אך הזכרון הפיזי בכרטיסי המסך הוא 128MB, 64MB, 32MB כאשר נשאלה החנות על פשר הדבר, הם טענו שלא נאמר להם במפורש שהזכרון צריך להיות על הכרטיס ולכן הם חסכו כמה שקלים על הקניה הזאת

    • 4 תגובות
    • 677 צפיות
  11. Dear Pandora listener, Today we have some extremely disappointing news to share with you. Due to international licensing constraints, we are deeply, deeply sorry to say that we must begin proactively preventing access to Pandora's streaming service for most countries outside of the U.S. It is difficult to convey just how disappointing this is for us. Our vision remains to eventually make Pandora a truly global service, but for the time being, we can no longer continue as we have been. As a small company, the best chance we have of realizing our dream of Pandora all around the world is to grow as the licensing landscape allows. We show your IP address is '***', which indi…

    • 2 תגובות
    • 701 צפיות
  12. Started by hfg666,

    איך עושים את זה? יש איזה משהו טוב בשביל זה? או רעיון? (חוץ מהרעיון של "שתמיד יהיה צמוד אלייך") תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 695 צפיות
  13. Started by LIOR42,

    מחפש מוזיקת האוס על איזה אתם ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  14. Started by pringles,

    אחרי 93 דקות מטורפות של כדורגל אימטני מילאן ניצחו 3-0 את מנצ'סטר יונייטד קיצר היה משחק מטורף ומילאן הוכיחה לכולם שהיא קבוצה הכי טובה שיש בעולם ובגמר היא פשוט תקבל על זה פרס!!!!!!!! ניתראה בגמר מילאן-ליברפול ביייייי ולילה טוב

    • 12 תגובות
    • 946 צפיות
  15. Started by approx,

    מה דעתכם ? ספרו סיפורים רעים וטובים

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by gogo444@walla.com,

    קיבלתי היום אי-מייל מפנדורה שבו טענו שמעכשיו בודקים זיהוי באמצעות איי-פי ולא מכניסים מי שמחוץ לארה"ב. זה ממש חבל כי זה היה אחד האתרים האהובים עלי שבאמצעותו הכרתי מוזיקה שלא היכרתי לפני כן. אחרי יותר משנה שאני משתמש באתר, זה ממש עצוב לשמוע שאני כבר לא יוכל להשתמש בו. התקווה היחידה שאולי יש לי היא פרוקסי. אם מישהו מכיר פרוקסי טוב שמתמש בכתובת של ארה"ב, אני אשמח לשמוע. למי שמתעניין, הנה האי-מייל שקיבלתי: Dear Pandora listener, Today we have some extremely disappointing news to share with you. Due to international licensing constraints, we are deeply, deeply sorry to say that we must begin proactively preventing access to Pandora's streaming service for most countries outsi…

    • 14 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by --Adidas,

    וודקה שהולכת טוב עם אוכל ? יש חייה כזאת? פשוט אנחנו עושים לג בעומר על האש וזה וישבים על וודקה (כל 3 ילדים על בקבוק ) אני חושב לקנות את הפינלנדיה אם יש משהו יותר טוב תמליו משהו עד 70 שקל בערך (אם זה סתם אשכול חופר תיסגרו למה דעתכם לא הכי חשובה לי רק פשוט אולי ישקול לקחת משהו שתגידו ) ובבקשה אל תתחילו להיות הורים עכשיו שוודקה זה לא טוב .

    • 162 תגובות
    • 15.1k צפיות
  18. Started by olegr,

    אני פשוט מתלבט מה לנעול הקיץ... :s05:

    • 41 תגובות
    • 2.8k צפיות
  19. Started by Pawnd,

    אחת החברות המעניינות ביותר לדעתי, מת על העיצוב שלהם והמפרטים. קבלו את הטופ שבטופ של Alienware , חוות דעתכם בבקשה על המפרט הנ"ל, הייתי מעוניין להזמינו http://www.alienware.com/product_detail_pages/Area-51_ALX/area-51_specs.aspx?SysCode=PC-AREA51-ALX-R6&SubCode=SKU-DEFAULT#pdp-nav נא להיזהר עם הריר על המקלדת בבקשה..

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by the red dragon,

    תגידו מה השם הפרטי של רונאלדיניו חחח חשבתם פעם???????????

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  21. ערב צח וזח אנשים. כבר שמעתי על מקרים כאלו בעבר, אבל היום ראיתי כמה מזוועות הילדוסים בעצמי- בדרכי לר"ג ירדתי בתחנת הרכבת של בני ברק, הכי קרוב ליעד שלי. בדרך יצא לי לראות שני ילדים עם כיפה בועטים בחתול. למה? אלוהים יודע. החתול ברח, המשכתי, ולפני שהגעתי לז'בוטינסקי- עברתי ליד חנות חיות. שם היה ילד בערך בן 10, שעבר ליד הכלובים בחוץ (של הארנבים, אוגרים, ציפורים וכו'), לקח את מיכל המים מכל כלוב, שפך את המים, והחזיר למקום. ביום חם ונוראי כמו היום. למה לעזאזל? X_X אם למישהו יש הסבר או סברה, אשמח לשמוע את דעותיכם.

    • 21 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by Jew,

    היי כולם =] מישהו יכול להביא לי מקור או משהו שמסבירים שם את שמ"א פרק יא'? תודה רבה ערב טוב לכולם!

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  23. ?

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות
  24. תעזרו לי אני חייב דחוף מיקוד למתמטיקה 005 של אנקורי מישהו מכיר חנות בבאר שבע שיש שם ת'מיקוד בבקשה עזרה דחוף (העדפה בקירוב לתחנה מרכזית של המוניות כי אני לא מבאר שבע לא מכיר אותה)

    • 0 תגובות
    • 694 צפיות
  25. טוב זה שאלה קצת דבילית אבל אני משחק בGT4 שזה משחק לPS2 של מרוצי מכוניות רגילות ויש איזה כמה מאות מכוניות במשחק שמנסות לחכות היתנהגות בכביש של המכוניות האמיתיות בכל מיקרה קניתי במשחק את ה- MITSUBISHIFTO GR מודל 97 והרווחתי את ה- VWLUPO1.4 מודל 2002 ואת הAUTOBIANCHI A112 ABARTH מודל 97 ורציתי לדעת מה האבדלים בינהם ואיזה מכונית עדיפה למה פשוט אני נוב במכוניות ורציתי לילמוד תוך כדי המשחק שיהיה לי ידע בסיסי אני מקווה שתעזרו לי ואני מקווה שאני ירוויח ויקנה עוד מכוניות במשחק וישאל אותכם הליהם גם בתודה קרירין או המוזר של הפורום אם אתם רוצים

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים