כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
ככה: בסידרה הנדסית נתון A2=-40, A5= -2560, חשב את S7 אני יודע שקודם צריך למצוא את Q וA1 פשוט לא יודע איך למצוא את הQ הזה ומחר יש לי מבחן (חחח)
-
- 1 תגובה
- 769 צפיות
-
-
זוכרים את המשפטים שהיו נותנים לכם לנתח , שהייתם צריכים לשים מושא,נושא וכו'........ S V O M P T ת.זמן ת.מקום באיזה אופן מושא פועל נושא אז אני צריך לדעת מזה Adj ו Adjverb ומתי ואיפה שמים אותם במשפט.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי כונן Sony AW-G170A. הכונן עבר פלאש לגרסת הקושחה הבאה: Liggy's AD-7170A Bitsetting Firmware 1.04 (RPC1) הזמנתי הופעה ע"ג DVD דרך EBAY. ברגע שאני מכניס את ה DVD למחשב- המחשב לא מגיב ולא מצליח לקרוא את הדיסק. אותו דבר קורה גם במחשב אחר. מתי שניסיתי להפעיל אותו ב DVD המילטון (לא בדיוק עלית ה DVDים) של אחותי- הוא עבד ללא בעיות. ה DVD הוא Region 0. מה הבעיה? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
האתר www.pccool.co.il קיים, אך החנות שלהם נסגרה בקריות. ממה שהבנתי כאן ניתן לבצע הזמנות דרך האתר וזה ישלח מהסניף שלהם מנתניה. לפני כשבועיים וחצי הזמנתי פאנל שליטה על מאווררים דרך האתר ועדיין לא קיבלתי את המוצר או סימן כל-שהוא מהחנות עצמה. יש למישהו מושג איך יוצרים איתם קשר?(הטלפון והאימייל שלהם באתר לא עובדים)
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
אני מתכנן כרגע טיול לפני גיוס לארה"ב(מתגייס באפריל). אני אהיה בניו יורק ושיקאגו, אבל אין לי מושג כ"כ מה לעשות שם. בשיקאגו זה פחות רלוונטי כי אני אהיה אצל חברים, אבל יותר בניו יורק. יש לי גם אפשרות להיות בעוד מדינה בטיול ואני אשמח להצעות. מה שאני מחפש זה בעיקר דברים שאין בארץ- נופים, אתרים מדהימים וכו', כל מיני דברים תרבותיים- הופעות וכו', וגם סתם מקומות שאפשר לשבת בסבבה ולפגוש אנשים. מצד שני, חשבתי גם לכיוון של לעשות את הטיול הזה בבריטניה-אירלנד, רק ששם אין לי בכלל מושג איפה להיות ומה לעשות, אבל אני עדיין ארצה לעשות את אותם דברים שרשמתי למעלה. אם יש לכם הצעות לאחד מהשניים, אני אשמח לשמוע.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
למדתי מה זה שערים לוגיים איזה חצי שנה.... ובנינו בכיתה שרטוטים של שערים ובסוף צרבנו אותם לאיזה רכיב פיזי...(ג'וק אפשר לקרוא לזה) והוא ביצע את מה שצרבנו עליו.... זה מין כרטיס כזה עם צ'יפ מרכזי ועוד דברים.... אז אני רוצה אתרים שמלמדים על כל הנושא הזה...כולל בצריבה לרכיבים פיזיים... אני יודע שעבדנו עם altera max plus2 אבל זה היה מהיר ולא הבנתי הרבה... אז אני צריך מדריכים וכל זה... תודה מראש!
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, בקרוב אני מתכנן לקנות מחשב ואני מעוניין בחוות דעת על החנות zol4u. (www.zol4u.co.il) אינני מעוניין במפרט כלשהו רק בחוות דעת על אמינות החנות ואיכות השירות שלה... תודה מראש לעונים.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות רמקולים של לוג'יטק 5.1 X540 והמחיר בכל החנויות נע בין 550-700 . פתאום קלטתי את החנות הזאת שמציעה ב315 !!! זה ישר נראה לי פישי לגמרי ואני חושש לבצע את הקניה דרכם . למישהו יש המלצות על החנות ? התעסקות איתם בעבר ? כל מידע על החנות יעזור תודה מראש .
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עושים לי סרטים בצהל ורוצים לדחות לי את הגיוס לעוד שלושה חודשים [אין מצבבבבב] בקיצור, ייתכן ובסופו של דבר אכנס להיות בדובר צהל ומשם יעזרו לי להגיע לתפקידים טובים בתחום האמור [לדוגמה - פיקוד צפון]. הציעו לי להיות במעבדה כימית במודיעין אבל לחכות שלושה חודשים בגלל המיונים - בנוסף הוסיפו ואמרו שבגלל שמודיעין זה קדם צבאי, לאחר הגיוס לא תהיה אפשרות לבקשר מעבר לתפקיד מודיעיני. רציתי להתיעץ אתכם מה לעשות - מצד אחד אם לא מגייסים אותי יום חמישי, אני כנראה ואחליט בסוף לא להתגייס - תבינו, אני עד היום חשבתי שאני מתגייס פתאום היום מודיעים לי שלא [בגלל שלא עברתי מיונים.. טעות שלהם שלא ביקשו] וכל זאת לאחר שכל מי שמכיר אותי יודע שאני מתגייס, התכוננתי נפשית לגיוס וביטלתי את כל החיים שהיו לי…
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מבין שעכשיו יוצאים מעבדים חדשים ומתחילה שנה חדשה אני יכול לקנות את המחשב רק בעוד שבוע - שבוע וחצי האם כדאי לי לחכות עוד קצת מעבר לשבוע וחצי (זאת אומרת משהו כמו שבועיים, שבועיים וחצי-אולי בגלל שיהיו ירידת מחירים או שסתם אני חושב ולא שווה לחכות את הזמן כי הירידה לא תיהיה משמעותית או שלא תיהיה בכלל) או שזה לא משנה ואקנה בעוד שבוע וחצי. תודה
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
-
-
http://www.stage6.com/user/zbol/video/1834278/Ukraine-moto-adventure דו"ש = דו שימושי (שטח+כביש) תהנו! ;D
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
מה מהנושאים הבאים פשוט ללמידה (יצא מבולגן אבל תנסו להפריד כל מילה ומילה) Windows 2003 ServerWin NT/2000 Serverרשת Unix\Linux [דירוג] התקנתי רשת בבית ניהלתי רשת ביתית ניהלתי רשת בארגוןרשת Windows [דירוג] התקנתי רשת בבית ניהלתי רשת בארגון ניהלתי רשת ענקWindows InternalsWin32 APIMFCSTLPKIWDMUnix System ProgrammingIIS/ApacheFireWallsTcp/IPCOMNetworkingDB AdminXML/XSL3DMaxPhotoShopeאבטחת מידעמערכות הפעלה Low Level Penetration Test Reverse Engineering Data MiningGoogle hacks פיתוח אתרי WEB פיתוח סקריפטים Http System Administration Secure Coding SnmpSmtpמוצרי Security (IPS,FireWalls)מערכות SIM/SOCPOP3OSPFSSLMultythreaded Programmingאלגוריתמי גרפיקהניהול נתביםDNSHardware and Devi…
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אחים שלי שבוע הבא אני מתחיל ללמוד בקורס ל טכנאי PC ורשתות תקשורת MCDST מה אתם אומרים על הקורס הזה ?
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
היה פעם משחק אופנועים משהו עם mania משחק של אופנוע אחד שעובר מכשולים ולא זוכר את שמו מישהו זוכר
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
כמה שאלות שתוכלו לעזור לי 1.ציין שם של אתר שניתן לקבל בו נתונים מפורטים על מדינה מסוימת או על מספר מדינות 2.האם קיימת אפשרות לראות אתר / עמוד באינטרנט, שנודע לך אתמול כי נפל? אם כן, כיצד? אני חשבתי על GOOGLE CACHED איזה עוד רעיונות יש לכם?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בום :lol: אללה הוא אכבר INDEED ... http://www.liveleak.com/view?i=3a7_1187501259 הובא מרוטר נט
-
- 18 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
קניתי חדש לפני שבועיים עכשיו הוא עושה בעיות אני מוכר ולא קונה יותר מחשבים כל מחשב שלי יש תקיעות במשחקים לא יכול עם זה יותר!\ או לאגים או תקיעות אני נופל על מזל רע.. אני ימכור אותו וזהו שונא תמחשבים האלה
-
- 29 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 969 צפיות
-
-
יש לי נגן MP3 וניסיתי להסיר את הברגים. את הבורג הרביעי לא הצלחתי, אז נתתי למישהו שניסה...ולא הצליח ממש. הבורג התעגל ואין ממש דרך להסיר את הבורג (ואני צריך להסיר!) יש פתרונות???? זה דחוף!
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
כבר חודשיים (לפחות) שהוא לא עובד. איפה אפשר לברר זאת יותר לעומק? ומה עם כל המאגר שהיה בו? http://www.schenim.co.il
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, כותרות עיתוני העולם מופצצות בידיעה הבאה: וויל סמית'- הכוכב האהוב על כולנו, "פלט" (זוהי ההגדרה שלי) את הפסקה הבאה: "Even Hitler didn't wake up going, 'let me do the most evil thing I can do today'," said Will. "I think he woke up in the morning and using a twisted, backwards logic, he set out to do what he thought was 'good'. Stuff like that just needs reprogramming. לוויל סמית', מסתבר, יש תפיסה כלשהי (דבילית משהו, לדעתי) כי כל אדם הוא טוב בבסיסו. הראיון המלא יותר הוא פה:http://www.dailyrecord.co.uk/entertainment/celebrity-interviews/2007/12/22/will-smith-my-work-ethic-will-make-me-a-legend-86908-20262460/ אני לא יודע אם זוהי הגרסה שגם הודפסה בעיתון. רוב העיתונים,…
-
- 31 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה? תראו מה עושים בשעות המאוחרות של הלילה http://www.iqtest.dk/main.swf יאללה, לפרסם ציונים (ת'אמת לא חשבתי שיילך לי כזה טוב, היו לי איזה 2-3 ניחושים חח, למה הפסיכו' שלי לא היה ככה???) [attachment deleted by admin]
-
- 24 תגובות
- 3k צפיות
-
-
נכון יש חורים כאלה כמעט בכל חדר (לפחות בבתים שיוצא לי להיות בהם יש את זה) למעלה קרוב לתיקרה שמכוסים במין פלסטיק עגול כזה בצבע לבן? ועוברים שם כל מיני חוטים ואם עושים איזה שהיא עבודה בחדר דואגים שלא לסתום את זה (אם שמים שם ארון או מזגן או כל דבר דומה) אם לא היה מובן (וסביר להניח שאני לא מובן) תכתבו אני יצלם תמונה ויעלה
-
- 5 תגובות
- 767 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות השנה פסיכומטרי במועד אפריל.. כנראה שאני יעשה בhigh Q מישהו יודע כמה עולה כזה קורס? אני ידוע שזה בעיקרון 5000.. אבל מחברים שלי שעשו בחופש בין י"א לי"ב זה עלה להם רק איזה 1500.. יכול להיות שגם עכשיו זה ככה או שלא משנה הקורס יעלה לי בסביבות ה5000?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף לחתימה שלי תמונה, רציתי לדעת האם יש הגבלות מבחינת גודל תוכן וכו'. תודה מראש לעונים! ;D
-
- 6 תגובות
- 760 צפיות
-


