עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. קיבלתי זימון לתחקיר בטחוני במז"י ליד קרית מלאכי. חיפשתי בגוגל ואין לי מושג איפה זה נמצא בדיוק במפה? אמרו לי איזה 2 ק"מ דרומית מצומת קסטינה רק איפה בדיוק ליד מה זה? אני מגיע ברכב ולא באוטובוס אז קווי אוטובוס לא יעזרו לי ממש. ומישהו יודע כמה זמן זה התחקיר הבטחוני? זה התחקיר הראשון שלי , אני מתגייס למודיעין שדה. ישאלו אותי שאלות בנוגע לשלאון שאני צריך למלא לפניי עם ה20 עמודים? תודה. טל

    • 8 תגובות
    • 9k צפיות
  2. Started by the red dragon,

    מה אתה חושבים ? איזה צבא הכי חזק בעולם?

    • 44 תגובות
    • 5.6k צפיות
  3. תגידו לי שזאת לא סיבה לפיגוע בצחוק כן ?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. או.. אני סטודנט בטכניון ומשכיר דירה. אם יש לכם כונניות, מגירות, ארונות קטנים, דברים לבית, קרשים לשבת עליהם D:, שרפרפים, כיסאות מחשב, חלקי מחשב ישנים, או מחשבים שלמים ישנים (מסך גם בא לי טוב), תמונות לשים על הקיר, או כל דבר אחר שיכול להפוך את החדר\דירה למקום נחמד יותר. מוכן לשלם בגבולות הטעם הטוב, אבל אין לי $ מיותר בתכלס. רק אם יש לכם משו ישן שאתם לא צריכים ובסגנון, אני גר בנשר. נ.ב. נשמע דבילי, אבל בכל זאת D:

  5. Started by Mesatla,

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  6. Started by luckybamboo,

    שלום! לפני כחודשיים היינו בספרד מספר ימים. באמצע הטיול כרטיס ה-SD שלנו הפסיק לפעול (Transcend 1GB). החלפנו אותו בכרטיס אחר בתקווה שכשנגיע לארץ נראה שהתמונות הרבות עליו עוד קיימות. לצערנו, בבית ראינו שהבעיה היא לא סתם משהו לוגי, אלא יותר רצינית (כשמחברים אותו למחשב לא מופיע בכלל כונן חדש, ושום דבר לא קורה). חיפשנו מקומות שיחזור, אך כל מקום או דרש תשלום גדול מראש בלי התחייבות להצלחה, או שאמרו שיחייבו רק אם יצליחו, אבל טווח המחירים היה באיזור ה-1500 שקל, שהם למעשה חצי ממחיר הטיול... האם מישהו מכיר מקום שחזור אמין שיתחשב בזוג חיילים ולוקח מחיר נמוך יותר? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. שלום לכולם כפי שמשתמע מהכותרת ראיתי אתמול את ההופעה של נמרוד הראל ולפני שאני מתחיל עם השאלות, קודם כל אני אגיד שאני בנאדם מאוד מאוד סקפטי בנוגע לדברים האלה. אני לא מאמין לא לפני שנכנסתי וגם לא עכשיו, אחרי שחלק מהדברים שהוא עשה השאירו אותי די פעור פה. בכל מקרה, עד היום האמנתי שכנראה כל האנשים שהוא גורם להם לעשות דברים מוזרים הם פשוט משת"פים שלו או משהו כזה, אבל הקטע שאתמול הוא לקח לבמה ידידה שלי ועוד חבר, ולשניהם הוא גרם לעשות דברים די מוזרים[מיותר לציין שאני סומך עליהם]. אחרי שהם ירדו מהבמה הם נשבעו לי שמשהו מוזר קרה שם, ושהם לא סתם מדמיינים. עכשיו במשך כל ההופעה הוא חוזר ואומר שאין לו שום כוחות על טבעיים, ושזה הכל בעזרת פסיכולוגיה וקריאת שפת גוף וכל מיני דברים כאלה, אבל …

    • 36 תגובות
    • 11k צפיות
  8. Started by ben060,

    יש לי שבוע הבא טסט לרשיון מסוג B באיזה גישה באים לטסט? על מה שמים דגש? יש לטסטרים מחוון שאומר על מה לפסול ? איפה אפשר להשיג אותו? אשמח לשמוע דעות , חוויות והערות של בעלי ניסיון. תודה בן

    • 24 תגובות
    • 8k צפיות
  9. Started by e-Pit@m,

    כמו לדוגמא הגלגול הקודם של hwzone וכו'.. זה פורסם מעל גבי הפורום בעבר ואני לא מוצא את האתר הזה. מישהו מכיר?

    • 1 תגובה
    • 666 צפיות
  10. Started by neogod,

    האם יש פה מישהו שלומד באריאל מדמ"ח? ויכול לספר לי קצת על הפקולטה ומה הרמה שם ? כמו כן אם מישהו מכיר את התנאים וההקלות שמקבלים הנדסאים (בדקתי באתר המכללה ולא ממש הבנתי מה הולך שם , אז נא לא להפנו תאותי לשם )

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  11. powerfullantivirusscan זה השם הוירוס \רוגלה יכול להיות מודבק ע"י כניסה מממנוע חיפוש כלומר חיפשת משהו במנוע חיפוש קבלת לינק לוחץ עליו ואז אתה מקבל הודעה שיש לך ורוס וצריך לעשות סריקה און לין (לא לעשות בשום אופן !) גם קשה לסגור את התוכנה עוד פרטים באתר של יהו http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081107145214AAU7oCt מהשעות האחרונות לי שתלו באיזה אתר קטן של לקוח שלי שמאוחסן בארהב היית צריך להחליף את כל הקבצים שלו אז למי שיש שרתים \אתרים או נתק ל בזה בחיפוש ז ה י ר ו ת

    • 5 תגובות
    • 948 צפיות
  12. Started by Vidati,

    אהלן, אני משרת כרגע בשיריון, דווקה נהנה, אוג' 08. הבעיה היא שעם תחילת השרות התחילה לי בעיה של לחץ בחזה בעט מאמץ פיזי בינוני/קשה, דיווחתי למפקד והוא הפנה אותי למרפאה בבסיס, עברתי בדיקת AKG ומשם נשלחתי לבקום ועברתי בדיקה נוספת של אולטרה סאונד כזאות שבבדיקה הזאות הרופא טען שיש לי לב גדול, לאחר מכן הוא שלח אותי לתל השומר לעבור בדיקה "קרדיואלוגיה + מאמץ).. לאחר 3 חודשים עשיתי את הבדיקה (תודות לצבא המופלא שלנו), ותוצאות עדיין לא קיבלתי אבל על המוניטור היה רשום את קצב הלב שלי, ומה שמדאיג אותי זה שבהליכה רגילה יש לי דופק 135 ו הליכה מהירה יש לי 155 ובריצה קלה 181. עכשיו איך הצבא מקבל את זה? הבדיקות עדיין לא הגיע לידי הצבא, בקרוב זה יגיע. שמעתי שמוציאים מקרבי, או שנותנים חצי ש…

    • 10 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. Started by Yair Tz,

    ???

    • 37 תגובות
    • 3.8k צפיות
  14. Started by iem,

    שאלה לי למבינים בנפח תעבורה באופן כללי באינטרנט.... בטכניון התחילו לגבות תשלום לפי נפח תעבורה בחיבור האינטרנט האישי במעונות צירפתי מהאתר צילום של מחירי הגבייה ורציתי לדעת האם נראה לכם כי סקייפ יטחן לי את התעבורה או שניתן להעביר את החודש עם איזה 30 דק' בכיף ביום למשך 6 ימים ממוצע בשבוע למשך חודש בלי לעבור את ה-39 ש"ח. תודה !! [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 864 צפיות
  15. Started by mj23,

    היי אני משתחרר עוד שבוע ורציתי לעבוד בעבודה מעודפת איך אני מוצא עבודה ואיך זה עובד בכללי?!!? דרך הצבא?! או דרך לשכת עבודה?!

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  16. Started by Oranili,

    סתם מסקרן אותי...

    • 5 תגובות
    • 742 צפיות
  17. Started by mrsph666,

    שלום לכולם, במידה ואני סובל מ-ADD ולעולם לא הלכתי לאבחונים כלשהם בנושא זה באזרחי וכעת אני חייל בצה"ל, למי עלי לפנות בנוגע לכך בצבא? קב"ן? נוירולוג? מי רשאי להפנות אותי לאבחון, ובמידת הצורך לטיפול? תודה רבה מראש.

    • 2 תגובות
    • 856 צפיות
  18. Started by moskitos,

    • 2 תגובות
    • 682 צפיות
  19. Started by RONEN1N,

    אני רוצה לדעת מה עדיף לי ללמוד מנהל רשתות או אבטחת מידע? ולמה?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by mrsph666,

    שלום לכולם, יש לי שאלה כזאת: במידה ויש לי פרופיל 97 ואני בן יחיד, ולאחר שאני עובר טירונות 02, ובמהלך השירות הצבאי שלי פתאום נכנס לי לראש ג'וק, ואני רוצה להיות לוחם בגבעתי/גולני, למשל, האם הצבא ישמח לשלוח אותי לטירונות קרבית (05, 07) אחרי שההורים חותמים על הטפסים הנחוצים? [ולכל המגיבים הפוטנציאליים - לא, אני לא מחפש שום 'הרפתקאות' למיניהן, ואני יודע שאני זה כל עולמה של אמי. זוהי רק שאלה היפותטית]

    • 7 תגובות
    • 926 צפיות
  21. Started by aviram20,

    אני רוצה לשים תתמונה הזאת http://img401.imageshack.us/my.php?image=rx165ga2e3boxzq5.jpg ואני עושה יש לי תמונה משלי שם את זה עושה שנה פרופיל ואני לא רואה אותהה למה זה?

    • 5 תגובות
    • 968 צפיות
  22. Started by timac,

    מה אומר ה BILI בבדיקות דם והאם 1.56 זה טוב?

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. שמעתי שיש איזה אתר עם תוכנה שמגלה על איזה דמות אתה חושב אחרי 21 שאלות. למישהו יש כתובת לאתר ?!

    • 6 תגובות
    • 3.4k צפיות
  24. אני מתכוון למשווק המורשה של מסכי סמסונג.. אני יודע שיש להם מקום שהם יושבים בו בפתח תקווה ואני לא מצליח למצוא באתר שלהם איפה זה.. מישהו יודע אולי? תודה..

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. שלום ההורים מתכננים קניית מסכים חדשים לכל הבית (3 במספר ) . אין תקציב מכיוון שדרך קשרים וכ"ו אנחנו יכולים להשיג כל דגם של Haier במחיר של יבואן . שתי שאלות ניצבות עכשיו : האם החברה הזאת בכלל שווה משהו ? איזה אתר (לא זאפ ודומיו ) אני יכול לסמוך באמת על ההשוואות שלו ? נ.ב מחפשים שתי מסכים בגודל של 32-34 אינטש ומסך אחד בגודל 47 אינטש , תודה רבה !

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים