עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.digitalmachina.com/tetrical/

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  2. חשבתי לעשות מחשב HTPC שינגן סרטי AVI בקידוד DIVX וישמש גם כנגן שירים, ככל הנראה יעבוד עם לינוקס יש למחשב 256MB זיכרון, לא זוכר את מהירות המעבד (יכול להיות 400MHZ? ) אז מה אתה אומרים ? * כרגע הוא מריץ (בקושי רב) XP ויש לו כרטיס מסך ג'יפורס 2 עם TV-OUT

    • 8 תגובות
    • 801 צפיות
  3. Started by Sp_RuS,

    היה אתר כזה pandora, אתר מעולה, אתה בוחר את המוזיקה שאתה רוצה, ושומע אותה, ואז הוא עוד מציע לך כל מיני מוזיקות מאותו סגנון.. PANDORA סגר את עצמו בפני ישראל, מישו מכיר אתר דומה? אחר?

    • 8 תגובות
    • 810 צפיות
  4. Started by MightYaad,

    אני מחפש את השיר psycho killer של talking heads אבל... את הגרסא שתמיד עושים עליה ריקוד כמו שהיה בסוף העונה של נולד לרקוד שהשופטים היו קשורים ברגלים. אז אני רק צריך את השם הנכון של השיר כי אני מניח שאסור לתת קישור או משהו...אז שם יספיק... למי שלא זוכר: http://www.keshet-tv.com/borndancer/Archive.aspx?groupid=4442&lv=3656 יש שם וידאו שנקרא "השופטים רוקדים!" זה מה שאני מתכוון... תודה לעוזרים.

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. יש לי סרט שהוא בשתי חלקים ויש לי גם תרגום שאני צריך לשים.. אבל איך אני שם את התרגום אם הסרט הוא בשתי חלקים?? ניסיתי בכל זאת לשים אותו שם עם שתי החלקים (התרגום ושני החלקים באותה תיקיה) וזה לא עזר.. זה מוסיף לי תרגום רק לחלק אחד (מתוך השניים..) מה לעשות?

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  6. שלום לכולם , אני רוצה היום (חמישי ) לקנות מחשב חדש. איזה חנויות מומלצות יש בחיפה? (לא KSP!!!) ? כמובן שהשירות חשוב והמחירים מאד חשובים. תודה על התשובות שלכם.

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  7. היי אם קניתם חומרה כשלהי מאתר שמצויין בכותרת אשמח לקבל ממכם חוות דעת כלשהי, האם כדאי בכלל לקנות חלקים למחשב מאתרים שהם מחוץ לארץ, האם זה שווה את המחיר הזול?? תודה יום טוב...

    • 6 תגובות
    • 835 צפיות
  8. יש כמה בתי ספר שלא כתובים אבל זה הרשימה שיש ב YNET (אם יש בית בפר שלא כתוב תגידו את שמו). http://my.ynet.co.il/pic/news/12122007/RM.doc אורט גבעת רם בירושלים לא מופיע ברשימה אבל המורים העבירו לחלק מהתלמידים שאם לא יגיעו להסכם לא יהיו לימודים

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by shuy,

    רק למי שאוהב חתולים:

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  10. איפה האשכול הישן? בכל מקרה זה אשכול די מענין בד"כ יהיה נחמד אם הוא ינעץ. הנה שלי הרקע זאת תמונה שצילמתי כל מי שמוסיף את הרקע שלו בבקשה שיקטין את זה כמוני ובמידה והוא רוצה לשתף שיביא את הרקע שלו ואת התוכנות שבהן הוא השתמש כדי לעצב את שולחן העבודה שלו, אם הוא לא רוצה לשתף שיגיד ולא נשאל אותו

    • 1.7k תגובות
    • 220.7k צפיות
  11. Started by ^DaRk-MiNd^,

    היי אתמול יצא לי להסתובב בדיזינגוף סנטר ולגלות חנות מעניינת שיש בה כל מיני בובות, פסלים ודברים בסגנון מסרטים, סדרות כמו מלחמת הכוכבים, סאות פארק, סימפסונס, כלבי אשמורת ורבים אחרים. מישהו מכיר עוד חנויות שכאלו בארץ שבהם ניתן למצוא דברים נחמדים ונדירים יחסית בארץ? אני לא מדבר על בובות יו גי או אלא על דברים קלאסיים ובוגרים יותר. לילדים בנפשם מצורף תמונה של הרכש החדש משם, שהצטרף לדיאבלו שנקנה בצרפת לפני 7 שנים [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Lost Spirit,

    טוב השאלה די ברורה, הבנתי גם שכל מחזור מקבל נייד חדש, כלומר את הדגם הכי חדש מאותה הסידרה. אז, מישהו מוכן לספר איזה מקבלים? תודה.

    • 6 תגובות
    • 950 צפיות
  13. אני מחפש לעשות משחק מעניין (לא REVERSI ולא דוראק(רוסית) ולא סוליטר) יש למישהו הצעות? (למי שלא יודע הפרוייקט חייב לכלול בינה מלאכותית)

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  14. שלום, אני רוצה למכור כרטיס מסך מדגם : Point Of View 7600GS 256MB PCI-E וספק כח ג'נרי JSPTech PS-05 PSU 500W 12cm fan 24pin retail כמה לדעתכם הם שווים כיום? כמובן שהם במצב מצויין, ללא תקלות והיו בשימוש כמעט שנה.. תודה.

    • 7 תגובות
    • 629 צפיות
  15. Started by Born2Kill,

    שלום, בפעם האחרונה שעשיתי חיבור לא ממש הצלחתי לעשות אותו בצורה הנכונה, אז אם מישהו פה טוב בהבעה שייגיד לי איך אני עושה חיבור טוב (2 עמודים של חיבור). זה החיבור (עמ' 5/נושא 4 "סובלנות בספורט"): http://meyda.education.gov.il/sheeloney_bagrut/2004/1/HEB/905031.PDF[br]פורסם בתאריך: 11.12.2007 בשעה 20:02:23 סליחה על ההקפצה, אבל זה דיי דחוף.... :

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  16. Started by pain_killer12,

    שלום לכולכם, במסגרת עבודה בהיסטוריה אני צריך למצוא חומר על הודו וחבל קוצ'ין שבה במהלך מלחמת העולם השניה. לא הצלחתי למצוא בחיפושיי באינטרנט, אודה לכם אם תוכלו לתת קישור או שניים או לשתף מהידע שלכם. תודה רבה מראש לכל העוזרים.

    • 1 תגובה
    • 540 צפיות
  17. Started by ConRoe X Fire,

    http://members.iinet.net.au/~a.koepke/carpuzzle.swf עדיין לא הצלחתי. אמשיך לנסות אח"כ.

    • 11 תגובות
    • 977 צפיות
  18. Started by Chymes,

    העלתי תמונה עם מספר תרגילים. אני מבקש רק תשובות סופיות. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 822 צפיות
  19. אני יודע שלא שואפים את זה, אז מה הקטע, בסיגריה יש לפחות ניקוטין.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by guyshsh,

    נגיד ואחרי צבא אני מתכנן לעבור לאמריקה למטרת מגורים ועבודה, מה אני צריך לעשות כדי להוציא גרין קארד שיאפשר את זה? שמעתי שיש כל מיני הגרלות בשביל זה, אין דרך פשוטה שאפשר ללכת למשרד הפנים ולהוציא גרין קארד וויזה אמריקאית? מה צריך לעשות?

    • 24 תגובות
    • 3.5k צפיות
  21. Started by Ido.G,

    שלום, אני מעוניין לעבור מבזק ל 012 בשירות הטלפון הקווי בביתי. האם מישהו יכול להביע את דעתו (מנסיון, כמובן) על 012? הכוונה היא בשירות, באיכות הדיבר בטלפון הקווי, תקלות ידועות, חסרונות.... כל דבר על השירות הזה, בכל מקרה. מבחינה כלכלית החלטתי שזה משתלם, אז אין ממש טעם לדון על כך (אם יש לכם משהו מיוחד להגיד, לא יזיק). תודה

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. אני זוכר שנאמרו לפני חנוכה הדברים הללו: בהינתן והמו"מ יתפוצץ ובמהלך חנוכה הצדדים לא יגיעו לפשרה, בית הדין לעבודה יוציא צווי מניעה לשביתה. אז מה קורה, חמישי חוזרים ללמוד? או שהשביתה בכל זאת יוצאת לפועל ללא כל צווי מניעה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3481521,00.html אז חוזרים אני מניח?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by eegg,

    התחלתי לשחק במשחק הזה tribal wars זה מעולה ומאוד כיף אני כבר מכור לזה תנסו הנה לינק: http://www.tribalwars.net/1456271.html

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. Started by MeTaLhAmMeR,

    מישהו שמע על בושם לגברים בשם "גפ"? יודע אולי איפה ניתן ליקנות אותו בארץ? יש לו ריח עדין מיוחד משהו. אני חושב שהשם הוא GEP או GAP, מישהו מכיר?

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות

דיונים חדשים בפורומים