עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. פתאום האינט' התנתק אצלי וכלום לא נידלק אפילו לא גוגל ולא מסנג'ר התחברתי דרך המודם של הסלולר שלי. יש עוד אנשים עם בעיות התחברות (בזק בין לאומי) או שזה רק אני?

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות
  2. Started by liav12,

    מישהו נתקל בזה גם או שזה רק אני? הכל נהיה מוזר כזה וקטן יותר. ולא לא לחצתי על CTRL + הגלגלת

  3. Started by greenich,

    לא,זה לא קריאת "האהא יש לי חברה ואנחנו הולכים לצימר" פשוט אני ממש רוצה לקחת אותה לצימר כלשהו,כבר המון זמן..ודיברנו על זה ואמרנו שנתחלק בהוצאות אבל בכ"ז,יש כ"כ הרבה צימרים שזה בלתי אפשרי לבחור! אז אני חושב על משהו מתחת ל-1000 ש"ח,עם העדפה לג'אקוזי במקום ואווירה רומאנטית ונעימה.נוף יפה,עדיף בצפון.לחמישי-שישי-שבת(2 לילות). לאנשים שהיו,גברים,נשים(אם יש פה),אנשים שהיו להם חברים ש,או המלצות,בבקשה בבקשה דברו אלי.אני מת להיות איתה בחופשה,הכול פה רועש מדי. תודה

    • 6 תגובות
    • 967 צפיות
  4. Started by QQQ,

    http://www.amazon.co.uk/gp/help/seller/shipping.html/ref=olp_merch_ship_1?ie=UTF8&asin=B000UE28CE&seller=A1F8YGP86NG3IP כאן הם פירטו את העלויות. ישראל נכנסת בrest of the world כי היא לא מופיעה בשום מקום אחר. אז: Rest of World ETA 8 - 12 days per Item £0.00 per Weight (kgs) £4.00 per Shipment £12.00 כמה יעלה משלוח לפריט ששוקל חצי קילו? (כולל קופסא כמובן - נטו). תודה

    • 3 תגובות
    • 659 צפיות
  5. Started by omri_ro,

    ולא מוצא חנות מקוונת מתאימה. מספר הערכה הוא: 6187 לפרטים,אשמח גם לקבל קישורים לחנויות צעצועים באיזור הצפון. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  6. Started by eladbu,

    שלום לכולם ישנו זמר ישראלי ששר באנגלית עם קול מאוד מיוחד,שר סטייל רדיוהד רוק מתקדם ולא זוכר איך קוראים לו למישהו יש מושג???

    • 7 תגובות
    • 13.8k צפיות
  7. כבר כמה זמן שאני רוצה לקרוא מה אנשים פה חושבים על הנושא, ומאחר שזהו פורום כללי אני מרשה לעצמי לפתוח נושא. כל אחד יגיד מי היא לדעתו המכונית המכוערת ביותר שקיימת (או יוצרה)אי פעם. כמה כללים: * לשם ההגינות, נא שלא לציין מכוניות משנת 1940 ומטה ;D * רצוי שהמשתמשים ישתמשו בהעלאה שלא דרך האתר למען דור הקוראים העתיד לבוא (שיוכל להתפעל בעצמו). *כמו שכבר הבנתם ישנה עדיפות לתמונה. *מומלץ להימנע משימוש עודף/מוגזם באותיות/מילים המתארות גועל רציני (סמיילים מקיאים לעומת זאת, מקובלים בהחלט). נתחיל? הנה המועמדת שלי לכתר: Citroen Ami 6 כן כן המכונית היחידה שנראית בפרופיל כמו בית קש עף ברוח בסרטי אנימציה. גם מקדימה היא לא מדהימה. וכמובן שאי אפשר בלי Pontiac Aztec, שמתמודד על …

    • 91 תגובות
    • 7.3k צפיות
  8. שלום, רציתי לקנות בטרייה ניידת לאייפון שלי דור ראשון מהאתר DealExtreme (הכי זול שמצאתי עם משלוח לארץ). מצאתי את שתי האפשרויות הללו: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18059 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18197 אני לא שואל איזה מאלו מתאים לאייפון,אלא איזה מאלו עדיף לקנות (עזבו את הפרשי הסנטים האלו).. כלומר , איך אני יודע איזה מוכר עדיף ? וגם ראיתי שאם אני קונה 3 יש הנחה כלשהי .. זה נכון? (עוד שני חברים שלי רוצים גם אז זה יוצא מעולה אם יש הנחה ).. ודבר אחרון - המשלוח,האם הוא באמת בחינם \ כמה זמן לוקח בממוצע לחבילה להגיע (אני פשוט צריך את זה דחוף לנסיעה בעוד חודש בערך).. תודה רבה רבה מראש!

    • 36 תגובות
    • 4.3k צפיות
  9. לא יודע כמה זה המקום אבל אני אנסה בכל זאת אני צריך מכונת כביסה לבית תקציב 2500 שקל סחיטה 1000 סל"ד מינימום 6 קילו פתח קדמי רצוי מחברה גרמנית תודה רבה לעונים

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  10. Started by ccc,

    האם מותר להזמין מחו"ל דרך הדואר חרבות יפניות, כוכבי שוריקן, סכינים טקטיות וכו' ?

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. היי חברים לצערי למיר מחשבים - הכריזה פשיטת רגל - מישהו נפגע מהדבר ?האם הם חייבים למישהו משהו ? האם יש מה לעשות אם הם חייבים לי דיסק שנשלח לתיקון ? יש למי לפנות ? מהם חוויותיכם מהם ? האתר כבר לא עולה !

  12. Started by gombotz,

    שלום לכולם, רציתי לשאול שאלה קצת חריגה אולי... אני מתכנן להתחיל לעבוד כעצמאי בתחום התכנות. אני רוצה לעבוד דרך אתרים כגון www.getacoder.com ו-www.rentacoder.com וכד'. העניין הוא שאין לי ממש מושג איך עובדים מול רשויות המס ומע"מ במקרים כאלה. יש לצייין כי באתרים הנ"ל יש לכל משתמש "חשבון" שאליו הלקוחות יכולים לשלם והמשתמש (קרי, המתכנת) יכול בסופו של דבר למשוך את הכסף לחשבון הבנק באחת מכמה דרכים: למשל PayPal, העברה בנקאית, שיק, וכו'. כמו כן, האתר לוקח סכום מסויים (כ-10%) מכל עסקת תיווך ביני לבין לקוח. האם יש בעיה עם כך שהכסף נכנס לבנק דרך האתר ולא דרך הלקוח באופן ישיר? האם זה עלול לעורר חשד או בעיות? איך עובדים עם חשבוניות במקרה כזה? האם יש לגבות מע"מ (מכיוון שהלקוחות הם בעצם מ…

    • 10 תגובות
    • 4.3k צפיות
  13. http://hitech.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070628_0218011&layer=hightech&layer2=&layer3=consumer http://www.tapuz.co.il/Blog/ViewEntry.asp?EntryId=1287003 http://www.ihatehot.com/forum/viewtopic.php?p=4174&sid=e90476163d2141172338e83d8df52d7c וכמובן האתר שנוסד לאור התנהגות זו של הוט: http://www.warning.org.il/ לכן, תחשבו טוב אם אתם מתחברים לספקית טלפון חדשה שעובדת על התשתית של הוט - האם אתם באמת רוצים להכניס את הוט אליכם - העדיפו תשתית בזק אם אפשר. בכל מקרה, אל תתנו לנציגי הוט להכנס לביתיכם - לא משנה כמה הם מאיימים. אהה. ואם יש לכם סתם שקע כבלים ישן שאתם לא מתחברים אליו ובכלל צופים בYES - הם עדיין יכולים לטעון לחיבור לא חוקי. קצת …

    • 41 תגובות
    • 12.8k צפיות
  14. אני ניסיתי כמה פעמיים ביומיים האחרונים ופשוט לא מצליח זה מפנה אותי למשהו עם spotting ונותן שגיאה אני ממש רוצה לדעת בקשר למה הראיון האישי שזימנו אותי אליו...

  15. Started by Ido.G,

    שלום, אני וחבר מעוניינים להזמין כמה דברים מחברה בחו"ל. העסקה לא תתקבע דרך אתר אינטרנט. רציתי לברר מהם אמצעי התשלום המקובלים בעסקה כזו ואיך בדיוק מבצעים אותם. לדוגמה- העברה בנקאית. מה בדיוק הולך עם זה? איך יש לבן אדם ביטוח על התשלום שלו? וכו'. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  16. Started by 114508534,

    היי חברים אני עובד עכשיו קורס מסויים ונתבקשנו להעלות רעיון מקורי לפיצוע פיצוץ, כגון שעון עצר שהזמן נגמר מתבצע פיצוץ, אז לחשוב על מנגנון כלשהו שיהיה ממש מקורי. אשמח לשמוע את הרעיונות שלכם. תודה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. ערב טוב בוצ'אצ'וס קודם כל אני מקווה שבחרתי בפורום הנכון פשוט זה לא בדיוק "משחק" שמתאים לכל מי שנמצא בפורום משחקים..(בכל מקרה תעבירו בבקשה אם זה יותר קשור לשם) אז ככה..מה זה בעצם לבבות? זה מבוסס על משחק קלפים שאני לא מכיר ? זה משחק קלפים עם שם אחר ? חיפשתי קצת בגוגל ולא מצאתי אשמח לשמוע ממי שמכיר את החוקים ובגל מה שאני הצלחתי להבין זה שצריך להיפטר מהקלפים הגבוהים כביכול ולצאת מזה עם הניקוד הנמוך ביותר.. חדשו לי בבקשה לילה טוב .

    • 4 תגובות
    • 5.7k צפיות
  18. איך נכנסים ל"ביוס" כדי לבטל את C1E?

    • 7 תגובות
    • 875 צפיות
  19. Started by ofir2808,

    שלום לכל חברי הפורום, אני מחפש דוגמאות לשאלות שיכולות להופיע במבחן טמ"מ צבאי, או לחלופין חומר שניתן ללמוד ממנו. אם יש למישהו מידע, אני אשמח. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Yuvky,

    אז ככה, התכוונתי להזמין מספר דברים מהאתר Sidewindercomputers.com ויש לי כמה דברים שאני לא לגמרי מבין : אם אני משלם בפייפל, התשלום נעשה כולו דרך החשבון . אני אישית משתמש בכרטיס אשראי של אחי. לפי מה שכתוב למעלה, צריך שהכתובת שאליה נשלחת החבילה (במקרה שלי מלון מסוים) צריכה להיות זהה לכתובת שעליה נעשה החיוב (הכתובת שלי אחי). הדבר שלא ברור לי זה האם בכרטיס אשראי שאיתו נפתח חשבון הפייפל צריכה להיות רשומה הכתובת שאליה אני שולח ? או שהשניים לא קשורים והכתובת בפייפל לא קשורה לכתובת שאליה נשלחת החבילה. אודה מאוד לכל העוזרים . תודה, יובל.

  21. Started by MatanFrenkel,

    אני מוכר את שלי , בשימוש חודש וחצי בלבד אני רוצה לדעת כמה אני יכול לבקש על כל אחד מהחלקים הללו: GA - EP43-DS3L Kingston 800mhz 2GB x2 500WSXS OCZ תודה

    • 2 תגובות
    • 676 צפיות
  22. Started by גד :),

    איפה היא?

    • 5 תגובות
    • 771 צפיות
  23. Started by dxdiag,

    מישהו זכה בכלל ? הייתה הגרלה ? אמרו יום ראשון ה 15.2 בשעה 1:00 ואל היה כלום O:

    • 2 תגובות
    • 730 צפיות
  24. Started by Radeon38,

    מישהו זוכר את הסקאדים?? את האזעקות ונחש צפע ???? ובכן יש בשבילכם סרטון של חייל אמריקאי מצלם 2 עירקים בלילה עושים חיים..... ממש חוויה משעשעת לצופה חובה לראות.

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by Invisible person,

    שלום חברים, בשנתיים האחרונות, גברה התעניינותי במחשבים, והחלטתי כי זה התחום בו ארצה לעסוק בחיי. אין לי ממש ידע בנושא. אני לא יודע לתכנת ולא מבין כל כך בחומרה. האמת היא שכל מה שאני יודע זה להתקין משחקים ולהשתמש בתוכנות בסיסיות. הייתי רוצה לדעת לתפעל תוכנות יותר מתקדמות. תוכנות שעוסקות בעריכת וידאו/אודיו (למשל, תוכנות שבעזרתן אפשר להלחין איזה האוס דאנס טוב), לשלוט היטב בפוטושופ ובאופיס וכו'. כמובן שאני שואף להגיע לרמות היותר גבוהות כמו תכנות, פיתוח אלגוריתמים ואולי אפילו האקינג. אני חושב שמה שבאמת היה מספק אותי זה אם הייתי מצליח לפתח סטארט-אפ שיימכר במיליוני דולרים. (עם תואר במדעי המחשב זה די אפשרי, לא?) ועכשיו אני ארצה לגעת בנקודה שבגללה אפשר להגיד שאני כותב את הפוסט הזה. מ…

דיונים חדשים בפורומים