עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום לכל חברי קהילת הפורומים ה-ע-נ-ק-י-ת של HwZone! מטרתו של הת'רד הזה היא לרכז מידע חיוני על כל אחד מהמשתמשים בפורום, ולגבש את הקהילה. את המטרה נשיג בעזרת מספר דרכים: - כל משתמש יכתוב את השם שלו, כינויים שיש לו. - פרטים בסיסיים נוספים כמו מקום מגורים, גיל, תאריך לידה. - אפשר לצרף גם תמונה בתנאי שלא תהיה גדולה מדי או יהיה קישור לתמונה חיצונית. - כל משתמש ירשום על עצמו מספר תחומי עניין, תחביבים שיש לו, חברים שהוא מכיר באתר וכל מיני פרטים שיעזרו לנו להכיר אחד את השני יותר טוב. - כל משתמש חופשי לרשום עוד כל מה שהוא רוצה לספר על עצמו בתנאי שהוא לא עובר על כללי הפורום והוא לא פוגע במשתמשים אחרים. אני מבקש מכל המגיבים בת'רד הזה להגיב אך ורק פעם אחת עם הפרטים הנ"ל, לא לתת תגובו…

    • 104 תגובות
    • 71.9k צפיות
  2. מין עיבות קל שגורם למסך להראות לא ישר/שטוך ומקשה בעיקר על קריאה מהמסך.

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  3. זהו נשבר לי סופית ,אני ניפטר מהרכב . הקש ששבר את גב הגמל היה מחיר הדלק שכבר מגרד את ה- 7 ש"ח לליטר. הלך לי ראש המנוע בגולף הישנה וחשבתי לתקנו אבל בהתחשב שצריכת הדלק של רכבים כבדים כמו הגולף שלי , עומדת על 7-8 קילומטר לליטר ( בעיר ) ושהתחזית הכלכלית של המומחים מדברת על כך שבתוך מספר חודשים המחיר יגיע ל-10 ¤ לליטר ,החלטתי שחלס , יש גבול . לא , לא, בהחלט לא מדובר רק על כסף ,מדובר קודם כל בעצבים ,בתיסכול ובהרגשה המשפילה שכול העולם ואשתו מחזיקים אותך בביצים וסוחטים אותך מתי שהם רוצים וכמה שהם רק רוצים . למרות שאני מחשיב את עצמי כאזרח שומר חוק , במציאות של כבישי הארץ ומצב החנייה אי אפשר שלא להיות עבריין במידה מסוימת ולא לקבל דוחות בסכומים גבוהים (שחלקם מוצדקים וחלקם הגדול הם סח…

    • 36 תגובות
    • 3.6k צפיות
  4. Started by שמואלל,

    שלום, קוראים לי דוד (שם בדוי). מה שאני הולך לספר הוא דבר שאני נושא אותו מגיל קטן, ואף אחד לא יודע חוץ ממשחפתי. מה שאני הולך לספר הוא אמיתי וקורה כל יום, אז בבקשה ממכם תגובות רציניות ואמיתיות, כי גם ככה קשה לי לספר את זה למרות שזה דרך המחשב. אז ככה כפי שכבר הבנתם אני ילד מוכה בן 17, אבא שלי הוא אדם נורא קשה ואכזרי, שדואג אך ורק לאינטרסים הפרטיים שלו, ותוך כדי שהוא דואג לאינטרים שלו הוא רומס אנשים. אבא שלי נורא אוהב אותי ואני יודע את זה, אבל בכל זאת הוא מכה אותי ואני לא יכול להגיב לו מפני שהוא יותר חזק ממני פיזית וגם מפני שהוא משתמש בחפצים, זה לא נגמר בזה שהוא מכה אותי הוא גם מקלל מעליב מעליב ליד אנשים וצועק אלי. אבא שלי רואה דבר דברים שאני עושה ושהם לא לרוחו הם ישר משתול…

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by eranir,

    שימו לב ללינקים הבאים: http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.418.39222.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3553467,00.html אותה כתבה בשינוי של כמה מילים. לא ברור מי גונב ממי, אבל זה בהחלט קורה. כבר כמה פעמים שמתי לב לכתבות כאלו, שלחתי תגובות בשני האתרים, ואף אחת מהתגובות לא עברה את הסינון. פשוט מגוחך...

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  6. Started by J0n1,

    די ישן ומוכר אבל קורע אותי כל פעם מחדש לא נראה לי שבישראל תמצאו כאלו, אולי אם תשאלו אותם בקשר למדינות אחרות הם לא ממש ידעו, אבל שאלות כמו כמה קודקודים למשולש? כמה מגדלי אייפל יש? WTF?!

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. מישהו יודע איפה אפשר לראות את המשחק היום של הולנד - איטליה ? ... דרך האינטרנט בחינם או בתשלום , העיקר שהאיכות תהיה טובה . בכל החברות משדרים בערוצי הזמנה ... ולא בא לי לעשות עכשיו תהליך בשביל משחק אחד .

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  8. Started by Holography,

    השאלה בכותרת, אולי למשהו יש ניסיון... ובבקשה, בלי כל מיני ליצנויות. לא מצחיק.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. Started by eegg,

    יש לי בגרות בתנך שבוע הבא ורציתי לדעת אם מישהו יודע איזה ספר מיקוד הכי טוב לתנך. תודה

    • 4 תגובות
    • 841 צפיות
  10. יום אחד כשהייתי בכיתה ט', ראיתי ילד מהשכבה שלי שהיה בדרכו הביתה מביה'ס, שמו היה עידו. נראה היה שהוא סוחב את כל הספרים שלו. חשבתי לעצמי : למה ילד ייקח את כל הספרים שלו הביתה מביה'ס? הוא בטח יורם. היה לי סופשבוע עמוס (מסיבות ומשחק כדורגל עם החברים שלי בשבת אחה ' צ) אז משכתי בכתפי והמשכתי ללכת . בשעה שהלכתי , ראיתי חבורה של ילדים רצים לכיוון עידו , העיפו לו את כל הספרים מהיד והפילו אותו לאדמה. המשקפיים שלו עפו וצנחו על הדשא במרחק 3 מ' ממנו. הוא הביט למעלה וראיתי את העצב בעיניו. ליבי יצא אליו, רצתי וכשהוא זחל מסביב כדי לחפש את משקפיו וראיתי דמעות בעיניו. נתתי לו את המשקפיים ואמרתי לו 'החברה האלה מגעילים' הוא הסתכל אלי ואמר 'היי- תודה ' וחייך אלי. זה היה אחד מאותם חיוכי…

    • 9 תגובות
    • 973 צפיות
  11. Started by lo_toda,

    46 הכונן הקשיח 56 המהעבד ... פשש ...מגניב ... אני עוד דאגתי שהמוזיקה תהיה ב FLASH ולא בקשיח ...זה לא עזר ... מה זה הזמן מזגן ? זה מזיק הטפר הללו ?[br]פורסם בתאריך: 9.06.2008 בשעה 13:46:34 מצחיק ...עכשיו אני רואה שאני משתמש ב 800MEG זיכרון ...ו לא 3G זיכרון ....פשש לא הירגשתי את זה ...מצחיק מה שהולך פה ..[attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 798 צפיות
  12. ;D מכירים עוד "סודות" פייסבוק? חיפוש קצר הראה שזה משהו מוכר. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 663 צפיות
  13. שלום, אחד מחברי הפורום MuTaTiOn,הזהיר אותי לגבי לקנות מחשב מאייבורי(ותודה לו על האזהרה) ורציתי לדעת אם למישהו פעם היה דבר רע איתם,ומה הם עשו. כי בינתיים הם נותנים הצעות מחיר שחנויות אחרות בדרום לא מצליחות להתחרות בהם - אז הייתי רוצה לדעת מה הם עושים.

    • 29 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. Started by eladbu,

    אני מעוניין להתקשר למספר בארהב שזהו המספר +1-402-935-2050 איך אני מתקשר מהארץ? אגב זה המספר של PAYPAL

    • 2 תגובות
    • 818 צפיות
  15. אני מנסה כבר שלושה ימים לרשום שם הודעה וכל פעם שאני לוחץ שלח תגובה האתר אחסון הזה עולה לי http://abuse.spd.co.il/index2.php

    • 3 תגובות
    • 877 צפיות
  16. Started by 3d7,

    שלום! אני מפנה את ההודעה הזאת לאנשים שמבינים בתזונה נכונה ובפיתוח שרירים. יש לי חילוף חומרים מהיר יחסית, וזה אומר שאני יכול לאכול מה שאני רוצה וכמה שאני רוצה בלי להעלות במשקל. אני יודע שהרבה אנשים מקנאים בי על כך והיו רוצים להתחלף איתי. אבל, אני גם הייתי רוצה להעלות כ-10 ק"ג, ואני לא מצליח להעלות במשקל. שימו לב שאני אומר שאני יכול לאכול מה שאני רוצה וכמה שאני רוצה בלי להעלות במשקל, אבל זה לא אומר שאני אוכל כל היום גלידות ושוקולדים. אני אוכל רגיל, אולי פחות מכפי שאני צריך מכיוון שאני נעשה שבע די מהר (אצל כל אדם יש הורמון שובע שמופרש במוח שאומר לנו שאנחנו שבעים כדי שנפסיק לאכול. אצל חלק מהאנשים ההורמון הזה יותר פעיל, ואצל אחרים הוא פחות פעיל). בעיקרון, הבנתי שאני צריך …

    • 52 תגובות
    • 12.1k צפיות
  17. Started by sapartil,

    מדף במייל לקובץ pdf מה הדרך לבצע את זה ?

    • 2 תגובות
    • 808 צפיות
  18. לכל האמנים יש לי נעל אתלטיקה שאני רוצה לעבוד עליה כפרוייקט להצגה. אני רוצה לצבוע את הסולייה (100 אחוז פלסטיק קשיח עם מסמרים לאחיזה במסלול) בצבע כרום ואת הUPPER (מעין עור כזה) בזהב. איזה חומרים הכי טובים לכל חלק ? איך אני שומר שהוא יהיה עמיד במים+לא יתקלף ? לצבוע עם ספריי מיוחד ? איזה פיניש לשים ? במה להשתמש על העור ? כל מידע יעזור תודה !

    • 0 תגובות
    • 620 צפיות
  19. Started by methodman,

    אני צריך תרגילים או שיטות לשפר את הגמישות שלי למישהו יש דבר כזה ?

    • 5 תגובות
    • 883 צפיות
  20. Started by Henz16,

    שלום לכם, בתור בשלן חובב, (חובב מאד יש לציין) מכוון למתכונים פשוטים יחסית, (לא, לא חביתה) נניח עד שעה+- עבודה. מכוון שכרגע חג השבועות בפתח, אני מחפש מתכונים מומלצים, ניסתי בגוגל וזה פשוט מביא אלפים. זו לא אינדקציה לשום דבר. אשמח אם תרשמו כאן מתכונים ברוח החג, אשר כוללים מצרכים ביתים. תודה לכולם.

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  21. לפתע צדע את עיני הגדרה "בירתה של אשור".... LOL :silly: :jump: :jump: :jump: לא יודע מה איתכם אבל אותי זה הצחיק! מי שלא ראה Monty Python and the Holy Grail לא יבין כלום

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by EVGA-yuvalll22,

    http://youtube.com/watch?v=8Smn_TvwvYw&feature=related יאלה מחרמן הוא חחחח אם יש לכם סרטונים מצחיקים תוסיפו עריכה:אולי נפתח אשכול לסרטונים מצחיקים ?

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  23. מה דעתכם? נשחק קצת בשביל הכיף?

    • 7 תגובות
    • 944 צפיות
  24. ניסיתי *166 ולא עונים לי במוקדים. לפני רגע שוב שלחו לי אחת מאוסף הבדיחות הלא מצחיקות שלהם (מהמספר 6661): "איך קוראים לאשתו של חוטב עצים? גזענית." דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי! איך אני מפסיק את החרא הזה? *פרסומות שקשורות אליהם גם אפשר לבטל?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  25. של יום הקבלה? או של שער הדולר ביום המשלוח? תודה מראש.

    • 30 תגובות
    • 3.2k צפיות