כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין להצהיר שאני עובד בחנות מחשבים, לצורך הפרוטוקול וכפי שצויין בחוקי הפורום. שם החנות- אלעד מערכות מחשוב בהרצליה פיתוח.
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
איזה משהיא משגעת אותי לדעת מה רשום פה.. http://img142.imageshack.us/img142/4783/x001mk9.jpg מישהו יודע?
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
לחבר שלי מת לפני שעה או שתים העכבר, היכן ניתן להשיג בראשון עכבר בשעה כזו?
-
- 9 תגובות
- 639 צפיות
-
-
וואלה קניתי אותו סביבות אוגוסט 06 נדמה לי, אני יודע שהיה בנזונה אז סתם רוצה לדעת אם עדיין נחשב טוב או שכבר לא משהו -אנלא מעודכן בגלל הצבא, אגוז כבוד לוחם אם - DS4 ספק - LIBERTY 500 זכרונות - OCZ 2GB 800 MHZ CL4 כ. מסך - RADEON X1900XTX מעבד- Intel® Core2 CPU 6300 ד. קשיח - WDC WD2500KS-00MJB0 מארז - GIGABYTE AURORA צורב דיוידי לא כזה קריטי איזה משהו של פיוניר לא עושה בעיות מבסוט ממנו דווקא תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
חיפשתי אתר רק בשביל שאנשים ילמדו לקח מהטעויות שלי!!! חשבתי שמחיר הנמוך של KSP עדיף על שרות טוב... וכמה טעיתי קניתי כרטיס GEFORCE 7600 GT SuperSilent GIGABYTE, שלחתי אותו לתיקון והכרטיס הוחלף ב Geforce 7600 GT של Point of View 1. הכרטיס כל הזה הוא 100 שקל יותר זול מהקודם 2. יש לי אולפן בבית, יש סיבה שרציתי SuperSilent. למדתי לקח.. מקווה שגם אתם.. משהו יכול להמליץ לי תחליף ל-KSP?
-
- 106 תגובות
- 7.4k צפיות
-
-
פעם המחירים היו גבוהים ועכשיו ממש בריצפה. אבל אני רוצה לקנות כרטיס בנפח גדול יחסית ואני מעוניין לדעת מתי תהיה ירידת מחירים הקרובה (אם בכלל). תודה.
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום אם אחרי שנרשמתי למועד ב' באנגלית או מתמטיקה ואני לא ניגש בכלל למועד ב' ולא מודיע על זה הציון הראשון נשאר ? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
-
יש שחרור של dvdscr ויש שחרור של R5. מה הבבדל איכות? R5.LINE תודה
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
נראה כאילו הבחור עשה מחקר רציני http://www.youtube.com/watch?v=25LceCPO1ys
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
-
שלום. אני יודע שכל התר'ד הזה ישמע מוזר אבל מעניין אם באמת יש מוטנטים או זומבים. תאמת אני כמעט בטוח שמוטנטים יש כי אני יודע שיש פרות למשל שיש להן שני רשים וכל מיני בעליי חיים בצורות מוזרות. הביעו את דעתכם רק בצורה בוגרת
-
- 11 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום,ראיתי עכשיו את הסרט the hills have eyes סרט חולני למדי ונחמד דווקא חבל שרק לא מסבירים על איך היצורים האלה נוצרו מישהו ראה גם?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אשמח אם מישהו יעזור למצוא פרטים על המהממת הזאת [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 678 צפיות
-
-
הוספתי את האתר שלי (pingmyport) בקישורים ממומנים בגוגל תמונה: אני מבקש לא ללחוץ סתם על הלינקים! זה לא מביא לי כסף, אלא אני משלם על זה! מה אתם אומרים? נתתי 0.20 דולר ללחיצה
-
- 8 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום. אני מתכוון ביום רביעי הקרוב לגשת לתיאוריה ויש לי דילמה קטנה.. אשמח לעצ/ות... אני רוצה לסיים עם התאוריה לפני שאני מתחיל ללמוד נהיגה... אני לא רוצה להתחיל לסבך בין השניים, אני רוצה לסיים עם משהו אחד ואז להתחיל את השני. אני מתלבט איך ללמוד לזה... אני יודע שלא צריך ללמוד לזה ממש כי חצי אני מאמין שאני יודע מידע אישי ועוד אבל עם מי אתה ממליצים ללמוד? יש לי את הספר "חינוך תעבורתי" מהביה"ס שיש בו את הרמזורים והכל אבל אמרו שהספר לא טוב. יש לי את התוכנה "לומדה" אבל אמרו שהמבחנים שם לא טובים ולעומת זאת בספר "חינוך תעבורתי" יש לי רק ארבע מבחנים שלמים באותה מתכונת שיכולה להופיע בתאוריה עצמה. מה אתם מציעים לי לעשות? בנוסף לכך אשמח אם תוכלו למצוא לי קישור באינטרנט להורדת מבחנים נו…
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום. הבנתי שאפשר לעשות 7 יח"ל באנגלית, מישהו שמע על זה או יכול לספר לי על זה? הבנתי שה - 2 יח"ל הנוספות הן יחידות תרגום או משהו כזה. האם אפשר לעשות את זה למרות שאני עולה ליב' ועדיין נשארו לי בחמש יחידות לעשות את F ו - G? תודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש חנות שמוכרת PSP (חדש) בחו"ל ושולחת לארץ. מישהוא מכיר אחת כזאת?
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
אני מחפש גורי דוברמן להשתתפות בסרטון. מדובר ביום צילומים אחד. למי שחושש, לא, לא מדובר באיזה משהו לא חוקי כמו קרבות כלבים, או דברים חולניים אחרים זה חשוב מאוד ודחוף מאוד ואודה לכל אחד שיוכל לעזור לי או להכווין אותי לאנשים שיש להם גורי דוברמן... תודה מראש על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, אני בדילמה חחח.. אני לא יודע ממי כדאי לקנות מחשב... מוצע לי בערך אותו מחשב משני מקומות שונים: 1) מהחנות פה למטה, שבעל החנות אני ממש מיודד איתו כמה שנים, הוא בחור ממש נחמד שאני יכול לסמוך עליו שהוא יתן לי מחשב טוב עם חלקים טובים, והוא תמיד יעזור לי כשאני אצטרך.. תמיד הוא מלווה לי חלקים סתם ככה לנסות בלי תשלום והוא באמת נותן לי פריווילגיות כל הזמן... אבל מה, הוא יחסית יקר מאוד, כי הוא לא יבואן או משהו, הוא לא מתעסק עם כמויות גדולות... 2) ממישהו שקיבלתי את הטלפון שלו ממישהו שאני מכיר, הוא נשמע בטלפון בחור אמין, גם כן נשמע נחמד, הוא ישב והרכיב איתי בטלפון מחשב בחלקים שאני בחרתי והגענו למחיר לא גבוה בכלל יחסית למחשב כזה... הוא המליץ לי על חלקים והכל... הוא עובד בחברה ש…
-
- 7 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני מניח שכבר רובכם שמעתם על הבעיות בחוקיותו של המכשיר המוכנה "ינשוף" שמשטרת ישראל משתמשת בו לבדיקת אלכוהול http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3424634,00.html אז סתם שאלה... נגיד ואני נעצר ביום שישי לאחר בילוי לילי...סתם בדיקה שרירותית ולא לאחר נסיעה בזיגזג ומרדף הוליוודי סוער, כמו שעושים לרוב מחוץ לאתרי בילוי ראשיים. ואז שוטר דורש ממני לעבור בדיקת אלכוהול ע"י הינשוף, יש לי זכות לסרב בטענה שהמכשיר לא חוקי ,לא מדוייק על פי מחקרים , לא עבר אישור של מכון התקנים וכו' ולכן אני חושש שהוא ירשיע אותי בניגוד למצבי האמיתי ? מה השוטר יכול לעשות לי במצב כזה חוץ מלהטעצבן ? אני יכול לקבל זימן למשפט ? אך היות ואין להם שום ראיות בעצם לכך שהייתי שיכור אני יצא זכאי, לא ? הבהרה: זו ס…
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עשיתי לפני יומיים את המבחנים של הפיזיקה מתמטיקה + הקוביה התלת מימדית + מה הטייס רואה ואיך נראה המטוס.. קיצר את כל המבחנים.. זימנו אותי שוב היום ועשיתי את המבחן סימולטור.. ובסוף אמרו לי שעברתי.. ואז אמרו שאני צריך לעשות שאלון 300 + השלמת משפטים.. יש מצב מכשילים על זה..? בשאלון 300 אני כמעט בטוח שלא סתרתי את עצמי בשאלות דומות.. ועניתי תשובות נורמליות.. ובהשלמת משפטים הספקתי ככה 40 35 משהו כזה.. ועשיתי רושם שאני רוצה תמיד להיות ראשון ושטויות כאלה.. יענו דברים טובים.. ואגב הבנתי שבשקלול הסופי בגיבוש או לאיודע מתי.. משקללים גם את כל הציונים עכשיו.. אז סתם לדעת.. בסימולטור אם נגיד היה בכל הפעמים במבחן האמיתי ככה 10 פעמים משהו כזה שלא הצלחתי כלום.. זה נחשב גרוע? בשאר הפעמים הצל…
-
- 56 תגובות
- 16.5k צפיות
-
-
"תור ארוך השתרך בסניף של רשת מקדונלד'ס בתל אביב לאחר שעשרה תלמידי תיכון רכשו ארוחות בשווי 600 שקלים במטבעות של 5 ו-10 אגורות. החבורה החליטה לנקום ברשת לאחר שאחד מהם המתין זמן רב למיץ תפוזים. אחד הנערים: "זה התחיל כנקמה והמשיך בשביל הצחוק. בסופו של דבר, עשינו את זה בעיקר בגלל שמשעמם בקריית אונו" מיטל צור פורסם: 11.07.07, 17:24 לכתבה המלאה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3424337,00.html חחח משעמם להם
-
- 2 תגובות
- 655 צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש המלצות לספרים טובים אני בד"כ אוהב ספרי מתח עם נגיעה של מדע בידיוני(או ההפך....) כגון הספרים של דן בראון(צופן דה וינצ'י..מבצר דיגיטלי..וכל שאר הספרים שלו) נהניתי גם מהספר "המשוואה של דנטה" ומהארלן קובן אני מחפש ספרים בסגנונות האלה תודה מראש.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-


