כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
לא מצאתי כאן ת'ארד כזה אז סתם עניין אותי מה החברים פה בפורום שלומדים באקדמיה לומדים מה הציונים ,הקורסים וכו'. אני אתחיל: שנה א' הנדסת מחשבים ופיסיקיה ישומית באוניברסיטה העברית (חוץ מקורס אחד במדמ"ח שלא הרשו לי לקחת כי אני בתיכון) קורסים וציונים: מכניקה ויחסות פרטית (7 נק') ציון סופי 90 אלגברה ליניארית 1 (6 נק') ציון סופי 92 מתמטיקה שימושית 1 (6 נק') ציון סופי 99 סדנה בפיסיקה למהנדסים 1 (2 נק') - ציון עובר (אפשר או לעבור או שלא אין באמצע..) לומד עכשייו בסמסטר ב' את הקורסים: חשמל ומגנטיות (6 נק') חשבון אינפיניטסימלי (7 נק') מתמטיקה שימושית 2 (6 נק') סדנה בפיסיקה למהנדסים 1 (2 נק') יהיה נחמד לדעת מה האנשים שמסתובבים פה בפורום לומדים, מה יש להם להמליץ בנושא וכו'.
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מעוניין לקנות טלפון (ביתי) אלחוטי. חובה תשלום בPAYPAL. תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי 2 מכשירים לאוטו (היו בשימוש 3 חודשים בערך) אחד: Pilot SKY-R800 http://www.newpan.co.il/Index.asp?ArticleID=1210&CategoryID=156&Page=2 + שלט באריזת פלסטיק סגורה המוצר השני, רדיו דיסק + סלוטים לSDCARD, USB לא מצאתי את החברה.. כתוב על זה SD MultiMediaCard DVD/VCD/CD/MP3/MP4 PLAYER/RECEIVER G T DUMMCO1 GTE כמובן שאין אחריות והם לא באריזות המקוריות שלהם, אבל מה שבטוח שהם עובדים! אני צריך הצעת מכיר עבור כל אחד מהם מכיוון שאני לא בקיא בתחום הזה ואין לי ידע בגרוש! P.S אל תשימו לב לתאריך של התמונות.. המצלמה הדפוקה שלי לא עובדת טוב ותמונות שצלמתי לפני 5 דקות רשום 2008
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
גם אתם לא מצליחים להכנס לGAMIL? וגם למסנג'ר זה לא נכנס לי מוזר..
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
-
מישהו מכיר חנות בארץ או באינטרנט שמוכרת אונים במחיר זול? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה קורה שהנגזרת השניה היאלא חיובית ולא שלילית אלא מתאפסת?
-
- 20 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
היי,היום בטעות שברתי לאבא שלי את האף הרבה דם נשפך לא חשוב איך זה קרה. עכשיו יש לי שאלה,מה מתכוונים לעשות לו מחר בקופת החולים ? :'(
-
- 29 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן, קיבלתי מנילה ויש לי בה אפשרות לבחור בין 3 חילות (אפילו בלי אפשרות לבחור בתפקידים ספציפיים) האפשרויות הם: חיל האוויר והחלל חיל תקשוב חיל חימוש. הבנתי שקיבלתי את המנילה הזאת בגלל שהגברתי בבית ספר אלקטרוניקה ויש לי פרופיל עורפי (64). במה לדעתכם כדאי לבחור ולמה? אשמח לתשובה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים - מישהו מכיר במקרה איזה טריק לעשות Right Shift ל16 ביט (מוסיפים 0 משמאל) עם פחות מ16 מוקסים שמקבלים 16 כניסות של ביט אחד? לא עושים Shift של ביט אחד, אלא מספר מסויים של ביטים לפי הקלט
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
שלום, אני צריך לשלוח את ה HD התקול שלי ל SEAGATE בגרמניה. המשלוח הוא לשם תיקון של ה HD על ידם (קרתה לי התקלה הידועה של סידרה 7200.11). התיקון הוא בחינם, אך כמובן שהמשלוח הוא "עלי". אני מעדיף לצאת מזה כמה שיותר בזול. ניתן לראות פה את ההוראות שלהם לגבי המשלוח: https://services.seagate.com/packaging_instructions.aspx. והקטע הרלוונטי הוא: Pack securely so the media will not move from the middle of the box. DO NOT USE packing pellets/peanuts, bubble wrap, air bags or newspaper.. הבעיה- לא ברור לי איך כן לשלוח להם. יש לי מעיין סלילים כאלו מקלקר שקיבלתי עם משלוח של חומרה פעם. לדעתי הם אמורים לעשות את העבודה אבל אני לא רוצה שסיגייט יעשו לי בעיות. איזה דרך יש לארוז את ה HD בצורה כ…
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
לא אכפת לי טורנט של מה, אופן אופיס, לינוקס, אוסף שירי חבריהם המשותפים של ציפי שביט ודן מרחסין, כל דבר שהוא מטורנט שלא צריך הזמנה ושבמאה אחוז (אם בדקתם בעצמכם זה בכלל מעולה) שהוא באמת נותן מהירות גבוהה בשביל להשוות אצלי אם יש איזשהי הגבלה. תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 901 צפיות
-
-
חברת 012 הציעו לי 89 שח לחודש כולל תשתית וספק בהתחייבות לשנה וחצי יש מישהו שהשיג דיל יותר לחיבור לאינטרנט בכבלים? ואני לא יכול adsl כי אין לי טלפון בבית ואם אני רוצה קו רק לאינטרנט אז זה 25 לחודש שצריך לשלם לבזק ועוד 82שח כולל תשתית וספק
-
- 0 תגובות
- 538 צפיות
-
-
-
NGN במהירות 50M מישהו יודע פרטים על התקדמות הנושא ?
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
חבר ביקש ממני לשאול אם אתם מכירים תוכנה טובה ללימוד אנגלית למתחילים. משהו בסיסי שאפשר יהיה להתחיל איתו ולהתקדם הלאה.. מה אתם ממליצים? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 806 צפיות
-
-
ולא רק כל הקורסים של מיקרוסופט... אפשרי בארץ למצוא משהו שהוא לא קשור לעיצוב ? (כל דבר שלא יהיה, אבל מקינטוש)
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
ערב טוב עברתי במקרה באחד הקניונים והציע לי עובד רשת פלאפון לקבל תכנית חיילים (לא מזמן השתחררתי) שזה אומר 29 אג' לדקה, מכשיר נוקיה מדגם מסוים בחינם בנוסף/או 450 דק' ב130 ש"ח אני לא בדיוק זוכר. כרגע אני ברשת אורנג' והחשבון החודשי יוצא לי בין 200-300, המכשיר שברשותי זה נוקיה 6120 כך שאין לי בעיה להחליף אותו המכשיר. הבן אדם אמר שהקנס של הפרת התחייבות לאורנג' ימומן על ידי פלאפון. למרות שחשבתי בעתיד לשדרג לאחד הפלאפונים של סדרת N של נוקיה, אני מעדיף כרגע לחסוך.. מה אתם אומרים ? שווה לעבור?
-
- 3 תגובות
- 793 צפיות
-
-
שאלה בכותרת, אני שנים משתמש בספידסטיקים היקרים של ג'ילט לרוב, אבל אני מחפש כאלו שהם נטולי ריח... לא אוהב את הריח שיוצא מן הספידסטיקים האלו כשאתה מזיע, טפו טפו אין לי ריח של זיעה גם אם אני ירוץ ויזיע אחרי 8 ק"מ, אבל מהספידסטיקים יוצא ריח מעצבן של המקור עצמו אבל אחרי שהוא מתחמם למשל. מישהו מכיר ספידסטיק איכותי כזה שהוא ממש נטול ריח? יש למשל את כל ה NBA האלו אבל יש להם ריח ממש דוחה...השתמשתי בשל דיאדורה ועל הפנים, ספידסטיק וג'ילט הם הכי טובים שיצא לי להשתמש בהם.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
למי שיזמין לי את המוצר הזה http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPII.dll?ViewItem&item=190295447791 אני מוכן לתת לו פלאפון samsung f480 חדש שנקנה מלפני פחות מחודש במצב חדש ללא שריטה עם כל הכבלים, החוברות והקופסה .
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
מי שכאן 4 יח"ל... יש לי שאלה באינטגרלים P: מה האינטגרל של: a*e^-2X שכחתני
-
- 3 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
אהלן יש לי מחר מבחן קבלה במלמ תים וחבר שלי שעובד שם אמר שהמבחן קבלה הוא על נושא אופיס השאלה שלי היא אם יש איזשהו מבחן של אופיס 2007 שאפשר להוריד באינטרנט כי חיפשתי ולא מצאתי כלום מידע יעזור תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


