עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Mesatla,

    בקרוב מאוד עולה הסרט Postal לאקרנים הבמאי הוא הבמאי הכושל יו בול, הפעם רוב הביקורות אומרות שבסרט הזה אולי סוף סוף רואים ניצנים לגאונות מיו סוף סוף. לבעלי חור בהשכלה (לכאלה שיודעים לא לקרוא): יו בול הוא במאי סרטי-משחקים כושל שכל הסרטים שהוא יצר סוחפים הפסד אדיר ביותר והוא שובר שיאים כאדם שהורס משחקים בעזרת סרטים הטוב בעולם. לבעלי חור בהשכלה (לכאלה שיודעים לא לקרוא): הסרט הוא מבוסס משחק המחשב POSTAL משחק מחשב זה הוא אלים מגעיל ושובר שיאים בארצות הברית כמשחק שהעיפו כמעט כל החנויות. הסרט יוצא ב 12 לאוקטובר לקולנוע ומחר לאימיול סתם.. http://imdb.com/title/tt0486640 חיפשתי אם מישהו הזכיר אותו ולא ראיתי נושא אחד שיש עליו טריילר: בעמוד הראשי של האתר הראשי http://www.g…

    • 6 תגובות
    • 754 צפיות
  2. זה באמת נכון? http://www.skype.com/products/skypepro/ כי זה ממש זול...

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  3. Started by netanel38121,

    רציתי לשאול בקשר לזכויות שלי בתור עובד . אני עובד כשנה וחצי בנגרות. לפתע הבעל הבית שלי הכניס עוד 2 שותפים סך הכל יש לי עכשיו 3 בוסים. אני חושב שיש לי זכויות לקבל פיצויים מהבעל הבית . ובנוסף לקבל תוספת ולהמשיך לעבוד. האם יש לכם תשובה או חוקים שאני יכול להדפיס בכתב ? או שתסבירו לי משהו בעניין. בתודה נתנאל.

    • 1 תגובה
    • 507 צפיות
  4. Started by IlanF,

    אני מחפש מזגן מרכזי לדירה 4 חדרים. אני מחפש משהו זול, אבל שיהיה טוב. מישהו מבין בזה ויכול להמליץ על משהו? ד"א מישהו ניסה/מכיר מישהו שניסה את הminimax של אלקטרה? הדבר הזה עוזר?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by שייט לעתיד,

    שלום מישהו מכיר חנת באיזור הרצליה רעננה כפר סבא שמוכרת את הנעל:http://www.brooksrunning.com/prod.php?k=23660&p=BSI41196 יש לציין שעברתי כול חנות ספורט אפשרית בהרצליה ואף אחת לא מוכרת... חיפשתי גם בגולל ולא מצאתי.. =( תודה אבי.

  6. שלום לכולם מעוניין למצוא כתוביות ברוסית שאוכל לצרף לסרט.... מיועד לאבא של חברה שלי. אני דובר עם עיברית (עם קצת הבנה ברוסית) אשמח בעזרתכם... :yelclap:

    • 1 תגובה
    • 658 צפיות
  7. אהלן, יום ראשון משתחרר חבר שלי מהצבא, אחרי שירות באיזשהיא יחידה מובחרת.. בעיקרון אני צריך רעיון טוב מה לקנות למתנת שחרור.. למישהו יש רעיון? חשוב לציין, שכושר וצבא זה החיים שלו. אשמח לקבל הצעות תודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. שלום, השאלות הן: 1) כמה צריך תשובות נכונות כדי לעבור? 2) האם אני עושה את המבחן בעזרת תמרורים המוצגים לי?(ללא פירוש). 3) האם התיאוריה בפעם השנייה תעלה אותו דבר? 4) אני עושה תיאוריה ואני יוציא רשיון על אופנוע, אז השאלות יהיו על אופנוע ועל הדרכים בלבד? (הכל חוץ מרכב).

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by iem,

    מישהו רכש נגן מבוסס HD בארה"ב דרך האינטרנט פעם ? האם הדבר מומלץ במידה ואין כאן את מה שאתה מחפש ? מישהו קנה באינטרנט דרך B&H ? האם אמינים איך איכות המוצרים ? אורזים כמו שצריך ? והאם במידה ואני מזמין משלוח עד לישראל יהיו לי בעיות עם המכס ? האם אצטרך חלילה לשחרר אותו בדרכים לא דרכים ? ומה הטיפים הטובים ביותר לעשות ? תודה לעונים !

    • 0 תגובות
    • 534 צפיות
  10. ובזמן קירור לא מוציא שום ריח?

    • 45 תגובות
    • 17.7k צפיות
  11. Started by Axel Foley,

    מישהו מכיר מקור לשידור המשחק ברשת? תבורכו

    • 8 תגובות
    • 765 צפיות
  12. Started by אמיר יצחקי,

    שלום! אתה מכירים את זה בוודאי שמישהו שואל אותכם משהו ואתם אומרים לו בחזרה מה?? ואז לוקח למוח כמה שניות והוא מפענח מה שאמרו לכם ואז אתם עונים בחזרה.

    • 3 תגובות
    • 529 צפיות
  13. אני חושב שעשו עלי עקיצה ..... לפני שבוע קניתי מחשב מהם על סך 5100~ דרך הישרכט שלי קיצר אמרו לי מצויין... מחר יוצא המשלוח.. יום למחרת אני מתקשר אומרים לי כן המשלוח יצא.. עוד יום עובר אני מתקשר לשאול מה קורה.. הם אומרים לי ביגלל שהיזמנת הרבה חלקים אז אנחנו נחמדים וחיברנו בישבילך את המחשב ללא כל חיוב... אמרתי סבבה. ושם שולחים לי אותו כבר היום יום למחרת אני מתקשר לשאול והם אומרים לי שביגלל שהם היו נחמדים וחיברו את המחשב לבד בישבילי.. אז איזשהו כבל הוא לא מספיק ארוך כי היזמנתי מארז גדול.. אז צריך לחכות ליום ראשון (שלשום) ושהם ישלחו אותו ביום ראשון יום ראשון אני מתקשר ושואל מה קורה והם אומרים לי הנה הכבל הגיע מתקינים אותו... אבל ביגלל שאנחנו גם נחמדים אנחנו רוצים לבצע לך בדיק…

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. זה אחרי הסצינה הזאת של הקרב http://youtube.com/watch?v=h2SqUEvtVyI אני לא מוצא את זה ביוטוב.....למישהו יש לינק לסצינה הזאת? זה דחוףףףףףףף...תודה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by MilkMan,

    http://www.crazymonkeygames.com/swf/boxheadmorerooms.swf

    • 0 תגובות
    • 631 צפיות
  16. http://www.lumosity.com/iq_tests?cookies_enabled=1

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by sagi_10,

    תראו את שאר הסירטונים שלו , יש לו קול...מיוחד , לדעתכם זה ערוך בצורה כל שהיא ?

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  18. Started by rikus,

    http://www.milkandcookies.com/link/63909/detail/ עריכה: לא יודע איך להגדיר את המשחק, מזכיר את הסגנון מודים שיש ב WARCRAFTIII שצריך לעצור קבוצות של מפלצות ע"י מגדלים בעלי כוח אש מסוים מלהגיע לסוף המבוך...?

    • 10 תגובות
    • 991 צפיות
  19. Started by Tomerb1,

    שלום לכולם מישהו סיפר לי שהיו הרבה כתבות בעיתונים וכו' מישהו יודע על זה משהו? תודה

    • 23 תגובות
    • 2.4k צפיות
  20. Started by Googleness,

    שלום לכולם, לא מצאתי פורום מתאים יותר אז נשאל בכללי. לא יודע אם חלקתי איתכם פעם אבל אני לומד לתעודת הסמכה של איש תמיכה למחשבים עזבו מסובך להסביר. אני כבר הרבה זמן עובד בזה באופן פרטי ככה מגיל צעיר ורציתי להתייעץ איתכם מכיוון שכל פעם אני שומע על דברים חדשים איזה כלים, תוכנות וכו' חובה לכל איש תמיכה במחשבים להחזיק בהישג יד. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by ori-silver,

    יש איזה המלצות על חנויות אמינות ששווה לקנות בהם מבחינת מחיר ואמינות?

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  22. טוב, כבר גמרנו עם הנושא הקודם. בסוף הסוף טוב הכל טוב. אבא שלי יקנה לי את המחשב (כמובן, בעזרת רוב הכסף שהרווחתי) ב5 באוגוסט, עכשיו אני מחפש איזה משחק יהיה משחק הכבוד שיורץ ראשון על המחשב שלי? האם זה יהיה Lost Planet? או שזה יהיה Super Mario Bros? כאן אני צריך את עזרתכם. בתודה רבה, אור כהן

    • 74 תגובות
    • 6.7k צפיות
  23. Started by danield51,

    נתקלתי במושג הזה כמה פעמים ורציתי לדעת מה זה

    • 4 תגובות
    • 552 צפיות
  24. Started by TAsraf,

    שלום לכם אני שדרן אז חיפשתי לי מיקסר טוב במחיר סביר מצאתי את המיקסר BEHRINGER MX 602A חיפשתי עליו קצת וגיליתי שהוא עולה 600 שקל הלכתי לחבר של אחי והיה לו מיקסר כזה שלא היה בשימוש והוא מכר לי ב150 שקל אני שדרן רדיו אז בקרוב אני קונה קונדנסר C1 גם של ברינהגר =]

    • 0 תגובות
    • 679 צפיות
  25. Started by HoLy4EvEr,

    חייב להגיד קפצתי מ rammstein static-x disturbed soad לזה ואני חייב להגיד אהבתי!! בעיקר האלבום האחרון שלהם...כול שיר פשוט אגדה והמקצב ממש יפה ומתאים...

    • 38 תגובות
    • 2.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים