כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מחפש מקום שבוא אפשר להדפיס תמונות על גבי בד לונג בגודל לפחות 2X2
-
- 1 תגובה
- 3.2k צפיות
-
-
יש למישהו ניסיון עם דגם מסוים שהוא יודע להמליץ עליו או לשלול אותו? דנקה
-
- 14 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום כולם, אוקי, זה ת'רד הזוי והמוזר אבל יש לי בעיה... אתמול קניתי סולות נטענות של GP מסוג ריסייקו- הסוללות מהסדרה החדשה של החברה שמיועדות לשמור על הסביבה ונשארות טעונות לאחר זמן של ללא שימוש. זה היה הגורם שגרם לי לקנות את הסוללות וגם המחיר הזול שלהם בבאג- 99 שקל. אז קניתי אותם והכל ואז הגעתי הביתה, שלפתי את הסוללות החד פעמיות הרגילות הישנות שהיו לי במקלדת ותקעתי את הסוללות ריסייקו החדשות בפנים (הסוללות לפי הטענה של GP מגיעות טעונות כבר מההתחלה ככה שאין צורך לטעון אותן). עכשיו אחרי שימוש קצר של יום בערך במיקלדת הבחנתי שלפעמים היא לא מקלידה לי- הסוללות חלשות, אולי במפעל לא טענו אותם עד הסוף או משהו.. (שמתי זוג שני של סוללות במצלמה הדיגיטלית שלי והיא הורתה על חצי סוללה) …
-
- 17 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
הצוואר שלי כתם אחד ענק. ואני די אמור לבא אליה וההורים שלה שם, והם לא הכי מאשרים... נווו לא משנה. פתרונות מהר. לא איפור.
-
- 14 תגובות
- 25.4k צפיות
-
-
אהלן מישהו מחוץ לארץ רוצה לשלוח לי כסף והוא אמר לי לברר אם יש לנו בארץ ווסטרן יוניון אני לא מבין מה זה ואיך זה הולך לפי מה שהבנתי אני צריך לשאול משהו ברשות הדואר מישהו יכול להסביר לי איך זה פועל ואם יש לנו בארץ דבר כזה? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חבר'ה.. מכיוון שהלך לי הארד דיסק של 250GB מלא דברים שיש בו וקניתי חדש והכל ריק ואני רוצה לשים תמונות ברמה גובה אם אפשר 3 אתרים של תמונות באיכות HD בתודה
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=IDoOV0FFPvA
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחר שראיתי את ההפרש מחירים המגוחך בין טלויזיות LCD לארץ לבין לחו"ל חשבתי שאולי כבר עדיף להזמין מחו"ל. אם אני רוצה להזמין את הדגם הבא נניח: http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=cart&A=details&Q=&sku=544289&is=REG המחיר יוצא 1,352$ כולל משלוח UPS. כמה זה יוצא נטו בדולרים בערך (כולל כל העמלות המטופשות שלוקחים כשזה מגיע לארץ)? והאם אפשרי בכלל להעביר כזאת חבילה גדולה במכס?
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
-
-
איך לעזאזל אני מגיע לשם מחיפה עד 7:45? עריכה: כדי להיות קצת יותר ברור, אני צריך להגיע לחטיבת ביניים גוונים בישוב קדימה בעזרת תחבורה ציבורית...
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
כן כן, יש דבר כזה מסיבה בלי ערסים ומוזיקת בום בום, ואני אוהב את זה. אז אם מישהו מכיר שייתן שמות... למי שלא יודע שירים של מסיבות רוק כמו THANKS FOR THE MEMORY של פול אאוט בוי, כמו אמריקן אידיוט של גרין דיי, כמו SCOTTY DOESN'T KNOW... שירי רוק שאפשר להיתשגע בהם.
-
- 15 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום, בשבוע האחרון נתקלתי באיטיות מטורפת בגלישה באינטרנט, במהירות הורדה לא תקינה, פינגים פחות או יותר יציבים. בהתחלה חשבתי שזה בזק בינלאומי, אבל ביררתי איתם והם תיקנו לי איזה הגדרה שלא הייתה מכוונת טוב בחשבון שלי ספציפית, אבל כשניתקתי את החייג ובדקתי מהירות מול התשתית הוט, גיליתי שבמקום 375 אני מקבל במקרה הטוב מהירות של 260-300. דיברתי אולי 3 פעמים עם תומכים שלהם והם ניסו (או שלא) כל מיני דברים אבל בסוף התומך האחרון נכנע והודה בפניי שזה העומס על הכבל שמקשר בין השרת שלהם לבניין שלי ולאיזור כולו, ואין מה לעשות לגבי זה. אז על מה אני משלם להם 80 ש"ח בחודש? ניסיתי לבדוק דברים אחרים, כמו לנסות מודם אחר, להחליף כבל רשת, לשנות הגדרות במחשב עצמו, לחזק את כל הכבלים והמגברים של הבית…
-
- 6 תגובות
- 646 צפיות
-
-
חברה לא בא לי טוב רק כשאני חושב על מילואים אני שנה וחצי בצבא משמש כנהג יחידה פרופיל 97 אין לי בעיות גופניות אני רץ מתמיד להישאר בכושר בקיצור אני צריך להוריד פרופיל או שיש למישהו רעיונות אחרים להוציא פטור ממילואים תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני לא יודע את השם זה משהו עם משיח ויש אותו כל הזמן בגלגל"צ
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
-
יש למישהו מושג איפה המצעד הזה הולך? כי אני רוצה לנסוע מחר בבוקר לים ולא בא לי לראות אותם או להתקרב אליהם!! הוא לא עובר בים נכון?
-
- 21 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אוקיי, למי פה התחוור היום שה OC שלו לא יציב באמת? ;D
-
- 1 תגובה
- 645 צפיות
-
-
ביקשתי מדוד שלי שהיה בחו"ל להביא לי מכונת גילוח , והוא הביא לי מכונת גילוח של פיליפס 8140xl smart touch speed xl היא עלתה לו איזה 120 דולר וננתי לו 400 שקל. עכשיו הבעיה היא שרשום על המכונה noreclo shave במקום פיליפס ממש כמו בתמונה פה http://www.amazon.com/Philips-Norelco-8140XL-SpeedXL-Shaver/dp/B0009MFUOA עכשיו ממה שקראתי באיזשהו אתר ישראלי - כתוב שנורקלו זה בעצם מכונות מחודשות \ממוחזרות של פיליפס ? בגלל שבחוף הצפוני של ארה"ב אפשר להחזיר מוצרים ליצרן עד 60 יום , אז יש אנשים שמתגלחים חודשיים ומחזירים את המכונה לבעלים , ומה שהם עושים זה לשטוף את המכונה ולמכור אותה כחדשה בלי להחליף אפילו סכיני גילוח , וזה בעצם המכונות של נורקלו ? מצד שני באתר אחר קראתי שנורקלו זה פשוט …
-
- 11 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
קניתי משהו באיביי , לא משנה למה החזרתי לו את המוצר ...... אז הוא זיכה אותי בפאי פאל , קיבלתי אימייל כזה אני מחכה כבר שלוש שעות ועדיין לא נכנס התשלום לפאי פאל , למה זה ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא רוצה לקנות פלאפון ב 1000 שח פלוס. אני לא רוצה גם חשבון אלא סים + טוקמן + מכשיר יש לי בערך 600 שח לכל זה אפשר לארגן משהו במחיר הזה? חשוב לי מצלמה טובה + איכות הקלטה טובה. יש המלצות?
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם. החלטנו בבית שהגיע הזמן להפטר מהוידאו, ולכן אני מחפש פתרון שיכול להחליף אותו בצורה הטובה והנוחה ביותר. חשבתי בעקרון על 3 פתרונות אפשריים: 1. דיוידי מקליט רגיל. בדיוק אותה פונקציונליות שהייתה לדיוידי, מחיר לא בשמיים. 2. דיוידי מקליט עם דיסק קשיח. הרבה יותר נוח מהקודם, מכיוון שחוסך את הצורך בדיסקים ברוב המקרים. הבעיה שמסיבה לא ברורה עצם קיומו של ההארדיסק מכפילה או אפילו משלשת את מחיר הדיוידי.. ממש הזוי.. למה שהארדיסק יעלה 1000 שח?? 3. HTPC. מבחינת פונקציונליות מהמכשיר אז אני צריך שהיא תהיה זהה לאפשרות 2, ולא יותר מזה. הבעיה היא שמארז סטנדרטי לא יכנס ברהיטים ולכן צריך מארז דק, משו בעובי 10 סמ.. לפי פורום מפרטים שראיתי אז כולם מציעים מפרטים של 4-6 אלף, וזה נראה לי …
-
- 12 תגובות
- 832 צפיות
-
-
אני טס לקנדה בעוד כשבועיים. חשבתי לקנות שם משהו (כנראה מצלמה). איך המחירים שם? האם הם כמו בארה"ב? האם הם מושפעים מירידת הדולר האמריקאי? חוץ מזה, למישהו יש המלצה למצלמה?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
פעם אחרונה שהיו לי אופניים הייתי בן 8 . אין לי מושג בתחום ולא יודע אפילו כמה תקציב לשים! השימוש באופניים הוא די פשוט, סך הכל אמורות להביא אותי למכון כושר שלושה פעמים בשבוע, כשהנסיעה היא 30 דקות הלוך-חזור על מדרכה מסודרת. אני רוצה לציין שאני די תפרן כרגע :-\. 500 שקלים יספיקו? עדיף לי לקנות משומש ומאיפה בכלל? אני לא רוצה להוציא סכום של גבוהה, כי זה נראה לי מוגזם לשימוש הפשוט שלהם. תודה
-
- 79 תגובות
- 6k צפיות
-


