עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by methodman,

    הקורנפלקס החדש של גירס אוף וור בקרוב בחנויות http://www.g4tv.com/xplay/videos/35316/Comedy_Grains_of_War.html (:

    • 0 תגובות
    • 675 צפיות
  2. Started by Black Knight,

    היי, לא ידעתי ממש איפה להכניס את זה.. אז כללי נראה לי כמו מקום טוב. אם תוכלו בבקשה לפרסם פה כל אתר של תמונות רקע למחשב שאתם מכירים זה יהיה נחמד. אני מחפש לרענן את שלי ותוהה לאיזה אתרים יש את הרקעים הכי מעניינים. (ובלי רקעים של מכוניות!) תודה =]

    • 5 תגובות
    • 866 צפיות
  3. Started by pain_killer12,

    חבר'ה, אם יש לי שני ישרים מהצורה: ax + by = c dx + ey = f איך אני קובע אם הישרים נחתכים (ואם נחתכים האם הם ניצבים), מקבילים או מתלכדים? כמובן לפי a,b,c,d,e,f. תודה מראש לעונים.

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  4. זה לא שאין חנויות יש מלא אבל הכל יקר ... יש חנויות יחסית זולות ?

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  5. רק ליודעי דבר 1. האם הראיה יכולה להמשיך להפגע גם אחרי ניתוח הלייזר ? כלומר אחרי הניתוח נגיד יש לך 6/6, אם נגיד תיהיו הרבה על המחשב , הראיה תתחיל להפגע שוב? 2. האם ניתן לעשות ניתוח כזה פעמיים? 3. האם ניתוח לייזר מחייב הרכבת משקפי קריאה לאחריו?

    • 16 תגובות
    • 3.7k צפיות
  6. Started by redti,

    שלום , רציתי לדעת במידה ואני מוציא רישיון לאופנוע אך לא עושה ביטוח וקורה ועשיתי תאונה..הצבא יממן לי את הפציעה או שהוא ייתן לי להתמודד עם זה לבד ? או שבכלל יכניס אותי לכלא על כך שלא היה לי ביטוח ועוד משהו קטן..לא כל כך קשור אבל חייב בשביל להוכיח למישהו..מה הסיכוי שרוכב אופנוע יפגע בהולך רגל? (לא אחד למיליון??)

    • 5 תגובות
    • 738 צפיות
  7. אני שובר את הראש מאיפה לקנות. לא מצאתי חנויות נורמליות באינטרנט, מישהו מכיר?

    • 15 תגובות
    • 4.2k צפיות
  8. שלום עשיתי את כל הבדיקות של הצו הראשון וקבלתי הזמנה נוספת להתייצבות לוועדה רפואית השאלה שלי היא אם את כולם מזמינים לשם? ואם לא, אז את מי כן?.. ולמה מזמינים? תפרטו כמה שאפשר בבקשה

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. אני צריך להחליף את המחסנית ( שחור לבן ) של מדפסת HP 930C שיש ברשותי, ואני לא רוצה לקנות מחסנית מקורית. הרשת מכירה שכרגע אני זוכר את שמה היא DMO אבל משום מה נראה לי שהמחירים שלה מאד יקרים. בחיפוש אקראי קצר יצא לי למצוא מחסנית לא מקורית לדגם שאני צריך, באיזו חנות בכפר סבא, המחיר שהופיע שם עמד על 30 ש"ח, ב DMO ראיתי את המחיר לאותו דגם ולא מקורי על 105 ש"ח, שנראה לי מוגזם לחלוטין. איזה עוד רשתות למכירת מחסניות יש, שהן מוכרות ומומלצות? תודה מראש לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 865 צפיות
  10. Started by harbinger,

    ניסיתי להירשם זה מציג רק כתובות של ארה"ב , קנדה וסין מה אפשר לעשות? האם זה ככה?

    • 2 תגובות
    • 702 צפיות
  11. Started by harbinger,

    לדוגמא: http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16820227333 http://images10.newegg.com/uploadfilesfornewegg/rebate/SH/OCZ20-227-333Dec01Dec1608lh15.pdf איך זה עובד ? מה זה החזר או הנחה בקופון?

  12. Started by Yaron-Cohen,

    נתחיל את הסיפור מההתחלה... קניתי לוח של ABIT מדגם FATALITY לוח UATX. לאחר פחות משנה הלוח מת... החזרתי אותו לKSP והם נתנו לי זיכוי מלא לכסף... הוספתי 50 שקלים ולקחתי לוח של גיגהביט מסוג G33MDSR2... לפני שבועיים הלוח מת.... הלוח עדיין באחריות!!! החזרתי אותו לחברה והם אמרו לי שעוד שבוע אני אחזור והכל יהיה מטופל... אחרי שבוע חזרתי...ואמרו לי תתקשר עוד כמה ימים....כמובן שהתקשרתי...ועדיין לא מוכן... הלוח חזר כעבור שבועיים.... הם החזירו לי לוח של אינטל (לא חדש, או בכל אופן הוא בא בשקית אנטי סטטית) במקום מה שלחתי....אמרתי לא נורא...שאני אצלהם אני רואה שהלוח הוא עם קול של 2 ערוצים (השאלה האם זה הגינוי ללוח G33)... יש 4 יציאות SATA במקום 6... האם הגינוי שהיבואן נותן לי לוח של אינטל…

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by benor,

    סתם מעניין אותי

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  14. 1. במקרה הלא ייתכן שלא אחווה אורגזמה לאחר שהתגלגלת עליי, שיכור כלוט והתחלת ל"לפמפם" במשך 5 דקות שלמות, בעודך מחרחר כאדם זקן עם סרטן בריאות, אני אזייף אחת. 2. בכדי שלא תרגיש בזיוף אשתמש בביטויים כמו, "אז כך מרגיש זיון גדול מהחיים", ואיילל כמו חתול אשר תוקעים בו סיכות ומחטים שוב ושוב. 3. אני בחיים לא אבקש יותר משחק מקדים. 4. אני מבינה לגמרי שתפקיד האישה בכל מערכת יחסים הוא לקבל את האשמה בכל דבר, אז כאשר אתה דופק לעצמך עם פטיש על האצבע או שקבוצת הכדורגל שלך מפסידה, אני מסכימה שבעקבות משוואה מדעית בלתי ניתנת לתפיסת אישה, זוהי אשמתי, אפילו אם אינני או לא הייתי שם אהיה אשמה. 5. בכל הזדמנות שאפגש עם חברותי, לערב בנות, אספר להם שאתה מצויד יותר טוב מיאק מגודל ואפילו פיל היה מתגאה …

    • 4 תגובות
    • 893 צפיות
  15. יש כזה אתר שבו אני בוחר את הזמרים והלהקות שאני אוהב(לא ישראליים). וכשהזמר מוציא שיר חדש או אלבום חדש, האתר שולח לי הודעה למייל: "הזמר XXXXX הוציא שיר חדש YYYYYYYY" יש כזה דבר?

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  16. שלום, בגלל שאין לי PAYPAL ואבא שלי לא מוכן לשלם עבור דבר כזה (הוא מתנגד לשלם על דברים כאלו ) , חבר שלי שבא מרומא קונה בשבילי מנוי לאיזה אתר שאבחר (כמובן שאני אשלם..). שמתי לב שהמון דברים מועלים ל-RS .. אך רציתי לדעת אם אתם ממליצים על איזשהו אתר מסויים אחר . והאם המהירות של RS היא מקסימלית? וכמה הגבלת הורדה ליום (GB PER DAY ) .. נ.ב - אם זה מ-RS כנראה אני אקח את החבילה ב 7 יורו.. תודה מראש !

    • 0 תגובות
    • 616 צפיות
  17. Started by zombie,

    עשיתי מנו בנובמבר והם שמו הגבלה של 2.66G ליום! וזה ממש לא מספיק! כשעשיתי לא הודיעו לי שום דבר לגביי ההגבלה! לכמה זמן ההגבלה?והאם אני יקבל פיצוי?(כמו הערכה של המנוי) אני לא מצליח להוריד כלום עם ההגבלה הזאת!!!!!!!!

    • 7 תגובות
    • 797 צפיות
  18. Started by huber,

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7772376.stm

    • 0 תגובות
    • 761 צפיות
  19. Started by huber,

    http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-22203-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%91%D7%9E%D7%A9%D7%A8%D7%93.aspx אני לא חושב אישית שזה יכול באמת להיות נוח ליום עבודה, והמחיר הופך את זה לקוריוז לעשירים, אבל...

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  20. Started by viper_sb,

    אני לא יודע איך היא נקראית בשמה המלא אבל מה שאני כן יודע זה.. F C זה מאוד מאוד חשוב לי תודה.

    • 8 תגובות
    • 863 צפיות
  21. מדובר בחנות שכונתית בבעלות פרטית. יש לי זיכוי בסך 200 שקל בחנות הספיציפית הזאת וסיכמתי עם המוכר שזה ישמש כדמי קדימה. סיכמנו על המיפרט והוא היה צריך לחזור אליי עם תשובה לגבי כרטיס מסך מסויים שרציתי ולא היה לו במלאי. הלכתי למילואים וחשבתי שהוא מתעכב עם התשובה בגלל שמדובר היה בכרטיס יקר שאינו נפוץ. כשחזרתי מהמילואים התקשרתי לחנות לברר את פשר העיכוב,אולם מענה אוטומטי הודיע לי שהקו נותק. הגעתי לחנות ולתדהמתי התברר לי שהשלט הוחלף והבעלים התחלפו. הבעלים הנוכחיים לא שיתפו פעולה והתנערו לחלוטין מהעניין. בדרך לא דרך הצלחתי להגיע לכתובתו ולמספר הטלפון של בעל החנות אולם הוא התנער מהעניין ואמר לי שזאת הבעייה שלי שלא ניצלתי בזמן את הזיכוי וכרגע אחרי שהוא כבר סגר את החנות אין לו שום כו…

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by aviad91,

    היום עשיתי מבחן.המבחן תאוריה הראשון שעשיתי וטעיתי ב6 שאלות מתוך 5 מותרות. אחת השאלות בהן טעיתי היא כזאת:איזה מכלי הרכב המופיעים בתמונה אינו חונה כשורה? זאת השאלה ובתמונה מתחת מוצגות שתי מכוניות צמודות למעבר חציה.אחת לפני ואחת אחרי. אבל!המכוניות חונות על יד מדרכה עם אבני שפה הצבועות באדום לבן-מה שאוסר על חניה של כלי רכב בכל מקרה. אני מין הסתם סימנתי שאף אחד מהרכבים אינו חונה כשורה.אבל לפי המבחן התשובה היא שהרכב שלפני מעבר החציה אינו חונה כשורה. מה שנכון אם לא כוללים את אבני השפה הצבועות אדום לבן. אני מתכוון לערער מחר על זה.מה דעתכם?

    • 15 תגובות
    • 7.7k צפיות
  23. אמת או שקר?

    • 8 תגובות
    • 948 צפיות
  24. לילה טוב, יש לי את הרקע הזה: http://wallpaperstock.net/announcement_wallpapers_8012_1440x900_1.html אני מחפשת משהו מקורי לרשום בתוך השלט. משהו שקשור למחשבים. בהתחלה סתם חשבתי שזה יהיה נחמד לרשום את השם שלי אבל זה נראה לי "פשוט" מידי. אשמח לרעיונות...[רציניים....]. תודה.

    • 0 תגובות
    • 731 צפיות
  25. מדובר במבצע הנוכחי (לאורך דצמבר?) בצומת ספרים. התקנון: https://www.booknetshop.co.il/page.asp?id=190000 1. לפי השורה הראשונה בתקנון קיבלתי רושם שהאתר תקף רק בקנייה מהאתר. נכון? לא נכון? 2. תקף רק על המבחר (המאוד מצומצם) של 'רבי מכר' שמופיעים באתר (https://www.booknetshop.co.il/bestseller.asp), או שיש עוד משהו? יש רשימה מלאה איפהשהו? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים