כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שאלה בכותרת למי שרוצה לדעת למה אני שואל אז משחקים מ"ערוץ הקניות" של נינטנדו מתומחרים לפי נקודות WII £10.50 זה 1500 נקודות בחנות האירופית וזה המחיר הכי יקר כרגע למשחק אז רציתי לדעת כמה יוצא לי למשחק כרגע קניתי משחק ב1000 נקודות WII
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
מישהו יודע באיזה שעה הבגרות במדעי המחשב מחר?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=27804 חנון נגד חנון ;D
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת את חוות דעתכם באופן כללי על מבחני הסמכה של CompTIA, ובאופן יותר ספציפי על ארבעת המבחנים האלו: 1. A+ 2. Network+ 3. Linux+ 4. Security+ תודה ויום נעים.
-
- 2 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
מילון שחור כזה, אנגלי-אנגלי-עברי... אני צריך להדפיס משהו שיהיה בדיוק באותו פונט משהו אולי יודע ?
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
אהלן חברים. מחר אני צריך להיות בבקו"ם - בבסיס תל השומר למי שמכיר אותו בשם הזה בלבד. בכל אופן,אני בדר"כ לוקח רכבת עד ההגנה ואז לוקח 35 עד לבקום... חשבתי אולי לקחת את הרכבת עד לת"א מרכז ומשם מהמסוף לקחת 45 (בדקתי באתר של דן) http://www.dan.co.il/search/lines_details.asp?adsCatid=-10&LineNumber=45-_-1119# ואיתו להגיע לתל השומר. עכשיו רשום שהוא עוצר שם במסוף 2000 ומגיע גם לתל השומר..השאלה אם באמת מסוף 2000 זה שם ליד התחנה ויותר חשוב,האם מסוף תל השומר הוא המסוף של הבסיס או של הבית חולים? כי זה די רחוק להליכה ברגל..ואני שם אצל רופא,ככה שאני לא יכול לאחר... ועוד משהו,מישהו יודע כמה זמן לוקח (גם בערך זה טוב) מהמסוף 2000 הזה ליד הרכבת עד לבסיס תל השומר?
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אתר חדש שחבר של ג'סיקה אלבה ובארון דיווס (מהגולדן סטייס ווריוס מה-NBA) הקימו. בנתיים אין שם יותר מדי דברים מעניינים (האתר קיים פחות מחודשיים). הנה למשל תחרות מטומטמת שדיוויס המציא: http://www.ibeatyou.com/competition/86a130/the-stare-no-blinking/entry/b2d0d1/my-stare. ג'סיקה אלבה הרבה יותר טובה ממנו: http://www.ibeatyou.com/competition/86a130/the-stare-no-blinking/entry/75e48f/bring-it, וגם יותר טובה מסטיב נאש: http://www.ibeatyou.com/competition/86a130/the-stare-no-blinking/entry/5a08fb/nash-responds-to-jay_eh
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אחד הדברים החזקים ברשת http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך רושמים באנגלית:" הנסיך אמר כמה מילות תודה לאורחים"
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
האם יש מבחן שבו אפשר לשפר את החלק העיברי בפסיכומטרי? כמו מבחן לשיפור האנגלית -> אמי"ר
-
- 3 תגובות
- 710 צפיות
-
-
-
*61 קלידים מינימום *מקשים חצי-כבדים (כמו של פסנתר) *יציאת מידי ההגבלה היא 1200 ש"ח עם אפשרות לחריגה לפה ולשם.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי זימון למבחני התאמה לחיל המודיעין. למישהו יש מושג מה עושים שם? (זימון ראשון) תודה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הצביעו ונמקו למה תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
יש לי ראיון עבודה השבוע באייבורי שירות לקוחות בפ"ת.... 6 ימים שבוע 9:00-19:30. מישהו עבד שם ויכול לתת חוות דעת קטנה?? תודה!
-
- 3 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
ידוע לי שכשקונים מאורנג' או סלקום מכשיר דור 3, חייבים לרשות גם חבילת גלישה של דור 3 (גם אם לא נשתמש בה). מישהו יודע כמה מידע מקבלים כאן? 30MB? 100MB? וזה לרוחב פס של 1.8Mb? וכמה זה עולה? תודה למי שיודע...
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
כמו שאתם יודעים בעוד שלושה ימים ישנה בגרות במחשבים. אני עושה 2 יחידות אחרונות פסקל. עכשיו בקטע של העיצוב תוכנה עקב מורה מטומטמת שלא לימדה כלום שנה שלמה ועוד כמה סיבות לא למדנו כמעט רשימה ומחסנית. אפשר לקבל מדריך לימוד כיצד ללמוד ולפתור תרגילים ברשימה. אין לי מושג איך כל הקטע פועל מאיפה להתחיל. את הפעולות אני מכיר הבעיה היא היישום. זה פשוט לא מובן. אם יש לכם מדריכים טובים ללימוד העניין הם יתקבלו בברכה. אני צריך עזרה בעיקר במחסנית ורשימה (50% מהבגרות). תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לפני כחצי שנה פרץ לי למחשב האקר גרמני תושב העיר שלי לא הלכתי למשטרה אבל שמרתי לעצמי את ההוכחות והתייעצתי עם מבין עיניין בתחום (דוקטור בוגר טכניון) גיליתי שמישהו במשפחה שלו בכיתה שלי ואני לא רוציתי ריבים אבל עכשיו אני מסיים בית ספר ואחותו בכל מקרה הפיצה עליי שמועות אז אני רוצה ללכת למשטרה ולתבוע בבית משפט השאלה כמה כסף בערך אפשר להוציא מהם? ואיך אפשר לדפוק אותם כמה שיותר? נ.ב ככה אם זה היה יהודי או לא גרמני לא היתי עושה שום דבר וגם ככה אני לא בכוונה לעשות משהו רק בגלל השמעות שהפיצו עליי זה מרגיז אתם מבינים? אני רק רוצה לסדר את השם לי זה בעצם כל המטרה
-
- 7 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אהלן, אני רוצה להזמין מוצר חומרה כלשהו לכתובת בארה"ב אך אני רוצה לשלם עם הכרטיס האשראי שלי, שמן הסתם משוייך לכתובת כאן בארץ. האם יש אתרים אשר מאפשרים לעשות רכישה כזאת? והאם Newegg מאפשר שליחת מוצרים לכתובת שונה מכתובת התשלום? תודה על העזרה!
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
כמה מרוויח הנדסאי אלקטרוניקה באינטל? כמה מרוויח הנדסאי מתחיל ואיך ההתקדמות שם? איזה אפשרויות יש להנדסאים מתחילים בכלל לא רק באינטל איפה הכי כדאי לעבוד? אני משתחרר עוד שבועיים ואני הנדסאי אלקטרוניקה(מן הסתם) צריך עזרה איך להסתדר על עבודה טובה בינתיים בתור הנדסאי ועם כמה שיותר כסף\תנאים תודה מראש על העזרה
-
- 17 תגובות
- 29.5k צפיות
-
-
אוף שבוע לפני הגיוס אני סוףסוף מוצא לעצמי חברה. ככה זה בחיים. לפחות אני אהיה על יומיות קרוב לבית.. מי עוד מתגייס מחר?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-


