כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אז ככה, אני וחבר תהינו אם זה אפשרי להיכנס לספריות של אוניברסיטות (אנחנו תלמידי כיתה יא') ובכך להתקדם בחומר ובכלל לקרוא וללמוד על חומר שמעניין אותנו באופן אישי. אוניברסיטת תל אביב? הפתוחה? בן גוריון בבאר שבע\ת"א משהו שמתאים לזה? האם זה אפשרי בכלל? תודה.
-
- 14 תגובות
- 852 צפיות
-
-
מה מס' הפרק ואיזה מס' סדרה הוא? 300 - South Park ^ על הפרק הזה אני מדבר.. =] תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איי הטראנסים של פעם אני זוכר שהייתי הולך בין חברים עם קסטות של תעמולת בחירות שדחפנו בהם נייר טואלט בשביל להקליט.. GOOD MORNING ISRAEL וכאלה אז ככה, בשנת 98 oren barkan הוציא אלבום BARAKA.. שבו רוב הקלאסיקות.. כולל "דפנה המשטרללת" - crazy dafna "מי שמשתולל.. וגם מטורלל.. הוא משטרלל" את האלבום\שיר הזה אין להשיג בשום מקום.. למישהו יש מידע לגבי זה? גם לכם יש שירים נוסטלגים שנזכרתם בהם? מה היו הטראנסים שהתחלתם איתם?
-
- 14 תגובות
- 3k צפיות
-
-
http://world.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=tg20070516_05&layer=headlines&layer2=&layer3=world על פי הכתבה, השוקולדים לא יגיעו לארץ! צריך לעשות משהו
-
- 27 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
תראו איזה מגניב http://call.zapto.org/ אפשר לעשות שיחות חינם בין 2 טלפונים קווים! וזה אשכרה עובד! דיברתי גם בארץ עם אנשים וגם עם חבירם בפריז! ;D
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברים, אני רוצה לגשת לאוניברסיטה, ואחד משני המקצועות שאני מתלבט בינהם הוא הנדסת חשמל ואלקטוניקה. בכל מקום שמתי לב שזהו השם של המקצוע, מלבד בבאר-שבע שם המקצוע הכי קרוב שמצאתי הוא הנדסת חשמל ומחשבים. אודה לכם מאוד אם תוכלו להסביר לי מהם ההבדלים בין השניים. תודה, Anatoli.
-
- 25 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
תכונות עיקריות: נגן MP3 מובנה המאפשר העלאת קבצי MP3 מהמחשב האישי למכשיר מצלמת דיגיטלית לצילום סרטי וידאו ותמונות. רדיו FM תמיכה בהרחבת זיכרון באמצעות כרטיסי MicroSD מסך באיכות של 65,000 צבעים הורדת אנימצמיות וצלצולים מפורטל תוכן ומוצרים ספיקר מובנה משמש גם כזיכרון נייד לאחסון קבצים מהמחשב האישי משיבון פנימי ותזכורן תכונות נוספות: צבע: כסוף, ורוד, תכלת תפריט: עברית, אנגלית, רוסית צלצולים: כרטיס קול באיכות 32poly ספר טלפונים: ספר טלפונים עם 999 שמות ומספרים דפדפן פנימי: דפדפן WAP מובנה במכשיר זה התכונות שלו... מה אתם אומרים עליו? שווה לקנות אותו ?
-
- 1 תגובה
- 497 צפיות
-
-
http://www.yner.co.il אני מאמין באמת שהוא מצא שיטה לזכות בלוטו (או ב-10% לפחות ).
-
- 21 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
אני צריך אתר שיאפשר העלאה של קבצים מעל 50 מגה שלא ימחוק אותם שמאפשר ליצור חשבון ולעקוב אחרי הקבצים ושיהיה אמין יש חיה כזו?
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בעקבות הת'רד של דימה החלטתי להזמין לעצמי אחד וקיבלתי אותו היום, בגלל שזו היתה ההזמנה הראשונה שלי מebay אז קצת התלהבתי... הזמנתי oem ושילמתי קצת יותר בשביל ביטוח כדי שלא יהיו לי בעיות. העניין הוא שכשיצאתי החוצה לראות לאיזה מרחק הוא מגיע הוא עבר את ה3.5 וחצי קילומטר! הוא הגיע ל3.5 קילומטר וראו אותו בצורה טובה מאד, אחר כך החלטתי לעשות משהו אחר וניסיתי מרחק הרבה יותר גדול - ראו אותו בצורה מעומעמת, אבל ראו. למי שמכיר את חדרה אז 50 מטר ממד"א עד לתחנת כח. ידעתי שהוא לא אמור להגיע לכזה מרחק, אבל לא היה לי אכפת. כשהגעתי הביתה הסתכלתי שוב פעם במדבקה שעליו ופתאום אני שם לב שרשום עליה: "Power Output<20mw" ;D ניסיתי לצלם, אבל לא הצלחתי לקלוט את הקו וקשה היה לי להחזיק את הלייזר בצור…
-
- 30 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מהם הדרכים בהן הצמחים שומרים על מאזן מים? חיפשתי בכול המקומות שאלתי אף אחדדד לא יודעע אולי אתם יודדעים
-
- 0 תגובות
- 529 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש מכשיר מסויים שמתפקד כמכשיר לשירות ביטחוני. הפונקציונאליות שלו היא כזו: יש אוזניה די קטנה שממוקמת בתוך האוזן, ומהצד השני ישנו מכשיר שאליו מישהוא אחר מדבר וכל מה שהוא אומר מגיע אל האוזניה.. כמובן שאין חוטים בעסק הזה. זה בקצרה. אני מקווה שהסברתי את עצמי נכון, והבנתם למה אני מתכוון. אני זוכר שבעבר ראיתי דבר כזה למכירה בארץ, אבל אם אתם לא מוצאים בארץ אני יסתפק גם ב eBay *מצטער אם זה לא הפורום הנכון.. לא ידעתי לאן לשייך את זה.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השיר מהסרטון הזה http://www.broadbandsports.com/node/6047&yv=1 אני יודה מאוד למי שיעזור לי למצוא את השיר אני מחפש כבר יום שלם
-
- 10 תגובות
- 827 צפיות
-
-
קיבךתי היום הודעה על חבילה שהתקבלה בשבילי בדואר רשום..לא ציפיתי לשום חבילה ולכן בדקתי את המספר ב "מעקב אחר דואר רשום" באתר שלהם.. צ'מעו.... הם מהירים!
-
- 31 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
לכל מי שלא מכיר חנות TMS היא בקריות. ובכן ,הזמנתי ביום שישי מפרט מחשב מהחנות לאחר התייעצות בטלפון עם מנהל החנות והיה לו הרבה סבלנות ושרות אדיב ואיכפתי.הייתי בחנות ביום ראשון כדי להביא את המארז שלי כדי שירכיבו לי את החלקים וביקשתי שזה יהיה כמה שיותר מהר מן הסתם,הבטיחו לי שישתדלו לעשות את זה תוך יומיים. אתמול התקשרתי אליהם ואכן הם אמרו שהם מרכיבים את המחשב ועושים בדיקות ואם הכל יעבור בסדר זה יהיה מוכן היום,עד כאן הכל באמת באדיבות.היום חיכיתי כל היום ולא התקשרתי כדי לא להלחיץ אותם,נתתי להם זמן כי אולי יש באמת איזה בעיה וחיכיתי בסבלנות.אחרי שיום שלם לא התקשרו להגיד כלום או ליידע אותי באיזה מצב המחשב שלי טילפנתי אחרי הצהריים לחנות וענה לי המנהל שאמר שהחנות סגורה לרגל סידורים…
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
במשולש שווה שוקיים זוית הבסיס בת 55 מעלות ואורך הגובה לבסיס 10 ס"מ מצא את אורך הגובה לשוק תודה לכל העוזרים....
-
- 3 תגובות
- 615 צפיות
-
-
אם איזה תוכנה אפשר לחתוך סרט avi ואיך? אני ישמח אם יעזרו לי
-
- 2 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אני רואה שלא ממש היו ירידות מחירים המהלך אפריל ועד היום...למשל בתחום של כרטיסי מסך.... אני טועה?
-
- 2 תגובות
- 559 צפיות
-
-
תודה[br]פורסם בתאריך: 16.05.2007 בשעה 15:40:38 אה ושכחתי לומר , על גיר רגילאני צריך נהג טוב בשביל חבר שלי הוא מחפש אולי אתם יודעים?
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
וגם איך אני בודק את המהירות העלאה שלי ?
-
- 3 תגובות
- 2k צפיות
-
-
סתם ראיתי, נראה מגניב. מישהו ניסה?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש עצומה להביא את הלהקה לארץ, כנסו לקישור ותחתמו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3400441,00.html
-
- 5 תגובות
- 584 צפיות
-
-
אני בדרך לקנות מחשב חדש, לפי מה שהבנתי מדבריך בהודעה הקודמת אמרת לי לא להתקרב ל"איבורי? והאם IQPC נחשבים לטובים כי הייתי אצלהם בחנות ולא התרשמתי לטובה אפילו לא היה מישהו שם שיכול ליעץ לי על דברים יחסית פשוטים כמו סוג זכרון וכו'..
-
- 2 תגובות
- 506 צפיות
-
-
OK. זה לא היה מצחיק,לדעת הרבים, מחקתי, כי אצלינו שולטת דמוקרטיה, הרוב קובע. SORY ! PS תודה מיוחדת לOK83
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני צריך עזרה באיתור של היבואן של antec בארץ אם למשהוא יש אתר או טלפון או סתם רעיון אך למצוא אותו בבקשה תגיב פה תודה.
-
- 6 תגובות
- 6.6k צפיות
-


