כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי, אני לומד כרגע בתיכון רביבים כיתה י', אני במגמת תעשיה וניהול רציתי לדעת אם אפשרי בכללי וניתן "על פי חוק" (?) להגיש אותי לבגרות 5 יחידות במחשבים. ניסיתי לדבר עם הממונת על הבגרות והיא לא רצתה להקשיב לי בכלל ואמרה לי שאי אפשר להגיש אותי לבגרות מהסיבה שהמערכת שלי לא מתאימה מבחינת השעות לבגרות במחשבים. מה שניסיתי להסביר לה (לפני שהיא ניפנפה אותי ואחרי שדיברה איתי בטון מזלזל) הוא שאני כבר מוכן ממזמן לבגרות ואין לי צורך ללמוד את החומר, רק לגשת בסוף השנה ולעשות את הבגרות, זהו. רוב הסיכוים שאני יודע יותר ממנה ואני יכול לעשות את הבגרות של י' ו יא' (ואם יש גם יב') ברגע זה בלי שום בעיה. להמשיך ולנסות להתעקש שיגישו אותי לבגרות? ואם כן, מה להגיד להם אם הם טוענים שזה לא אפשרי? (בנתי…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 754 צפיות
-
-
אני מחפש משאבה לאקווריום, אבל משאבה כמו של קירור מים, בלי פילטר.. אני צריך משאבה לא כ"כ חזקה שלא תבלע לי את הדגים .. הם בסך הכל קטנים חח .. יש לי עכשיו פילטר פנימי של 220 ליטר לשעה אבל אני משתמש בו כמשאבה.. כלומר הוצאתי את הספוג, אז יכול להיות שהוא קצת יותר מהיר .. יש לי איזה שהוא פילטר חיצוני מקומבן שאירגנתי, והוא עובד מצוין .. אני פשוט צריך משאבה שתתפוס פחות מקום ותישאב כמו שצריך .. חשבתי על Jebo AP1200 היא לא יקרה .. רק 55 שקל וזה 800 ליטר לשעה .. הינה קישור : http://www.hydrogrow.co.il/products/22449 תמונה : אני שם אותה בתוך האקווריום נכון ? והיא שואבת דרך השפיץ הזה למטה נכון ? אם יש משאבות אחרות אשמח אם תיעצו לי אליהם .. תודה !
-
- 11 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שאלה שתמיד הטרידה אותי היא האם ספק הכח של המיקרו דומה לזה שיש במחשב וכמה וואטים (בערך) הוא צריך? האם הוא "ג'נרי" או ספק "אמיתי"? האם הוא פועל כמו ספק של מחשב? אשמח לאנשים רציניים שיענו לי ולא יספימו תודה
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הרבה היסטוריה משעשעת, תסתכלו למשל על "המחשב הנישא הראשון": http://royal.pingdom.com/2008/11/28/the-history-of-pc-hardware-in-pictures/
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה, חברים לאחר שהשתחררתי לפני שבוע מצאתי את עצמי עושה סדר במגירות המאובקות ששנים לא פתחתי.. בעודי מסדר את המגירה נתקלתי במשחק הזה שפעם שיחקתי באינטרנט בצעירותי: דיאבלו2 המקורי וחבילת ההמשך שלו.. באמת שלא היה לי מושג מה לעשות עם זה אז החלטתי למכור את זה למי שחפץ במשחק המקורי או בCD key של המשחק במחיר סמלי של 50ש"ח... למי שמעוניין לקנות: Avishtar@gmail.com , Facebook : Avi Ashtar דרך אגב, אני גר באזור המרכז-השרון.. אין לי בעיה לפגוש מישהו במקום אמצע או משהו
-
- 0 תגובות
- 593 צפיות
-
-
אהלן, יש לי חבר אמריקאי שעושה עבודה על ערב הסעודית (במסגרת קורס PR) והוא מבקש עזרה עם תרגום של מספר מילים. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
יש פלאפונים בלי מצלמה, MP3 וכל מני שטויות כאלו, משהו בסיסי לעשות ולקבל שיחות איתו בסלקום ?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
רציתי לדעת מספר דברים לגבי זה.. ב10 אלף שקל אני יכול להוציא רישיון לאופנוע 150 סמ"ק + אופנוע יש לציין שאני כבר מחזיק ברישיון לרכב פרטי אם זה משנה את העסק , ואם אתם חושבים שאולי בכלל עדיף לי רכב קטן במחיר הזה ?
-
- 6 תגובות
- 781 צפיות
-
-
יש לי עבודה לעשות בסטטיסטיקה, בשבילה אני צריך קובץ נתונים של שני משתנים ולפחות 50 תצפיות אני מחפש משהו מעניין אבל אני לא מוצא יותר מידי, אם למישהו יש רעיון\נתונים אני אשמח לשמוע
-
- 0 תגובות
- 774 צפיות
-
-
כבר מזמן מסקרנת אותי השאלה איך צוות העטר מחליט מי הוא מומחה ל(נושא מסויים) ושלא תבינו לא נכון מתי שמומחה משיב לשאלתי בפורום אני מרגיש שאני "בידיים טובות" תודה לכל המשיבים
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
-
-
היי חברים, שאלה קטנה שרציתי לברר לגביה לפני המבחן שמחר. כפי שאתם יכולים לראות בציור, יש 3 מטענים ואני מחפש את הכוח שמופעל על המטען האמצעי. עכשיו הכוח שמפעיל המטען הימני מושך אותו והכוח שמפעיל המטען השמאלי מושך אותו גם כן, איך אני מבצע את חיבור הכוחות המופעלים עליו לסך הכל כוח? הייתי עושה: F = F1,3 + F2,3 אם הוא היה נמשך\נדחה לאותו כיוון משתי הכוחות, אך מה עושים במקרה כזה? המורה אמרה משהו בנוגע לבחירת הכיוון של ציר ה-X ולפי זה מציבים את הכוח שמושך\דוחה בניגוד לכיוון ציר ה-X במינוס אבל כך ניתן למצוא 2 תשובות אפשריות.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
אז אני מחפש מקום בארץ להיבחן בשביל הסמכה של A+ (רק מבחן בלי קורס) ומקום אחד שמצאתי ביקש 1257 ש"ח כולל מע"מ על כל טופס! (יש שני טפסים אז יוצא מעל 2500 ש"ח). עכשיו אם נתחשב בעובדה שהבחינה אמורה לעלות לפי המחירון באתר של COMPTIA בערך 180 דולר לטופס יש לנו הפרש מחירים עצבני. מישהו מכיר ? ממליץ?
-
- 15 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
לא ידעתי איך אני פונה ולמי אז אני פשוט כותב פה, עכשיו שמתי לב שהשעון של הפורומים משום מה נמצא על GMT במקום GMT+2 שהוא זמן ישראל.
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
יש לי עבודה באנגלית לכתוב מכתב ואני לא יודע אנגלית בגרוש, כבר כמה ימים שישבתי על המכתב ואני לא מצליח אני צריך את העזרה שלכם פה, אני יפרסם פה את המכתב ותעזרו לי בשגיאות כתיב או שתוסיפו לי דברים שצריך כדי שיהיה יותר 'עשיר' המכתב עוסק בזה שכביכול נסעתי מחוץ לארץ ואני כותב למורה שלי מכתב מהמדינה שבה אני מבקר ומספר לה.. אם מישהו יכול לשפר את המילים, לשנות דברים וכו' אז תודה רבה לכם . Hi teacher, how are you ? here im totlly fine Its feel great to be here in italy I go to many places like musemsm, pisa and more I saw intresting things like cars that we dont have in Israel, celeb people that comes from other countrys and more The special thing about italy is that the p…
-
- 6 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
היי, אחרי שיקולים רבים, החלטתי שמדעי המחשב זה התואר אליו אני רוצה ללמוד. זאת הולכת להיות משימה בכלל לא פשוטה, שכן אני לא יודע כלום בתכנות, ובתיכון עשיתי רק 3 יחידות במתמטיקה וגם את זה סיימתי בקושי. כנראה שמתמטיקה זה לא הצד החזק שלי. וכידוע, לפחות 60% מהתואר במדעי המחשב זה מתמטיקה. במצב הנוכחי, אף אוניברסיטה לא תקבל אותי, כי צריך לפחות 4 יחידות עם ציון מינימלי של 80, ואני לא מוכן להתפשר על מכללה. אבל יש את האוניברסיטה הפתוחה, שם כל אחד יכול ללמוד בלי דרישות מקדימות. (ויש להם פקולטה למדעי המחשב). אז חשבתי לעשות את הקורס אשנב למתמטיקה, זהו קורס ריענון במתמטיקה שהנושאים שלו הרבה יותר מתקדמים מהחומר התיכוני. אבל עדיין, זה לא יכסה את החומר התיכוני. אני עדיין לא אדע גיאומטריה, ח…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איפה אני יכול למצוא דבר שכזה? אני רוצה להמיר את הכבל האופטי מהPS3 ל3 כבלים PL לרמקולים X540. תודה
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
-
-
אז ככה החנויות השתגעו , באג ואופיס דיפו פתחו במבצעים מטורפים על הנגנים למינם והמחשבים , המבצעים תקפים רק לכמה ימים אבל בכול זאת , איפוד נאנו יותר זול מבאהר"ב ועוד בארץ? זה די מגניב וגורם לנגן להיות שווה את המחיר , אה ושכחתי לציין שIVORY כנראה נבהלו מהמבצעים וגם אצלם אתם יכולים לרכוש איפוד נאנו דור 4 8 ג'יגה ב 580 ש"ח שזה המחיר הכי זול נכון להיום בארץ! אז אני לא יודע מה איתכם אבל אני נראה לי רץ לקנות.. (וכן התאכזבתי מהIPOD CLASIC , לא שווה 1000 ש"ח לצערי.)
-
- 3 תגובות
- 806 צפיות
-
-
הם http://kst.co.il/index.asp מוכרים זכרון במחיר ממש משתלם ואני רוצה להזמין (משלוח בדואר) אבל לא שמעתי עליהם מעולם.מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היי אנשים, המפרט הנ"ל עלה לפני 3 חודשים בסביבות ה-6K כמה הוא עולה היום לדעתכם? הוא בכלל משתלם למחשב משחקים כבד? מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 (S775) - 2.83GHz 1333MHz 12MB Shared Cache 64bit Box גוף קירור למעבד Thermalright Ultra 120 Extreme + Silent 120mm fan לוח אם Gigabyte GA-EP43-DS3L Intel Socket 775 ATX Motherboard זיכרון פנימי DDR2 4GB Dual Channel kit 2X2048MB PC6400 OCZ\G. Skill etc... - Life Time Warranty - CL5 דיסק קשיח ST3500320AS Seagate 500GB S-ATA 7200RPM 32MB Cache - 5Y Warranty צורב ASUS DRW-2014L1T SATA DVD-RW X20 - Lightscribe כרטיס מסך Geforce 9800GX2 1GB DDR3 512bit - Innovision, Leadtek, Palit, Gigabyte, Asus, …
-
- 3 תגובות
- 892 צפיות
-
-
וואי ממש ניהיתי חלוד במתמטיקה שזה מעציב בכל אופן תרגיל בדיפרנציאלים בני גורן חלק ו' 5 יחידות עמוד 514 תרגיל 34 רק צריך את הפואנטה של התרגיל שברחה לי מהראש נתונה הפונקצייה y = מונה: x^2 - 3x + a מכנה : x^2 - 3x +2 ישר המשיק לפונקצייה בנקודה x=-1 חותך את ציר האיקס בנקודה x = 7/5 הוכח a=0 תודה חברים
-
- 5 תגובות
- 926 צפיות
-
-
יש לי שתי נקודות p1 ו-p2 ולכל אחד יש X ו-Y. איך אני מחשב מרחק(משהו עם חיסור אם אני זוכר נכון)?
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שוב פעם, אם זה לא קשור לפורום הנ''ל, בבקשה להעביר. ערב טוב, הצעתי לחבר מחיר על לוח אם, מעבד, כ.מסך וזיכרון: לוח אם: 945P S3 מעבד: E6300 זיכרון: 512MB של KINGSTON מקורי כ.מסך: X1650XT על כל הרכיבים הצעתי לבחור, 650 ש''ח אולי 700. אבקש את דעתכם בנידון, אם המחיר מצדיק את התמורה וכו... האם המחיר שנתתי הוגן?
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
קודם כל אני לא ניראה לי שהסיפור נכון בגלל תחילת המיכתב והסוף שלו באתר, אבל במידה והוא נכון האיש הזה בחור מאוד מאוד רע!!! ואסור לפרנס אותו! מה שחשוד לי לגבי אמינות הסיפור הזה אלו המישפטים האלו שהם השורות הראשונות של הסיפור.... "אולי ראיתם כבר אבל זה עובר במייל כבר כמה ימים כדאי לקרוא זה חשוב " "הייתי חייבת לשתף אתכם בחוויה הקשה שעברנו אתמול בפיצה" - עכשיו איך זה רץ כמה ימים במייל והם עברו אתמול את החוויה מבחינת הכותב לרגע שהוא או היא רשמה את הסיפור! משו חשוד לי...ויש עוד כמה לא חסר דברים לא אמינים במיכתב אבל אני לא שולל מה דעתכם? http://www.bona.co.il/view.php?t=92606
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-


