כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אז כפי שאמרתי, בימים הקרובים החוזה שלי נגמר עם yes, או כפי שנקרא המסלול "yes@wow" הם הציעו לי הצעה של 99.99 ש"ח לחודש, למהירות של 1.5 מגהביט, כולל תשתית וספק. השאלה היא אם המחיר טוב או שכדאי לי לפרק את החבילה ולחשוב על אלטרנטיבה אחרת (כגון 2 מגה ביט) או אפילו אותה מהירות אך במחיר זול יותר. ולמען האמת, חשבתי ככה: א. אני מעדיף להישאר עם בזק בין-לאומי, כמדומני אני איתם כבר 5 שנים רצוף. ב. נמאס לי מהמודם הקטן והטמבל הזה ALE150 של WOW, ולכן אם אני אתפרק מהם אולי איכשהו אני אחזיר אותו ואקבל אחר. למרות שבכל מקרה זה לא משנה כי אני מתכנן לעשות רשת ביתית חוטית, וככל הנראה אני אקנה ראוטר חוטי מחנות מחשבים ולא מהם (לא יוצא לי משתלם) אז זה לא משנה. ג. אז כפי שכתבתי קודם, מתכוננת הקמת …
-
- 2 תגובות
- 835 צפיות
-
-
DualCore Intel Core 2 Duo E6400, 2133 MHz Intel Shrewsbury DG965SS Kingstone 1G Radeon X1950pro (512 MB) SAMSUNG HD160JJ (160 GB, 7200 RPM, SATA-II) 480W ספק
-
- 1 תגובה
- 504 צפיות
-
-
-
שלום! רציתי להיכנס לאתר TMS בכדי להשוות בין מסכים והאתר לא מופיע לי. ניסיתי שוב ושוב וזה פשוט לא נכנס לי לאתר. אתם מוזמנים לנסות: http://www.TMS.co.il/ עדכנו אותי בבקשה.
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שלומות, יש לי שאלה(מפתיע נכון? לא ציפיתם!) על הרשיון הזמני(והמכוער משהו) שלי, שהוצא ב6/4/08, כתוב "נדרש מלווה עד 6/7/2008". מחר כידוע לכם, התאריך הוא השישי לשביעי 2008. השאלה היא, האם כבר מחר(כלומר מהיום בחצות) אני יכול לנהוג ללא מלווה, או שהחובת מלווה חלה גם על ה6/7/2008 ואני אוכל לנהוג ללא מלווה החל מה7/7/2008 בלבד? תודה לעוזרים!
-
- 29 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
לפני כמה ימים ראיתי בעיתון כתבה על ההתמכרות החדשה של ארה"ב - הסייבר סם. השם שלו זה i-Doser, וזאת תוכנה כזאת שיש לך קבצי שמע כאלה והיא מנגנת אותם. כששומעים אותם זה אמור לעשות איזו השפעה על המוח שתגרום לו להרגיש רגשות ותחושות מסויימות. איך זה עובד? לפי מחקר שהתבצע בנושא, ראו שהמוח משדר כל הזמן גלים החוצה. אז ניסו לעשות אותו דבר הפוך - להשמיע את הרעש הסטטי הזה (קולות מוזרים כאלה), ורצו ושהמוח יתרגם את זה לתחושות. לעוד מיעד ברברית בנושא (והורדת קבצי שמע מיוחדים לתוכנה) כנסו לכאן: http://www.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?TopicID=887663 ניסיתם את זה?? נראה לכם בכלל הגיוני??
-
- 21 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
לא כתוב באתר שלהם... זה המוצר http://www.m-audio.com/products/en_us/FireWire1814-main.html
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://finance.walla.co.il/?w=/127/1307305 מה שהם עשו לא נראה לי חוקי, מוסרי וחינוכי. א"כ מתפלאים שהישראלים קומבינטורים...
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם בקרוב אנחנו עוברים בית(כבר קנינו) והפעם אני רוצה להשקיע בחדר הזה כמה שיותר... המידות של החדר הן: רוחב בערך 2.5 ואורך 3.2 ואז יש מין נישה כזו שהופכת את זה לכמעט 4 אני מתכנן לשים שם מיטה וחצי הנה ההתלבטות הראשונה שלי: איזה מיטה לקנות אני יכול לקנות מיטה וחצי מתכווננת ולכוון אותה לאיך שנוח לי, או מיטת ספר(מישהו מכיר?) שמשמשת גם כספה(חברים שלי באים אליי הרבה שיהייה להם איפה לשבת) מה לדעתכם עדיף לי? כמובן שאת ספת הספר אני אפתח מתי שאני ישן, בלתי אפשרי לישון עליה שהיא לא פתוחה(זה ממש קטן) לבית החדש אנחנו קונים גם מקרר חדש. אז חשבתי לקחת את המקרר לחדר, ולשים בו שתייה אולי קצת גלידות וכאלה... שאני לא אצטרך ללכת למטבח כל פעם שבא לי לשתות משהו. אבל הבעייה שזה מקרר בגודל …
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חשבתי שזה הפרום המתאים בגלל השם שלו.... אני רוצה לבנות תוכנה מסויימת ואם תוכלו לתת לי שמות של החברות הכי רצניות שיש זה יהיה לי טוב..... תודה.!!
-
- 4 תגובות
- 712 צפיות
-
-
צריך בין היתר את "שומרים! שומרים!" ומכשפות מחוץ לארץ או משהו כזה, בעברית (לא בחירה שלי) אגב, מי שקרא מוזמן לשתף, אם למישהוו יש את Moving Pictures (בעברית "ראי נוע") שיגיד לי אם במקרה נאמר שם "I want to be a loan" התרגום של זה יצא חרא, "אני רוצה להיות לי בד" אבל סביר להניח שבאנגלית זה "I want to be a loan"
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם J&R בארה"ב מקבלים כרטיס אשראי ישראלי, או שהם מהחנויות שרוצות כרטיס המקושר לחשבון בארה"ב ?? תודה
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
לום לכולם אחי הקטן מעוניין לפתוח חשבון בנק בכל מקרה הוא בן 14.5 הבנקים שנימצאים בעירנו הם: *דיסקונט *הבנק הבינלאומי הראשון *לאומי *פועלים הוא רוצה לדעת על מה צריך לשלם האם יש עמלות על החזקת חשבון ועל כל מיני פעולות ועד איזה גיל האם נותנים כרטיס אשראי ואו כספומט איזה בנק הכי משתלם מהמתנות לא אכפת לו בעיקרון הוא צריך את החשבון להפקדת צ'קים ותלושי עבודה והעברות בנקאיות והאם יש אפשרות של מעקב דרך האינטרנט(על קבלת כספים והעברה דרך האינטרנט וכדומה) וזהו תודה ויום טוב
-
- 6 תגובות
- 909 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות פסנתר דיגיטלי, חשבתי לקנות את ה-YAMAHA Claviacord CLP-280 , מה דעתכם עליו? האם יש פסנתר אחד בתווך מחיר זה ומטה [18,000 ש"ח] שהייתם ממליצים עליו? כי בעיקרון התרשמתי מהפסנתר הזה מאוד לטובה מכל מיני פרומים אחרים וסרטונים למניהם, הקונים מרוצים לרוב ומחר אני רוצה לנסוע לכלי זמר לבדוק אותו.
-
- 13 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אמרתי לכם תקציב של 2 בסוף זה חרג ל 3 מעבד e4600 קירור למעבד של OCZ לוח msi p35 neo ספקez cool 500w זכרון mushkin 2gb 800mhz דיסק קשיח 500gb 32mb seagate כרטיס מסך zotac 8800gt 512mb ddr3 pcie ומתנה זכרון פלאש 2GB סה"כ: 2902 אשמח לחוות דעת על המחשב איזה משחקים הוא יריץ ואיך תודה לכל מי שעזר
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני רוצה למכור כמה פריטים ב ebay אבל שלוש שאלות מטרידות אותי 1- חובה למסור פרטי כרטיס אשראי במידה ואני מעוניין למכור בלבד ? 2- אם זה שקונה ממני מקבל את המוצר שלי אבל טוען שלא קיבל אותו מה קורה אז ? 3- האם באמת מקבלים יותר כסף ממכירה ב ebay מאשר באתר כמו יד 2 ?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מאמין שיש פה אנשים שמכירים את הנושא. אני חושב על להרשם למדעי המחשב באונ' תל אביב והייתי שמח אם תאירו את עיני בנושא הזה של חד חוגי ודו חוגי. לפי ההגיון שלי זה נשמע פשוט שחד חוגיי זה תואר במדעי המחשב בלבד ודו חוגי זה תואר במדעי המחשב ועוד משהו? הבנתי נכון?
-
- 30 תגובות
- 10.3k צפיות
-
-
-
-
ביום שלישי ה15.7 יתקיים מפגש הפורום שלנו. המפגש יאפשר לנו להיפגש לראות את אלה שמסתתרים מאחורי המקלדת, ולראות את אומני המודינג, הסאונד, התצוגה, הOC, וכולי...(אם יבואו) אז ככה: -כולנו נפגשים ב 15:00 בטיילת חיפה שבמגדלי עזריאלי בת"א. -נתרכז כולם בטיילת, נשב נדבר קצת, נציג אחד לשני דברים מעניינים שהבאנו. -נאכל ארוחת צהריים-ערב בקניון. -נעשה משהו כיף כולם ביחד(או כדורגל עם הרדיסק מעפן כמו פעם קודמת, או חשבתי על לצאת לסנוקר או באולינג...) -נצטלם קצת. -נחזור הביתה... עכשיו כמה דברים: -יהיה מאוד נחמד אם כל אחד יביא גאדג'ט או פריט קטן להציג לנו... אוזניות נגנים רמקולים או כל דבר הקשור לפורומים שלנו יתקבל בברכה... ויהייה עוד יותר נחמד, אם תביאו כמה דברים שאתם לא צריכים ובא לכם ל…
-
- 81 תגובות
- 14.7k צפיות
-
-
אם כן תרשמו אני יערוך את ההודעה וישים לינק אם לא אז שאחד המנהלים ימחוק אני יבין שלא.. cleric תערוך בבקשה לכותרת נורמאלית לדעתך, ולא הבנתי, מותר או לא?
-
- 2 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אתם חייבים לקרוא את זה, זה כתבה מהיום. או יותר נכון מגליון יוני של pc magazin. :-[ זה פשוט הזוי. החברה עישנו משהו לא חוקי לפני זה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3563556,00.html כנראה לקחו כתבה מהעיתון הלועזי ותירגמו מילה במילה. אבל עדיין... על מה הם מדברים. איזה שידרוג ואיזה נעליים. זה יישן את המחשב שלי (והוא באמת קצת ישן)
-
- 24 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מה שאני מתכוון זה שאם המחשב הוא מכונת משחקים משומנת אז גם עבודה משרדית וכל שאר השימושים יכולים להתבצע במחשב..לא ככה? חוץ מזה, איזה עוד שימושים יש חוץ ממשחקים, גלישה באינטרנט, עבודה משרדית ותכנות?
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
-
-
כרגע הייתי שם בכדי לקנות מוצר והחנות סגורה ! עומד ליידה שומר מהאבטחה העירונית ...אומר לי : "החנות בעיקול " ניסגרה ... אני שואל אותו אז מה התפקיד שלו שם בדיוק , הוא עונה לי מחשש של פגיעה\שריפת המקום ופגיעה פיזית במנהל החנות בקיצור להיזהר מהם נאמר לי ברמיזה עבה !!!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אתם חייבים לראות את זה (עד הסוף!) http://www.techamok.com/?pid=4744
-
- 5 תגובות
- 902 צפיות
-


