כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מה הרווח הממוצע של עבודה כזו? אני יודע שקורס הוא 3 חודשים.. האם יש ביקוש לזה עדיין? מה עדיף-שוק פרטי או שכיר? אני בעיקר פונה לכאלה שעובדים בזה כיום...
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ראיתי כרגע פרק שכל הצוות עוזב ויש הרגשה שזה הפרק האחרון אז הסידרה באמת ניגמרה? אחרי העונה הראשונה הסידרה היתה אומנם פחות טובה אבל עדיין היה נחמד פה ושם ליצפות אם הסידרה ניגמרה אז חבל -יחסית לזבל שמשדרים בארץ זה סידרה מצוינת ושאין דברים מענינים בטלוויזיה (רוב הזמן :'( ) סדרות כאלה מעבירות לי תזמן מצוין
-
- 3 תגובות
- 588 צפיות
-
-
בחופש אני רוצה לעבוד בלפרמט מחשבים\לתת שיעורים פרטיים על כל מיני דברים כללים במחשבים\ עוד חארטות.... ניסיתי להכין שלט ויצא לי מזה גרוע... מישהו מוכן להכין לי שלט (בוורד) שיהיה רשום בו את כל זה ? בבקשה ! אני תולה את זה בלוח מודעות אז אם אפשר בבקשה שיהיה טיפה בולט, תודה רבה רבה למכין ! ;D
-
- 5 תגובות
- 674 צפיות
-
-
-
אוקיי, זה הולך להיות רשמי ב-20/6/07 משתחררים מהכלא. מישהו יודע אם יש אירועים/תערוכות יפות בחופש שאפשר ללכת אליהם אני אשמח לקבל הצעות. עד עכשיו שמעתי על ה-Motor Extreme, רק תגידו לי מתי זה ובאיזה שעה וכמה עולה כרטיס?
-
- 84 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
-
שלום. אני בדרכי לסיים את יא', ומדאיגה אותה שאלה אחת: אני מפחד לא להיתקבל לאוניברסיטה. הציון שלי לא בשמיים ולכן אני דואג. אני רוצה לבקש מכם אלה שלומדים/יתחילו ללמוד בשנה הקרובה מדעי המחשב באחת מהאונברסיטאות פרט ל: אוניברסיטה פתוחה וטכניון, בעיקר מכוון לאוניברסיטת תל אביב, הבקשה היא פירוט בקירוב מה היו הציונים שלכם בתעודת בגרות ואם אתם לא רוצים לומר ציונים אז לפחות ממוצע בגרויות ומה ההיה ציון הפסיכומטרי שלי על מנת שתוכלו להיתקבל/התקבלתם למדעי מחשב. יש לציין שאני שואל את זה עכשיו ולא בעוד 4 שנים כשאני אסיים צבא, כי עכשיו יש לי הזדמנות לשנות ציונים בלי באמת לקחת קורסים על הרבה חומר שאני אשכח אחרי הצבא. פשוט אני מעוד חלש במקצועות הומניסטיים כמו היסטוריה, תנך, ספרות. אני יודע מ…
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום, אני עומד לקנות מחשב חדש ולקראת התיכון שנה הבאה רציתי לדעת אם יהיה לי בכלל זמן להיות על המחשב... פשוט שמעתי שבתיכון בקושי יש זמן, ולי עוד יש כמה חוגים... בקיצור, שווה לי להשקיע עכשיו במחשב לשנים הבאות או שלא יהיה לי זמן לשחק?
-
- 15 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
בתקופת הבצורת חוקק חוק שאוסר שטיפת מכוניות בצינור אלא רק עם דלי. השאלה היא האים החוק עדיין קיים או שלנוכח שיפור מצב הכינת הוסרה המגבלה?
-
- 27 תגובות
- 9.4k צפיות
-
-
מישהו יודע מתי זה מתחיל? פעם האחרונה שראיתי פרסומת של זה, זה היה לפניי שבועיים ואמרו 'בקרוב' תיארתי לעצמי שזה כבר התקדם ופשוט פיספסתי את הפרסומות של זה..
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
-
שלום אנשים נניח אתם בקשר רציני כבר הרבה זמן, וברור לכם שזה הדבר האמיתי, אתם כבר באמצע שנות ה20 שלכם, ותיכננתם טיול לחו"ל לכמהח חודשים. מה תעשו? תוותרו על הטיול? תקצרו אותו? תחכו שיהיה מספיק כסף ויתאים לשניכם לנסוע? תיסעו ותחכו אחד לשני? מה יכולות להיות ההשלכות של נסיעה כזו? מהזה אומר בכלל על טיב הקשר? הביעו דעתכם..
-
- 23 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-884-274-20982300,00.html תקראו את כל השירשור. ד.א עד כמה שזה קשה להאמין, זה אמיתי, אפילו הלמו כתב על זה, וציטט את פסק הדין. השיא: :lol:
-
- 9 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שתיתי מספר פעמים רדבול (הרגיל, לא הדיאט או מה שיהיה הבהיר), לא עשה לי כלום. לא החיה שום גוף ושום נפש.
-
- 16 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
לא יודע משום מה יש לי חשש (ממש כאלו) שערוץ ישראל רואים פחות טוב מכול ערוץ ..שהוא ..בכבלים ...אתם יכולים לאושש את זה ? הוא שמשהו דפוק בהרצליה ...או בטלוזיה שלי .. זה כבר כמה שנים שיש הבדל ברור באיכות שידור של ישראל ...
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יישש כמה זמן חיכיתי לסדרה הזאת סופסוף סדרה שחזרה מפגרהה מישהו יכול להזכיר לי מה קרה בפרק האחרון? ואם כבר מדברים, אז מתי הפמיליה חוזרת?
-
- 0 תגובות
- 530 צפיות
-
-
ריאל מדריד אלופת ספרד 06/07!!! אין לי שום דבר להוסיף, רק: יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש :jump:
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תציקו לו עד שישתגע לא להתייאש אחרי הפעם הראשונה http://213.8.161.147/motyp.co.il/flash/Show.asp?Flash_id=28
-
- 2 תגובות
- 668 צפיות
-
-
מישהו כבר ראה? ספרו הכל בנושא כאן... אני ב"הוט" ולכן מעניין אותי איך זה באמת אחרי הפרומו המושקע שעשו לזה...
-
- 6 תגובות
- 952 צפיות
-
-
לא פעם קורה שמישהי מנסה להתחיל אתכם, אבל היא לא ממש מוצאת חן בעיניכם. במצב כזה, איך אתם "נפטרים" ממנה? נכתב בלשון זכר, אך מופנה גם לנקבה.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש להקות בסגנון הזה... תודה!
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
המשחק 'כמה ולמה' נתן לי את ההשראה לפתוח את זה.. מי שלא מכיר את המשחק הזה והוא הרבה בפורומים, זהו חור בהשכלה חבר'ה. אבל בכל אופן לאלו שלא מכירים, אלו החוקים: נגיד והגבתי, הבא שיגיב יגיד עליי משהו וזה יכול להיות כל דבר.. 'מי שמעלי מושפע מהמארז שלו' כעקרון זה יכול להיות כל דבר.. טוב תתחילו, מכיוון שאני הראשון שמגיב אין מישהו מעליי אז אין לי מה להגיד עוד דבר (אם זה מנוגד לחוקים מצטער, אני עיינתי בזה לפני ואפילו הרצתי חיפוש פה ולא היה את הדיון יכול להיות שפספסתי מצטער)
-
- 36 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-


