כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הציעו לחבר שלי להיות דובר צה"ל והוא שאל אותי אם כדאי אבל אני לא מכיר את התפקיד הזה רק שמעתי עליו אז מה אתם אומרים?
-
- 4 תגובות
- 739 צפיות
-
-
כע אמממ... עכשיו חזרתי מה"חגיגות"... התאריך עצמו הוא ה-21 בספטמבר אממ מזל טוב לי.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כאבים באצבעות בשרירים של האצבעות היה לכם פעם ? מה עושים נגד זה ? יש מקלדת שעוזרת משהו ? כל האצבעות שלי כואבות. וגם היד שלי שאני לוחץ על העכבר שהוא יותר גבוה מהמקלדת גם המפרקים כואבים. יש למישהו נסיון בבעיה כזו ?
-
- 18 תגובות
- 3k צפיות
-
-
http://blog.inforall.net/2008/09/21/idigital-store-%D7%94%D7%A4%D7%AA%D7%99%D7%97%D7%94-%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%AA/ סיקרנו לכם את פתיחת החנות בפוסט נחמד. תכננו לסקר את הפתיחה לייב, אבל היה בעיה בWIFI. עוד תמונות/סרטונים בדרך.
-
- 1 תגובה
- 720 צפיות
-
-
למישהו יש את המפרט? האם ההצעה משתלמת? מישהו לקח אותה? תודה
-
- 1 תגובה
- 741 צפיות
-
-
אני רוצה לצייר לחברה שלי ציור,ענק ,למסגר וכל העניין הזה . אני יודע לצייר טוב מאוד ואני יכול לצייר כל דבר , הבעיה היא שאני לא יכול לצייר ללא העתקה כלומר לצייר מהראש . אז אם אפשר תמונות/ציורים יפים שאני יוכל לצייר אותם , זה מאוד יעזור לי , וכמובן משהו שיתאים לחברה
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני גר בכפ"ס.. משהו באזור כפ"ס , רענננה , הרצליה , פ"ת.. יש איזה חנות מומלצת?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=329792
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
לצערי הרב אני מחובר לאינטרנט רימון. הספק הנ"ל חוסם לי אתרים רבים פורנו אין לי בעיה להשיג, אך הבעיה שלי היא שהוא חוסם לי אתרי הורדות וצפייה ישירה. כיצד אני עוקף את הספק שלי ומקבל גישה לאתרים דוגמת MEGAVIDEO ???? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היום במעריב היה מצורף גיליון "המבחן של המדינה". בסקר שביעות רצון לקוחות בתחום המחשבים אייבורי זכו במקום הראשון. באג במקום השני. כמה לדעתכם אייבורי שילמו בשביל המקום הראשון? בפסיכומטרי לחמן זכו במקום הראשון. יואל גבע במקום השני. עם כל הכבוד ללחמן, ליואל גבע יש מוניטין (מוצדק או לא זה כבר סיפור אחר) טוב בהרבה...
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לכל האחים היהודים שלום !!!! פתחתי לא מזמן עסק למחשבים שירות ותיקונים ( בעיקר שירות ) לא סחר של חלקים . ניתקלתי בבעיה רצינית אם אני זול אני לא מרוויח ואם אני יקר אני לא תחרותי מה לעשות ? ניתקלתי במחירונים שונים באינטרנט למשל : YNET - טכנאי מחשבים: ביקור: 150-100 שקל התקנת מערכת הפעלה: 300-150 שקל התקנת ציוד הקפי: 150-100 שקל לשעה בדיקת מחשב נייד - 100-130 שקלים בדיקת מעבדה: 130-100 שקל החלפת ספק (לא כולל ספק) 100-130 שקלים. ואתר פלוני - http://www.technaipc.co.il/price.php דרך סריקה בגוגל . אני אשמח אם אחד הבכירים בפורום יעזור לי להרכיב מחירון אטרקטיבי של שירות כדי למשוך הרבה לקוחות ! בקשר לחלקים אני יודע מראש שאין לי סיכוי להתחרות עם הגדולים וזה יהיה החלק המשני של העסק…
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מהו הציון המקסימלי בבחינה? מה הציון המקסימלי לכל פרק? האם הבדלי הרמה בינה לבין פסיכומטרי גבוהים?
-
- 1 תגובה
- 3.9k צפיות
-
-
אני לא יודע אם אנשים כאו זוכרים את הסיפור שלי איתם (התעקשו התעקשו לא להחליף לוח אם) אבל בסוף החליפו לי ללוח חדש יותר טוב ממה שהייה לי. אולי מה שחשבתי עליהם לא היה כלכך נכון אחרי הכל...
-
- 2 תגובות
- 786 צפיות
-
-
איזה בעסה כשהמדפסת לא עובדת: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/266212.html ואם כבר בחתולים עסקינן... אחד, שתיים, שלוש, דג מלוח: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/266828.html יותר מדי שטויות בטלויזיה: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/258781.html
-
- 8 תגובות
- 968 צפיות
-
-
אהלן חברה! נתקלתי השבוע בבנות שיוצאות עם בנים יותר קטנים מהם בגיל... עכשיו אין לי בעיה עם הגיל, אלא הסיבה שהם יוצאות איתם... הם אומרות שהם "בוגרים לגילם..." עכשיו אני לעזאזל לא מבין מה הכוונה שהם בוגרים לגילם... אני בחור בן 19,משרת ביחידה קרבית, ורואה מלא אנשים שמתנהגים"בצורה בוגרת" וגם "בצורה ילדותית"... עד כמה בוגר ילד בן 15 יכול להיות ל"גילו"???? ביררתי קצת והבנתי מהם שהבחור לא מתנהג כמו שאר הבנים לגיל שלו, כאילו לא עושה שטויות... הבנות בנות סביבות הגיל 17 והבנים קטנים מהם בשנה... תודה לעוזרים... ואם השאלה ניראת לכם קצת מטומטמת אז קחו בחשבון את השעה
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הבנתי מניב ליליאן שץץקיים מחר בקניון רמת אביב בת"א פתיחת חנות אפל בישראל משעה 16:00 עד 22:00. מישהו מכיר את ניב אישית? מי מתכוון להגיע לאירוע? אני לא יודע אם אגיע, כי יש לי לעשות סימולציות ל- mcdst.
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
יש לי בויסטה בכל חלון אפשרות לחיפוש מהיר בתוך התיקייה שבה אני נמצא. האם יש משהו כזה לXP או אולי יש את זה בSP3 ? אשמח לעזרה.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם . אז ככה ראיתי פה פעם (בפורום כללי) מישהו שביקש אתרים שדרכם אפשר להיכנס לאתרים אחרים שהמשחב חוסם . אני מנסה להוריד משהו מGAMERS HELL וזה לא נותן לי הוריד כי האינטרנט חוסם לי את זה . יש אפשרות להיכנס לGAMERS HELL דרך אתר אחר ולהוריד משם ?. תודה לעוזרים . עריכה:בשביל שתיהיה יותר התעניינות בתארד הזה אז ערכתי את הכותרת בשביל השאלה של Kosta88 ציטוט:
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בזמן האחרון יותר יוצא לי לראות על חומרה של מחשבים מדבקה שהחומרה " תואמת ויסטה".. זה קצת מצחיק אותי לראות מדבקה על מסך מחשב שהוא תואם ויסטה ועל לוח אם אותו הדבר.. מה יהיה עם הבדיחות האלה??
-
- 10 תגובות
- 905 צפיות
-
-
המשך לת'ראד הזקן הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=237478.0 טוב יאללה אני יפתח באחד... אני וחבר קיבלנו דודה לשבור דברים ומ 2 בצהרים עד 6 שברנו 2 מסכי crt ששכן הביא לי בזריקת אבנים.. ועוד איזה 15 מנורות פלורסנט שכבר שברנו בכל דרך אפשרית. יאללה תמשיכו
-
- 58 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
-
היום תפס אותי שוטר לא עוצר בתמרור עצור (תמרור שבאמת ובתמים לא ראיתי אותו! הייתי בשוק..פעם ראשונה שדבר כזה קורה לי...) נתן לי 300 ש"ח קנס ו4 נקודות, זה מוגזם או לא? (לכאורה שאלה מטומטמת אבל מה לעשות אני פעם ראשונה בעסקי הקנסות\נקודות) הוא גם טען שאי עצירה בתמרור עצור יכולה לתת הזמנה לבית משפט..זה נכון? הכי אני לחוץ מהנקודות האלה..מה המינימום שצריך להגיע כדי לשלול\לזמן לקורס? יש טבלה של כל מיני ספים של נקודות? אפשר להפטר מהנקודות האלה איכשהו? אחרי זמן מסוים או משהו? או שזה קבוע לכל החיים? לפי מה שהבנתי הנקודות מתאפסות לאחר איזשהי תקופה..השאלה ממתי מתחילים לספור את התקופה? מהנקודות הראשונות? הרכב שנהגתי בו זה רכב ליסינג של אמא שלי מהעבודה. חברת הליסינג תדע מזה? (השוטר…
-
- 64 תגובות
- 7.1k צפיות
-


