כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מכירים את הצליל הזה שיש בסרטי אימה, עכשיו יש אותו בעיקר בפארודיות על סרטי אימה, שרגע מפחיד מתקרב, זה היה הרבה בסרטי פרדי קרוגר ויש כזה טן טן טן טן טן בצליל גבוה..? ;D קיצר יש למישהו את זה בMP3? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://youtube.com/watch?v=SBohmdsUXF4&feature=related קצת מזכיר לי את Pizza the hut מSpace balls
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כך כבר מספר שנים שאני פה באתר והיו כמה דברים שהציקו לי לדוגמא מדוע צריך ללחוץ על "הראה תגובות חדשות להודעות שלי" על מנת לראות אם הגיעו תגובות ולא שיופיע מספר או סימון שיש תגובות חדשות דבר נוסף יש תרדים שהגבתי בהם מלפני חודשים שאינני מעוניין להיות מיודע בנוגע אליהם לדוג' "ת'רד Super PI, ו-3DMark הגדול" כל פעם שמישהו מגיב אני צריך לראות את זה בהודעות חדשות למרות שכבר נמאס לי מזה וישנם עוד כמה רעיונות לשיפור שאני אוסיף בהמשך אשמח לשמוע את דעתכם והאם יש לכם גם רעיונות נוספים?
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש לקנות מצעים חדשים מגניבים כאלה עם ציורים של אלכוהול (ג'ק דניאלס) וכדומה, מישהו מכיר חנות שמוכרת?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום יש לי כסף ב PAYPAL ואני רוצה לקנות -ומעדיף בגלל מחיר המשלוח הגבוה לקנות בארץ. ולא ב EBAY האם יש חנות מחשבים בארץ שניתן לקנות דרכה ישירות ב PAYPAL ? ולא לעשות את ההמרה קודם ....
-
- 6 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
מה המחיר הכי סביר לחדר כושר? מה אתם חושבים על "דרך הגוף" ביבנה? מישהו מכיר עוד חדרי כושר ביבנה???
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לא שיחה אחרונה (*42) שיחות באופן כללי שהתקבלו מאיזה מספר הם.. תודה
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הייתה שאלה על המילה האחרונה בתנ"ך .. האפשרויות היו א. ויעל ב. ישראל ג. לא זוכר הוא ענה ויעל ולפחות אצלי המילה האחרונה זה באמת ויעל הם אמרו שזה ישראל WTF ?
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני מתאמן רק עם משקולות,כפיפות,חזה,בלי חיזוק הרגליים.אני יכול לגרום נזק לרגליים?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני לא מבקש לפרסם אותם רק לדעת איך הם...אני חייב להרכיב מחשב וראיתי הרבה מפרטים טובים... אם יש מישהו יותר טוב אשמח לשמוע. תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
*אני מקווה שמותר לדבר פה על זה כי זה לא טורנטים, אם לא אז למחוק בבקשה. אני משנה את הIP, מוחק עוגיות היסטוריה קבצים זמניים כל מה שאפשר דרך הפיירפוקס מחליף דפדפן והם עדיין יודעים שהורדתי לפני מה דקות אצלם זה שיכלול שהם הכניסו בזמן האחרון, אתמול עבדה לי השיטה הזאת יש דרך לעקוף את זה?
-
- 4 תגובות
- 605 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איפה ניתן להשיג את המסכה והגלימה כמו שבסרט "הצעקה"? חיפשתי אבל מצאתי רק חיקויים.. יותר נכון אפילו לא דומה לדבר האמיתי. קשה לי להאמין שיש את זה בארץ . אבל אם למישהו יש מידע היכן ניתן להשיג ...
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זהו הדיון הרישמי של התערוכה. אז מה באמת מחכה לנו שם? מה הייתם הכי הרבה רוצים לראות? זה המקום..
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מנהלי רשתות מישהו למד כאן? איך הקורס? במה מדובר בדיוק נרשמתי היום אבל היתה שם רק מזכירה של רישום אז היא לא ממש הספיקה להסביר לי בטח תגידו למה אתה הולך לקורס שאתה לא יודע מזה קודם כל זה תעודה מטעם מייקרוסופט וכל דבר מטעמם זה טוב.
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
-
-
וואי איזה פרסומת קורעת, לא עושים כבר דברים כאלה היום. דבל'ה גליקמן הזה שרוט! http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=2336409
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
-
g(x)=(1-2m)x-2 f(x)=mx^2+x+2m+1 לאילו ערכים של M ערכי הפונקציה g(x)<f(x) הגעתי ל- mx^2+2mx+2m+3>0 מה התנאים שעלי לבדוק עזרה בבקשה?
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני שוקל לשדרג את רוחב הפס שלי ולהתקשר לכל ספק ולשתי התשתיות שנשמע לי כמשימה לא קלה. כרגע אני משלם 50 ש"ח לבזק ועוד 50 ש"ח לבזק בינלאומי תמורת 2.5 מגה. כמה אתם משלמים? יש למישהו מושג מה המחיר של ה 4 מגה בבזק במבצע של ה Asus Eee בנוסף ל 40 שקל החודשיים של המחשב? עריכה: נא לא להיות שקרנים.
-
- 45 תגובות
- 4.1k צפיות
-
-
למי שקנה שם - איך היתה חווית הקניה ב-SkyPC? שמעתי עליהם ביקורות מעורבות. איך הם בהרכבת מחשב? האם הם מרכיבים בצורה מקצועית? האם הם נותנים את כל הקופסאות המקוריות והדברים שמגיעים עם הבאנדלים של המוצרים? הכי חשוב - איך השירות שלהם אחרי הקניה? איך התייחסו אליכם כשרציתם לממש אחריות? אשמח לקבל חוות דעת כנות ומפורטות. אני שוקל לקנות שם מחשב לא זול וחשוב לי לדעת שאני קונה ממקום אמין. תודה מראש!
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
אהלן אני רוצה לארגן איזה חבית בירה ("KEG") למסיבה שאני מארגן עוד מעט ורציתי קצת פרטים על העניין ממי שיודע: 1. מה גודל הפתח של החבית? האם זה תואם לתקן אירופאי/אמריקאי/משהו אחר? 2. אתם מכירים מקום שיוכל למכור לי חבית אחת? לא תהיה בעיה להחזיר את החבית הריקה לאחר השימוש. 3. מה נחשב מחיר טוב לזה? תודה
-
- 26 תגובות
- 8k צפיות
-
-
אוקיי, אז למי שלא מכיר...... טוב, בעצם אני לא מאמין שיש דבר כזה. Gimme your best shot, כל ה GIFים, פלאשים, או סתם תמונות אחרי עריכת פוטושופ של Headbangs (רצוי עם השיר ברקע) אני אתחיל, ונראה אם יש מישהו שיצליח למצוא משהו יותר מצחיק מזה http://dagobah.biz/flash/osama.swf (שאלוהים [והמודרים/מנהלים] יסלחו לי, אני יודע שזה תירוץ צולע לת'רד, אבל הייתי חייב לחלוק את הגדולה של הפלאש הזה עם העולם )
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום בני השרון נצחה את מכבי בנוקיה היה קשה לי להאמין שזה יקרה אבל מכבי גם שמרה את וויציץ לאירופה (הוא לא שיחק בזה) בכל מקרה זה ההפסד הרביעי של מכבי השנה בליגה והיא גם הפסידה את הגביע בכל מקרה בני השרון\חולון\ירושלים\ פחות או יותר באותה הרמה ובעניין מכבי היא עדיין פיבוריטית כי יש למכבי עומק בספסל אבל עדיין אפשר לנצח אותה השנה פשוט בגלל שמכבי מאוד חלשה השנה יחסית למכבי מה אתם חושבים יש ליגה ? וקצת חגיגה על הניצחון :beerchug:
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-


