כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום, יש לי ולעוד חבר יוזמה עסקית מסויימת. הבעיה היא שהדמות של סנופקין מהמומינים אמורה להיות חלק מהדבר שאנחנו מנסים למכור ואף לשמש כתמונה על המוצר. השאלה היא בהנחה שמדובר ביוזמה עסקית קטנה ולא גדולה במיוחד שאמורה להימכר בצורה אקראית ולא ברשתות הגדולות , היכן אנחנו עומדים מבחינת זכויות היוצרים ? האם ישנם בכלל זכויות יוצרים על הדמות העתיקה הזו ? ואם כן של מי ? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לרכוש רמקולים דרך גיבור נט הם ביקשו מאחותי את המספר שנמצא מאחורי הכרטיס אשראי (אין שמץ מה הוא עושה) אבל זה היה חשוד ואחותי אמרה שהיא לא מוכנה לתת את המספר מאחורי הכרטיס...אז הוא ענה לה קצת בגועל בלי מספר אין הזמנה. עכשיו החנות השניה שמוכרת את הרמקולים במחיר סביר זאת נט שופ הביקורות עליה בזאפ טובות אבל אי אפשר לסמוך על זה הרבה שם "מושתלים" לדעתי. מישהו קנה בנט שופ או יודע אם הם טובים ואמינים ?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי חברה, אמא שלי נמצאת עכשיו בחו"ל ורוצה לקנות לי מכונת גילוח. הקריטריונים שאני צריך במכונה הם: יכולת קיצוץ זקן (החל מ 1.5 ממ בערך ומעלה..) , יכולת עיצוב זקן (סטיילר) וכמובן גילוח רגיל. אף פעם לא התשמשתי במכונות מהסוג הזה ואני רוצה לדעת את דעתכם בנידון.. אז מה לקנות? נתקלתי באינטרנט במכונה Braun CrUzEr 4 שיש לה את כל היכולות וגם עיצוב מגניב! אבל יש לה איזה חסרון (או שלא).. בגילוח הרגיל יש שם איזה מנגנון של כריות שצריך להחליף אותם פעם באיזה חצי שנה.. איך זה אצל מכונות אחרות ובכלל מה אתם מציעים? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
היי אני מחפש תווים לגיטרה , אתר שיש שמה תווים לגיטרה קלאסית . אני מחפש את התווים לשיר : Justin Timberlake - Like I Love You תודה למי שימצא את התווים של השיר הזה, או אתר שאפשר לחפש שמה את התווים . תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, קודם כל,שנה טובה לכולם,ורק טוב. אז ככה. בעיקרון אין לי כסף,או חשבון בנק, אבל יש לי סכומים ב-PayPal,אני זקוק גם ל''ארון'' חדש. אני מחפש חנות בגדים שמאפשרת קניה דרך PayPal, אני לא חושב שיש בארץ,אבל אני מעדיף חנויות של חו''ל (כל עוד הם שולחים גם לארה''ב)
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נותן בתמורה Ati radeon9500 pro או עכבר ישן של Logitech
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שמעתי על השירות ולחצתי על כפתור ההרשמה של האתר וההודעות שקיבלתי הן אלו: ולאחר מכן: האם כל משתמשי הוט מוחרמים? האם גם לכם צצה אותה בעיה?
-
- 7 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אז זהו, עוד שנה נפלאה הגיעה לסיומה ועוד שנה מתחילה, אז שתהיה לכולם סבבה של שנה! אני צריך ללכת להתארגן... Happy New Year
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
אני לא מאמין שאני צריך לבלות תסילבסטר בבית בללמוד למתמטיקה טוב יש לי בעיה עם תרגיל מסוים במשולש ABC נתון: (C (-2,1 הצלע AB מונחת על הישר: Y=-3X+4 והצלע AC מקבילה לציר ה-Y צריך למצוא את שיעורי הקודקוד A הבנתי שאם הוא מקביל לציר ה-Y אז יש להם את אותו X אני צריך למצוא את הצלע AC בהתחלה ובזה אני לא מצליח תודה למי שיעזור ושנה טובה
-
- 18 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חבר'ה, ראיתי באתר של ברצלונה שיש להם כדור שעלה 97 יורו ועכשיו יש עליו הנחה והוא עולה 52 יורו - כלומר אני חוסך 45 יורו. הכדור: http://shop.fcbarcelona.com/stores/barcelona/products/product_details.aspx?pid=32705&cid=6934&tid=&bid=9&nav= אני ממש רוצה לקנות את הכדור כשבעוד שבוע אהיה באנגליה. אבל לפני זה יש לי מספר שאלות: 1. האם הכדור הזה הוא ללא ספק כדור אמיתי/מקצועי שנמצא במגרשים האמיתיים? 2. מה זה 12 פאנלים? מה זה אומר? 3. כתוב שנותנים עליו שנתיים אחריות על התפירה והצורה - מה שכנראה אומר שהוא איכותי? 4. האם גודל 5 של כדור זה הגודל הרגיל? 5. האם 52 יורו (290 ¤) שווים אותו? זה כדור ברצלונה של Nike. תודה מראש, אלי.
-
- 5 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
הזמנתי משו מארה"ב ב14 לחודש...השולח אמר לי שבדואר אמרו לו שתוך 10-12 ימים זה אמור להגיע...בנתיים לא הגיע אז היום יצרתי איתו שוב קשר והוא דיבר עם הדואר ואמרו לו שהם יכולים לעקוב אחרי החבילה רק עד שהיא יוצאת מארה"ב עכשיו נגיד וזה כבר יצא מארה"ב לאן בארץ אני יכול להתקשר ואיזה מידע אני צריך לתת להם כדי שיבדקו אם זה הגיע לארץ? למי לפנות? מה צריך להגיד להם? מספר חבילה סניף שממנו שלחו מה? תודה
-
- 4 תגובות
- 616 צפיות
-
-
שלום, אני עומד לקנות מחשב בקרוב ואני צריך המלצה על חנות... כמובן שהיא תהיה זולה ומקצועית.... הבעיה שלי היא שראיתי שכל ההמלצות שנתתם פה הם של חנויות מקוונות באינטרנט... לקנות מחשב דרך האינטרנט לא ממש נראה לי רעיון טוב.. למי אני אפנה במקרה של תקלה? לכן אני מחפש חנות/רשת שיש לה סניף באיזור חיפה... כמה שיותר המלצות בבקשה, תודה :]
-
- 13 תגובות
- 991 צפיות
-
-
תמיד אהבתי את תחום האלקטרוניקה, ואני רוצה לעסוק בתחום של הנדסת שבבים. הבנתי שהתואר שאני צריך ללמוד הוא "הנדסת חשמל ואלקטרוניקה". המורה שלי לפיזיקה ומנהל בית הספר שלי אמרו לי שיש להם קשרים מאוד טובים עם מכון לב, ושהם יכולים להכניס אותי לשם ללא בעיה בשנה הבאה כשאהיה בכתה י"א, ואלמד במקביל גם בתיכון וגם באוניברסיטה. השאלה היא האם שווה ללכת על זה? זה כמובן יחסוך לי המון זמן, אבל אולי יש אוניברסיטאות יותר טובות בתחום הזה? איך מכון לב בתחום הזה? ולאחר קבלת התואר גם כן קשה מאוד להתקבל לעבודה [כמו אינטל או חברה גדולה אחרת] ללא ניסיון לכן עדיף לעשות קורס כדוגמת זה: http://www.chipdesigncollege.com/ שנראה לי מעניין מאוד. אשמח לקבל מידע והמלצות. תודה.
-
- 14 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
תקציר בצעתי עסקה העסקה בוטלה החיוב לא בוטל ובדרך גיליתי דברים מדאיגים הנה הפרטים הטכנים אם בא לכם 1. ב 02.12.07 רכשתי בחנות מסויימת נקרא לה G (כי אני עדיין לא מרשיעה אותה בגניבה) מכונת כביסה סימננס ב 4350 ש"ח ב 12 תשלומים (הערה, רכישות באינטרנט יש לבצע במרחק המקסימלי מהחיוב החודשי, היה לי מזל) ב 10.12.07 הופיעה בכרטיס האשראי שלי חיוב מאת ישפאר-גמא. באותו רגע לא הבנתי את החשיבות. 2. לאחר עיכובים חוזרים ונשנים (תאריך האספקה שהובטח לי בטלפון היה 07.12.07) בזמן האספקה ולאחר שב 17 לחודש התברר שהמוצר לא במלאי ביטלתי - בפקס את הרכישה. (אין טעם לחזור על יתר השקרי םששמעתי ממנו) 3. ב 26 לחודש ראיתי שהחיוב לא בוטל והתקשרתי שוב, ביקשתי לקבל לידי אסמכתא של הביטול. ובערב …
-
- 14 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
מה דעתכם על כל סרט War Urban Justice Happy Gilmore (ישן ישן אבל אדם סנדלר) Matchstick Men Epic Movie The Good Shepherd Blind Dating American Pie Presents Beta House I Could Never Be Your Woman והמלצה שלי: הסרט" לירות כדי להרוג " אחלה סרט שבעולם אהבתי מאוד.מלא אקשן..והאקשן הכי יפה שזה לא גיבור לאומי מכוער כזה (לדעתי)
-
- 9 תגובות
- 598 צפיות
-
-
כמו בכל שנה, במהלך השבועות האחרונים הוצפנו בשטף של תחזיות אודות הצפוי לתעשיית ה-IT בשנה הבאה. במהלך תקופה זו הקשבנו בסבלנות לאנליסטים, ספקים, יועצים ובלוגרים - שמענו את התחזיות שלהם, קיבלנו את חלקן ודחינו אחרות. מסתבר שבשנה שעברה עשינו עבודה טובה למדי בהפרדת הבר מן התבן, למרות שבדיעבד, אולי לא היינו נועזים מספיק. השנה אם כן, נשתדל אפילו יותר - להלן התחזיות שלנו לשנת 2008. ארכה נוספת ל-XP מיקרוסופט תאריך עד לסוף 2008 את התקופה במסגרתה ניתן לרכוש חלונות XP, זאת במקום תאריך היעד הנוכחי, ה-30 ליוני. כזכור, בספטמבר 2007 דחתה החברה את תאריך היעד המקורי מסוף ינואר לסוף יוני לאחר בקשות ותלונות מצד משתמשים ארגוניים. ועוד לא הזכרנו בכלל את החברות הרבות שהחליטו במהלך השנה לדחות את ה…
-
- 0 תגובות
- 750 צפיות
-
-
סיכום הטמטום לשנת 2007 שחקן ה XBOX 360 של השנה: שחקן ה NINTENDO DS של השנה: שחקן ה WII של השנה: מוד השנה: CONTROLLER השנה: מקלדת השנה: מקלדת השנה 2: נשק (צעצוע) השנה: קונסולת השנה: מדריך הקונסולה של השנה: קומיקס השנה שהגיע בעקבותיו: מעבר החציה של השנה: BIG DADDY של השנה: זוג השנה: סתם תמונה מצחיקה:
-
- 24 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב השאלה היא אם אמורה להיות ירידת מחירים משמעותית בינואר ששוה לחכות? q66 88gt חח כל השטויות האלה....
-
- 2 תגובות
- 487 צפיות
-
-
בזה הרגע סיימתי לצפות בפרק סיום עונה מספר 2. אפשר להגיד שהתחלתי לראות דקסטר באופן רציף ביום חמישי [מפרק מספר 4 עונה 1, לפני כן לא היה לי כל כך הרבה זמן להשקיע בזה]. לכל התוהים - סידרה מדהימה! עשו לעצכם טובה ותתמכרו אליה 8) אחח לילה לילה :hat: נו אז תהיה עונה שלישית? לפי העלילה וסיום עונה 2, נראה כי כן. אם כן, מתי היא תהיה?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה נהיה כבר נפוץ מאוד אבל אני מתאר לעצמי שיש כאלו שעוד לא יצא להם לראות אז בואו נתלהב מהמטבע שקיבלתי היום: אני מכיר אנשים שקנו את זה במלא כסף (פי 5/10!!) איזה טיפשים אז למי כבר יש? ד.א עוד לא הבנתי למה זה עוזר שעשו עוד מטבע.. מילא לבטל את ה5 אג' (מה אני אעשה עם כל ה5 אג' שיש לי מתחת למיטהה?!) אבל בשביל מה צריך שני שקל? אם כבר תעשו שטר של 40
-
- 61 תגובות
- 5k צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לשאול..תגידו מזה אפשרות "המהרת מערכת המחשב" שיש אפשרות להוסיף ב-tms??
-
- 3 תגובות
- 539 צפיות
-
-
שלום, יש לי כמה בקבוקים מיניאטוריים (50 ml)של משקאות אלכוהוליים... כאלה שאוספים... חלק מהם מקראמיקה... אני הייתי רוצה הערכת מחיר עליהם, מישו יודע איפה אני יכול לשים תמונה שלהם ולקבל הערכת מחיר?
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=WfoQGGn0IWg+ ;D
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-


