כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי אנשים החלטתי שאני מעוניין לראות כמה סרטי דרמה טובים! תמיד פותחים תראד קומדיות , מדע בדיוני , אקשן . אבל דרמה לא זכור לי אז יש המלצות כאילו מצידי שזה יהיה כל סוג מלחמה ,עבר,עתיד, לא יודע... כל תקופה אבל שיהיה מרגש וטוב אף פעם לא חבבתי סרטי דרמה אבל אחרי שראיתי הסרט הכי טוב שראתי השנה Changeling The Curious Case of Benjamin Button Gran Torino פשוט התאהבתי בג'אנר אז יש המלצות אם אפשר לא כמו Million Dollar Baby זה כבר עצוב מידי
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני רואה מלא שכותבים 1+ ואני לא יודע מה זה אומר. מישהו????? :silly: :silly: :silly:
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אבא שלי עובד כנהג מונית, ויש לו מונית בבעלותו, אני יכול לנהוג בה ? ידוע לי שכדי לעבוד כנהג מונית, צריך להוציא רשיון מיוחד (מגיל 21), אבל זה כולל גם נהיגה שלא בתפקיד ? אם אני לדוגמא, בעל רשיון רגיל, מעוניין לנהוג בלבד, אני יכול לעשות את זה ? או שאי אפשר בכלל לנהוג על רכב שמוגדר כמונית, ללא רשיון מתאים ? אין לי כ"כ למי להפנות את השאלה הזאת חוץ מפה, אולי אני אתפוס איזה שוטר תנועה ואשאל, אבל בנתיים זה המקום היחיד - בדקתי טיפה, והחוק היבש, אומר שאסור. יש מצב שיש אפשרות בכל זאת
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
חבריה, חיפוש מקום חדש! מישהו יכול לעזור לי למצוא מקומות מבודדים\רומנטיים כאלה באזור ראשון לציון\כביש החוף\ת"א וכו'? זקוק לזה בדחיפות להיום בבוקר (יום ו') שאפשר להיות שם בשקט בלי שמכוניות\אנשים יעשו כאב ראש ויפריעו? משהו כמו יערות, פארקים וכו'. שאלה על מקומות פתוחים ולא סגורים כמו מלונות וכו'. תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=43091 תראו כמה השקעה, ואיך זה ייצא יפה. אאחחח קשה שלא לשים לב לזה. תהנו!
-
- 51 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מלון\אחסניה\פונדק זול ככל האפשר באילת, לימי חול המועד (אני יודע שזה באיחור...) ממש מקום רק בשביל לשון בו. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך ידע מוקדם כגי להירשם לקורסים? חייב תעודת בגרות? והשאלה הכי חשובה אם אני מתחת לגיל 18 אפשר להירשם לשם?
-
- 1 תגובה
- 667 צפיות
-
-
סדרות: אוטובוס האט את מהירותו במרחק מסויים מהתחנה הבאה, בכל דקה הוא נוסע 40 מטר פחות מאשר בדקה הקודמת לה. ב-n הדקות הראשונות, מאז שהחל להאט, עבר האוטובוס 1800 מטר, הוא נעצר לאחר 11 דקות מרגע שהחל להאט. א) איזה מרחק עבר האוטובוס מרגע שהחל להאט. ב) מהו n?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יוהווו בעזרת השם אני הולך להיות ברמן..אם אני עובר את ההתלמדות. הביאו לי איזה תפריט אלאיסטר ללמוד..וקוקטלים..שאת חלקם אני זוכר מהקורס (לפני 4 חודשים בערך..) יש פה ברמנים או כל אחד אחר שיכול לתת טיפים מועילים?
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש אוטו ובחורה. אין לי מושג בדברים באשדוד מעבר לחוף הקשתות אז דברו נ.ב.דברים פתוחים היום בכלל בערב?
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
יוצא לשמעו מדי פעם על כל מיני יפנים שמתאבדים בגלל כסף. לא נראה לכם מטופש? הרי גם אם בן אדם חי במדינה הזאת (מדינה מערבית) עם משכורת של מלצר, הוא עדיין ב-25% העשירים (המפותחים/המערביים) בעולם. ואפילו אם נהיה ממש קיצוניים ונגיד שאין לו משפחה אין לו חברה אין לו ביטוח לאומי והוא גר ברחוב, הוא עדיין חי יותר טוב מרוב העולם (בכל זאת הוא לא צריך לצוד או למות) כל ההיסטוריה האנשים הכי תותחים - יוליוס קיסר, נפוליאון חיו פחות טוב ממה שבן אדם ממוצע חי היום (לא היה להם אוטו, לא היה להם טלויזיה, לא יכלו לנפוש ברמה שנופשים היום, לא יכלו להיות בריאים כמו היום) רוב העולם זה מדינות כמו אפגניסטן, אנטרטיקה, אפריקה, כל מיני חורים באסייה, שבטים בדרום אמריקה שחיים על האמזונס בסין סבא שלי סיפ…
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אם אני מעלה לסרטון ליוטיוב והוא עולה על מספר צפיות מסויים אני מקבל משהו מזה ? כן או לא? בלי ציניות בבקשה.
-
- 3 תגובות
- 714 צפיות
-
-
http://www.maximumpc.com/article/news/mysterious_computer_explosion_kills_programmer ניראה מפחיד
-
- 18 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז היום מתקשרים אלי הבייתה מאזור חיוג 04, ומספרים לי שהייתה תאונת דרכים עם שני נפגעים שהגיעו לסורוקה ומסרו את המספר שלי, לפרטים נוספים עליי לפנות לרופא במס' שמתחיל ב 72054*. כמובן שמדובר בהפניית שיחה על חשבוני, אז שלחתי אותם קיבינימט עוד לפני שאמרו לי את המספר במלואו. המספר ממנו התקשרו אליי הוא 04-8884200, אשר חסום לשיחות נכנסות. אשמח אם מישהו מכם ידע לזהות את המספר (שלא נראה סטנדרטי) ולשייך אותו למישהו. כמו כן, הזהרו מעוקצים טלפוניים בהם הנכם נדרשים לחייג למס' טלפון לא סטנדרטי.
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
היי, אני רוצה לחלוק איתכם חוויה, לפני כמה ימים החלטתי שאני רוצה יותר זיכרון בPSP שלי, נכנסתי לזאפ, מצאתי כרטיס של סוני 8GB וביצעתי את ההזמנה, התגובות על החנות היו סבבה ברוב המקרים. http://www.think3g.com/productspec.asp?id=1424 המשלוח הגיע מהר (יומיים) שאני לא כל כך מתלהב מזה (בכל זאת זה בארץ ודואר רשום) אבל זה נחמד, אני לקחתי את המעטפה מהדואר, פתחתי אותה וכבר יש סימן ראשון שמשהו מסריח, האריזה הייתה פתוחה ומקובצ'צ'ת מעט ללא פצפצים להגנה חלילה. בהתחלה אמרתי סבבה בראש, לא קניתי אריזה אלא מה שבתוך, הוצאתי את הכרטיס מהאריזה, בדקתי אותי שהוא לא ניזוק וחיברתי לPSP, התחלתי להעביר דברים, מווזיקה סרט וכמה משחקים. להפתעתי חלק מהמוזיקה לא הופיע לי במכשיר כך גם חלק מהמשחקים, …
-
- 6 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
שלום לכם! הסתכלתי על מחירים של האינטרנט בכמה זה. וראיתי שבב"ל מציעים 5 מגה בממוצע(אחרי החודשים חינם) ב54 שקלים לחודש האם הם טובים, האם יש איתם בעיות באינטרנט?(ניתוקים וכד') אריאל
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
...אני מתפלא שאף אחד עוד לא פתח דיון כזה כאן..אף אחד לא ניגש במועד הנוכחי? אשמח לשמוע תגובות והארות(לא טעות כתיב)..
-
- 4 תגובות
- 685 צפיות
-
-
בתחילת ינואר השנה הזמנתי רכיב מוזל (מעודפי ההחזרות המחודשים), מיבואן גדול לציוד-מחשב בארץ, שנמצא במיקום-גיאוגרפי שהנו מרוחק-יחסית. בגוף ההזמנה, שנשלחה כמקובל אצלי, באמצעות הדוא"ל, כתבתי במפורש : "אציין כי הזמנה זו מיועדת בעיקר לשיריון הציוד בעבורי, שהרי מלאי קבוע ממנו איננו זמין בחברתכם", ובנוסף ציינתי כי ברצוני : לשלם באמצעות כרטיס-אשראי (שאת פרטיו צירפתי), ולהגיע לאיסוף ההזמנה בעצמי. ההזמנה הוכנה לאיסוף (כולל חיוב כרטיס-האשראי בסכומה) למחרת היום. כשבועיים לאחר מועד ההזמנה, יצרה עמי קשר האחראית על המשלוחים, ובשיחתנו סוכם כי אשתדל למצוא פתרון לאיסוף הזמנתי בהקדם - ותו לא. בתחילת פברואר שלחתי, באמצעות הדוא"ל, הזמנה נוספת, וביקשתי "להעמיס" על המשלוח גם את ההזמנה הקודמת, אך …
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם!!! אחרי פרק זמן דיי ארוך שלא הייתי סגור על מפרט מתאים כי כל אחד אמר לי משהו אחר, בלגן בקיצור. הגעתי למפרט התאים: מעבד Intel Core 2 Quad Q9550 Tray כמות:1 לוח אם ASUS P5QL PRO כמות:1 כונן קשיח Westren Digital WD6400AAKS 3.5" 640GB SATA2 16MB כמות:1 זיכרון OCZ DDR2 800MHZ Gold 4096MB Dual Channel (2x2048) CL5 כמות:1 כרטיס גרפי GAINWARD PCI-EX 2.0 GeForce GTX260 CORE 216 896MB DDR3 כמות:1 צורב Samsung SH-S223 X22 SATA DVD כמות:1 מארז ללא ספק CoolerMaster CM 690 כמות:1 ספק כח Corsair CMPSU-550VXEU 550W כמות:1 קרור למעבד OCZ VENDETTA 2 CPU COOLER כמות:1 מאורר למארז Scythe S-FLEX SFF21F 1200rpm 120mm כמות:1 אני רק רוצה להגיד תודה רבה לאנשים שעזרו לי(:
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם להסתובב עם אולר שוויצרי יגרום שיעצרו אותי? האם חשוב אורך הלהב או הסכין?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום עוד מעט אני קונה פלאפון חדש ובקרוב אני מתגייס לצבא ההורים אמרו שהם יקנו לי פלאפון חדש,אבל שאני אשאר גם עם הישן ואיתו אינ אלך לצבא,כי לא מומלץ ללכץ עם פלאפון יקר לצבא השאלה שלי היא האם כשאני מעביר את הפלאפון הישן למסלול חיילים,מה זה נותן לי בעצם?על מה אני משלם פחות כסף? צריך לשים בפלאפון הישן גם סים חדש ומספר חדש? תודה רבה חג שמח
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
חח יחסית דיי מושקע ומאוד מזכיר ת'מקורי..
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-


