עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Virus x,

    בהמשך לסקר אתם מוזמנים להיתפרע! מה הייתם רוצים שיהיה לכם בבית\בחדר? והכי חשוב איזה שימושים לאותם מחשבים-לדוגמה אחד להורדות אחד למשחקים וכו'. אצלי יש 2! אחד משרדי ואחד נייד.

    • 31 תגובות
    • 2.2k צפיות
  2. שלום לכם, לפני כמעט שנה העלו את תעריף הביטוח ולבטח אופנוע/קטנוע נעשה ייקר משמעותית, אז בואו תעזרו להוריד את תעריף הביטוח שלכל הרוכבים הדו-גלגליים שביניכם (לי אין עדיין קטנוע, אבל יהיה בעזרת השם ;D), וחיינו יהיו יותר קלים, תמלאו פה את הפרטים שלכם כפי שמתבקש: http://www.fullgaz.co.il/campaign/insurance/ כמו כן, אם יש לכם חברים שיש להם דו-גלגלי תעבירו הלאה את הקישור הזה שיהיה סיכוי יותר טוב להוריד לנו את תעריף הביטוח.

    • 12 תגובות
    • 932 צפיות
  3. Started by EyalKing,

    שלום לכולם! קודם כל קוראים לי אייל ואני חדש פה.. שמעתי שאחד יש לו קופון לנעה מחשבים וזה נתן לו הנחה של 13.5% נראה לי היה כתוב הנחת סופ"ש ואני רוצה לקנות כמה פריטים מהאתר (ספק כוח FSP 400W 24pin SATA 12cm, מארז NZXT APOLLO SILVER NO PSU ומאוורר למארז CoolerMaster SuperFan 120mm Case Fan) השאלה שלי האם יש למישהו קופון הנחה לפריטים הבאים? תודה רבה! אייל.

    • 0 תגובות
    • 601 צפיות
  4. יש לי מספר של לוחית רישוי של מישהו ואני מעוניין לגלות מי הבעלים

    • 15 תגובות
    • 207.4k צפיות
  5. Started by gil_k,

    סתם ראיתי טלויזיה הסתכלתי בחלון פתאום ראיתי מן כוכבים כאלה זוהרים ועושים ממש הרבה אור. לא ידעתי מה זה.. ישר לקחתי את המצלמה וצילמתי קצת. אין לי מושג מה זה אבל זה יפה. הנה כמה תמונות: היו כמה "נפילות" של הדברים האלה. יש למישהו מושג מה זה?

    • 24 תגובות
    • 3.3k צפיות
  6. Started by The_overclocker,

    http://www.youtube.com/watch?v=n9jJyhu0qOw

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. תגלית רפואית מודחקת מצאתי באינטרנט אדם שטוען שמאז שנת 91 קיים טיפול המרפא את רוב המחלות הזיהומיות שביניהן איידס, סרטן ועוד רבות אחרות. בתור הוכחות מראה המרצה פטנטים אמריקאיים רשומים שמראים שגרסאות של טיפול זה פועלות ואפילו מומלצות. בנוסף הוא מראה מחקרים ודוחות רפואיים של אנשים שנרפו ממחלות חשוכות מרפא. מצורף קישור להרצאה: http://video.google.com/videoplay?docid=-3383948315844437935 אני מודע לזה שזה נשמע סתם כמו עוד תאורית קונספירציה אבל ישבתי שעתיים וניסיתי למצוא חורים בסיפור של האיש הזה ולא הצלחתי. לשיפוטכם

    • 43 תגובות
    • 3k צפיות
  8. Started by VL,

    הגעתי למסקנה שאני ממש מכור לשוקולדים וכל סוגי הסוכרים , אפילו בשתייה (נס , תה או כל דבר אחר) אני שם 7-8 כפיות סוכר , אני משתגע מתי שזה נהיה קשור למשהו מתוק , איך אני נגמל מזה ? האם יש שיטות או תרופות להגמל ?

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  9. אז זה היה נראה כך: http://video.stumbleupon.com/#p=chydbi48n6

    • 9 תגובות
    • 831 צפיות
  10. Started by ConRoe X Fire,

    אני בינתיים על 673 MPH, אני אעדכן אם יהיה יותר. איך שכחתי את הלינק?! http://www.snelspelen.nl/Billen%20slaan.php

    • 3 תגובות
    • 776 צפיות
  11. Started by i.k,

    קניתי רמקולים בבאג ,ובסוף התאכזבתי מהם והחזרתי אותם כעבור יומיים ודרשתי את הכספי בחזרה? עכשיו לחנות יש שלט שמגדיר את מדיניות החזרת המוצרים שלהם ושם כתוב שהם נותנים רק זיכוי. עכשיו השאלה שלי היא ,האם לפי החוק,אני יכול לדרוש מהם החזר כספי בחזרה ? * הרמקולים כבר החוזרו אליהם והמוכר קיבל אותם, אבל לא לקחתי ממנו זיכוי ,אלא קבלה שהוא חתם עליה שהמוצר הוחזר.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. חברים בערוץ דוקו רצה לה פרסומת לתוכנית על הסמים עם אושרת קוטלר... עכשיו ברקע יש טראק פסיכודאלי כזה שמאוד אהבתי יש למישהו מושג מה שם המלא של הטראק?

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  13. Started by omri_ro,

    טוב נתחיל מזה שלא ידעתי כ"כ לאיזה פורום לשייך את השאלה אז החלטתי לשים בכללי גם בגלל שאחוזי החשיפה יהיו גבוהים יותר. ולעניינינו: אני מחפש מתאם משקע של מצת ברכב לתקע סטנדרטי(220V) שקיים בכל בית בישראל אם קיים כזה בכלל ואם כן היכן ניתן להשיג? תודה

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  14. Started by Yaniv_sosner,

    [glow=red,2,300]הכניסה חובה..![/glow] [glow=red,2,300]www.RadioXvoom.com[/glow] [glow=red,2,300]אתמול חגג 3 שנים..![/glow]

    • 21 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. ברשותי מספר שאלות אודה לכם אם תוכלו לענות לי עליהן: א. מה המודעות של הורים ברחבי העולם (ארה"ב, אירופה, אוסטרליה וכו') לסכנות של התכתבויות בתוכנות IM (מסנג'ר, אי.סי.קיו וכו') ? ועד כמה הם מודאגים מכך ? האם הם מוכנים להפר את הפרטיות של הילד? ב. האם הם טורחים להתקין תוכנות פיקוח ועיקוב אחרי ילדיהם ? ג. מה היעילות של התוכנות האלו ? (מלבד תוכנות שחוסמות ומתריעות על שימוש באתרי סקס וכו') למשל בהתכתבויות. ד. מה יכולות הסינון של תוכנות כאלה, למשל כשהילד מתכתב עם זר האם הורה יכול לראות זאת בזמן אמת או בדיעבד ? והאם הוא צריך לעבור על כל ההתכתבות של הילד עם הזר ? או שהוא מקבל רק את החלק החשוד ? תודה

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  16. Started by Overkiller,

    אהלן חברים; האם מישהו יודע היכן אפשר בארץ....ובעיקר במרכז (ת"א וסביבתה) ובדרום (ב"ש) לקנות ספריי אומנות, כגון הספר הנ"ל של האמנית הצרפתייה ויקטוריה פראנסס: http://www.transgalaxis.de/pics/artikel/nor_frances_angelwings_gross.jpg תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  17. Started by Shane McMahon,

    אהלן!!! נשרף לי הכרטיס מסך והחלפתי לחדש..(היה 5200 עכשיו 5500,כן כן ישן אבל מה לעשות זה מה שאני צריך..) מה אפשר לעשות עם הישן חוץ מלהוציא את הגוף קירור?!

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  18. Started by lmlm,

    INQ מדווחים ש AMD תשיק בקרוב אתר גיימנג אבל עדיין החברה לא מגלה את הדומיין. ייש אומרים: Game.AMD.com או gaming.amd.com מה AMD מתכננת לנו? http://theinquirer.net/?article=42001

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. מאיפה אני יכול לקנות? אני צריך משהו כמו 20-30 אם יש במחיר טוב. תודה רבה.

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. אני אוהב תתוכנית אבל לעזזל שערוץ 10 ילחם ברצינות בממוסחר נולד אין לי מה לראות בטלוויזה לפחות יש לי משחקי ווידיאו לסיים ואינטרנט אבל לזה ידרדרנו? ספורט בתשלום תוכניות אולטרה ממוסחרות ו-שידורים חוזרים בפריים טיים :pissed: ואל תגידו כבלים \לווין יש לי כבלים והשידורים חוזרים שם עוברים כל טעם טוב כמה פעמים אני יכול לצפות באותו פרק של חוזרים לתחתית כבר 200 שנה אותם פרקים בלופ :pissed:

    • 1 תגובה
    • 518 צפיות
  21. Started by navk2,

    שמעו, לפני כמה ימים פתחתי פה ת'ארד על החנות BIGPC הנה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=284254.0 ---------------------- ביום ראשון התיקשרתי ל IQPC (לאחר שהזמנתי מהם את 1950XT של HIS ביום חמישי) ושאלתי אותם משהו לגבי האחריות ואחרי זה שאלתי אותו אם יש סיכוי שהוא יהיה מוכן באותו יום, הוא ענה שלא והוא אמר שמחר יהיה את זה (יום שני)... למחורת היתקשרתי ושאלתי באיזה שעה זה יהיה מוכן אז הם אמרו שזה מתעכב ושזה יהיה רק מחר (יופ שלישי)... ביום שזה כבר היה אמור להגיע וגם ביום שנגמרו 4 ימי העבודה היתקשרתי אליהם שוב ושאלתי באיזה שעה יהיה אפשר לקחת את המוצר והם ענו שיש בעיה עם המלאיי של הכרטיס וכנראה שהם לא יוכלו להשיג אותו בזמן הקרוב. אחרי שכבר היית מבעוס וזה אמרתי אולי א…

  22. כאילו באמת! אני כולי יושב משועמם פתאום אמרתי בו ננסה אולי נאי ימצא משו מעניין ואני מגלה שהאתר לא קיים! ממש לא הייתי מאמין שכתובת כזאת לא קיימת בעיקר אחרי שאומרים שכבר חשבו על הכל

    • 5 תגובות
    • 860 צפיות
  23. Started by Yehudaa,

    http://www.youtube.com/watch?v=S1WKYmx4i1Q

    • 27 תגובות
    • 3.2k צפיות
  24. Started by eyalk,

    אני חיפשתי במדור של מפרטים למחשבים באתר שלכם ולא מצאתי מאיזה חנות אתם משתמשים? הנה המדור http://hwzone.co.il/specslist/index.php

  25. Started by -LosNir-,

    כנראה נעה השתגעו והחליטו לפרסם את קוד המקור של האתר לכל החופץ בו [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 869 צפיות

דיונים חדשים בפורומים