עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by avi2014,

    לראשון לא יכלתי ללכת בגלל בגרות ולגבי מחר שחכתי שיש לי צו ויש לי עבודה שאני לא יכול להבריז ממנה..אם אני לא מגיע לצו יכולים לעשות לי משהו?

    • 9 תגובות
    • 999 צפיות
  2. Started by Lost Spirit,

    כיצד הציון בבגרות הסופי בהבעה מתחלק בין לשון והבעה? תודה.

    • 7 תגובות
    • 748 צפיות
  3. אף פעם לא יצא לי לראות , ואני יודע שיש הרבה מאוד אנשים שאהבו תסרטים. השאלה שלי היא - מה מיוחד כל כך בסרט ? שווה לי לראות ?

    • 2 תגובות
    • 590 צפיות
  4. Started by אמיר יצחקי,

    ???

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Shay0600,

    יש דרך לעשות אתזה? איך עושים? זה לצורך הרצאה, ותודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות
  6. עבדתי בחברת אבטחה "מרכזי" איבטחתי בשלוותה וב-TLV שהגיע היום למשכורת חבר שלי אומר לי שמורידים על מס בריאות ומס ביטוח , האם יש דבר כזה? או שזה סתם חארטה ולהגיד להם על זה? הוא אמר שיורידו לי בין 40 ל-70 שקל בערך...

    • 7 תגובות
    • 724 צפיות
  7. Started by amit_amit,

    שלום לכולם, לא מזמן קניתי נגן טושיבה Gigabeat S 60 ג'יגה וקניתי אותו מחנות שאני לא חושב שמותר לי פה להגיד את השם שלה, וגיליתי שקיבלתי נגן משומשו, למרות שהוא בא מהקופסא עם הכל וכו', עדיין הוא היה משומש (אני 100% בטוח בזה), אני עדיין בודק את מצב הבטריה (אם היא נחלשה) אבל זה נורא מעצבן אותי שהנגן משומש, מה לעשות בעניין, אני יכול לבקש את הכסף חזרה?

    • 6 תגובות
    • 667 צפיות
  8. משום מה כל התמונות שהועלו לIMAGESHACK לא עובדות אני רק רואה תמונה שרשום בה "hotlinkin has been disabled for this domain" לעוד מישהו יש בעיות עם התמונות של IMAGESHACK, או שזה רק המחשב שלי?

    • 3 תגובות
    • 684 צפיות
  9. Started by J0n1,

    שלום. אני מחפש קאוורים למטאליקה בעיקר בסגנון של השירים של Apocalyptica - Inquisition Symphony סגנון סימפוני רוק. אבל שיהיה יותר כינורות ופחות כלי צ'לוים וכאלה שעושים רעש כבד יותר, כי אני מחפש באמת משהו קליל ורגוע תודה רבה!!

    • 4 תגובות
    • 601 צפיות
  10. שלום רב, מחפש קלטות וידאו לצפייה אישית בלבד של השעשועון "עשינו עסק" ששודר בזמנו בשנים 94-96 בהנחיית אברי גלעד בערוץ 2. אם מישהו בעבר הקליט או מישהו שיודע מאיפה אפשר להשיג כזה דבר אודה לכם אם תגיבו. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  11. Started by UltraWaveMUSA,

    מה יכול לגרום לבגד נגיד צהוב לכתמים שרואים באולטרה?

    • 8 תגובות
    • 834 צפיות
  12. Started by mrsph666,

    נא לא לנעול - זהו סקר על דעת הציבור בלבד! תודה למצביעים!

    • 54 תגובות
    • 3.7k צפיות
  13. חח הנשמה שלי מחפשת עזרה לחבר, יש לו תופים של YAMAHA והוא צריך לקנות להם עורות לפי מה שהבנתי שיהיה צליל טהור יותר, שאלתי זה מאיפה ניתן להשיג עורות טובים ובכמה? הוא צריך 2 של 10 ס"מ ו2 של 12 ס"מ.

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  14. שלום! אני רוצה רשימה של מוזיקה פסיכודאלית. לא טרנס ולא שום סקאזי ה :errrr:

  15. שלום, זמן רב לא כתבתי בפורום, אני אמור להתגייס בעוד כחודשים לשירות קרבי אף על פי שיש לי מעיין פחד מנשק. ובעיות ברכים ויד שששברתי בשתי מקומות. ואני מקווה שהבעיותה אלה לא יחמירו עקב מאמץ רב בצבא. יש לי פרופיל 72 אני לא יודע את הקב"ה שלי לא הצלחתי לברר עדיין אבל הבנתי שאני אדע ביום שלישי רביעי הזה. במאנילה קיבלתי רק אפשריות קרביות וקד"צ נהיגה לא רציתי אף אחד מן המאפשריות הלוו אז סימיניתי לפי ההראות הכול 1-2 ואת מה שאני הכי רוצה ב 3 מיתוך 5 או 6 אני כבר לא זוכר. אין לי ידע מיוחד בתחום כולשהו טכנאי במחשבים עסקתי טיפה אבל זה לא מספיק אני מניח. מישהו יכול לעזור לי לתת לי כיוון קל לגבי מה אוכל לעשות לדעתו בשירות הצבאי מפני שאת הצבא במכתבים וטלפונים לא הצלחתי לתפוס. בנוסף כל מי ש…

    • 30 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. אני מדבר על משחקים כמו מאפיה(רוצח) או סתם משחקי קלפים. כל דבר שאפשר לשחק בו עם הרבה אנשים(5+) ושיהיה כיף. אשמח אם תתנו גם פירוט קצר על משחק שאתם מציעים, כדי שמי שלא מכיר את השם יוכל להבין על מה מדובר. יאללה תוציאו מה שיש לכם!

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by aviv00,

    לינק : http://p.zap.co.il/model.asp?model_id=417743 הוא המגזן הכי חסכוני שראיתי השאלה היא למה כל הזמן אומרים לי "לך תדע אם הוא טוב" מה יש בעיות עם המזגנים החדשיים ? אני מתלבט בן פלזמה 100 של טורנדו לזה הינה המפרט של המחדר שלי שלום ותודה שביקרתם באתרנו. להלן סיכום הנתונים שהזנתם אנא בידקו הנתונים למניעת טעויות בחישוב המזגן יעוץ עקרוני למיזוג אוויר: מזגן מפוצל לחדר אחד בדירה או סטודיו סוג הבניין: בינוני (דירת מגורים) המזגן יפעל: עד 12 שעות ברציפות סוג הגג הוא: תקרה שמעליה קומה נוספת סוג הרצפה היא: רצפה כלשהיא שמתחתיה קומה נוספת מספר החדרים במפלס הוא: 1 פרטי החדרים חדר שקר כל שהוא » גובה החדר: 2 ס"מ, רוחב החדר: 3 ס"מ, אורך החדר: 2 ס"מ. » מספר האנשים המכסימלי אשר ישה…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by Burned,

    מישהו מכיר חנות טובה באזור חיפה והקריות שמוכרת דיסקים כאלו (DVD+R)? רצוי מאוד שהדיסקים יוצרו במפעל ביפן (Made in Japan AKA Yuden-Verbatim) תודה

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  19. Started by Bingo,

    אהלן, לא מזמן התחלתי להתעסק בכל הקטע של צריבות\עריכות סרטי DVD. אני התחלתי להשתמש בתוכנה שנקראת easy dvd creator והסרט הראשון לא יצא משו... אשמח לקבל כמה טיפים מאנשים שמבינים אם יש פה כאלה, מדריכים והמלצות לתוכנות. תודה לעונים :]

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  20. אז ככה,אני חושב או שזה אתר,או שזה משהו כמו דפי זהב...רק שמרכז בתוכו את בעלי המקצוע הכי מוצלחים...אני מחפש מורה נהיגה טוב שמלמד על אוטומט יש אתר כזה או ספר שאני אוכל למצוא בו רשימה של המורים הכי טובים?

    • 1 תגובה
    • 509 צפיות
  21. שלום, בעקבות ויכווח עם חבר,אני מחפש הסבר למה ההבדל בין ניעור המשקה לעירבוב,כמו בסרטי ג'יימס בונד המפורסמים,כמובן שאני מתייחס לאופן הכנת הקוקטייל. יש לי עוד כמה שאלות,יש כל מני כוסות לשתיית אלכוהול,אפשר הסבר,אולי תמונה של הכוסות למינהם. בקשה אחרונה אפשר אתרים בעברית,באנגלית להכנת קוקטלים משקאות??

    • 12 תגובות
    • 4.2k צפיות
  22. Started by Chymes,

    שבוע הבא ישוחרר שני פרקים חדשים (!) של בבילון 5. הפרקים יקראו Voices in the Dark ויצאו רק על DVD. אם הפרקים יצליחו אולי בבילון 5 האגדית תקום לתחייה. תחזיקו אצבעות! קישורים: http://www.youtube.com/watch?v=9hGAQMhRTwA אלוהים זה נראה כל כך טוב!!! בבילון 5 עם גרפיקה ואפקטים ראויים לשנת 2007.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. מדובר על המוטות האלו: שמחממים אותם הם מתרככים ואפשר לעצב אותם.

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  24. Started by New-Old User,

    אני זוכר שפעם ניסיתי ולא הצלחתי אבל כל הזמן ראיתי ביוטיוב שאנשים כן הצליחו דווקא ראיתי כאלה שזרקו מנטוס ומהר סגרו,ניערו איזה דקה ואז פתחו עד ששומעים את התסס.. ואז זרקו או על הפקק או לרוחב והוא פשוט טס באוויר.. והיה גם כאלה שסתם ניערו קולה והיא עפה לאוויר בלי מנטוס.. יש לכם מושג?

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. Started by AdamS,

    שלום, היה אצלי היום טכנאי ולפני שהוא הלך הוא כיוון לי את השלט הכחול של הוט שישלוט גם על ה-TV. הוא עשה משהו מוזר והצמיד את שתי העייניות של השלטים אחד לשנים וכיוון הכל חוץ מדבר אחד ה-Mute. אני רוצה לדעת האם אוכל לכייל את זה לבד באותה דרך... איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים