כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
איך לעזאזל אפשר לשכב עם מישהי בבית ? זה עושה רעשים גם אם שמים מוזיקה וכל הבית יכול לשמוע [וזה דיי מביך ובעייתי] בית ריק - בקושי יש פעם ב... ובאוטו נמאס לזיין.. זה לא אותו דבר כמו במיטה איך פותרים את הבעיה והאם גם לכם יש או הייתה אותה?
-
- 126 תגובות
- 17.2k צפיות
-
-
בכדי לצפות בסטרים תצטרכו Microsoft Silverlight. הנה האתר הרשמי החדש של JACKASS: http://www.jackassworld.com/ הנה קצת מידע באנגלית מהאתר הרשמי: Dec. 13, 2007 – MTV New Media, Paramount Pictures Digital Entertainment, both part of Viacom Inc. (NYSE: VIA and VIA.B), and BLOCKBUSTER® today announced they are unleashing “JACKASS 2.5,” the first-ever, studio-backed feature streamed in its entirety online. JACKASS 2.5 will be made available for free courtesy of BLOCKBUSTER at blockbuster.jackassworld.com beginning December 19th through December 31st, 2007. To mark this unprecedented event, Johnny Knoxville delivered a special message to the media on jackassworld.com, a new s…
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אם אני מעוניין להזמין מקלדת מיוחדת שאין בארץ מאתר אמזון שעולה 70 דולר האם צריך לשלם מכס או כל משהו אחר חוץ מדמי המשלוח. אם למישהו תשובה בדוקה אני אודה לו...
-
- 1 תגובה
- 735 צפיות
-
-
ניתנה לנו שאלה בתרגיל להוכיח את אי-שיוויון ברנולי באמצעות הבינום של ניוטון. הוכחה רגילה של אי-השיוויון באינדוקציה אינה מסובכת כלל אבל כאשר ניסיתי לשלב את הבינום לתוך משוואת אי-השיוויון ואז להשתמש באינדוקציה הגעתי למבוי-סתום. בעקרון ההוכחה לא חייבת להיות באינדוקציה אבל זו השיטה היחידה שנראית לי הגיונית, כמו כן לא חייבים לשלב את הבינום בצורה שאני שילבתי אותו אבל אני לא ראיתי דרך אחרת להשתמש בו כאן, יכול להיות שהגישה כולה שגויה. בכל מקרה, אשמח לקבל עצות. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
אני זוכר משהו כמו לפני 15 -10 שנים היה משחק כזה שיש מלא יצורים קטנים כאלה שיוצאים ממקום כלשהוא ואתה צריך לכוון אותם להגיע למקום אחר . אתה צריך משהו כמו למשל ש 50 אחוז מהם יגיעו ליעד הזה ויש לך אפשרות לחפור ולבנות מדרגות לפוצץ את עצמם עם היצורים האלה בכדי שה יגיעו ליעד הזה בסופו של דבר. אני אשמח אם מישהו יוכל לזהות את המשחק הזה בשבילי תודה.
-
- 3 תגובות
- 515 צפיות
-
-
שלום לכולם בד"כ אני לא נוהג להמליץ על אתרים אבל הפעם אני חייב להמליץ על אתר שאתם פשוט משתינים מצחוק כל מה שצריך לעשות הוא להעלות תמונות של מי שבא לכם עד 4 תמונות ואז אתם מצוותים לגמד תראו בעצמכם... http://www.elfyourself.com
-
- 2 תגובות
- 747 צפיות
-
-
שלום לכולכם... מבקש ביקורת על החנות: ivory.co.il אייבורי מחשבים. מה דעתכם עליה? ***מנהלים אם זהו אינו המקום תעבירו,לא ידעתי איפה לפתוח*** תודה.
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
-
-
-
שלום, לפעמים אני "נתקף" פה בהתנתקויות של המודם שלי, כאשר לא יורד שום גשם, לא מזיז כלום ולא משנה שום הגדרות.... (זה קורה בדר"כ בערב/לילה) לכם זה קורה?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אמ.. עוד משהו שאני צריך תירגום בישבילו את גורמת לי להרגיש מאושר את גורמת לחיוך שיש על פני בכול בוקר את גורמת לי לישכוח הכול והדבר היחידי שאני רוצה הוא להיות לצידך את לא יודעת עד כמה את חשובה לי
-
- 10 תגובות
- 863 צפיות
-
-
http://www.i-doser.com/ אני אישית עדיין לא ניסיתי ... העברתי לפלאפון קוק וגז צחוק אם אתם רוצים בואו לתרום לדיון אם זה אפשרי ב: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=309993
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מכיר את http://www.abirdseyeviewof.com/ ו - http://www.opentopia.com/hiddencam.php למישהו יש עוד אתרים כאלה להמליץ ? שאמינים ומהירים כמה שיותר
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה היה כבר לפני כמה זמן, פשוט לא היה לי מחשב אז לא יכולתי להעלות את התמונות. תמונות שצילמתי (עם הסלולארי) אחרי שהמשטרה הגיעה, איכות לא משהו אבל בכל זאת משהו. היורים (2) היו על קטנוע ועשו דרייב-ביי והיו עוד 2 ברכב הלבן (השאירו אותו דולק) וברחו, בדיוק הייתי ליד החלון וראיתי. בן אדם מבוגר היה שם ואלה שברחו ברגל רצו ממש לידו והוא התקשר למשטרה. תוך איזה 3-4 דקות ניידות הגיעו למקום. אני ישר עזבתי את כל עיסוקיי, תפסתי משקפת וארגנתי לי כסא ליד החלון והשקפתי. היו חורים במכסה מנוע של הרכב ועדיין יש חורים בקיר מאחורי הרכב. מעצבן שהושטרים השאירו את חתיכות הסרטים שסגרו איתם את האיזור וסימנו את התרמילים של הכדורים על הרצפה, שמישהו אחר יאסוף את זה. את המבוגר שהזמין את המשטרה רואים בתמ…
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
קודם כל, נתקלתי במספר בעיות בהמשך החישוב, ולכן העלתי את את הבעיה לפניכם. מקווה שתוכלו לעזור לי. ידוע שניתן להכניס כל סרט שיצא עד היום לתוך 1 ג'יגה של זיכרון. 1 GB = 2^10 MB = 2^10*2^10 KB = 2^10*2^10*2^10 B = 8*2^30 bit כל מדיה אלקטרונית, בסופו של דבר היא רצף בינארי של אפסים ואחדות. לכן, מקומבינטוריקה, אנחנו מגיעים לעובדה שישנם 2^ (8*2^30) סידורים אפשריים של אפסים ואחדות על מנת לייצר 1GB של זיכרון. ( 2 אפשרויות לכל ביט : אפס או אחד , למשך 1GB של זיכרון). אבל, פה מתחילה הבעיה. רצף סתמי של אחדות ואפסים לא בהכרח יתקמפל ( או מה שלא יהיה המונח הנכון במקרה זה) לכדי תמונה וסאונד. השאלה היא 1 לכמה סידורים אפשריים יניבו קימפול הגיוני (כלומר, שהמחשב יוכל להריץ מבלי לקרוס). בנקודה…
-
- 2 תגובות
- 725 צפיות
-
-
-
שלחו לי באימייל את האתר הזה כמו שזה נראה אני ימות בגיל 74... אוליי כדאי להפסיק לעשן.. ;D למי שלא יודע את ה-BMI שלו יכול לבדוק אותו באתר הזה *בדיקת BMI*
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
אני פשוט הצטרפתי לזה ואני עונה להם בכל פעם בטלפון על סקרים,השאלה אם הם רמאים או משהו? מישהו מכיר או שמע על זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום,בכל פעם שאני מוריד את השירותים אחריי חירבון טוב אני חושב לאן זה מגיע? האם מישהו יודע ויכול לענות בתשובה בוגרת. תודה
-
- 20 תגובות
- 6.5k צפיות
-
-
שלום חבר שלי רוצה לקנות מחשב חדש עכשיו הוא רוצה למכור לי את המשב הישן שלו ב1200 שקל אני רוצה לדעת אם זה שווה המפרט מעבד : פנטיום 4 2600 גיגה הרץ כרטיס מסך : ATI Radeon X1950PRO 512MB זיכרון:512mb הארד דיסק :160 gb
-
- 11 תגובות
- 972 צפיות
-
-
יש המון שירים רומנטיים (careless whisper, הט'ים של טיטאניק וכו'), אבל כמעט כולם חרושים. אני מחפש שירים שהם פחות חרושים, כדי להכין למישהי דיסק. חשבתי בנתיים על somthing של הביטלס, ולמרות שלאחרונה הוא התחיל להיות חרוש, את your song של אלטון ג'ון, ושם בערך נמגרו לי הרעיונות... אז אם למישהו מכם יש רעיונות, אני רק רוצה עוד איזה 5-6 קטעים, לא רוצה כמות רצינית.
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
-
-
למישהו יש איך זה הולך ? אני מדבר על הצורה שכותבים בבגרות - מודל F. אולי מכתב דוגמה או משהו... תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 6.6k צפיות
-
-
למי שלא מכיר זה סרט תעודה שמוכיח שארצות הברית תכננה בעצמה את ה11 בספטמבר יענו קונספרציה בשביל כסף ועוד כל מיני דברים הסרט מיועד רק למי שמבין אנגלית אין תרגום http://video.google.com/videoplay?docid=-2035108967536002048
-
- 7 תגובות
- 825 צפיות
-
-
-
מה החשיבות של הצורות הגיאומטריות של הרכבים השונים במחשב ,לדוגמה : למה הדיסק קשיח מלבני , למה דיסק עגול , למה הסוללה עגולה..... וכו . אני מעוניין לשמוע מכם את הסיבה לכך .
-
- 6 תגובות
- 638 צפיות
-


