עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by morans,

    היי חברים! אני סטודנטית ואני רוצה לשלב עבודה גם, אבל אני רוצה למצוא עבודה מהבית וזאת מפני שיהיה לי מאוד קשה לשלב עבודה רגילה עם הלימודים. מישהו מכיר עבודות טובות מהבית? אני לא מחפשת הכנסה כל כך גדולה 1000-1500 שקל בחודש ואולי אפילו פחות. הרצון הוא שגם תהייה לי הכנסה וגם שאני לא אצטרך לשלם לביטוח לאומי את התשלום של מי שלא שכיר. כמו כן אני אשמח לדעת אם מישהו כאן עובד בעבודה של פעמיים בשבוע שאולי גם תעזור לי בעניין אשמח לתגובות! מורן

    • 59 תגובות
    • 6.6k צפיות
  2. Started by x-pac,

    לא ממש ידעתי איפה לכתוב את השאלות אז החלטתי שפה טוב שאלה ראשונה האם גוגל מסנן אתרים שיש בהם תוכן לא חוקי כמו האקינג נגיד שאלה שניה אם אני שם אתר באינטרנט האם הוא אוטומטית יופיע בגוגל כאשר אני אחפש אותו (לא משנה באיזה עמוד) תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. קראתי שאפשר לבחור להיבחן באנגלית במקום בעברית ואני יודע אנגלית יותר טוב מעברית ,מישהו יכול לפרט קצת על הבחינה והאם היא יותר קלה?

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  4. Started by GWeizman,

    לא ידעתי אם לפה או למדע וטכנולוגיה.. נראה לי שיותר לפה. בכל מקרה, נתונה לי נקודת רתיחה של מים (98.098) בגובה מסויים. איך אני יכול לחשב את לחץ האוויר (ולהעריך את הגובה) לפי זה? תודה עריכה: אוקי, הגעתי לזה שהלחץ הוא 0.902368421 אטמוספרות, איך אני מגיע לגובה מעל פני הים? עריכה2: אוקי, כנראה טעיתי? עריכה3: פתרתי לבד, תודה בכל מקרה

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  5. Started by Oranili,

    עם הפלאפון! כל פעם שאני נכנס לחדר ומתקשרים אלי לפאלפון אני שומע קיטועים מדי פעם... לא יודע כבר מה זה יכול להיות אני לא שומע שיחה חלקה כמו בORANGE... יש לי פלאפון LG8600 מישהו נתקל גם ?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אז ככה, בקרוב אני אמור לקבל צו ראשון ועד עכשיו אני לא באמת יודע מה אני הולך לעשות בצבא (אבל דיי ברור לי שלא קרבי.) אני דיי תת משקל (49) והגובה שלי הוא 1.75 בערך.. האם תיהיה לי בעיה עם המשקל בצו ראשון? בכל אופן,רציתי לקבל קצת מידע על 8200 , איזה פרופיל צריך כדי להגיע לשם וכו .. והאם יש לכם הצעות לכל מיני יחידות מובחרות שכדאי לי לנסות להתקבל אליהם? (במידה ויהיה לי הפרופיל המתאים כמובן..) אני מחפש תפקיד שקשור איכשהו למחשבים אך לא תיכנות שצורך ידע קודם כי פרט ל-HTML אין לי הרבה ידע בנושא.. תודה רבה מראש נ.ב - האם ל-8200 צריך פורטקציות כלשהם (נגיד שחבר שלך שמשרת שם צריך לרשום אותך במחשב או משהו כזה? ) שמעתי על זה הרבה סיפורים.. (והאמת שאני מכיר מישהו שמרשת שם אבל אין …

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by Guyn,

    תראו משהו מצחיק שנתקלתי בו בעבודה. שימו לב לשורה 3. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 876 צפיות
  8. אני מועמד לכל מיני מסלולים בחמ"ן, בדרך פלאית כלשהי, הקורות חיים שמילאתי באינטרנט לא הגיעו אליהם התקשרו אליי, אני צריך לשלוח להם קורות חיים (בפקס, אין ברירה), הבעייה היא שעבר הזמן שבו יכולתי להגיש את הקורות חיים באינטרנט, ואני לא יכול לראות את הטופס ככה שאין לי מושג מה לכתוב להם אם מישהו פה מועמד למשהו בחמ"ן ועדיין יכול לגשת לטופס קורות חיים, אשמח לדעת מה שואלים שם תודה איל

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. אני לא סובל שיש מדבקות על מוצרי אלקטרוניקה ,במיוחד אלו שכתוב עליהם המפרט של מה שנקנה, אזהרות בריאות, ו 650watt PMPO. ועוד יותר במיוחד אלו שבאים על לפטופים (אינטל אינסייד, ויסטה אינסייד, מגרד את כף היד!). לדעתי זה לא אסתטי, וגורם למוצר להראות זול. מי עוד מוריד את המדבקות?

    • 5 תגובות
    • 815 צפיות
  10. Started by qwerty1987,

    בהמשך לת'ראדים הלא קשורים שנפתחים, המזרון שאני ישן עליו כרגע כבר שוקע בכל מיני מקומות ואני מחפש אחד אחר. מדובר על מזרון ליחיד, אין לי מושג מה תחום המחירים, אז פשוט אשמח להמלצות שלכם. תודה.

    • 7 תגובות
    • 915 צפיות
  11. תודה מראש לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by kola,

    מתי הדבר יתבצע? מישהו יודע אם יש לזה תדירות מסויימת כי התרחש שינוי מהותי בכל הנושא של המחירים והטכנולוגיה לעומת מה שמוצע שם תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 486 צפיות
  13. Started by The Grey Matter,

    ואחרי שתפסתי אותכם עם הכותרת 'משחקים חינם' , נעבור לדבר האמיתי (אל תדאגו עדיין יש משחקים חינם) בסופ"ש אירע ארוע חשוב בתעשיית המשחקים המקומית (והעולמית) Global Game Jam 2009. ארוע ראשון מסוגו בו אלפי אנשים מכל העולם , ובניהם גם ~50 ישראלים מפתחים משחקים במשך 48 שעות. מוזמנים לצפות , לשחק ולדרג את כל המשחקים, וכמובן לתת את תשומת הלב הראויה למשחקים הישראליים (שכולם די מוצלחים יש לציין) http://globalgamejam.org/Game_browser וכמובן אתם מוזמנים לראות גם את המשחק שלי http://globalgamejam.org/games/starry-starry-night משחקים מגניבים נוספים: http://globalgamejam.org/games/gravema אחד מהמשחקים היותר מסוגננים שנוצרו בתחרות. http://globalgamejam.org/games/angels משחק מגני…

  14. והאם יש סיבה לשמור אותן בכלל?

    • 10 תגובות
    • 963 צפיות
  15. Started by genia,

    הדבר הזה-אמיתי: http://www.blackbirdhome.com/ www.whitebirdbrowser.com/

    • 6 תגובות
    • 871 צפיות
  16. TMS.co.il ו-HWzone.co.il מחלקים לכם עשרות מוצרי CoolerMaster במתנה אנו שמחים לפתוח את ההגרלה הראשונה של HWzone.co.il לשנת 2009, ולחלק בין הגולשים באתר וחברי הפורום שלנו עשרות מוצרים של חברת CoolerMaster בשווי אלפי שקלים מתנת חנות המחשבים - TMS.co.il . חברת CoolerMaster היא אחת מיצרניות המארזים, גופי הקירור וספקי הכוח הגדולות והאיכותיות בעולם, וחנות TMS.co.il, אחת החנויות האמינות והמקצועיות בארץ לחומרת מחשבים וציוד הקפי, מחלקת לכם החודש עשרות מוצרים מתוצרתה. שווי הפרסים הכולל עומד על אלפי שקלים, ודגש מיוחד נמצא במגוון הפרסים הגדול וכמות הפרסים (16 זוכים!) על מנת להגדיל את הסיכוי של כל אחד ואחד מכם לזכות בהגרלה! כל שעליכם לעשות בכדי להשתתף בהגרלה, הוא להיכנס אל ט…

    • 208 תגובות
    • 22.8k צפיות
  17. בחנות מילואים החדשה שפתחו בבקום? איפה זה בדיוק נמצא ומה שעות הפעילות?

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. חבר'ה שאלה כזאת. מה הנקודת שיא והנקודה מפנה ברומן האינפנטילי "גיאו אוני" ? נ.ב אפילו גוגל לא יודע. מה הסיכוי שאתם תדעו?

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  19. Started by SweeT_EviL,

    אני מחפש איזה עבודה כעצמאי מהבית... יש לי ידע נרחב אך אין לי ניסיון ואין הרבה זמן(חייל).. אני מחפש קצת כסף מהצד כבניית תוכנות/אתרים/WHATEVER אבל אין לי מושג איפה לחפש. כל מקום שהסתכלתי, מחפשים עובדים עם ניסיון/במקום עבודה(לא מהבית), ודברים כאלה. יש לכם איזה רעיון איפה/איך אני יכול לחפש?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by drorhazan,

    למי פה יש Skype? זה יהיה נורא נחמד אם כל אחד יפרסם פה את הסקייפ שלו ונוכל לשמור על קשר עם כמה שיותר חבר'ה מ- hwzone.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. Started by VINERA,

    מאוד יעזור לי ספרים של ccna של חברת סיסקו בהם אוכל להעזר כדי להתכונן למבחנים, כי מאוד קשה לי ללמוד וליקרוא דרך המחשב תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Oztriker,

    שלום לכולם, לאחר שראיתי אתמול חלק מן הסרט האחרון בטרילוגיה החלטתי להתעמק בסרט מעבר לפעלולים המרשימים. לכן אני מחפש ספרים שקשורים לנושא(עשיתי חיפוש בגוגל אבל לא מצאתי משהו רלוונטי) שמעתי שהשחקנים נדרשו לקרוא 4 ספרים ''כבדים'' שקשורים לנושא ,כאשר אחד מהם הוא 1984 של ג'ורג' אורוול אם אני לא טועה. אם מישהו שמע על הנושא ויודע על הספרים. שתפו אותי בבקשה. תודה על העזרה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by 114508534,

    היי אני מחפש תמונה של אריה בפוזה של רביצה , או לפחות הסבר על מה זה רביצה . תודה

    • 5 תגובות
    • 2.9k צפיות
  24. Started by חן מ,

    אז ככה: אתמול היה סוף סוף גשם כמו שצריך וגם היום,לפחות בצפון. בחרמון ירד ממש מעט שלג אבל זה גם משהו מה אתם אומרים?רוצים שימשיך לרדת גשם?מה המצב של הכינרת כרגע מבחינת כמות הסנטימטרים שהיא נמצאת מתחת לקו האדום? עכשיו גם שמעתי שרוצים להתפיל מים,אבל שום דבר לא יעזרור,אם לא יהיה גשם טוב במשך זמן קבוע ורצוף אנחנו באמת נישאר בלי מים ועכשיו לשאלה של הדיון:מאיפה אתם בארץ,והאם ירד גשם איפה שאתם גרים? אני אתחיל ממני:אני מחיפה,ירד אתמול גשם רציני והיום גם

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by composite,

    שלום. לפי מה שקראתי והבנתי, הדרך הכי טוב לתקן דיסקים שרוטים היא באמצעות מריחת Brasso. http://en.wikipedia.org/wiki/Brasso רציתי לדעת - איפה משיגים את זה בארץ? אם זה זמין בכלל, כמובן...

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים