כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש לא מזמן העלו פה תראד בכללי שיש שם קישור לאתר עם משחק שאתה יושב עם בחורה וצריך לגרום לה ליזרום איתך
-
- 1 תגובה
- 521 צפיות
-
-
-
-
הלהקה האהובה עלי מגיעים ב5 לספטמבר מי שלא מכיר זה הזמן להתחיל לשמוע http://e.walla.co.il/?w=/6/1129821 רק שלא תהיה מלחמה
-
- 22 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
דן מזל טוב! דן אוהבים אותך! מזל טוב גבר ליום הולדת 16 ושתגיע ל-8800GTX חחח
-
- 8 תגובות
- 738 צפיות
-
-
http://www.adfc-frankfurt.de/images/michaels/verkehr.html
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
http://www.albinoblacksheep.com/games/missilegame3d משחק כיף אבל גם מעצבן..... הגעתי לשלב 7... נראה אותכם...
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
אף פעם לא קניתי משהו מחוץ לארץ והזמנתי לארץ אבל אולי כדאי לנסות שמעתי אפשר למצוא אחלה דילים.. עוד משהו כדאי לקנות מחשב קומפלט או בחלקים? האם כדאי בכלל לקנות? אולי אני יפול על רמאי... ואם הכל בסדר איך האחריות מתבצעת? תודה רבה, ומצטער אם טעיתי בפורום... פשוט לא ידעתי איפה לשאול. :
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לאחר עיון באחד מהם מצאתי מכתב (לינק לצילום של המכתב) מהמטה לאיתור וליווי תלמידים לסביבות עתירות טכנולוגיה (תלמידים מצטיינים וכו' וכו') לפני כחצי שנה קיבלתי גם מכתב, ובנוסף למכתב קיבלתי דוגמא למבחן פסיכוטכני של צו ראשון שיכין אותי מראש למבחן בכדי להוציא ציון גבוה. אני לא ממש מבין מהו המטה הנ"ל ושל מי זה? של משרד החינוך או של הצבא? האם עוד מישהו קיבל משהו?
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
-
פאק זה גאוני... היו צריכים לעשות אחד כזה בישראל... את מי היו לוקחים, נאצי או ערבי עם כפייה :lol:
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קלילים כאלו, כמו למשל: Life is a Flower I Believe I can Fly Free Life תודה
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
אז ככה, אני מוריד עכשיו כמה סרטי קומדיית נעורים, וחסר לי סרט אחד מאריקן פאי... יש לי את הראשון, השני, מחנה התזמורת, והמירוץ בעירום, עכשיו רשום שהמירוץ בעירום הוא החמישי ויש לי רק 4 מישו יודע איך נקרא הסרט שחסר לי?
-
- 3 תגובות
- 773 צפיות
-
-
שלום אני בן 15 גובה 166 ככה ושוקל 48 בערך.. אני עוד לא ממש מפותח פיזית סתומרת בלי שפם וכו' אבא שלי גובה 174 ואמא 160.. בעקרון בבדיקות אמרו לי שאני יעבור את אבא שלי וזה מה שאני רוצה.. לדעתכם יש סיכוי? בנוסף לכך רציתי לשאול אם יש דברים מסוימים שמאוד פוגעים בגדילה ואם יש דברים שיכולים מאוד לעזור? אני יודע שאף אחד פה לא רופא אבל מישהו יכול להמליץ על דברים שבריא לאכול או ספורט שכדאי? בעקרון אני רץ עם חברים משחק כדורגל משתדל לאכול וכו' אבל אשמח להכוונה בעניין האוכל... בקשר למחשב ישיבה הרבה שעות יכולה לפגוע משמעותית בגדילה? אם כן יש דרך להקטין את הנזק? אני יושב הרבה על המחשב אך לא בטוח שאני יושב בצורה בריאה, המלצות איך לשבת? אבל מנגד עושה גם הרבה ספורט (גלישה כדורגל ריצה לפעמים)…
-
- 12 תגובות
- 893 צפיות
-
-
ככה אני לפני שבוע הגעתי לבסיס חל האוויר 21 טכני בשמו,בוגר אלקטרוניקה הנדסאי. היה לנו שבוע מיונים מבחנים ראיונות לקורסים שכביכול עזר להם להתבסס על המידע בשביל שיבוץ לקורסים. קיצר נתנו לנו חוברת עם מקצועות ואמרו לנו לבחור 5 מקצועות שאנחנו הכי רוצים ללמוד אני בחרתי את שלי. בשבוע לאחר מכן הגיעו השיבוצים ולא קיבלתי שום קורס מבין ה-5 שבחרתי....קיבלתי קורס מסריח שלא מעניין אותי ובטח שלא מקצוע שאשרת בוא לפחות 3 שנים... אני מת לעוף מהקורס הזה לקורס אחר דרג ד לדוגמא ולפי מה שהבנתי לעבו קורס זה מאוד קשה. השאלה שלי האם נפקדות או עריקות תעזור פה או כל דבר אחר כי אני ממש חסר אונים הטכני הזה ממש גהנום!! ואם כן לכמה זמן כדאי להיות נפקד? או מה עוד יכול לעזור לעוף מהקורס?? תודה לעונים.
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני כבר לא יכול ליסבול החדר שלי מול השמש כל היום חוץ בשעות הלילה וחדר נהיה תנור 37 מעלות בפנים! סיוט לא יכול להיכנס לחדר עד 12 שהוא מיתקרר אז האם יש לכם המלצות למזגנים? עד 1 כ"ס לא יותר מ1900 שקל
-
- 35 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
האתר של מגזין אוטו הופל ע"י האקרים ערבים עוינים.... (זבלים חארות מוסלמים וכו) כל מי שיודע ומבין נא לנקום ולהפיל כתגובה אתרים ערביים.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מעוניין ללמוד טכנאות, יותר חשוב לי רוצה להשקיע יותר זמן: -התקנת חומרה -הכרת העבודה שהמחשב מבצע -פירמוטים -Bios ורשתות, כי זה נחוץ למטרות עבודה ברוב המקומות. שאלתי היא האם אני יכול ללמוד לבד. *אני חושב להרשם לקורס ללמוד שם, אתם מכירים מקום טוב בצפון, ובכלל האם אתם ממליצים ללמוד בקורס למטרות עבודה, נניח כרגע לתעודה.
-
- 10 תגובות
- 911 צפיות
-
-
-
אשמח אם מישהו יודע איפה אני יכול לראות את הפתרונות(של כיתה י"ב אם זה משנה) תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
אם אני מתקשר מהארץ מהפלא שלי לפלא' של חבר בחו"ל מי משלם על השיחה?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי. אני מחפש קומדיה שמסופרת על אדם עשיר בעל חברה מצליחה שיש לו בן (אדם סנדלר) והוא טמבל גמור, והאבא לא רוצה להוריש לבן את החברה, אז הבן עשה הסכם עם האבא שאם הוא מצליח לעבור 12 שנות לימוד חדשות, רק שעכשיו כל שנה זה שבוע, הוא יתן לו את החברה... מישהו מכיר את השם? תודה
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אני רוצה הקיץ לעשות רשיון על אופנועה .. כמה עולה שיעורים ...? והאם מישהו ממליץ לא לעשות .. אני סטודנט ...שלומד קרוב לבית אבל אני עובד בקריית אריה בפתח תקווה שזה די רחוק מהרצליה ... יש פקקים מטורפים שם ...
-
- 18 תגובות
- 12.5k צפיות
-
-
http://www.cbs.com/primetime/jericho/ סוף סוף אחת הסדרות הכי טובות חוזרת לעונה שנייה אחרי תחיית המתים! ;D טעות זו רק הקרנה מחדש נצטרך לחכות יותר זמן :-\
-
- 13 תגובות
- 781 צפיות
-


