עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by d1a1n0,

    היי חברה, ההורים בקרוב נוסעים לסין. עכשיו חשבתי לעצמי שאפשר להוציא מהם ככה איזה X2900HD או אפילו רק 8800GTS חדש דנד'ש השאלה היא האם המחירים שם יהיו יותר זולים בצורה משמעותית שיהיה שווה לקנות, ומה בערך הבדל המחירים בארץ. האם יש אתר בישראל או סיקור מסויים שהוכן באתר מסויים שמסביר על הכל? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 867 צפיות
  2. Started by amit_amit,

    שלום לכולם, אני צריך עזרה במתמטיקה בספר מתמטיקה ו של בני גורן זה הכתום ירוק עמוד 257 שאלות 11 ו12 אני אשמח אם מישהו יכול להעלות פתרון או להדריך אותי כי הגעתי למצב שיש לי את הנתונים אבל אני לא יודע מה עושים תודה לעונים

    • 7 תגובות
    • 791 צפיות
  3. Started by subarel,

    יש עונה 4? אין ? יהיו ספיישלים? משהו? כל מה שאני מוצא בגוגל זה מלפני הרבה זמן..

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. בעיקבות הפירסום הזה- http://hwzone.co.il/news/1191352484/88901/ פתחתי תדיון אני אישית סבלתי מ4 6600GT פגומים 9800פרו שבהתחלה נידפק לו המאוורר וכמה חודשים אחרי התיקון מת לגמרי ולוח אם בעיתי כל המוצרים של גיגביט ואף חברה אחרת לא גרמה לי כל כך בעיות אז אני יודע שלא כל מוצר שלהם תקול ושהרבה בפורום ממליצים הליהם אני אישית לא יקנה מהם כלום למרות המחיר בזול תאמינו לי זה לא כיף לחזור אם 6600GT הביתה אחרי כמה חודשים אם 8500(הישן של ATI ) בגלל שה9800 פרו יתקלקל ולגלות שה6600GT הגיע מקולקל

  5. Started by Big_Guy7,

    הבאתי גורה לפני כמה ימים... היא האסקי סיבירית מעורבת בזאב לבן. לא הצלחתי למצוא לה בינתיים שם יפה, וחשבתי אולי תוכלו לעזור לי קצת ;D תודה

    • 57 תגובות
    • 8.1k צפיות
  6. Started by Lost Spirit,

    אני מאוד מתעניין בנושא לאחרונה ורוצה לקחת את זה יותר קדימה, לפתוח תיק דמו ולרכוש ניסיון על אמת [בערך, דמו בכל זאת דמו]. ואשמח לעזרה וטיפים של אחרים במידה וירצו לעזור.

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by miaoo673,

    http://www.youtube.com/watch?v=Oym9Cb-TNdk

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  8. אני מתכתב כבר כמה זמן עם התמיכה של WD בקשר לבעיה שיש לי בהארד דיסק חיצוני שלהם. ובסוף שלחו לי את התגובה הזאתי: קודם כל לא הבנתי למה הוא מתכוון פה ב-passport. לפי מה שהבנתי הוא אומר שפורט USB אחד לא מספיק בשביל הארדיסק וצריך לחבר אותו לשני יציאות USB. אבל אני לא מבין למה, הארדיסק בכלל מחובר גם לשקע חשמל בקיר, ה-USB זה רק להעברת נתונים אז למה זה לא מספיק?? ד"א הבעיה הייתה שהמחשב תמיד נתקע במהלך העברת קבצים מ/אל ההארדיסק. דבר שני, הוא שואל אותי פה לגבי shipping address, הוא מתכוון לכתובת שלי? אני פשוט רוצה לוודא כדי לא לצאת טמבל. הוא מתכוון באמת לשלוח עד אליי את הכבל הזה? נראה לי מוזר כי רק המשלוח בטח יעלה יותר מהכבל...

  9. שלום לכולם אני מחפש מדריך איך להקדד קובץ MPEG שישקול פחות, להקטין את הגודל מסך או משהו. [פשוט הכרטיס טלוויזיה שלי מקליט כל חצי שעה 2 ג'יגה ] ולא מצאתי איפה לכתוב את זה...

    • 2 תגובות
    • 621 צפיות
  10. Started by genia,

    .

    • 4 תגובות
    • 949 צפיות
  11. Started by genia,

    בעקבות הצלחת התוכנה הקודמת ובעקבות בקשתו של yonir אני פותח את הת'רד הזה לגבי שחרור גרסא 2 לתוכנה שלי למי שלא זוכר זאת תוכנה לצפייה ברוב המצלמות של איילון בו זמנית. קודם כל לפי בקשתו של יוני,הפכתי את הכפתורים של מצלמה 8 וניתן להוריד את הגרסא עם הכפתורים במיקום הנכון מפה: http://rapidshare.com/files/58425170/ayalon2.rar עכשיו,עוד כמה הצעות שקיבלתי הן לשים את המצלמות לפי הסדר שלהן באתר ולהוסיף את כולן(כתבתי את התוכנה לפני הרבה זמן,מאז נוספו עוד מצלמות). אם מישהו יוכל להגיד לי(יוני?) באיזה סדר לשים אותן-זה יעזור לי כי אני לא בטח ש=איך לשים אותן. עוד משהו זה -אולי מישהו רוצה להתנדב להכין איזה עיצוב נחמד לתוכנה . אם יש לכם עוד הצעות לשיפור התוכנה תרשמו אותן פה ובסוף אני אעלה א…

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by VL,

    שלום.. יש לי בעיה יש לי רמקולים דיי חזקים למחשב וכל פעם שאני שם שירים אפילו על חלש זה מפריע לאחותי שהיא ישנה... השאלה שלי היא איך אפשר לאטום איכשהו את החדר או לחסום את הצלילים שיעברו מהחדר...

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by בטיטi,

    השאלות אינן מתייחסות למוצר ספציפי, אלא לנושא שנתקלתי בו בלא מעט מוצרים (פלזמה, LCD, מעבד מזון KitchenAid, אייפוד וכו') : 1. מניסיונכם, מה חשיבות ייבואן רשמי לעומת ייבואן מקבילי (פרללי), ומייבוא מוצרים רבים ? על פניו, היבואן הפרללי פחות מקצועי, אבל האם זה אומר שיש להתרחק ממוצרים כאלה ? מצד אחד, מוצרים שהאחריות היא לא של היבואן הרישמי, עולה פחות, אך החשש הוא שבעת תקלה השירות לא יהיה / לא יהיה מקצועי. 2. האם יש יבואנים פרללים בעלי שם טוב בשוק, וכאלה בעלי שם טוב פחות ? (אסתפק גם רק בבעלי השם הטוב..) 3. מה לגבי מוצרי חשמל שאנו מביאים בעצמינו בארה"ב לישראל, קראתי על סכנות בשל אי התאמה לרשת החשמל בישראל, האם מדובר בבעיה ששנאי מתח לא יכול לפתור ? (פרט לסוגיה של שיטות שידור בטלויז…

    • 0 תגובות
    • 495 צפיות
  14. Started by arik100,

    אוקיי אז ככה קודם כל אם מישהו קונה שמה קבוע ויכול להביא לי המלצות על מה יש לשם לב - זה יתקבל בברכה חוץ מזה כשאני קונה מוצר ומביא אותו לארץ האם אני משלם עליו במכס? אני מדבר על מוצר יחיד לא על יבוא מסיבי! ואם יש איזה דף שמה שמסביר את כל הסמלים והדברים זה מאוד יעזור לי תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. אני מתלבט בין 3 דגמים של אל פסק כמו שכתבתי כאן: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=292505. ובמידה ואקח את הדגם היקר (Advice PRD650 - שעלותו 700 ש"ח ברוב החנויות) מצאתי אותו במחיר של ¤579.00 ב3 חנויות ואני מעוניין לדעת איזה מהחנויות הבאות היא המומלת והאמינה ביותר: http://www.tamlil2100.co.il/product.asp?pID=5322&c=3347 http://www.gamaoffice.co.il/products/87080 http://www.dragonpc.co.il/product.asp?productid=3061

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  16. (חוץ מ- KSP) חנות מחשבים טובה אמינה עם ביקורות טובות הקרובה לאיזור תל אביב, בת ים, חולון, ראשל"צ, באיזורים האלה. תודה.

    • 25 תגובות
    • 9.8k צפיות
  17. האם יש לי אפשאות לראות כמה זמן הייתי בשנה האחרונה באתרים מסויימים? איך זה עובד יש דרך מסויימת או שזה דרך הספק אינטרנט ? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  18. Started by Lost Spirit,

    מישהו יכול להפנות אותי לספקי אינטרנט בארה"ב, שוודיה וכדומה? המספקות אינטרנט מהיר, ואף 100mbit. תודה.

  19. בסך הכל רציתי לקנות את המסך המדובר והמשובח DELL 2007FP ולאיזה סיפור נכנסתי. עשיתי חיפוש בזאפ ומצאתי שהחנות הכי זולה שהיא "גיבור מחשבים" נמצאת בנתניה, ליד איפה שאני גר אז החלטתי לקנות אצלם. ניגשתי לחנות, בתאריך 9.9, שאלתי מספר שאלות על אחריות לגבי המסך ושאלתי תוך כמה זמן יגיע המסך ונאמר לי מפורשות שוב ושוב שהמסך יגיע תוך 5-7 ימי עבודה. לתומי האמנתי ויצאתי מבסוט בידיעה שתוך שבוע עד שבוע וחצי יש לי את המסך בבית. היום (זמן כתיבת שורות אלה) אנחנו נמצאים בתאריך 2.10 ועדיין לא קיבלתי את המסך!!! התקשרתי המון פעמים לחנות והמספר שהם נותנים באתר הוא לא לחנות עצמה אלא לשירות לקוחות חיצוני שמקבל את השיחות בשמם ומעביר את הפרטים לחנות, וכמובן שאף פעם (אפילו לא פעם אחת) שהם חזרו אלי. למז…

    • 159 תגובות
    • 18.8k צפיות
  20. שמעתי שהיו כבר מלא סקרים כאלו לא ידעתי סליחה .!

    • 14 תגובות
    • 843 צפיות
  21. Started by Biatch,

    אממ צריך אתרים של חנויות שאפשר לבנות שם מפרט .. באזור נהריה-עכו-קריות-חיפה אני יודע שיש את נועה, קיי אס פי ... בבקשה עזרה

    • 3 תגובות
    • 683 צפיות
  22. יש לי את שני הסרטים על המחשב כבר כמה זמן והסיבה שאני לא צופה בהם עדיין היא שהבנתי שהם קשורים אחד לשני איכשהו ואני לא יודע מה לראות קודם. ראיתי במקרה את הסרטים האלה כשהייתי פעם אחרונה ב-Tower Records ועל כל אחד מהסרטים היה כתוב "צדו השני של *הסרט השני*, אבל גם שם לא מובן מה רואים קודם, אולי אם הייית קורא את התקיציר של הסרט מאורה (רק עכשיו אני חושב על זה...), אז בקיצור, מה לראות קודם?

  23. Started by Lost Spirit,

    לא מצאתי על זה מידע בגוגל, מישהו יכול לספר לי מה בדיוק עושים במקצוע? משכורת? ידע נדרש?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אני מחפש בלוג TV בצרפתית או אנשים מצרפת חיפשתי בגוגל הרבה ולא מצאתי תודה..

    • 0 תגובות
    • 520 צפיות
  25. Started by Alex89,

    האם אני יכול לעשות "תקיות" בגימייל כדי לחלק את הדואר לנושאים? אני לא מדבר על LABELS - כשאני מחלק את זה כך אז הדואר נישאר בתקייה INBOX ואני לא רוצה שזה יהיה כך

דיונים חדשים בפורומים