כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
באילו תוכנות מחשב משתמשים בקורסים השונים? אשמח לדעת ע"מ לדעת איזה מחשב נייד לרכוש. תודה
-
- 0 תגובות
- 437 צפיות
-
-
לפי שבועיים בערך רשמתי על זה שרכשתי מסך של Dell מהם ולפי ההמלצות עליהם אסור לקנות מהם. אז בהתחלה חשבתי ככה וכל השבועיים כל יומיים התקשרתי ושיגעתי אותם מתי זה נשלח וכדומה,ואמרו תוך מספר ימים. לאחר שבוע הם נתנו לי תירוץ שזה נשלח בחזרה למחסן בגלל פגם והם צריכים שוב לקבל את זה כבר התחלתי לחשוד וכבר תכננתי לבטל, אבל הנה היום פחות מ14 יום הגיע לי המסך בריא ושלם עם שליח UPS אז אצלי הם הוכיחו את עצמם במה שהם אמרו.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש המלצות לחנויות מחשבים באזור ת"א צפון מאחר ואינני נייד אני צריך משהו שיהיה קרוב אליי,רצוי לציין שיש לי מארז קבוע RACKMOUNT שאיתי כבר כמה שנים ואין לי כוונות להחליפו המארז הנ"ל כבד מאוד ולא מאפשר לי להסתובב איתו יותר מדי ברגל. אשמח לקבל המלצות לחנויות בת"א שנותנות שירות אמין ומחירים סבילים. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 498 צפיות
-
-
היי חברה אני קניתי אתמול מחשב חדש ואני רוצה שתגידו לי מה דעתכם עליו מבחינת ביצועים וכל השאר. המפרט: INTEL CORE 2 QUAD S775 2.66GHz Q9450 : "SLAWR" - BOX אחריות: ללא הגבלת זמן. מחיר: ¤1537 לוח אם: GIGABYTE GA-EP35-DS3 אחריות: שלוש שנים. מחיר: ¤556 מסך: ASUS LCD 22´ MW221C WIDE DVI אחריות: שלוש שנים. מחיר: ¤1484 כרטיס מסך: TWINTECH PCI-EX 2.0 GeForce 9800GX2 1024MB DDR3 - RETAIL אחריות: שלוש שנים. מחיר: ¤2432 דיסק קשיח: WD 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD3200AAKS אחריות: שלוש שנים. מחיר: ¤311 צורב DVD: LG DVDRW GH-20N X20 - BLACK - SATA אחריות: שנתיים. מחיר: ¤137 זיכרון: KINGSTON 4096MB (2048MB X2) DDR2 800MHZ CL5 אחריות: ללא הגבלת זמן. מחיר: ¤445 מארז: NZXT L…
-
- 35 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
למה נועדה חיה זו?! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 744 צפיות
-
-
איך המחירים של מחשב PC בארה"ב לעומת בארץ? אני יודע שבניידים המחירים בארה"ב לעמות פה הם מאד זולים ומה בקשר למחשב PC
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
מעצבן כל פעם להכנס לאתר.. מישהו מכיר איזה וויג'ט או RSS שמראה כמה נשאר לי להוריד? תודה
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-
אני בטוח שאת David Elsewhere אתם כבר מכירים... אז תראו את שלושת אלו!! Bryan Gaynor http://www.youtube.com/watch?v=pGvIv7WArho Robert Muraine http://www.youtube.com/watch?v=NEbL1XV-r6o phillip chbeeb http://www.youtube.com/watch?v=L_KsEzfsECg http://www.youtube.com/watch?v=12F21EYNWe8
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-
-
ראיתי איזה כתבה רצינית ב youtube שאמרו שיש שני אכויות יצור, אחד שאחרי שנה שנתיים דברים מתחילים להתפרק (סריגים) והגיטרה לא נשראת בכיוון, וזה ממש מכה. היא עולה 2500 ש"ח בכלי זמר
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
מסתבר שטעיתי.. http://hwzone.co.il/news/1211819592/34722/
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשת המון פורומים במגוון תחומים, ובעזרתם אפשר לפתור בקלות יחסית כל מיני סוגי בעיות או סתם להעביר את הזמן בפורום שמדבר אליכם. 1 איזה פורומים אתם מכירים? (תתנו רשימה לא מחייבת) 2 על איזה פורומים אתם ממליצים ? אניי למשל אוהב להסתכל בסרטוני דיג בפורום הזה http://www.israelfishingforum.co.il/ החיסרון שלו, שמשום מה הוא מגיב לאט, ולדעתי הקהילה שם מגובשת ולא כלכך ידידותית לזרים (כאן למשל כל משתמש עם 0 הודעות יבקש מפרט למחשב, או המלצה לרכיב מסויים ומיד יקבל מספר תגובות)
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן! לצערי הרבה לא מייצרים כיום מטענים שולחניים למכשירים סוללארים שיטעינו גם את הסוללה במכשיר וגם סוללה נוספת לכן אני רוצה לבנות אחד שמטעין רק סוללה או לאלתר משהו, בתכלס זה לא אמור להיות כזה מסובך צריך לקנות מטען רגיל נוסף לחתוך את הקצה, לבנות או לאלתר תושבת לסוללה ולהשיג מאיפשהו את החיבורים שמתחברים לסוללה וכמובן להלחים קצת וואלה. פה אתם נכנסים לעניין ומציעים הצעות לתושבת ומאיפה אני משיג את החיבורים שמתחברים לסוללה.... המכשיר הוא 6120C ואני מתקשה למצוא תמונות ברשת של החיבורים לסוללה ומקווה מאוד שאתם מכירים את המכשיר או לפחות חלקכם או שתמצוא תמונות מתאימות. תודה על העזרה!!!
-
- 0 תגובות
- 585 צפיות
-
-
-
ראיתי שבמפרט של מחשב למשחקים ב-2500 ש"ח כתבת על כרטיס המסך כך:"כרטיס ENTRY LEVEL". הכרטיס דרך אגב הואGeforce 9600GT 512MB 192bit - Leadtek, Palit, Gigabyte, Asus, Sparkle, Club-3D... אבל אם תסתכלו במחשב למשחקים במחיר של 3000 ש"ח תראה או תיראו שבעצם זהוא אותו כרטיס מסך ואתה כתבת שם:"כרטיס למשחקים MIDRANGE מעולה". למה הרי זה אותו הכרטיס אז למה כתבת שהאחד הוא ENTRY LEVEL והשני MIDRANGE מעולה? בבקשה תאיר קצת אור גם אם אני טועה.[br]פורסם בתאריך: 26.05.2008 בשעה 21:24:44 אפשר שמישהוא מהאחראים יגיב ויסביר למה?
-
- 8 תגובות
- 925 צפיות
-
-
הנה השאלה. התרגיל נמצא בעמוד 73 בספר של המכינה של הטכניון, וכמובן, תודה לעונים [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני כבר שעה מחפש איזה סמיילי ניסיתי בגוגל ובפוטובאקט ואני לא מוצא... זה סמיילי כזה שרואים שני סמיילים רואים את מלאך המוות וצוחקים עליו ואז הוא נוגע באחד מהם והוא מת ואז השני מתחיל לרוץ... אני יודע שזה בקשה מפגרת אבל תודה לעזורים ומצטער שזה קצת ספאם
-
- 2 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות לחבר ליקר או וודקה בטעם וניל או ריבת חלב מה הכי מומלץ מאלה באטרשוט (ליקר קרמל) דוליס (ליקר ריבת חלב) סמירנוף וניל אבסולוט וניל או סטולי וניל יש עוד משהו עם וניל או ריבת חלב ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
ראיתי חנות בראשון ליד skypc שקוראים לה אלפא מחשבים . המחירים יותר טובים אבל אני לא יודע אם כדאי לי ,כי אולי החלקים לא איכותיים או משהו. יש למשהו המלצות ?
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
במנילה הקודמת רשמתי ממר"מ או 8200 יש לכם עוד יחידות? אני מחזיק כרגע בטכנאי PC MCSA ועכשיו אני לומד MCSE בגלל זה גם דחו לי את הצבא לטובת הלימודים יש לכם הצעות? פרופיל 64.
-
- 1 תגובה
- 625 צפיות
-
-
-
חברה שלי גרה ברחוב בכפר סבא שאין בו הרבה חניה. חונה שם רכב כבר כמה זמן, ונראה שהוא נטוש. לפי איך שזה נראה, לרכב גם אין טסט בתוקף (וסביר להניח שגם אין לו ביטוח). ההורים שלה כבר התלוננו לעירייה לפני חודש, אבל הם טענו שאי אפשר לעשות שום דבר לפני שעוברים שלושה חודשים מהתלונה הראשונה (כי רק אז אפשר להכריז עליו כנטוש), למרות שככל הנראה הוא שם כבר יותר משלושה חודשים. המשטרה גם לא מוכנה לעשות שום דבר. כמובן, חוץ מזה שהרכב תופס מקום חניה, הוא ממש מכער את הרחוב. למישהו יש רעיונות מה לעשות (שלא כוללים גרזן או C4)?
-
- 34 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות יום הולדת בים יש שישי... עשיתי אתזה שנה שעברה והיה ממש נחמד (חות מהסוף.... ) בכל מקרה אני רוצה לשים שמה מוזיקה. איך אני יכל לעשות אתזה? יש לחבר שלי את ה מקולים הקטנים שמתחברים לMP3 אבל הם חלשים מידי... מה אני יכל לחבר אליהם? ד"א אם יש לכם איזה פעלויות מגניבות ושאפשר לעשות עם החברים (גיל 15-16) תציעו תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם.!! אני צריך המלצות לבצפר למכונאות רכב באזור המרכז לכיתה ט'.!! תודה אחים שלי.!!!
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-


