עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אהלן.. טוב, אז שבוע הבא אמורים להתחיל לבנות לי את החדר החדש, אז התחלתי לתכנן אותו בנתיים.. מידות החדר הם 5.50X2.40, אבל ישנם מספר מגבלות שלא ניתן לשנות, מיקום הויטרינה\חלון\דלת\מיקום הארון\מדפים הקיר (פרטים בתמונות) אני כבר די סגור על התכנון של החדר, אבל יש מספר בעיות שלא כל כך מצאתי פתרון. כמו מיקום המקררון (ליד הדלת) שמתי את כל הציוד המתוכנן כבר בתמונות, חוץ משידה שאמורה להיות ליד המיטה, וספה\פופים שאמורים לבוא אחרי המיטה (בין המיטה לטלוויזיה) אופפסס.. עכשיו שמתי לב ששחכתי לשים את המזגן, בכל מיקרה הוא אמור לבוא מעל המראה שליד הארון. אז הינה לינק לתמונות: http://s221.photobucket.com/albums/dd309/eitvrdt/NewRoom/ אז בבקשה, תזרימו הצעות לשיפור, או בכלל, לשנות את כל הסידור.…

    • 33 תגובות
    • 4.7k צפיות
  2. באופיס דיפו אשדוד ישנו מבצע שימשך עוד כיומיים בסניף באשדוד, כנראה יש את המצבע בכל הרשת, אז נא לברר בקשר לאיזה סניף. כן כן, 40 אחוז על כל מוצרי לוגי'טק, כן, מי שחשב לקנות עכבר כלשהו? 40 אחוז הנחה חבר'ה.... איך יודעים על זה? פשוט... עובדים שם חחחח. כמו כן הסניף קיבל כמעט את כל המוצרים שקיימים מבחינת עכברים ומקלדות וסטים אלחוטיים וכמו כן קיבלנו את מערכת הרמקולים G15 וכמובן, מי שרצה Z3 במחיר מטורף? קיבל. עולה בחנות 610, תורידו 40 אחוז הנחה. בקיצר חבר'ה, להסתער.

    • 58 תגובות
    • 5.5k צפיות
  3. Started by sagi_10,

    שלום לפני שבוע נשרמתי לPP והיום אישרתי את כרטיס האשראי . עכשיו אני לא מצליח / לא יודע איך להוסיף כסף לחשבון ! יש לי רק אופציה אחת - Transfer Funds From a Bank Account in the United States אין לי אפשרות כרטיס אשראי . בבקשה עזרה...יש משהו דיי דחוף שאני צריך לקנות :

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות
  4. לפי דעתי אומים שאיבורי חא למה? אין לי מושג אנשים פנדה לפי דעתי טובים קאספי לא מכיר ישמח לראות מה אתם חושבים בהצלחה

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. אחרי סופת שלגים נופלים בלוקים עצומים מגובה 500 מטר http://www.woot.co.il/2007/12/18/%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%aa%d7%97%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%92%d7%93%d7%9c-%d7%90%d7%97%d7%a8%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%9d/

    • 1 תגובה
    • 630 צפיות
  6. Started by eladbu,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו יודע איפה אני יכול להשיג\לקנות את מגן האייפון invisible Shield באיזור המרכז...

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by musari,

    http://www.collegehumor.com/video:1799458 תיראו עד הסוף

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Screw_Master,

    תיזהרו, זה נתקע במוח...

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by musari,

    קטלניייייייייייייי http://www.woot.co.il/2008/03/16/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%94%d7%a8%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9d/

    • 8 תגובות
    • 865 צפיות
  10. אתר נחמד שעוזר לך להבין האם אתה אדם או רובוט: http://www.hotcaptcha.com/ צריך לבחור 3 תמונות של נשים יפות (אפשר לעשות את המבחן גם עם תמונות של גברים) וללחוץ על Submit. אם בחרת נכון, אז אתה מקבל הודעה שמאשרת כי אתה אדם. במידה ובחרת בתמונה של אדם מכוער, אז אתה כנראה רובוט.

    • 14 תגובות
    • 6.1k צפיות
  11. יש לי מכשיר MVIX (כונן חיצוני של 320G) יש לי תקיה שאני לא מצליח להסיר. בכל פעם שאני מנסה למחוק אותה מתקבלת לי הודעה שתקיה זו היא קובץ מוגן וקובץ מערכת. אין לי שמץ של מושג איך התקיה הזאת עברה לMVIX . יש לציין כי התיקיה הזאת הופיעה לי במחשב עוד לפני שעברה לMVIX וגם משם לא היצלחתי למחוק אותה... ניסיתי לסרוק את הכונן עם אנטי וירוס (NOD32) והיא לא זיהתה כלום. ונכון לעכשיו אני לא מצליח למצוא את התיקיה הזו בMVIX אבל כאשר אני מחבר אותו לטלויזיה אני רואה את התיקיה. התיקיה תמיד היתה ריקה... האם זה וירוס או רוגלה ומה יכל לנקות לי את הכונן הזה...?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  12. Started by uzi_sch,

    הרצאה של 10 דקות על מה חשוב בחיים... כשהמרצה שלך גוסס. Randy Pausch reprising his Last Lecture: http://video.google.com/videoplay?docid=8577255250907450469 מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  13. שלום! רציתי לשמוע את דעתכם השונות, אנו חיים בימים שבהם למחרת קניית המחשב כבר יצא דור חדש, ושבוע אחרי הוא כבר מאבד שליש מערכו. כיום אתה יכול למצוא את עצמך מוציא עשר אלף עבור מחשב שבעוד שנה וחצי לא תוציא עליו חצי. בהתאם להנחות אלו, מאיזו מחיר הייתם ממליצים לאנשים לא לחרוג עבור קטגוריות המפרטים השונים (משחקים, קולנוע, משרדי...) ?

    • 8 תגובות
    • 875 צפיות
  14. Started by MS-D,

    שלום חברים, בזמן האחרון אני נודד בלי סוף, רחוק מאוד מהבית. הרעב ללמוד עדיין לא הפסיק. אני מחפש אתרים עם הרצאות, או לחילופים שיעורים על : כלכלה , יזמות , אינטרנט, חדשנות , עתידנות , יצירתיות , מנהיגות , עסקים , מכירות וכל נושא העשרה אחר. אשמח אם תשתפו אותי בלינקים שמוכרים לכם

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  15. Started by artyom,

    כל שנה בוחרים מלכה יותר ויותר מכוערת... מה זה צריך להיות!??! תחרות כל כך מכורה אלוהים ישמוררר ותחשבו שהיא תייצג אותנו בתחרות העולמית...

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by 3d7,

    תראו איזה קטעים קורעים: http://www.youtube.com/results?search_query=the+onion&page=1 קיבצתי כאן את הקטעים הכי טובים: The Onion: China Celebrates Status As Number One Polluter The Onion: Diebold Accidentally Leaks Results Of 08 Election The Onion: How Can We Make The War In Iraq More Eco-Friendly The Onion: Multiple Stab Wounds May Be Harmful To Monkeys The Onion:Is The Government Spying On Schizophrenics Enough? The Onion: Many U.S. Parents Outsourcing Child Care Overseas e Onion: 'Gays Too Precious To Risk In Combat' The Onion: Device Prevents Nick Nolte From Driving The Onion: US Schools Trail World In Child Soldier Apt…

    • 2 תגובות
    • 796 צפיות
  17. Started by KrustyTheKlown,

    http://www.ushops.co.il/ למישהו יש ניסיון עם השירות שלהם או של אתר אחר? אני רוצה לקנות נגן MP3 מארצות הברית וחשבתי להוביל איתם

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. גוף מוצמד לקיר כלשהוא כך שאינו זז (יש חיכוך) בכוח של 120N. מסת הגוף היא שתי קילו גרם. מה גודל החיכוך? מה הוא מקדם החיכוך המינמלי כדאי שהגוף ישאר במנוחה (אזי הוא לא יפול). אם למישהו זה לא ברור... הכוח פעול אופקית בצורה כזאת הגוף מימין הקיר הוא שולשת הריבועים [] 120N ->[][] [] ועוד שאלה באופטיקה גוף פוגע במנסרה עגולה בזוית של 40 מעלות לרדיוס (אזי האנך). חלק מהאור תמיד חוזר למעט בפגיעה השלישית. מהי זוית ההסתה אלפא (ראה ציור, קווים דקים הם אנכים, קווים עבים הם הקרן) [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  19. איך לעזעזל הקבוצות מהNBA מצליחות לשחק יום אחרי יום משחקים בקטע פיזי איך? הם משחקים משחק ליומיים לפעמים יום אחר ייום מה שעבור עליהם זה רק טיסות הם משחקים 48 דק' למשחק (לעומת 40 באירופה) וגם יותר פיזי באירופה אם קבצוה משחקת פעמיים בשבוע עושים מזה סיפור(שלא לדבר על קבוצות בארץ) לא שאני מזלזל באירופה אבל איך השחקנים מהNBA עומדים בזה אני לא יודע...

    • 4 תגובות
    • 743 צפיות
  20. הינה קישור לכל 9 פרקי הפרודיה "street fighter: the later years". למי שלא יודע היא נגמרה, אז צפו ברצף ותהנו: http://www.collegehumor.com/tag:street-fighter-the-later-years HADOOOOOOKEN

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  21. בליזארד ו legendary pictures לא משחררים בכלל פרטים מילא תתנו לוגו\פרומואים...משהו. אבל כלום. אשמח לפרטים תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 605 צפיות
  22. שלום. עוד ת'רד הזוי למדי שאני לא מצפה לקבל עליו תשובה נמאס מפיצה והמבורגר, ומכיוון שאין פה בהוד השרון מקום שעושה משלוחים (אני לא מחשיב את למון גראס) חשבתי שאולי אנשים מכפר סבא יוכלו לעזור לי פה. אני מעוניין באוכל אסיאתי אבל עוד הצעות יתקבלו בברכה (לא סיני ספיד, זה מטונף ממש ).

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. מדובר על כמות של הודעות ולא הודעה אחת.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by cleric,

    לא לשכוח חברים, היום בלילה מזיזים את השעון שעה אחת קדימה. שיהיה לכולם אחלה קיץ! 8)

    • 13 תגובות
    • 986 צפיות

דיונים חדשים בפורומים