עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. זה נכון שמעתי שמועות שיהיה אפשר לשנות חברות ולהשאיר את המספר הגיוני??? זה יהיה סוף הדרך !!!! אף פעם לא שיניתי רק בגלל המספר!

  2. עברתי את הפסיכולוג ואת כל הבדיקות הרפאויות ואז הגעתי לרופע תעופתי.. הרופא האחרון.. ואז הוא אומר להוריד את כל הבגדים.. ואז ממשמש לך ת'ביצים ועושה לי.. מזה? ואז אומר שיש לי שבר או כילה.. שהוא מרגיש משהו שם.. אבל הוא אומר שפעם שזה מופיע ופעם זה נעלם.. בסוף אחרי ש10 דקות הוא מישמש לי הוא אמר לי ללכת לרופא משפחה ולפקסס להם מה שהוא אומר.. עכשיו יכול להיות שזה בגלל חדר כושר? כי אמרו לי שזה יכול להיות ממאמץ והתחלתי בדיוק לפני חדוש חדר כושר.. ובעיקרון אפעם אפעם לא כאב לי בצד או משהו רק בחדר כושר אחרי איזה שבוע שבועיים פתאום כשעשיתי בטן תחתונה עם איזה מתקן הרגשתי בצד כאב קטן כזה כל פעם שהעלתי את הרגליים עד למעלה.. הכאב רק מלפני שבועיים ככה.. הדבר הזה אבל שהוא הרגיש בביצים זה כבר …

    • 2 תגובות
    • 660 צפיות
  3. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; אתמול נסעתי למיונים לתלפיות, והוצאתי מהכיס בנסיעות כ80 ש"ח, נאמר לי שאני אקבל החזר כספי בלשכת הגיוס. מישהו יודע כיצד מתבצע התהליך? האם ההחזר מיידי? כיצד אפשר להיכנס? (כי עומד שומר ומכניס אנשים שמגיעים לצו הראשון) והאם ישנם עוד דברים שעליי לדעת? תודה מראש לעונים.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by H A Q,

    מהי עבודתם? במה הם עוסקים? ייתכן שאני אעבוד כאיש כוח עזר ואין לי כל כך מידע לגבי מה הם עושים לכן אני שואל את השאלות האלה

    • 4 תגובות
    • 10.6k צפיות
  5. Started by SpiritKnight,

    אני כרגע מיועד להתגייס במרץ. יש לפניי גיבוש צוללות ואחריו גיבוש צנחנים. מצד אחד, אני יודע שאם אני אקדים גיוס אני אשלח ככל הנראה לתותחנים\שריון\הנדסה. אבל החלום שלי הוא שייטת 13, ולא אחת מהיחידות שאני יכול להתמיין אליהן כרגע, ולכן נראה לי חסר טעם לעכב את הגיוס בשביל המיונים האלו. אני חסר מסגרת כרגע, המצב בבית לא משהו, העבודה לא משהו, ואני מרגיש שאני שורף את הזמן שלי בכל מיני שטויות. הולך לישון ב2 בלילה, קם ב11-12 בצהריים, ומתחיל מחדש עוד יום של שריפת זמן. מצד שני, אני מפחד. אני רוצה להיות לוחם, בצוות, ואני חושב שאת זה תותחנים\שריון\הנדסה לא יתנו לי. רציתי לעשות חלק משביל ישראל, אולי לטוס לחו"ל, ובינתיים כל מה שעשיתי זה להיות עוזר מדריך בהכנה לצה"ל. עוד אין לי רישיון, והת…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by IG,

    עד כמה שידוע לי התוכנה עצמה חוקית, לכן עליה באופן ספציפי אפשר לדבר- אסור לדבר על קבצים לא חוקיים! התוכנה הזו חדשה בשבילי ולא מצאתי עליה יותר מידי הסברים, אז אל תתביישו להרחיב... כשאני מוריד קובץ, אני מגדיר רוחב פס מקסימאלי, ופה בעצם אני מאבד את עצמי... אני צריך להתחבר לשרת מסויים כדי להוריד משהו (נגיד מצאתי קובץ כלשהו, התחברתי לשרת אחר כדי לחפש גירסה חדשה יותר, אבל לא מצאתי, ועשיתי ישר הורדה לקובץ הקודם...)? דבר שני, מה הקטע של ההמתנה? יש לי קובץ שבהמתנה כבר 4 שעות (!). מה אני עושה כדי שהוא יתחיל לרדת? דבר נוסף, נגיד שאני מחפש משהו, אני צריך לחפש את הקובץ בכול שרת, או שיש אפשרות לחפש בכול המקומות האפשריים בו זמנית? דבר אחרון לבינתיים- ההתחברות (connect), זה לשרת ספציפי א…

    • 8 תגובות
    • 837 צפיות
  7. Started by wooper,

    היי אני מחפש אתרים בסגנון zap שאנשים רושמים בקורות על המוצרים שהם רוכשים בעיקר למוצרי חשמל ומחשבים

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  8. Started by VL,

    שלום , אני מחפש תמונה של תעודת יושר אם למישהו יש ויכול לצלם/למצוא באינטרנט , חיפשתי בגוגל ולא מצאתי כלום. תודה רבה לכל העוזרים וגם לאלה שלא.

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  9. Started by אלימלך אגוז,

    יש עוד מישהו שרואה מצלצלים באמצע הלילה? אני היחיד שחושב שזאת תוכנית מפגרת? המנחה הסתומה הזאת הרגע אמרה לצופים להעיר את כל מי שבבית ולהתקשר לחברים ולהעיר גם אותם כדי שיעזרו במקרה שיעלו אותם לשידור.

    • 3 תגובות
    • 762 צפיות
  10. Started by jeyjey,

    או בשתן? מדובר על סיגוריות רגילות כמובן ללא "תוספים" תודה לעוזרים

    • 37 תגובות
    • 31.6k צפיות
  11. Started by אמיר יצחקי,

  12. שלום, אני מחפש כבר מספר ימים מתאם מיני DVI נקבה ל-HDMI זכר כמו בקישור הנ"ל http://www.techmod.co.il/scripts/prodVi ... roduct=179 עברתי כבר בערך 15 חנויות ובכולם או שלא ידעו על מה אני מדבר או שלא היה להם או במקרה הטוב לא היה במלאי. אם מישהו מכיר חנות באזור המרכז (עדיף נתניה - הרצליה) שמחזיקה מתאם כזה אודה לו מאוד תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by אמיר יצחקי,

    האם חשבתם פעם על התאבדות? אני חושב הזה המון תאמת וכל הזמן חושב על דרכים שאפשר למצוא.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. זה מה שמצאתי ברשת: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3460615,00.html התחלתי לקרוא וחשבתי בראש: "מיצידי שיעשו מה שהם רוצים" עד שהגעתי לשורה: עלות הפעלת התכנית החלופית הינה כחמישה מיליון שקלים ליום. OMG, לאן הגענו? במקום את אותם 5 מיליון שקל ליום!!!!! להוסיף למשכורת של המורים ולהחזיר את התלמידים ללמוד, הם בלאט מפעילים תכונית לא קשורה? לא כאילו איפה הגיון פה? לא יודע אולי אני מפספס משו, או רמת האינטלקט שלי הרבה יותר נמוכה משל שרת החינוך ולכן אני לא מבין את המטרה, מישהוא יכול אולי להסביר לי?

  15. Started by genia,

    .

    • 0 תגובות
    • 664 צפיות
  16. Started by asilbob,

    שמעו אני רוצה לקנות שולחן מחשב עכשיו באזורים שלי אין שולחנות מחשב בשום מקום צריך לנסוע שעה נסיעה ואין אוטו קיצר אמרתי נקנה מי האירנטנט מזה משנהה יש לכם המלצה על איזהשולחן ??? איךלבחור תשולחן ??? מזה חומרC N C ואיזה עוד סוגים יש למה סתם אני שואל באינרטנט שולחנות שעולות איזה 400-500 שקל וכול סיבית אז מזה משנה עם אני הקנה ב200 שקל זה אותו חומר אין משהו נורמלי במחיר נורמלי שלא יהיה סיבית תודה יוםטובב

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  17. Started by intel suck,

    היי אני מחפש עבודה בין השעות 4 בצהריים- 7 או 8 בערב אני מחפש עבודה לגיל 15 בראשל"צ תודה

  18. Started by ConRoe X Fire,

    בינתיים יש לי: Dj Billy D - Beats 4 My Van (לא בדיוק מה שאני מחפש אבל אם מישהו רצה אי פעם לדעת איזה שיר הם משעימים ב- Pimp My Ride עם הבאסים, אז זה זה). T.I. - Top Back (בינתיים השיר המועדף עליי, אני שומע אותו דיי הרבה כבר דיי הרבה זמן). Lil Jon - Bia Bia Dem Franchize Boyz - Lean Wit it, Rock Wit it Dead Prez - Hip Hop היו לי יותר, כנראה שמחקתי אותם או משהו, אני מחפש עוד, אני מחפש שירים בעקרון רגילים ולא כאלה שיש בהם רק באסים, המלצות?

  19. Started by iem,

    איך אני מבטל את האופציה שאחרי כל הודעה פרטית שאני מקבל הוא שולח לי עותק נוניקי למייל הפרטי שלי ? יש איזשהו V שניתן להוריד מאיזה מקום ? כי זה מתחיל ממש להטריד אותי הקטע הזה, לא בא לי שאחרי כל הודעה פרטית אני אקבל מייל כי הגיעה לי הודעה פרטית.... תודה !

  20. Started by iem,

    נתונה לי שאלה שלא הצלחתי לפתור... מישהו יכול לפתור ולהסביר לי איך הגיע לפתרון ? תודה מראש ! (מצ"ב בקובץ תמונה..) [attachment deleted by admin]

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. פעם ראשונה ראיתי אותה בביפ לפני איזה שנה\שנה וחצי ואהבתי, מאז השגתי את כל העונות ו(כמעט) כל פרק מצחיק בטירוף! עכשיו בדיוק באמצע העונה השישית (פרק 5 מתוך 10) ובינתיים ממש מצחיק, יותר מעונות קודמות. אני אוהב את הקטע שהוא מנסה לגלות אם מישהו שעומד מולו אומר את האמת אז הוא מסתכל עליו כזה וגם את ה- Pretty good, pretty, pretty, pretty, pretty good! עוד מישהו רואה?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום אנשים, אני שוקל לרכוש מחשב מחברת TMS. התרשמתי מהמבחר באתרם ומהמחירים. אני מתגורר באיזור המרכז, ואני מתלבט האם לרכוש מחשב מחנות שנמצאת בצפון. אני מודע לכך שיש להם מעבדה בת"א (איני תל אביבי, אך זה קרוב יחסית). - האם השירות, החלפות רכיבים והתיקונים, במקרה הצורך, יהיו נוחים למרות שהחנות בצפון (המרכז עם כל הרכיבים)? - כמה זמן לוקח להחליף / לתקן רכיבים? - מה בנוגע לאחריות, האם עדיף לרכוש רכיבים מהיבואן המורשה? אודה עבור משובים על החנות ממי שכבר רכש אצלם. אם יש לכם המלצות אחרות - גם אלה יתקבלו בברכה. תודה רבה! 8)

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. היי כולם בעקבות המחירים המוגזמים בארץ (במיוחד בהשוואה לאתרים רבים בחו"ל), הציעו חברים להביא לי מארה"ב ציוד היקפי. כרגע אני שמה את עיני על סט של לוג'טק שבארץ מגיע עם אחריות יפה. כמון שיתכן ואוסיף עוד משהו.. ראשית אני תוהה אם הם מגיעים משם עם אחריות, ואם כן האם היבואן בארץ הוא הכתובת לכך. שנית, בחנות שאת שמה נתנו לי (FRY'S) לא מוכרים את הדגם שאני רוצה. האם מישהו מכיר חנות זולה אחרת בעיר שבכותרת (בשליחות קצרצרה ולא גרים שם, כך שלא ניתן לתת כתובת למשלוחים, אלא רק חנות קרובה שאליה יגיעו פיזית ויקנו לי את המוצר המבוקש). עוד שאלה, האם יתכן שמקלדת שנקנית חדשה תגיע לא פועלת או משהו כזה ואני אתקע עם מוצר שלא עובד ולא ניתן לעשות איתו דבר? תודה :gorgeous:

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים