עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by nautilu,

    לאלו מכם שהתנסו בחיפוש באיביי בטח מוכרת הבעיה שקצת קשה יותר לאתר את אותם המוצרים שנשלחים לישראל, והרבה פעמים גם שכתוב שהמוצר ישלח לכל העולם, אין שום זכר למחיר משלוח. בעיה זו מן הסתם מקשה על תהליך הבחירה - באיזה מחירה להשתתף?! לצורך הקמתי אתר פשוט שיכול לעזור : http://isra-bay.com . כרגע החיפוש מציג רק את אותם המוצרים שיש להם מחיר משלוח. תהנו!!! אם היו לכם שאלות, אשמח לענות.

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. שמזעזע כל פעם מחדש יש לציין הקטע המצויין של רמי הויברגר כמובן

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. עדיף של להקות ועם מוזיקה טובה

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by MilkMan,

    http://www.theonion.com/content/video/ninja_parade_slips_through_town?&utm_source=digg_1 ROFL

    • 5 תגובות
    • 832 צפיות
  5. Started by Delapro,

    אז כמו שהכותרת אומרת השאלה היא איך לעזאזל למצוא עבודה ???

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  6. מה קורה אנשים ?! זה קצת ארוך, אבל אני ממש רוצה שתקראו את זה... שגם אתם לא תדפקו. הסיפור הוא כזה - לפני חודשיים בערך הזמנתי את האוזניות המהוללות CX300 מהאתר הבא : http://www.mnd.co.il/ מהסיבה הפשוטה שהם היו הכי זולים והביקורות עליהם בזאפ היו סבבה... המוצר הגיע תוך שבוע מההזמנה הכל היה טוב ויפה... היגעתי מהצבא פתחתי את האוזניות וגיליתי שיש בעיה בסאונד באוזנייה השמאלית ... אבל בגלל שהבנתי שיש איזושהי תקופת הרצה שאחריה הבעיה יכולה להפתר מעצמה לא עשיתי כלום. אחרי עוד שבוע בצבא האוזנייה התפגרה לגמרי והפסיקה לעבוד ... התקשרתי לחנות לשאול איך אני ממש את האחריות (סה"כ האוזנייה היתה אצלי שבועיים) וכי זה לא הגיוני שאוזניה ברמה הזאת מתפגרת כל כך מהר (לא היה נזק פיזי)... הפקיד הסכים…

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by manticore,

    אני רוצה לקנות משהו באיביי אבל נתקל בבעיה בתשלום הוא מבקש ממני להכניס מספר טלפון ולא משנה איזה מספר אני כותב או איך אני כותב אותו הוא לא מקבל את זה מה עושים? ???

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  8. שלום אנשים, עברתי דירה לפני כחודש וקצת, ועד עכשיו איכשהו אין לי כ"כ רהיטים, אחרי המון סיבובים בכל מיני חנויות ריהוט לא מצאתי שום דבר שמתאים לי, החדר די קטן, ואני חושב שאין מנוס מלבנות רהיטים בהתאמה אישית. אני יודע שהרבה מכאן נעזרו בנגרים לצורך דברים דומים, ואני מחפש המלצות לנגריה אמינה, שבונה דברים איכותיים מאזור הצפון (אני גר בקריות, אבל חיפה-עכו-נהריה גם יתקבל) עדיף מישהו עם נסיון, אולי קטלוג, אני אשמח אם יש רפרנס אונליין (אתר אינטרנט) וכו' אז, יש לכם המלצות בשבילי? תודה.

    • 2 תגובות
    • 850 צפיות
  9. איך הפשר לדעת מתי התקנתי תוינדוס? כבר מלא זמן שלא אתחלתי ובא לי לדעת כמה זמן זה

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by cleric,

    http://www.glumbert.com/media/highpower פשוט מטורף

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by fuck off,

    או לא יודע במה זה. בקיצור היום קיבלתי באן בכל אתרי הטורנט בהם הייתי רשום. כשנכנססתי לערוץ הIRC של אחד מהם גילית שהיה כתוב במשתמש שלי 8 מיליארד טרה בייט של הורדה והעלה. איך זה קרה? ואפילו לא זייפתי. יש למישהו רעיון איך זה אפשרי? נ.ב. הקטע שזה קרה באתרים לא קשורים ביניהם, באתרים אמריקאים, רוסים, שוודים, איפה לא.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Yehudaa,

    גולשי האינטרנט עושים כל מיני סימנים כמו xp x: : ) :=\ ; ) 0_o o_o וכל מיני דברים כאלה ... מישהו יכול להסביר מה הסימנים האלה אמורים להביע ? תודה .

    • 5 תגובות
    • 659 צפיות
  13. Started by RaideR_01,

    מישהו יודע איך משתמשים בשיטת סופר פוזיציה לפתרון מעגלים חשמליים? תודה מראש לעונים.

    • 1 תגובה
    • 618 צפיות
  14. Started by iem,

    מישהו יודע אם אדריאן שילטהאוז (הזקן ה ת ו ת ח) שנוהג ללמד באונ' השונות מע' ספרתיות מלמד גם בפתוחה ? ??? תודה !

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  15. ניסיתי לחפש אם פתחו על זה כבר נושא. מאז שהתחילה להופיע ההודעה המעצבנת הזאת של לבטל את הADBLOCK אני כבר לא נכנס לאתר. זה לא שהיא רק קופצת גם לא משנה מה שאתה עושה זה מתפקס עליה. אני יודע שחשוב שיהיו ADs בשביל הפירסומות אבל לדעתי אתם צריכים להשאיר את זה בידי המשתמש להחליט אם כן או לא. מאז שאני זוכר את עצמי במחשב עבדתי בלי ADS אני לא יכול לראות את זה זה מצחיק לי בדפדפן ועבדתי הרבה להחזיר את זה מאז שזה כבר לא עובד לי עם הNIS. יש אפשרות לבטל את זה? זה רק אני עם הבעיה הזאת?

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  16. ככה נראה מחשב ב-HL2 EP2 - מה הם חשבו לעצמם?! [attachment deleted by admin]

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by Cilay,

    שבת שלום ... אם אתם זוכרים לפני חודש ככה פתחתי דיון לאן כדאי ללכת , קיצר שיבצו אותי בתובלה לקורס נהג משאית ( עשיתי שם טירונות שכונה אש .. שבועיים וחצי , בלי ריצה או פקל אחד ... ) בעקרון השבוע יש לי ועדה רפואית השבוע ואני אמור להיפלט לבקום ולקבל שיבוץ מחדש , הקטע שהצבא לא ממש שם זין על מה שאתה מבקש ואני יכול לקבל מקום יותר חרא מאיפה שהייתי , קיצר אני מיואש כבר .. בכל מקרה , איזה תפקידים נורמלים יש ? אני ממש לא רוצה להיות פקיד שטוחן כל יום יומיות כמו מניאק .. אגב אני פרופיל 45 ... הראש שלי כרגע זה להגיע לתפקיד של 5-9 יומיות , איזה תפקידים יש ?

    • 17 תגובות
    • 5k צפיות
  18. קיבלתי את ההודעה הזו כשרציתי לפרסם בלוח יד2... מישהו ניתקל כבר בתופעה המוזרה הזו?

    • 5 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. Started by asus7,

    בננה משמין?

  20. טלויזיה 29" רגילה (לא LCD) עולה אלפי שקלים. מדוע? למה החברה הזו כל כך יקרה? יש בהם משהו מיוחד? תודה לעונים.

    • 46 תגובות
    • 6.7k צפיות
  21. המנהלים בTD החליטו לסגור לי את החשבון בלי התראה ובלי כלום רציתי להיכנס לראות את הרטיו שלי ואני רואה שחסמו לי את החשבון! נכנסתי לIRC שלהם ושאלתי מה קרה, הם ענו לי שרימיתי. אני בכלל לא יודע איך מרמים תוכנת ביטורנט!!! איך לעזעזל אתה מרמה כשאתה מוריד משהו? נגמר בסוף בבאן לIP שלי: "Unauthorized IP address". יש מצב שהם חוסמים ישראלים? כי שמתי בפרופיל שאני מישראל. יש מצב מישהו בודק אם גם אצלו חסמו את החשבון? למי שלא מכיר: TD - torrent damage (כמו TL שזה TorrentLeech)

    • 9 תגובות
    • 787 צפיות
  22. Started by subarel,

    אחרי כמה זמן קיבלתם את המענק שיחרור..? באתר להכוונת חיילים משוחררים כתוב שזה בין 20 ל 60 יום. זה נכון........? רבאק אני צריך את הכסף הזה כבר..

    • 3 תגובות
    • 816 צפיות
  23. Started by DeaglinG,

    שלום, אני צריך עזרה די מוזרה... אני מחפש מקום/דרך/תופרת או לא יודע מה , שיכול להדפיס לי משהו על סמרטוט רצפה. כן, הדבר הזה שאתה קונה ב-5 שקלים ושם על המגב בשביל לנגב את המים שנשארו מהשטיפה... אני יודע שזה נשמע הכי מוזר בעולם, אבל אני חייב את זה. מי שיודע או חושב שהוא מכיר מקום שיכול, בבקשה תגידו כי זה די דחוף... אם אני ימצא מקום טוב אני יספר לך גם בשביל מה זה תודה

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות
  24. Started by Koko Ben Hamin,

    יאללה איזה בית יפה פרקטים מטבח ב-50 אלף רמקולים כל אחד 200W איזה יופי...... רק חבל שהטלויזיה והמיטה שלי לא הגיעו.. עוד כמה ימים יגיעו ויש לי בעיה קטנה עם האינטרנט 5מגה אז בנתיים החליפו לי ל-2 עד ליום שלישי.. בקרוב תמונות של כל הבית(5 חדרים,170 מ"ר,עם מרפסת ענקית של 40 מ"ר)

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by night-fire,

    ראיתי שעוד לא נפתח פה אז מי שרוצה לשאול שאלות שירשום פה..! ד"א יש למישהו מושג מתיי מתחילה עונה 2 ?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות

דיונים חדשים בפורומים