כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בוא אני אסדר לך אותם. קרדיט: http://dontsmile.info/
-
- 3 תגובות
- 681 צפיות
-
-
יש פה עוד מישו שניגש ? מפרוייקט נט"ע וזה ? יש מישו שיש לו את התעודה ? יש לכם טיפים ? אני מתוח כבר מעכשיו :s05: חח אה והיא נותנת משו התעודה הזאת ?
-
- 22 תגובות
- 4.2k צפיות
-
-
סרט חדש עם מעט מאוד קצוות חוט ברשת בנוגע לשם של הסרט ומה מסתתר מאחוריו http://imdb.com/title/tt1060277/ http://www.1-18-08.com הטריילר נראה חזק
-
- 6 תגובות
- 834 צפיות
-
-
עוד משהו שם לב שכמעט בכל FA/ השאלה הראשונה היא: What is FAQ?
-
- 6 תגובות
- 610 צפיות
-
-
קודם כל אני יודע שזה לא ממש קשור לפורום מפרטי מחשב אבל אין מקום אחר מתאים לפוסט הזה ולפי דעתי הוא מאוד חשוב כי הוא יכול לחסוך לאנשים מאות (ואף אלפי) שקלים בקניית מערכת מחשב. מה שאני רוצה לדעת זה האם יש פה אנשים שאחרי שהרכיבו את המערכת שלהם ביקשו לקבל עליה הנחה ואם כן אז כמה עלתה המערכת ואיזה הנחה קיבלתם. חשוב לציין גם מאיזה חנות...
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
על WINDOWS ?
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
נידבו אותי לועוד כמה לעצב את הלוגו של מסע פולין כי לא רציתי שום דבר אחר. עכשיו צריך שיהיה גם כיתוב כלשהו ואין לי מושג מה לכתוב, אז הצעות בבקשה!
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בשום מקום לא כתוב. הדבר הכי קרוב לזה שמצאתי הוא שזה מתחיל ב9(שוב לא כתוב איזה שאלון) ושההשמעה של E מתחילה ב11:15 אז מישהו יודע מתי E F G ? אני צריך לעשות את F G תודה מראש! נ.ב מישהו יודע אם בF צריך לכתוב FORMAL LETTER(כמו שהיה בבגרות המקורית)? או משהו אחר? ואם כן- מה? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
פעם ראיתי איזה אתר באנגלית שרשומות בו יכולות צבאיות של מדינות כולל מספר מטוסים טילים וכו'.. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 689 צפיות
-
-
מישהו יכול להביא לי אתר עם כול מחירי הדלק של חצי השנה האחרונה? [כול עליה וירידה שהיתה בחצי השנה הזאת]. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אהלן אהלן... מממ... אני עכשיו רוצה להכנס לתחום של נגינה בגיטרה. עכשיו השאלה שלי היא בנוגע לגיטרות חשמליות, אילו חברות הם המומלצות ביותר חוץ מפנדר, גיבסון ו... ESP... פשוט אני רואה הרבה גיטרות אבל אני לא מכיר את החברות ואין לי מושג אם הם אחלה חברות, או חברות עם גיטרות צעצוע...... וגם אשמח לקבל כל מיני טיפים להתחלה... מה כדאי לדעת לפני שאני מתחיל.. או כל דבר שבא לכם לשתף / להגיד בנושא... (ואל תגידו "תתחיל מקלאסית".. כי אני מתחיל מזה בכל מקרה ) תודה, עודד ב.
-
- 198 תגובות
- 16.2k צפיות
-
-
http://www.videosift.com/video/Leno-inhales-gas-with-some-science-guy זה נראה לכם אמיתי?
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אהלן.. הייתי שבוע בטורקיה לא מזמן והיה שם בדיסקו של המלון את השיר summer jam להפתעתי המילים היו בספרדית והמקצב של המילים היה קצת שונה אבל המוזיקה ממש אותו דבר למישהו יש מושג איך קוראים לשיר ? אני מתקשה למצוא אותו
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
קרובי משפחה שלי יכולים להביא לי משהו מארצות הברית אני יכול לבקש מהם לקנות לי זכרונות אבל אם תהיה בעיה אני לא רוצה להדפק תהיה עליהם אחריות גם בארץ או רק בארה"ב?
-
- 5 תגובות
- 624 צפיות
-
-
ttp://www.nofx.org/tour/tour.php3 09/05/07 Yellow Submarine Jerusalem, Israel 09/06/07 Barby Club Tel Aviv, Israel 09/07/07 City Hall Haifa, Israel לא מעריץ גדול שלהם אבל זאת צריכה להיות אחת ההופעות הטובות של השנה...
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
הייי כולם אני לומד עם חבר למועד ב' ושנינו די שחכנו מלא דברים כי היינו בטוחים שיש לנו ציון טוב אז אם מישהו יכול בבקשה לעזור לפתור תשאלה?..... טנקס
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
של השנה הזו?[br]פורסם בתאריך: 10.07.2007 בשעה 11:15:36 מצאתי ,יש ביובל גבע למי שמחפש.
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=R6OaRcsfnY4 ראיתי 2 סטנדאפים שלו מזמן ונקרעתי מצחוק ראיתי את הקטע הזה שוב היום ולא הצלחתי לבלוע את הבירה מרוב צחוק.. תראו את הקטע תראו את כל הקטעים שלו http://youtube.com/results?search_type=search_videos&search_query=chris%20rock&search_sort=relevance&search_category=0&search=Search&v=&page=2 הוא מצליח לפגוע בול תמיד, זה מדהים.. לכל מי שלא מכיר עדיין..
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מישהו מכיר אתרים טובים להבנת מבנה הרכב והמנוע וגם אתר שמסביר מה כל חלק עושה בדיוק ואיך אפשר לשפר את פעולתו בקיצור אני רוצה ללמוד על מכוניות ואיך אפשר לשפר את פעולת המונע במוכניות ולנקות אותו גם כן...
-
- 2 תגובות
- 555 צפיות
-
-
ראיתי תסרט אתמול , ולא הבנתי כלום ממה שקרה בסוף ... יש הסבר לזה שאף אחד לא רואה אותם ? דרך אגב - סרט טוב.
-
- 1 תגובה
- 873 צפיות
-
-
1.7.7 ראשון שעבר עשיתי תאונה, ונכסתי ברכב מאחורה בצומת עם רמזור.... אוטו שלו או עף קצת קדימה... (מטרים ספורים) או שהוא נסע קדימה כדי להתחמק ממני... ואז אחרי מכה עף קצת קדימה, אני לא סגור על זה... לרכב שלו לא נגרם נזק חיצוני ולשלי כמה שריטות... צילמתי את האחורה שלו למקרה הצורך... אני אעלה את התמונה אח"כ אם מישהו יבקש... עצרנו בצד אחרי הרמזור, התחלפנו בפרטים לכל מקרה ונסענו לדרכינו... 8.7.7 בכל אופן,עבר שבוע מאז, ואתמול זאת אומרת שבוע בדיוק אחרי הוא מתקשר אלי, זה מה שהוא מספר: "הוא אומר שבחלון של הנהג, הכבל שמזיז את החלון מעלה מטה, נקרע לו... (אני מניח שזה קרה בזמן התאונה) החלון לא התרסק אבל... הוא הלך לביטוח ושם אפילו לא רצו לבדוק את זה, כי החלון אפילו לא מרוסק, אמרו לו שא…
-
- 52 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-


