עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by IG,

    אהלן. אני מעוניין לקנות נגן MP3 - http://cgi.ebay.com/Meizu-M3-Music-Card-4GB-MP3-MP4-FM-Player-Gift_W0QQitemZ300140931472QQihZ020QQcategoryZ73839QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem או http://cgi.ebay.com/Creative-Technology-ZEN-V-Plus-4-GB-1000-Songs-MP_W0QQitemZ290154266484QQihZ019QQcategoryZ75463QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem מכיוון שזו הפעם הראשונה שאני רוצה לקנות משהו בEBAY, רציתי לדעת אם יש משהו שאני צריך לשים אליו לב... לדוגמא, במכירה הפומבית של הזן, יש שם איזה קאצ' שהנגן התחיל מכזה מחיר נמוך? (עקרונית הוא עולה סביבות ה100$...) יש בעייה עם הזמנות מסין או הונג קוגנג? תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 649 צפיות
  2. המשתמש dddddd פתח שרשור בנוגע לתוכנה. הגבתי. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=284148.0 הוא לא אהב את התגובה שלי, הגיב בחזרה, הגבתי לו, וקיבלתי איום על חיי מילד בן 12 נראה לי. קיצר עבריין מקלדת - אחרי זה מתפלאים למה ילדים קטנים חוטפים כל היום מכות :lol: ההודעה שבה חיי מאוימים : http://img406.imageshack.us/my.php?image=werwertx7.jpg ציטוט : "תקשיב טוב יחתיכת מניאק פעם הבאה שתדבר ככה אני יחסל אותך מבין? ועם יש לך ביצים תביא תכתובת שלך" ועל זה נאמר: "חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טוב אחינווווווווווווו"

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. אני צריך דאודורנט טוב ולא משנה לי אם זה רול-און או ספריי העיקר שהוא יחסום זיעה!! כל הזמן יש לי שללות(עיגולי זיעה בבית השחי) וגם לא יזיק אם יש ריח טוב... למרות שזה יותר שולי כי אין לי כל כך ריח... וניסיתי כל מיני דאודורנטים מגי'לט ,אדידס ,ועכשיו אני מנסה NIVEA... בבקשה תמליצו לי... וגם אם יש לכם ניסיון....

    • 42 תגובות
    • 13.7k צפיות
  4. (לא ידעתי איך קוראים לסיומת אז קראתי לזה סוג קובץ) אני רוצה להעביר סרטים לפלאפון שלי.. Nokia 6288, הפלאפון לא קורא AVI אלא MP3,MP4.. מה לעשות?

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  5. Started by FresH-MeaT,

    מי שזוכר היה לי קטע שחשבתי שהם עובדים עלי וניבהלתי.... כשקניה נימשכה קצת יותר מדי זמן... הם אמרו לי שהם הזמינו לי כבלים על חשבונם ושהם מרכיבים לי על חשבונם.. ולא האמנתי.... בסוף סתם יצאתי טמבל.... לא רק שקיבלתי מחשב מורכב שעובד פיקס... הם עשו לי אותו ככה שתיהיה לי זרימת אוויר מושלמת... כולל כבל מאריך שלא הספיק והכל על חשבונם... יצא שסתם הייתי לחוץ והוצאתי להם שם רע... אז קבלו תיקון... אני באמת ממליץ בחום

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by אמיר יצחקי,

    http://www.youtube.com/watch?v=kqC5-eJDOkc :lol: :lol: ,מישהו יודע מה השם של השיר.?

    • 18 תגובות
    • 2.1k צפיות
  7. אני אומר תצביעו לבועזזז המלךךך

    • 32 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by Born2Kill,

    צריך המלצה לשרשרת יפה לצוואר עד 100 ש"ח. אני לא מחפש משהו יוקרתי אלא משהו יפה ונחמד. (וכמובן אל תביאו לי המלצות על שרשראות שיש בהם סמלים כמו של השטן או משהו אחר אלילי...) אגב אני גר בפתח תקוה, אז מקסימום אני יכול להגיע לתל-אביב, אם זאת באמת שרשרת יפה.

    • 5 תגובות
    • 700 צפיות
  9. Started by Electric Boom,

    שלומות, שלחו לי מביתן חיל הים דרקישה לפקסס להם בדיקת אק"ג חוזרת לקראת הגיבוש(עשו לנו ביום מיונים) לא ידוע לי על בעיית לב או משהו[...] אבל הרופא משפחה שלי הזהיר אותי שיציקו לי הרבה בחיים על אבחוש, כי אין לי שומן שיבודד את ה"רעש" (לדבריו) מצד שני לא הוצמד לי סטטוסקופ שם ככה ש... אולי התרגשתי או משהו, בכל אופן הם אמרו שהבדיקה לא תקינה ואני צריך לחזור עליה אצל רופא משפחה(עשיתי אצלו לפני כמה חודשים, הכל היה יופי טופי) רציתי לדעת האם למישהו היה בעיות עם העסק? עם המזל שלי עוד יעיפו אותי מהגיבוש על חובש כסיל או משהו כזה... לבקש מהרופא שלי לתרגם לי ת'בדיקה, ככה ש"תעבור על בטוח" אצלהם? אין לי כוח לבלאגנים עכשיו...

  10. Started by HoLy4EvEr,

    שלום לכולם יש לי מקלדת של לוגיטק MEDIA ELITE עכשיו אני רוצה להוסיף אותיות ברוסית ושמעתי שהמדבקות ממש חרא...אחרי כמה זמן יורדים... רציתי לשאול אולי יש איזה טוס לא מחיק וממש נגד זיעה וכו כדי שאני ירשום על הכפתורים? מה עדיף? לא בא לי ממש להרוס את היופי של המקלדת

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  11. Started by benib,

    ^^^ תודה!

  12. Started by 1nstall,

    שלום לכולם.. בעבר הייתי "משקיע" במניות בכאילו. כלומר הייתי מגדיר לי סכום התחלתי ועוקב אחר ירידות ועליות של השוק. חשבתי אולי יש אתר או תוכנה שניתן לעשות את זה דרכה רק בצורה יותר נוחה ומסודרת. תוכנה שתראה לי גרפים של המניות, ואם ניתן גם מידע נוסף. קיים הדבר? תודה מראש Install

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  13. Started by Mesatla,

    מה מה? מה ביצה כשרה אני לא יודע בשר חלב או פרווה??

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  14. אז ביקשתי מדודה שלי בארה"ב לקנות לי ספרים על מחשבים והיא ביקשה שאני אהיה יותר ספציפי כי יש המון אבל אני לא ממש מכיר ואני לא רוצה סתם לחפש בגוגל "Computers Books" אז אני פותח דיון פה, מישהו יכול להמליץ לי על ספרי מחשבים טובים? ולא כאלה שמדריכים אותך איך לעבוד עם XP וכאלה, אני רוצה כאלה שמסבירים על החומרה עצמה ואיך להרכיב חלקים, הייתי ממש מעוניין ללמוד יותר בנושא. תודה.

  15. Started by HaEsrimVeArba,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3441072,00.html

  16. Started by אמיר יצחקי,

    הממ אני מקווה שזה לא בקשה קשה מדי. תודה

  17. אהלן, השבוע קניתי ספר ללימוד תיאוריה והתחלתי ללמוד, נשאר לי עוד ממש קצת.. כנראה אני לא יוכל לגשת בשבועיים הקרובים. לא מזמן קראתי בעיתון שהולכים להוסיף תמרורים חדשים => שינוי מבחן התיאוריה.. יש למישהו מושג מתי השינוי הזה יהיה? לא יהיה נעים לגשת למבחן שלא למדתי אליו.. ולשלם עליו

    • 0 תגובות
    • 473 צפיות
  18. Started by IG,

    יצא לי לראות בזמן האחרון כמה פרקים של הסידרה (שוב...), ובכול פרק מחדש ה"יועצת" הצליחה לעלות לי על העצבים עם ה"אתה רוצה לדבר על זה" כל משפט שני והגישה הפלצנית והמתנשאת שלה זה רק אני או שיש לה אתר רישמי שמחכה לגירסת העריכה הממוחשבת של הסידרה, שבה ימחקו אותה או יהרגו את הדמות אי שם בתחילת העונה הראשונה? (כמו האתר של ג'אג'א בנקס )

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. סאבס להלה דונקי כל מה שהיה לי פעם נסגרו.. מישהו מכיר אתר תירגום חדש? או משהו ישן שלא הכרתי..

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  20. Started by alergic,

    יש לי רישיון עם מלווה והרכב רשום על אבא שלי. האם אני יכול לנהוג ברכב או שחייב שביטוח הרכב יהיה רשום גם על שמי?

    • 7 תגובות
    • 702 צפיות
  21. Started by ConRoe X Fire,

    This metal device is one of a number of similar devices which were invented in the 18th, 19th and 20th centuries to prevent masturbation. A leather strap which would have kept it in place is now missing. Until the early 1900s, many people regarded masturbation as harmful to a persons health, and it was blamed for a variety of ailments, including insanity. מעניין.

    • 20 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. Started by subarel,

    מה זה? למה שאני מנסה להעלות תגובה לפורום אני מקבל את האתר הזה? http://abuse.spd.co.il/index2.php

    • 1 תגובה
    • 679 צפיות
  23. Started by Dark Respect,

    מישהו השתמש לי בחשבון הראפידשייר כנראה האקר 72.41.223.203 מאיפה האייפי הזה? איך אני יכול לנקום בו נקמה כזאת שהכאב שלו יסופר באגדות עם עוד 7000 שנה?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by Chymes,

    ברצוני לשפר את ממוצע הבגרויות. מאחר ואני עדיין לא יודע מה ללמוד החלטתי לעשות קורס פיזיקה באנקורי כי פקולטות רבות דורשות פיזיקה. (בעיקר הנדסה) לצערי קורס בפיזיקה לתלמידים שסיימו תיכון לא יפתח מחוסר ביקוש והיועצת באנקורי המליצה לי להצטרף לקורס פיזיקה תיכון. מדובר בקורס שנתי ואלמד ביחד עם תלמידי כיתה י"ב. המחיר 3,700. מה דעתכם? ללכת על זה?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by oorlevi,

    קראתי הרבה מדריכים מסובכים עם אפשרות לכתוביות וזה וזה לא טוב לי. הסרט הוא כבר עם כתוביות בפורמט AVI אניר וצה להמיר אותו ל-SVCD שאני יוכל לראות אותו ב DVD. אני רוצה תוכנה פשוטה שרק תמיר אותו בלי כתוביות וכו' כי יש לי. גם VCD יהיה טוב.. יש תוכנה כזאת? אם יש אשמח לשם שלה או ללינק ואם היא מסובכת אז הסבר פשוט. צריך תשובות בדחיפות תודה.

    • 9 תגובות
    • 844 צפיות

דיונים חדשים בפורומים