עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=2448795&userid=0&perpage=40&pagenumber=1 אני כבר בעמוד 9 וזה רק הולך ומשתפר

    • 0 תגובות
    • 517 צפיות
  2. Started by subarel,

    היום עבדתי לילה , ומדדנו בקיבוץ סאסא 3- מעלות. טירוף.... שעתיים אח"כ אצלי בבית נמדדו 1 מעלות צלזיוס. מה אצלכם במרכז? גם קור כלבות?

    • 72 תגובות
    • 6.3k צפיות
  3. Started by arik89,

    לא מזמן דיברתי עם חבר והוא סיפר לי שהוא ראה בבנק הדואר כרטיס אשראי חד פעמי,אני מפקיד סכום של כסף וזה מה שיש בכרטיס,ואפשר להשתמש בו פעם אחת בלבד. הקטע שזה מוגבל ל1000 ש"ח אם אני לא טועה,ואני צריך לקנות מגבר לרכב מאיבי בסכום של 300 דולר ז"א 1200 ש"ח ללא משלוח. אין לי חשבון בנק בארצות הברית כך שאני לא יכול להפקיד כסף לפאיפל וגם אין לי כרטיס אשראי. אם מישהו מכיר את השיטה של הכרטיס האם זה אפשרי לחלק לתשלומים ולהפקיד בבנק הדואר כל חודש סכום מסויים?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by MeTaLhAmMeR,

    שמעתי על פיצה שממה שהבנתי היא יחסית חדשה בפ"ת (או לפחות מקום שעושים בו משלוחם לאיזור) והפיצריה עצמה היא של רוסים, שמעתי מ-2 אנשים שניסו ונורא אהבו ואמרו שהבצק מאוד עבה ושהם שמים הרבה גבניה אבל בלי קשר זה מאוד טעים ואני רוצה לנסות, אני חושב שיש להם בתור תוספת גם נקניק ואולי גם שרימפס או קלמארי. מישהו מכיר? שמע משהו? אני מאוד מאוד רוצה לנסות שם.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. 08-astrix_-_sex_style-numb 02-astrix_-_coolio_infected_mushroom_remix-mycel Infected Mushroom - I Wish (Skazi Rmx) 06-Astrix - On Fire-Numb בסגנון הזה אבל חדשים תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 769 צפיות
  6. Started by Born2Kill,

    שלום, אני זוכר פעם שמישהו פתח תראד על אתר יפה כזה שיש בו שירים מכל הסוגים שזה בצורת עץ (לא נראה כמו עץ) ואפשר לבחור את ז'אנר השיר, אתר צבעוני כזה... ועוד משהו, אתר שאפשר למדוד את ערך אתר כלשהו, שאומר לך כמה שווה האתר, כמה משתמשים בו וכו'... תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 667 צפיות
  7. Started by DrecK,

    חיפשתי ולא מצאתי.

    • 3 תגובות
    • 721 צפיות
  8. Started by J0n1,

    שלום. ראיתי אצל הרבה משתמשים בDeviantArt דף מידע עם רקע וכל מיני תוספות מגניבות, אבל לא מצאתי שום מקום באפשרויות שאפשר לעשות את זה, יש למישהו מושג איך עושים את זה? אני מדבר על הדף מידע בצד ימין ובכלל הפסקה עם התמונה בשמאל למעלה וכל מיני תוספות חוץ מ"מועדפים" "גלריה" http://wb-skinner.deviantart.com/ וסתכלו איך זה אצלי, שומם http://dorona.deviantart.com/ תודה :-\

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  9. Started by yuvalkob,

    אהלן שאלה ומשהו שאני רוצה לשתף חברה שלי, חיילת, עברה היום בתחנה מרכזית תל אביב, לפתע ניגש אליה בחור מחנות דיסקים והציע לה לעשות מנוי למעין ספריית דיסקים ובתמורה היא תקבל מכשיר mp4. התמימה הזאת הסכימה ובלי שהיא תשים לב הוא חייב אותה על 40 שקל כפול 25 תשלומים.(אני מפחד שבסוף יתברר שזה יותר מזה). אני מבין שהנושא הזה הוא דיי מוכר. עכשיו היא את הטעות שלה כבר עשתה השאלה שלי אם מישהו מכם מכיר את הנושא ויכול לעזור לי להוציא אותה מזה. תודה!

    • 27 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. Started by stone cold,

    טוב אז ככה הגעתי לפרק 54 בסדרה ואני חייב להגיד אחרי הקדמה של עשרות פרקים אחרי בינוניות של עשרות פרקים פרק 54 (שהוא מציל את רוקיה) ממש מצוין הסדרה עכשיו הרבה יותר טובה וסוף סוף מתחרה בנארוטו שופידן

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by Mesatla,

    היום אחותי שאלה אותי שאלה שלא ידעתי לענות עליה אולי מישהו פה יכול... שאלתי חברים שלי בבית ספר יש כאלה שאומרים כן ויש כאלה שאומרים לא... השאלה היא "אם קוראים להומו סטרייט הוא יעלב?"

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by שוקו,

    http://youtube.com/watch?v=qNPupgvf3YA

    • 48 תגובות
    • 5.3k צפיות
  13. אני יוצא מהבית באיזור 9:00 כל יום לעבודה, אני סוגר את כל החדר שלי אחרת אני יקפא מקור, וכשאני חוזר בסביבות 20:00 אני תמיד מוצא את החרק המעצבן הזה: ומועך אותו למוות... מה הוא לעזאזל?!

    • 37 תגובות
    • 7.3k צפיות
  14. קודם כל תראו איזה יפה תודה

    • 7 תגובות
    • 6.3k צפיות
  15. אני מקווה שלא פירסמו כבר.

    • 4 תגובות
    • 877 צפיות
  16. Started by אמיר יצחקי,

    אני משוגע על זה! אז אם יש טופי יש גורילה והרפקתאות מתקתקות!!

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. השאלה היא ככה : מהו מחירה של כל פעימת מונה ? ואם אפשר אז בבקשה בבקשה איך הגעתם לתשובה... (אני יודע שאני עילג אבל יש לי מחר מבחן P:) עריכה: אני מקווה שתבינו תתמונה... [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by shlomishlomi,

    הרופא הביא לי גלולות נגד פצעונים ומשחה עכשיו השאלה שלי הם לא מיבשים את הפנים? מישהו השתמש בהם? :s05: שמעתי זה לא טוב לפנים ומיבש אותם וגם לא טוב לגדילה?! ... ד"א קוראים לגלולות: מינוציקלין ולמשחה :נאו-מדרול בקיצור אני מפחד לקחת אותם מישהו השתמש בהם???

    • 39 תגובות
    • 4.7k צפיות
  19. Started by Alexkmr,

    קראתי ביקורות רעות על גיבור מחשבים בנתניה, האם השירות זוועה גם ברמת גן?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Koko Ben Hamin,

    שלום לכולם..עכשיו החלפתי בטריות כמעט לכל הציוד כי נגמר..שלטים מחשב וזה..יש לי כמות נכבדת של בטריות מעפנות שלא ניתן להטעין.. איפה אפשר למחזר אותן? חבל סתם שיזהם את כדו"א

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by HiTiT,

    כותרת ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by maorcc,

    הייתי השבוע בשלוש חנויות כדי להשוות את השרות לפני שאני קונה. הנה מה ראיתי: ZigZag www.zigzag2000.co.il חנות קטנה בבית פרטי בנווה מונוסון. טוב: היו כנים וישרים. לא ניסו לדחוף לי דברים שאני לא צריך. סבלנות - להסביר כל מה ששאלתי ורציתי לדעת ידע - כולם שם גיקים, יודעים היטב את עבודתם ושמחים לשתף בידע שלהם. המעבדה שלהם היא בחנות אז רואים כל מה שיש להם ולא היתה להם בעיה להשמיע לי במקום כמה מאווררים. (חשוב לי שהמחשב יהיה שקט) רע: בגלל גודל החנות המלאי מוגבל ולא מצאתי שם את כל הפריטים שרציתי. סיכום: מומלץ מאוד. השרות הכי טוב שראיתי. KSP www.ksp.co.il הייתי בסניף ראשון. (ליד קניון הזהב) טוב: יש במלאי כמעט כל מה שאפשר להשיג בארץ. מחירים הכי נמוכים שראיתי רע: שרות ואוירה …

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. נתון ריבוע משני קודקודים שלו יוצא משולש שווה שוקיים שזווית הראש שלו היא 30 מעלות. צריך לחשב את הזווית שנוצרת אם נחבר את קודקוד הריבוע עם הזווית הנ"ל. אפשר לפתור את התרגיל עם משפט חוצה זווית אבל זה לא נקרא כי התרגיל הוא לפני החומר של הפרופורציה. תודה רבה לכל העוזרים!

    • 40 תגובות
    • 3.4k צפיות
  24. Started by J0n1,

    אני רק יודע שהיא heavy metal מישהו מזהה? באיזו שפה זאת בכלל? זה נראה כמו עברית/אנגלית [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות

דיונים חדשים בפורומים