עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. כולם יודעים שספקיות האינטרנט לא נותנות כתובות ip לאוכפי חוק כלשהם. כולם גם אומרים שאוכפי חוק לא יחפשו את אלה שמורידים אלא את אלה שמשתפים. אז איך זה שבכתבה הבאה ידעה ההתאחדות על הבחור מבית שמש הוריד סרטים ? ואיך זה שתפסו בחור שלא שיתף אלא בסכ"ה הוריד ? אשמח לשמוע תשובות http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=83639&pid=1

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by david32,

    אני מחפש כבר כמה שעות הת המשפט מהקומדי סטור (יש גם שיר כזה): לקח נושא תמים ועשה אותו פושע תעזרו לי בבקשה, אני משתגע.

    • 2 תגובות
    • 694 צפיות
  3. נדפק לי סופית המכשיר N95 שקניתי לפני שנה בשחור....עכשיו אני לי כסף לקנות חדש אז אולי יש איזה מבצע בסלקום שנותנים מכשיר ומפזרים תשלומים?

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. התווכחתי אם חבר מה שם הסיגרייה הזאת ( אנחנו לא מעשנים סתם ויכוח דפוק חח) http://hotimg21.fotki.com/a/79_181/133_66/sigaret.jpg נקסט כחול ארוך ( הוא טוען שלא קיים ארוך ) נקסט כחול

    • 4 תגובות
    • 908 צפיות
  5. Started by J0n1,

    אני מחפש שרת איחסון לאתר תדמיתי. אני צריך שהוא: 1. יהיה מהארץ 2. יתמוך בASP ומסד נתונים של מייקרוסופט (DB) 3. העלאת FTP נפח של כמה מאות מגה - ג'יגה. אשמח להצעות...

    • 0 תגובות
    • 612 צפיות
  6. Started by alexbmw,

    איך המחשב יודע מה השעה ? נגיד וכיביתי את המחשב ל כמה ימים ונגיד והוא לא מחובר לרשת איך הוא יודעה כמה שעות עברו מאז שהוא כובה ואיך הוא יודעה מה השעה לאחר כמה זמן ?

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by aviram20,

    היי קניתי אוטו ומצב המרכב שלו דיי טוב יש כמה מכות קטנות שצריכות בונדו מעבר לזה אני רוצה לצבוע את הרכב בשחור(מה שמחייב עבודת פחחות טובה מאוד) מוסך לא בא בחשבון כי הוא רוצה 3 אלף שקל אז חשבתי לעשות את זה בעצמי יש למישהו מושג כמה עולה פח צבע לאוטו של נגיד 3 ליטר וצפוי שקוף בערך 3 ליטר? חשבתי לעשות שחור מאט ועליו ציפוי מבריק זה יצא שחור מבריק אגב , מה לגבי פח בונדו מה המחירים ?

    • 35 תגובות
    • 4.5k צפיות
  8. רציתי לעשות OverClocking לכרטיס מסך ונתנו תתוכנה במדריך אבל רשום קובץ לא קיים .. קישור לתוכנה : http://hwzone.co.il/downloads/index.php?act=view&id=39 קישור למדריך עצמו : http://hwzone.co.il/guides/oc_vga/2/ תתקנו בבקשה .. טנקס

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות
  9. בשעה טובה, קיבלתי צו ראשון. מסתבר, שזה לא ראשון שהם שלחו אליי, כנראה נעלם בדואר או משהו (מצוין עליו "התראה לפני מעצר :s05: ). בכל אופן, בתוך המכתב, הגיע רק צו ההתיצבות, בלי השאלון הרפואי מצאתי את הטופס, באיכות מגעילה ביותר, באתר של צה"ל: http://www.aka.idf.il/giyus/general/?CatID=23065 יש אולי משהו באיכות יותר טובה? כי זה די מעצבן לשבת ולמלא דבר כזה. לא לחוץ לי לקבל משהו אחר, מקסימום אני יסבול 3 דקות וימלא בזה, אבל יהיה נחמד למצוא משהו אחר. ולבסוף, מחיפוש קצר גיליתי שכבר חרשו על הנושא הזה פה, אבל בכל זאת, טיפים יתקבלו בברכה .

    • 0 תגובות
    • 4.4k צפיות
  10. Started by idanx5,

    חדש פה [= my name is idan and i have 16.5 years old חחח מקווה ללמוד פה ולעזור מאז שאני זוכר את עצמי בכיתה ב' תמיד הייתי מפרק כול מוצר חשמלי בבית ומרכיב אותה בחזרה חח ..

    • 3 תגובות
    • 620 צפיות
  11. היי ח'ברה זה נושא רציני , אני מבקש רק מי שיש לו נסיון או משהו לעזור שיכתוב...תודה. איך מתמודדים עם דחייה של בחורה ? הייתי בדייט עם בחורה ולא היה קליק וממש נעלבתי כזה. אני מרגיש דחוי וזאת הרגשה כואבת להיות דחוי. אף פעם לא הרגשתי משהו כזה בחיים שלי. אני בן 23 - תכף 24 , ואני ביישן כזה עם בנות. זה לא שאני מכוער , או חנון או משהו. הבנות היחידות אבל שהייתי איתם בקשר בחיים היו מהתיכון , או מהצבא או ממקומות עבודה. כלומר בחורות שקודם הכרנו פיזית כמה חודשים ורובן התחילו איתי ראשונות כי אני ביישן. אבל אני תכף בן 24 ובתכלס אף פעם לא הזמנתי בחורה לדייט או משהו. אפילו שנגיד בנות נתנו לי טלפונים התביישתי להתקשר. כאילו אני חי כזה בבועה שלי , וככה אני גם לא נותן לעצמי להפגע. וגם לרוב הבנ…

    • 48 תגובות
    • 9.1k צפיות
  12. 1. אם מציעים לך הלוואה, אמור שבדיוק עכשיו הכרזת על פשיטת רגל ואתה ממש צריך את הכסף. 2. אם שואלים אותך: "איך אתה מרגיש היום?" תגיד: "אני כל כך שמח ששאלת, כי לאף אחד היום לא אכפת ויש לי את כל הצרות הללו. הכלב שלי מת, חברה שלי נפרדה ממני..." 3. )זה טוב בשביל הגברים( נערת הטלמרקטינג: "היי, שמי ויקי ואני מדברת מטעם חברת "___". אתה (בהטעמה חרמנית): "מה את לובשת?" 4. אם החברה מנקה שטיחים תשאל: "האם אתם יכולים להסיר כתמי דם?... כתמי דם של עזים?... ומה עם דם אנוש?" 5. אמור "לא" שוב ושוב. תשתדל להדגיש כל "לא" ואמור זאת באותו קצב ובקול מונוטוני. זה ממש כיף אם אתה מסוגל לעשות זאת עד שמנתקים לך. 6. אחרי שנערת הטלמרקטינג מסיימת את שיחת השכנוע שלה תבקש ממנה להינשא לך. כשהיא תתחיל להתבלב…

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. אתמול נתקלתי ב YOUTUBE בסדרה ממש מצחיקה של סרטונים על שוטר מפגר. (לא מפגר מבחינת עלבון, מפגר מבחינת המחלה, פיגור שכלי וזה כנראה מה שיש לו\תסמונת דאון) בקיצור, ממליץ בחום לראות הנה הפרק המועדף עליי:

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. אחת השאלות שיש לי לפתור בתור שיעורי בית באלגוריתמים היא כזאת: נתונה מטריצה M בגודל n על n של מספרים שלמים ושונים אחד מהשני צריך למצוא איבר שהאיברים שמעליו, מתחתיו ומצדדיו קטנים ממנו במילים אחרות, צריך למצוא m[i, j] כך ש: m[i,j] > m[i+1, j], m[i-1,j], m[i,j+1], m[i,j-1] זה קל, הבעייה היא שאני צריך לפתור את זה בסיבוכיות O(n) שימו לב - אני לא מבקש פתרון, רק שתגידו לי אם זה אפשרי ואני אשמח אם יענו על השאלה אנשים שלמדו יותר משיעור או 2 במחשבים בבית הספר על אלגוריתמים... אל תשכחו שזו מטריצה - יש n² איברים בכל מקרה, יש לי 2 הוכחות שזה בלתי אפשרי, אבל יכול להיות שאני טועה בהוכחות האלה, למרות שזה לא נראה לי, אני אחכה ואראה אם יש צורך בכלל לתת את ההוכחות שלי תודה איל

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by mrsph666,

    מישהו יודע איך נראה השירות של נהגים מבצעיים ביחידת שלדג, שעברו טירונות 02? איך ניתן להתקבל ליחידה בתור נהג מבצעי? האם הם 'טועמים' שטח? 'אוכלים' טבילת אש? אילו אימונים הם עוברים ביחידה? האם רשאיים לקחת נשק הביתה? אשמח לשמוע פרטים.

    • 1 תגובה
    • 2.7k צפיות
  16. מכירים את זה שאתם רוצים לצאת מהבית, ולא יודעים איך לאכסן את כל הגאדג'טים שלכם בכיסים? ובכלל.. כל הדברים שאתם צריכים איתכם, מפתחות, ארנק, פלאפון, אוזניות, אייפוד (או D2, או כל נגן אחר שהוא fuck the system and be different) חשבתי לקנות תיק צד קטן, ולשים בו הכל. מישהו מכיר מקום במרכז לתיקים נורמלים? הבנתי שלPURE יש תיקים יפים, אבל שהם יקרים ממש, מישהו יודע מה סדר המחירים שם?

    • 40 תגובות
    • 3.6k צפיות
  17. Started by Mesatla,

    תגובות.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  18. אהלן אהלן, אני רוצה לקנות מכונה שהיעוד המיידי שלה הוא קיצוץ זקן ושיער מהאף, שתיהיה נטענת ואמינה. אם היא מסוגלת להתמודד עם תספורות ראש - יתרון גדול. אני לא רוצה להוציא על זה יותר מ 100$ ולא משנה לי קניה בארץ או מאתר בחו"ל שמקבל פייפאל, יש למישהו הצעות?

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  19. יש לי מחר שמה ראיון עבודה בNETVISION ואין לי מושג קלוש על המקום הזה. כתובת:מרכז אומגה, מת"מ חיפה תודה

    • 52 תגובות
    • 15.7k צפיות
  20. היי לא הרבה יוצא לי מהידע והקישורים שיש לי במחשבים קצת תיקונים פה ושם משפחה וכאלה קצת מודינג , אבל מעבר לזה לא ממש יוצא.. לכן חשבתי להתחיל לתקן מחשבים בבתים לבוא לקחת לעשות תיקונים למחשבים מקולקלים לשדרג וכאלה .. פה בעיר יש שני חנויות מחשבים בילבד ושניהם גנבים לדוגמא: אחד מהם רצה למכור לי AGP X1650 ב480 שקל (מה שאומר שעם מחיר זול אני אוכל להצליח) מלבד כרטיסי ביקור ומחירים זולים במיוחד יש טיפים מסוימים להצלחה ולפירסום?

    • 54 תגובות
    • 7.1k צפיות
  21. Started by netanel38121,

    שלום, מצטער מראש אם זה לא המקום הנכון לשאול. רציתי לשאול, קניתי עכשיו חשבון פרימיום לחצי שנה בראפשירד במטרה להוריד ללא הגבלה ובמהירות מקסימלית. רציתי לדעת, האם אין שום הגבלה בכמות שאני יוריד\מוריד? וכמו כן מה הקטע של הנקודות עוד לא הבנתי את הנושא הזה, בתודה .

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by 00000,

    הוא השתתף בתוכנית של אילן שושן "היעלמות" לצד ליאור מילר, משנת 2000. למי שלא זוכר זו הייתה סדרה בת חמש פרקים על זייפני תמונות חייזרים שאחד מהם נחטף ע"י "החייזרים"(השחקן שאני מנסה לזהות). הג'ינג'י: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 955 צפיות
  23. Started by FunkyMonk,

    רציתי לדעת מה דעתם על עתודה בכלל, ותוכנית פסגות בפרט? יש פה מישהו שעשה עתודה? אני יודע שבד"כ עתודאים מוצבים אחרי הלימודים בתפקידים הכי משעממים בארץ.. למישהו יש נסיון עם פסגות? איזה תפקידים הם מקבלים בד"כ אחרי הלימודים? ומה עם עתודאים לפיסיקה? או מתמטיקה? ומה לגבי התנאים בזמן הלמודים? כמה זה מפריע ללמוד עם אנשים שגדולים ממך בלא מעט שנים?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. 1. ישראלי זה לריב עם מישהו ולצעוק עליו "למה מה קרה?" ו"חכה-חכה, זה עוד יעלה לך ביוקר" תוך נפנופי ידיים, ושעה אחרי זה לשבת איתו על כוס קפה, לטפוח לו על הכתף ולהגיד "אתה בחור טוב, אתה" 2. ישראלי זה ללכת ברחוב שכולם בו היו איתך בצבא, להיכנס למסעדה עם תפריט בעברית, לשמוע את המלצר קורא לך "אחי" ולדעת- שאתה בהודו, ניו-יורק או תאילנד 3. ישראלי זה הבן אדם היחיד שמוחא כפיים כשהוא חוזר ארצה, ולא יכול לחכות לרגע שהוא יעוף מפה שוב 4. ישראלי זה לשבת ביום שישי עם חברים, לראות חדשות ולבכות עם כולם על המצב וחצי שעה אחרי זה לצחוק עם הטברנה או לימור. 5. ישראלי זה לטעון שכדורגל הוא ספורט בריא, ספורט חשוב, ספורט מעניין, אבל תוך כדי ישיבה על הספה בבית וטפיחה על הכרס הענקית. 6. ישראלי זה …

    • 10 תגובות
    • 3.9k צפיות
  25. Started by rbik,

    שלום , למישהו יש מידע למה ב-KSP לא עונים לטלפון ? ניסיתי כבר כמה ימים את הטלפון מהאתר שלהם. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים