עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני צפוי להתגייס ב4.8 להנדסה קרבית, למרות שבחרתי מקום ראשון מוד"ש. הגיוס למוד"ש הוא ב 28.7. אני מתכוון לסרב פינוי בטענה שאני רוצה ללכת למוד"ש, ורציתי לדעת כמה דברים: 1)האם הסיכוי לקבל את מה שאני רוצה בגלל שזה מעבר מקרבי אחד לאחר הוא גבוה יותר? 2)האם יכול להיות שלא יסכימו להעביר אותי בגלל שהגיוס של מוד"ש התחיל 6 ימים לפני? במידה וכן יסכימו, האם יצרפו אותי לגיוס שהחל כבר או לגיוס הבא? תודה. :>

  2. Started by --Adidas,

    הטיסה ב 5 בבוקר מתי אני צריך להגיע ?? מה כדאי לדעת ? זה פעם ראשונה שאני טס אז אם אפשר קצת טיפים

    • 13 תגובות
    • 743 צפיות
  3. אני-לימונדה!

    • 42 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. Started by tomchook,

    שימו לב לחתימה שלי. המרכאות לא נמצאות במקום.. בעיה של אנגלית-עברית כנראה.. יש דרך לתקן את זה? תודה!

    • 6 תגובות
    • 624 צפיות
  5. Started by Iko89,

    טוב, אז המון זמן מעניין אותי לדעת מה הסיפור עם איזור 51 שמעתי הרבה סיפורים על חייזרים ועל תעשיית מטוסי קרב וכל מיני כאלה מישהוא שמבין יכול להגיד לי מה בדיוק קרה שם ? ומה הם עושים שם ? והאים גוגל ארף מצנזרים תמונות ? http://soltysiak.com/funny/f1/Area-51%20-%202-meter%20resolution%20map,%20July%2024-2003,%20IKONOS%20Satellite.jpg

    • 7 תגובות
    • 774 צפיות
  6. Started by 00000,

    מגיל קטן אני קורא ספרים עם התיאור הזה כשדמות מתלבטת או כשמישהו מרגיש לא בנוח וכו' הבעיה שתמיד אני מדמיין את הפעולה הזאת כמשיכה בכתף של עצמך (מה שלא נשמע סביר), וזה נראה לי תנועה יותר שכיחה שפשוט עוד לא עליתי עליה. סליחה על הבורות.. ?

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  7. היי! היום בגרות במקצוע הכי מיותר שיכול להיות-לשון! בהצלחה לכל השישיסטים שניגשים היום לדבר המזויע הזה... =] הכל יעבוד בשלום! (אומר מישהו שלמד שעה אחת למבחן והלך לישון ב5 בלילה ><) יום טוב לכולם! NIKILLER

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  8. Started by matteo,

    מישהו כאן מנגן בגיטרה? אם כן שירשום כמה זמן איזה גיטרה יש לו ואיזה מגבר ואיזה סגנונות הוא מנגן אני מנגן על ibanez artstar רבע נפח שנת 90 2 האמבקרים מגבר jcm800 שאני בניתי מה איתכם?

    • 37 תגובות
    • 2.8k צפיות
  9. Started by ChrisBrown,

    חודש הבא אני הולך עם אבא שלי לקנות קטנוע, אני בן 16 ו.. רציתי לדעת איך הקטנוע הונדה דילן 125?והאם כדאי לקנות אותו?ומה המחיר שלו?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by avi756,

    שלום לכולם, שמי אבי ואני מתלבט אם כדאי לקנות חלקים של מחשב מהאתר: http://www.newegg.com/ למרות שזה יותר זול מהארץ רציתי לדעת דעות של אנשים שקנו משם, אם וכאשר קורה משהו למוצר, שמעתי שאפשר להחזיר להם ולקבל חדש, אך כמה זמן זה לוקח? אשמח לדעות על האתר ועל איכות השירות וכו' (מצטער אבל אם זה אפשרי בבקשה תענו כמה שיותר מוקדם משום שזה דיי לחוץ-טס לחול עוד מעט). תודה רבה אבי.

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. איך אני מעלה שיר בגודל פחות ממגה כדי להשמיע לכם.אני רוצה לזהות שם של שיר.

  12. ראיתי רק קצת וכבר התלהבתי, מישהו עוד התלהב כמוני? ועוד שאלה יותר חשובה, מישהו מכם היה משתתף בתוכנית הזאת למרות שיש לו סודות ש"ייהרגו" אותו אם אתם תאומרו? :

    • 56 תגובות
    • 3.8k צפיות
  13. improvisly?

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. שלום.. אני מחפש מיני בר לחדר , לא משהו מפוצץ..קטן כזה שיתאים באורך שלו לבקבוק גדול (1.5 ליטר..) ורוחב בערך ל4 בקבוקים .. בערך עד 400 ש"ח. יש משהו כזה? חיפשתי בזאפ וראיתי מלא , ואני פשוט לא מבין במיני ברים.. אשמח לעזרה. תודה רבה, ואני יודע שזה לא קשור אבל בהצלחה בבגרות מחר בלשון למי שניגש

    • 2 תגובות
    • 731 צפיות
  15. שלום אני רוצה לקנות מחשב חדש. לא מחשב מוכן אלא כזה שאני מרכיב אותו רכיב-רכיב. אני מחפש חנות שתהיה זולה, אמינה ועם שירות לקוחות טוב ואדיב. מומלץ גם שיהיה לה אתר אינטרנט שבו אוכל לבחור את הרכיבים ולדעת את המחירים (אני פחות או יותר יודע אלו רכיבים, אבל יכול שבחנות המסוימת לא יהיה רכיב מסוים ואת זה ארצה לדעת). תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. Started by d1v,

    שלום לכולם,אני מעוניים לרכוש כיסא נוח לשבת מול המחשב..חשוב שיהיה לו ריפיוד לידיים,עד 300..תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  17. Started by WillieT,

    מיום חמישי שעבר בערך, הRSS לא מצליח להתעדכן. הן בFF 2.0.0.15 והן בFF3.0 (בשני מחשבים שונים, חשוב לציין). קורה לעוד מישהו?

    • 3 תגובות
    • 618 צפיות
  18. Started by SoHoN BuChO,

    לאחרונה Rapid Share הגבילו לגמרי את הfree users ונורא התבאסתי שאני מוריד על 70-80 במקום ה320 הרגילים שלי. היום באמת בתמים נכסתי לחשבון הפייפל שלי וגיליתי 100 דולר שהיו שם תקופה של חצי שנה+ וכרגע נזכרתי שבעבר שילמתי למישהו מהפורום מזומן בשביל כסף בפייפל! אז ישר ניגשתי לראפידשר וכמובן שעכשיו יש פרימיום D: סתם שיתוף של זמן נחמד

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  19. Started by eran256,

    אני לא בטוח זה מתחיל ב9 בבוקר? ובהצלחה לכולם

    • 28 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by redead,

    אני רוצה לשפר ל4 מגה ובבזקבינלאומי (ספק בלבד) מציעים לי 64.90 לשנה או 59.90 לשנה וחצי.. אין לי סיבה לא להשיאר בבזקבינלאומי מה גם שיש לי שם התחייבות לחודשיים הקרובים מה שגם מקשה אליי ללחוץ עליהם לקבל מחיר יותר טוב.. יש כאן מישהו שנמצא שם במחיר יותר טוב? מה הייתם לוקחים התחייבות לשנה או לשנה וחצי? אני יותר בכיוון השנה כי קצת מפחיד אותי להתחייב להמון זמן..

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  21. אמא שלי בשיחה עם איזה סוכנות ערוץ הקניות סטייל וניסו לדחוף לה "סופר מצלמה דיגטלית לווידאו ב1800 שקל". מסתבר שזה נגן MP4 שמצלם וידאו כמו בפלאפון שלי... פחחח במשך חצי שעה הנציגה זורקת שטויות ואני מחזיר לה ושם אותה במקומה ובסוף (הן עוד מדברות) איני גם אמכור להם בעצמי דברים.... פחחחח עריכה: המממ הממ הממ: http://www.karat.co.il/catalog.php?id=880#

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. צדקתי בכל השאלות במבחן ובסעיף ב' בשאלה 2 לא הצלחתי (עשיתי רק חלק קטן מהשאלה) אני צריך לדעת כמה הסעיף הזה שווה כדי שאדע אם כדאי לי ללכת למועד ב'. בדרך כלל זה הולך 70% סעיף א' ו-30% סעיף ב', אבל אני לא יודע אם זה ככה במבחן הזה.... יש למישהו מושג כמה אחוזים סעיף ב' שווה?? (זה דיי דחוף)

    • 17 תגובות
    • 3.2k צפיות
  23. Started by Lost Spirit,

    אז מה היה לנו היום? בינתיים סיימתי עם F, הלך בסדר אבל אני לא מרגיש שלם באופן מוחלט עם הבחינה לצערי : מה איתכם? ב12 וחצי יש G.

    • 33 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by david32,

    אני מחפש פה ובגוגל ואני לא מצליח למצוא... היה לא כול כך מזמן איזה תראד על מישהו שעשה מין יומן מלחמה הומוריסטי בפלאש והעלה את זה לאינטרנט. מישהו יכול לעזור?

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות

דיונים חדשים בפורומים