עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by kentaro,

    בואו שתפו את המתיחות הכי מצחיקות שיש לכם הנה כמה שמצאתי לא מזמן וממש קרעו אותי: http://www.fonejacker.tv/jerk.shtml http://www.fonejacker.tv/psp.shtml http://www.fonejacker.tv/pc_world.shtml

    • 19 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. ציוני מגן: 87 + 90 אז אני כנראה אגש על משהו באיזור הזה, אני יודע את החומר טוב ומוכן למחר (כיתה י"א). עוד מישהו ניגש?

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Lost Spirit,

    http://www.jogli.com אתר נהדר! הוא מאפשר חיפוש וכן מספק ליריקה, מציג אלבומים ושירים באלבומים, וכן מציג אומנים דומים. הוא עוד בשלבי הבטא שלו אז לא הכל מושלם ואידיאלי, אבל הדרך נכונה נחשפתי אליו אתמול מכתבה בעיתון ממון של ידיעות, חוץ מזה שזה הולך להיות אחד אתרי המוזיקה הגדולים אם לא הגדול, זה גם אתר כחול לבן, אז כבוד

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם לפני כמה ימים יצאתי מהבית ולא לקחתי מפתח אז כשחזרתי צילצלתי בפעמון והכפתור יצא מהמקום ועכשיו אי אפשר להחזיר אותו . אז אמא שלי נראה לי היום תקנה פעמון חדש אז יש לי שאלה . להחליף אותו לבד זאת לא בעיה ועכשיו השאלה שלי זה אם אני מנתק את החשמל בבית זה גם מנתק את הפעמון נכון ? לפי מה שאני יודע זה מנתק אבל אני רוצה להיות בטוח . תודה לעוזרים .

    • 3 תגובות
    • 785 צפיות
  5. אחרי חיפושים ארוכים אחרי תיק יעודי ראיתי שכל התיקים ממש גדולים והרוב די מכוערים אם אתה לא ממלא אותם (אני מדבר על תיקי גב). בקיצור החלטתי לקחת תיק גב רגיל נגיד ג'נספורט ולשים בו את המחשב עם כיסוי. אבל הבעיה היא שנראה לי כאילו הכיסויים (הנרתיקים) דקים מדי להגנה על המחשב . חוץ מזה שהם עולים סתם בלי שום הצדקה יותר מהתיק עצמו (גם תיק יעודי). בקיצור אני יתפור רק רציתי המלצות לבדים נגיד קורדורה מבחוץ . אני מחפש משהו רך בפנים ? אשמח להצעות ורעיונות.

    • 3 תגובות
    • 972 צפיות
  6. היי קוראים לי בר גינדי בן 17 מחולון רציתי לבקש את עזרתכם... השתתפתי לפני כחודשיים בהפקת אופנה בשיתוף של וואלה ZONE וקסטרו נבחרתי מבין אלפי מתמודדים כרגע ישנו סקר לקביעת ההפקה הטובה ביותר רציתי שתעזרו לי למנצח יכולות להיפתח דלתות למקומות מדהימים ומעניינים שאני רוצה להגיע אליהם... כמו כן אפשר להצביע גם בהודעת SMS עד 5 פעמים..."סטייל 4" ל3111 אשמח אם תעבירו את זה הלאה כמו שאתם מעבירים את הלינקים . תעזרו לחבר תודה אנשים הינה הלינק ... כנסו להצבעה ותצביעו לבר גינדי תודה -ההפקה שלי -עמוד ההצבעה :) :) :) :)

    • 7 תגובות
    • 745 צפיות
  7. יש דף X באינטרנט, הוא לא מכיל לא תאריך, לא שעה או כל רמז אחר על התאריך שהוא נוצר יש דרך לדעת בוודאות באזיה תאריך הדף נוצר? או באיזה תאריך השינוי האחרון? (ומה השינוי?)

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. אתמול קניתי בלנדר קוטש קרח לקיץ, איזה מגניב זה פתאום אני מרגיש בעל עוצמה במטבח, כל הירקות מסתכלים עלי באימה, כי הם יודעים שאני מסוגל למעוך אותם בלי לחשוב פעמיים ;D ניסיתי להכין אייסקפה ולא יצא משהו... אז פרסמו מתכונים שלכם (לא אלו באינטרנט ל4543534 מנות שלא יודעים איך יוצא... אלא דברים שאתם ניסיתם ואהבתם) ללימונעע,משקאות אלכוהולים,אייסקפה,ברד,מילקשייק פרות/שוקולד וכל מה שמרענן... cheers

    • 44 תגובות
    • 9.2k צפיות
  9. ואם יש לכם מושג מאיפה קונים וכמה זה עולה אז תודה רבה. הידיים שלי נגמרות בכל פעם שצריך לסחוט 5 תפוזים. חייב דחוף מכונה או מכשיר שמקלים על העבודה. ולא, אל תציעו מסחטה חשמלית כי זה בדיוק אותו דבר כמו המסחטה הרגילה וזה ממש גרוע. היה לי אחד כזה בעבר. זה בקושי סחט וכשהייתי מפעיל כח זה נשבר

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. Started by ChrisBrown,

    כמה עולה כרטיס לסרט ברב חן,חוצות אשקלון ?

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  11. http://www.metacafe.com/watch/1429665/pulsar_mania/

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. אני בדרך כלל מעלה ל-ImageShack או ל-TinyPic אבל עכשיו רוצה להעלות משהו כמו 100+ תמונות וייקח לי כל כך הרבה זמן להעלות אותם לאתרים האלה אז מישהו מכיר אתר שאני יכול להעלות הרבה תמונות בו זמנית? תודה.

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  13. Started by pringles,

    איפה אפשר לקנות חולצות של להקות מטאל כמו IRON MAIDEN באינטרנט בארץ! או במקרה אחרון איפה יש בנתניה או בסביבה

    • 12 תגובות
    • 4.9k צפיות
  14. אז ככה התחלתי לבנות מחשב שיהיה חזק מיוחד (לדעתי) המפרט המלא לוח אם : DFI Lan Party DK P45-T2RS + ABS מעבד : Intel Core 2 Quad Processor Q9450 2.66GHZ BOX כרטיס מסך : INNOVISION Geforce 8800GTS OC 512MB DDR3 PCI-E זוג כאלה (SLI) מארז : Thermaltake ARMOR SECC Extreme Edition full Tower BLACK No PSU זיכרונות : OCZ DDR2 Reaper 4096MB (2GBx2) DUAL CHANNEL 800MHZ CL4 ספק : Zalman ZM600-HP 600Watt Ultra Quiet RETAIL קירור למעבד : Thermaltake BigWater 735 (מים) כרטיס קול : hda digital x mistique 7.1 gold כוננים קשיחים : SEAGATE ST3500320AS 500GB SATA2 7200RPM 32MB זוג כאלה = 1TB בגדול זהו.. כרגע קיבלתי את הלוח.. את המארז.. כרטיס קול.. כרטיס מסך אחד.. ואת הכ…

    • 28 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by Holography,

    מה שם הספר Das Kapital של מרקס בעיברית?

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  16. Started by sagi_10,

    שלום כחלק מסוג של חידה אני אמור לעצור משחק פלאש ברגע מסוים , איך עושים את זה ? דוגמה למה אני מתכוון : משחק לאש רץ בדפדפן , פתאום מופיעה הודעה למשך 0.1 שניות ואני אף פעם לא מצליח לתת צילום מסך שלה..חחח איך אני יכול לעצור את המשחק ?

    • 5 תגובות
    • 840 צפיות
  17. Started by avipenina,

    היי, אני מעוניין לרכוש מחשב חדש,ולפי מה שראיתי מבין כול האתרים האתר BIT TECH יש בו את כול הרכיבים שאני רוצה וגם הוא יוצא הכי זול מכולם בכללי. האם אתם ממליצים לי לקנות מהאתר הזה/חנות? האם הרכיבים שלהם הם לא refurbish? האם הם אמינים? האם יש לכם ניסיון עם האתר הזה מבחינת רכישה של ציוד מיחשוב? תודה רבה זה דיי דחוף כי אני על סף קנייה.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. למה אני לא יכול לשלוח הודעות בפרטי? תודה.

    • 1 תגובה
    • 582 צפיות
  19. קניתי שוב חשבון פרמיום לאחרונה ושמתי לב לתופעה מרגיזה שלא היתה קיימת בעבר שלא ניתן לבצע סטרימינג אונליין לקובצי מדיה מסוג WMV, MPG וכדומה. אם פעם יכולתי להריץ קובץ בנגן מדיה, אונליין, עכשיו חייבים להוריד את כל הקובץ לפני שניתן לצפות בו. פניתי ל-RS אבל לא חזרו אלי. קובץ לדוגמה: http://rapidshare.com/files/55029366/ABBA_-_SOS.mpg מישהו פה מצליח לראות בסטרימינג? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Ninfo,

    אהלן..! תשמעו יש לי אפשרות להזמין מחשב מחו"ל במחיר ספקים דרך חברה. עכשיו, אני לא יודע עד כמה זה יותר זול ולכן אני לא יודע איזה מפרט להרכיב כי אני לא יכול להעריך תקציב.. אם מישהו יודע מהם מחירי הספקים בחו"ל, אני מדבר על ארה"ב... ועד כמה זה יצא לי יותר זול להזמין משם שיעזור לי להרכיב מפרט. דרך אגב, אני לא צריך לשלם על מכס. תודה מראש. דן [br]פורסם בתאריך: 28.06.2008 בשעה 05:26:16 מישהו???????????

    • 1 תגובה
    • 709 צפיות
  21. Started by EAD,

    אז עד היום מנסיון שלכם עם מחשבים (בהנחה שקניתם יותר מאחד מאז שנולדתם), כמה זמן מחשב שקניתם חדש מחזיק עד שאתם מתחילים לשדרג או להחליף את כולו? תתייחסו גם לנושא של ציוד היקפי, גם פנימי, וגם מה אתם עושים עם המחשב (כי נניח קריאת מייל אפשר לעשות גם ב486)

    • 35 תגובות
    • 12k צפיות
  22. שיהיה איכותי, בריא ונוח לגב אבל לא במחירים מוגזמים כמו של דר. גב וכו' (פחות מאלף שקל). באיזור חיפה, אם יש חנות באיזור חוף הכרמל\כרמל זה יהיה מעולה, צ'ק-פוסט וקריות רחוק לי מידי... תודה רבה (:

    • 25 תגובות
    • 3.1k צפיות
  23. Started by Omri643,

    אחד הדברים הקטלניים שראיתי... פלילי ברמות אגב כנסו לפרופיל שלו לעוד כמה, נראה לי הוא עשה שם איזה טורניר או משהו... יש שם גם זחל של אחת החיפשיות שם... לחובבי סאות'פארק- SICK DUDE! אגב הרקולס זה הצהוב... ולא לתת ספוילרים על מי ניצח!(חח ספוילר לקרב חיפושיות-הזוי)

    • 1 תגובה
    • 776 צפיות
  24. Started by ad112,

    מה נשמע חבר'ה? קיצר אני לפני גיוס, התאריך גיוס הוא במרץ, אבל יש לי בנובמבר גיבוש, במידה ואצליח בגיבוש ואתקבל לאן שארצה אני מתגייס שבועעים לאחר מכן. אז ככה, אני מתכנן נסיעה עם חברה שלי לחו''ל, אם הגיוס הוא במרץ, אז כנראה בדצמבר נטוס לאירופה. אני עושה נסיעה עם אבא ועוד נסיעה עם כל המשפחה, ומתוכנן עוד נסיעה עם חברים ככה בספינה לטורקיה\יוון. אז ככה, אני חולה קולנוע ביתי, כרגע עם עם מסך של Dell 2407WFP ורמקולים של לוגי'טק Z-640. כל הזמן אני מתכנן לקנות ולקנות ולקנות, כרגע יש לי 2K, ובסוף הקיץ יהיה לי עוד 2.5K (עבודה) ז''א סוף אוגוסט יכול להיות לי 4500 ש''ח + - ומספטמבר אני יעבוד במקום אחר ולא יקרע את עצמי כי אני אכנס לתקופת אימונים אינטנסיביים, אז אני אצליח לעשות עוד אי…

    • 9 תגובות
    • 992 צפיות
  25. Started by ilay22,

    אני שוקל ללמוד את הנ"ל במכללת הייטק, אשמח לשמוע דיעות על ההסמכה, ועל הדרישות שלה בשוק (האלטרנטיבות שאני שוקל הן A+ או mcitp)

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים